Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nová výbava z Číny udělá z moderních německých aut tak trochu Ferrari
27.7.2019 | Mirek Mazal
Německá auta mají s Ferrari běžně společné asi jen tolik, že jeden majitel může mít obojí v garáži. Druhovýroba ale nyní nabízí majitelům Audi zabudovat do interiéru další obrazovku po vzoru italských plnokrevníků.
Vozidla luxusního segmentu jsou dnes do značné míry definována počtem a kvalitou digitálních obrazovek. Množství pixelů použitých v moderních Mercedesech nebo Audi často soupeří s monitory kvalitních počítačů, ale ani jeden z těchto výrobců nenabízí displej před spolujezdcem. Dodatečné zobrazení jízdních dat nad úložnou schránkou umí v současnosti jen některá Ferrari, která nyní začínají napodobovat dosud neznámí výrobci z Asie.
Čínské obchody tradičně nabízí úplně všechno a nekonečný sortiment obohatila kopie italského systému znázornění informací na liště před spolujezdcem. Místo nudného obložení palubní desky můžete do interiéru instalovat podlouhlý monitor schopný ukázat otáčky motoru, zařazený rychlostní stupeň, rychlost jízdy a další informace.
Displej je s řídicí jednotkou spojen přes OBD a pro případy, kdy povezete třeba tchyni, kterou děsí všechna čísla od 77 nahoru, je možné displej stisknutím tlačítka vypnout. Pro podobné případy je také možné nechat svítit jen dílčí informace, například aktuální čas a datum.
Instalace by měla být jednoduchá do sériových konektorů uvnitř palubní desky. Produkt je k dispozici primárně pro Audi A4, A5 a Q7 minimálního modelového roku 2017, s trochou šikovnosti je ale prý možné jen instalovat i do dalších aut koncernu VW. Jejich majitelé se pak budou moci cítit, jako by jeli s Ferrari, ale opožděné reakce systému napovídají, odkud zboží reálně pochází.
Video níže je dílem přímo čínského výrobce, který své zboží nenabízí prostřednictvím žádného e-shopu, takže neznáme ani ceny. Kontaktovali jsme jej ale už s dotazem, na kolik taková legrace přibližně přijde a zda je případně možná i do aut Škody. Pár českých kutilů by jistě rádo hledalo způsob, jak trochu Ferrari dostat i do své Fabie či Octavie...












LCD z Číny zobrazuje z palubovky mnoho jízdních dat stejně jako příplatkový systém Ferrari, jen očividně nefunguje stejně svižně
Zdroj: Uni Channel@Youtube
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
před 9 hodinami
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
včera
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před hodinou
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 2 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
před 4 hodinami
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
před 5 hodinami
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Rychlodotazy 11.05. 16:14 - pavproch
- Policejní kontroly a měření 11.05. 16:12 - bojler
- BMW Divize 11.05. 10:19 - pavproch
- Zimní/letní? Už máte přezuto? 11.04. 18:24 - Stepan
- Dříve M135i, nyní ///M2 11.04. 14:02 - Snowman000
- 1.0tsi 85kw 11.04. 10:51 - Carnby
- Jednostopé okénko 11.04. 06:58 - řidičBOB
- IT poradna 11.03. 10:41 - pavproch
