Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nejdrsnější SUV světa plně odhaleno. Má jméno Tank a 507 koní ho staví na zadní
4.10.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jeho extravagantní karoserie může být i neprůstřelná. Skrývá off-roadovou klasiku s motorem o výkonu až 507 koní, který může mířit jen dozadu.
Zaujala vás novinka automobilky Rezvani, kterou nám nedávno ukázali automobiloví špióni? Pak vás jistě potěší i detailní informace o stroji jménem Tank. Jeho tvůrci o něm hovoří jako o „nejdrsnějším SUV planety” a „extrémním užitkovém vozidlu postaveném tak, aby se vypořádalo s jakoukoliv výzvou na silnici i mimo ni“. Má pro to dobré předpoklady, neboť je postaveno na základech Jeepu Wrangler Unlimited. Vůči němu však dostalo mnohem výkonnější motor.
Tank bude zpočátku k dispozici pouze s 6,4litrovým osmiválcem HEMI, který byl naladěn na 507 koní a 585 Nm točivého momentu. S koly jej propojuje automatická převodovka, jízdní dynamiku či spotřebu ale bohužel neznáme. Víme však, že systém 4x4 není nutně stálý, při jízdě po hladkém asfaltu lze přepnout na pohon pouze zadní nápravy a tím šetřit palivo. A nebo jej skoro doslova postavit na zadní kola. Samozřejmostí je ovšem kromě manuální obsluhy i automatický režim.
Standardně Tank počítá s off-roadovými koly GRID, sáhnout ale můžete i po volitelných kovaných ráfcích T6061 Aircraft. Vyšší světlá výška je jistotou v obou případech, ani v tomto ohledu ale Rezvani bohužel neuvádí konkrétní číslo. Z fotografií je ale zřejmé, že ho hned tak nějaký balvan nerozhodí.
Design karoserie je inspirován armádními speciály. Dveře jsou elektricky ovládané, zadní jsou mají zadní závěsy. Právě po jejich odklopení je jasně patrný středový sloupek, který se ve spodní části rozšiřuje a je naprosto identický s tím, jaký užívá i Wrangler. Jeepu pak odpovídá i architektura palubní desky, s ní je ovšem spárován nový multimediální systém s rozměrnější obrazovkou.
Dorazila rovněž nová ergonomická sedadla čalouněná jemnou kůží, za příplatek pak Rezvani nabízí prvky jako systém termálního či nočního vidění a kevlarovou karoserii, jenž zaručuje balistickou ochranu třídy VR7. Head-up displej, který zvládá zobrazovat i příchozí SMS zprávy, je ovšem již standardem. Ceny pak startují na sumě 178 000 USD (cca 3 920 000 Kč).


































Rezvani Tank působí zvenčí velmi drsně. Pod novým kabátem se ovšem skrývá Jeep Wrangler osazený luxusnější kabinou a 6,4litrovým motorem HEMI V8 naladěným na 507 koní
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
před 39 minutamiBMW začalo s poslední novinkou potichu používat nové logo, nevšiml si toho skoro nikdo
před 7 hodinamiPříplatkové karbonové stěrače na Porsche 911 jsou výsměch v době, kdy auto s faceliftem nabralo 82 kilo jako nic
včera
Nejnovější články
Možná bude stačit málo, aby se z designově katastrofálních nových Mercedesů stali krasavci
před 40 minutamiMercedes po třech letech popírání reality konečně uznal, že čtyřválcový C63 AMG je propadák, autu vymění motor
před hodinouFord už v krizi chystá náhradu za zaříznutý Focus. Zkuste se nesmát. Anebo nebrečet
před 3 hodinami„Prvním pravidlem byznysu je dělat to, co chce zákazník,” říká šéf Škody. Takže nabídne víc nechtěných elektromobilů, to dá rozum
před 4 hodinamiŠéf Opelu si přestal brát servítky, naplno popsal absurditu umělého zdržování aut v EU
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva