před 10 hodinami | Petr Prokopec
Že tohle auto vypadá jako robot Emil, by snad ještě nevadilo, je to ale především symbol jednoho velkého nesplněného slibu. Automobilky dnes řeknou pr...
před 11 hodinami | Petr Prokopec
Tohle auto není žádná krasavice, ale lidem je to zjevně jedno, když spojuje spoustu místa s rozumnou cenou a známou značkou. Vedení živořící japonské ...
včera | Petr Prokopec
Na první pohled není tohle auto žádný krasavec, ale když si trochu pohrajete s barevnými schématy a necháte vyniknout jeho technicistní povahu, je to ...
včera | Petr Prokopec
Italové ví, jak člověku rozbušit srdce, a některé tamní automobilky se tohle umění pořád nebojí převést do praxe. Nejnověji se Pagani hlásí s otevřeno...
včera | Petr Miler
Němci se chytili do dokonale typické pasti dnešních dnů. Vsadili všechno na nově pojatá auta, která se - v jejich případě obzvlášť - setkávají s nezáj...
13.7.2025 | Petr Prokopec
Ano, Japonci nám slíbili sedan s pohonem zadních kol a tohle je sedan s pohonem zadních kol, ale naprosto nevhodný, chce se říci se Zdeňkem Jirotkou. ...
13.7.2025 | Petr Miler
Spása pro tohle technicky rozpačité auto byla zjevně od začátku na dosah víc, než si kdokoli myslel. Problém je jen v tom, že nejde o novou silniční v...
13.7.2025 | Petr Miler
Není na čase se ptát, čím chtějí zastánci tohoto směřování všechna ta elektrická auta nabíjet, pakliže se už za pár let měla prodávat jen ta? Však už ...
12.7.2025 | Petr Prokopec
„S pravdou se šetří možná proto, aby zbyla,” praví ve své písni jedna slavná česká kapela. Pokud je to tak, pak Mazda s ní šetří opravdu pořádně, je t...
12.7.2025 | Petr Prokopec
Prodeje tohoto auta letos rostou, ale v podstatě jen v Evropě a navíc z minimálních loňských čísel. Bestseller to obecně není, v Americe je ale zájem ...
12.7.2025 | Petr Prokopec
Královna krásy to opravdu není a zástupy spojených majitelů za sebou také nezanechává. Tak co autu přidat ještě kontroverznější vizáž s naladěním, kte...
12.7.2025 | Petr Miler
V byznysu buď stoupáte, popř. klesáte, žádná třetí cesta není. VW je na sestupné tendenci a tvrdě to poznává i na svém po léta největším trhu v Číně. ...
12.7.2025 | Petr Prokopec
Mohl by dělat bez make-upu v reklamě na Clavin, to ano, ale to je tak všechno, co pozitivního nás napadá v souvislosti s jeho obchodním umem. Říkat ta...
11.7.2025 | Petr Prokopec
Svého času nepředstavitelná praktika, která by pro Renault znamenala velký návrat v čase, je dnes stále obvyklejším postupem. Dacie už nejsou auty, za...
11.7.2025 | Petr Prokopec
V přímce je tohle auto rychlé jako čert, to je bez debat. Pokud se ale dosud proslavilo hlavně tím, že na okruhu dostává nakopáno od spalovacího soupe...
11.7.2025 | Petr Prokopec
S třídou C už má v podstatě hotovo, s novým CLA má zaděláno na totéž a nyní přišla řada i na nejlépe prodávaný model třícípé hvězdy. Znovu s ním přímo...
11.7.2025 | Petr Prokopec
Nemělo to být skvělé a lepší řešení, které veškeré alternativy zašlape do země, i kdyby cokoli? Po víc jak dekádě dotování horem dolem zjevně dál potř...
10.7.2025 | Petr Prokopec
A možná ho skutečně stvořilo, ale sejde na tom vůbec, když zákazníci automobilce soustavně dávají najevo, že o nic takového nestojí? Firma to ví, přes...
10.7.2025 | Petr Prokopec
Britská značka dosud vlastně žádné skutečné logo nepoužívala, už od roku 1970 se prezentuje stylizovanými nápisy Range Rover, jak je dnes moderní. Ani...
9.7.2025 | Petr Prokopec
V dnešní době je to krajně neobvyklá novinka, automobilka ale zkrátka dodržela, co před pár roky slíbila. Letos odstartuje výrobu stroje, jaký svět je...