MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat

Britsko-čínské kompaktní SUV se od čínské verze vizuálně liší jen nepatrně. Hlavní změny lze čekat pod kapotou, kam dorazí i dieselový motor.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat

6.5.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Britsko-čínské kompaktní SUV se od čínské verze vizuálně liší jen nepatrně. Hlavní změny lze čekat pod kapotou, kam dorazí i dieselový motor.

Produkční verze kompaktního SUV britsko-čínské automobilky debutovala již před rokem, tehdy ale zamířila pouze do Říše středu. Starý kontinent si musel počkat až do letoška, přičemž na počátku února MG poslalo do světa první ilustrace evropského modelu. Z nich bylo jasné, že pokud se dočkáme vizuálních rozdílů, pak velice malých. To se potvrzuje nyní při slavnostním londýnském debutu.

Zvenčí jsou tedy jediným rozdílem zatmavené sloupky čelního okna, vše ostatní už odpovídá čínské variantě. Většího množství změn bychom se měli dočkat uvnitř, kde nebude chybět originální palubní deska. Zásadní novinkou se pak dle MG jeví příchod dvouspojkové automatické převodovky, přestože také o ní jsme se zmiňovali již před rokem - v rámci Evropy však bude nabízena poprvé.

Zákazníci budou moci volit ze tří úrovní výbavy, přičemž automat bude spojen pouze s tou nejvyšší. Ve zbytku lze počítat s manuální převodovkou, pod kapotou se pak vždy objeví 1,5litrový přeplňovaný benzinový čtyřválec. Jeho výkon značka momentálně nespecifikovala, na čínském trhu ovšem dává k dobru 168 koní a 250 Nm točivého momentu.

Mimo to mají na druhém konci světa k dispozici také přeplňovaný dvoulitr, ten ovšem na Starý kontinent nedorazí. Místo toho by britská klientela měla časem dostat na výběr také dieselový agregát. Aktuálně přitom není jasné, zda obě pohonné jednotky budou k mání pouze s pohonem předních kol nebo i se systémem 4x4 jako na největším trhu světa.

Zmínit můžeme ještě délku 4 500 milimetrů, šířku 1 855 mm a výšku 1 675 mm, tedy alespoň u čínského originálu. Jak jsme si ovšem řekli výše, kupříkladu k výměně nárazníků nedošlo a proto se stejnými rozměry dorazí MG GS také do Evropy. Více se dozvíme za měsíc, kdy kompaktní SUV zamíří do prodeje.


MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 1 - MG GS EU verze 2016 prvni foto 01MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 2 - MG GS EU verze 2016 prvni foto
MG GS se konečně ukázalo v evropské verzi...

MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 3 - MG GS prvni sada 18MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 4 - MG GS prvni sada 19MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 5 - MG GS prvni sada 20MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 6 - MG GS prvni sada 21MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 7 - MG GS prvni sada 22MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 8 - MG GS prvni sada 23MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 9 - MG GS prvni sada 24MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 10 - MG GS prvni sada 25MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 11 - MG GS prvni sada 26MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 12 - MG GS prvni sada 27MG GS odhaleno v evropské verzi, dostane turbomotor a automat - 13 - MG GS prvni sada 28
...na britské publikum ovšem díky angažmá herce Benedicta Cumberbatche pamatovala i čínská varianta odhalená již před rokem

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.