Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové Hyundai i30 má úplný český ceník, hned dvakrát. Škodě zatápí ještě víc
1.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Nový korejský kompakt lze pořídit od 370 tisíc korun. A na výběr nemáte jen litrový tříválec, ale i jedna-čtyřku s válcem navíc a atmosférickým plněním.
Nová generace Hyundai i30 dorazila na český trh již v lednu. V ten moment byla k dispozici pouze jediná úroveň výbavy Symbol doplněná přeplňovaným litrovým tříválcem o výkonu 120 koní. Hyundai si za ni účtoval 399 990 Kč. Konkurenci faceliftované Škody Octavia jste tedy mohli získat o osm tisíc korun levněji, a to navíc s vyšším výkonem pod kapotou a hlavně s bohatší standardní výbavou. To naznačilo, že Korejci plánují cenovou válku se „sousedem z Boleslavi”. Jak také jinak...
Kompletní ceníky (zajímavé je, že Hyundai v nich novou i30 tituluje jako liftback, i když je to hatchback - liftbackem bude spíše verze fastback, to aby se nám ta označení karoserie nepletla...) to potvrzují, ceny nové i30 startují níže než u Octavie. První ceník je platný jen v březnu a opět začíná u tříválce 1,0 T-GDI a široké standardní výbavy zvané Czech Edition. Zahrnuje 15palcová ocelová kola, tónovaná okna, manuální klimatizace, tempomat s omezovačem rychlosti, světelný senzor či monitoring jízdních pruhů LKAS.
Za toto provedení dáte 369 990 Kč, tedy o čtyřicet tisíc méně než u českého liftbacku. Sáhnout ovšem můžete i po úrovni Czech Edition Club, která dále přihazuje 15palcová litá kola, LEDky pro denní svícení, přisvěcování do zatáčky, kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, elektricky ovládaná zadní okna nebo zadní parkovací senzory. Tedy snad vše, co je potřeba k životu. Cena je přitom oproti základní úrovni o dvacet tisíc korun vyšší.
Dále zde máme již od ledna nabízené provedení Symbol, které je kromě tříválce vybaveno 16palcovými litými koly, vyhřívaným volantem, rádiem s 5palcovým displejem a šesti reproduktory či zadní parkovací kamerou. Za tuto výbavu i nadále dáte bez deseti korun 400 000 Kč. O šedesát tisíc korun výše pak startuje provedení Symbol D, jež disponuje motorem 1,6 CRDi o výkonu 110 koní a navíc třeba plnohodnotnými čelními LEDkami.
Přesunout se můžeme k vrcholu, tedy k úrovni Symbol Elite. Ta je spojena se zcela novým motorem 1,4 T-GDI naladěným na 140 koní a dvouspojkovým automatem. Hyundai za ni chce 549 990 Kč, za což je kromě hnacího ústrojí dodá také automatické brzdy, 17palcová litá kola, kožené čalounění a panoramatické střešní okno.
Standardní ceník uvádí úrovně Entry, Style a Trikolor, přičemž sáhnout lze rovněž po atmosférické benzinové jedna-čtyřce disponující 100 koňmi, to kdyby vám tříválce nevoněly. Platit budete znovu 369 990 Kč nebo můžete přitlačit a sáhnout po již zmiňovaném novém motoru 1,4 T-GDI doplněném manuální převodovkou (za 499 990 Kč). Diesel 1,6 CRDi je pak k dispozici ve třech úrovních - 95, 110 a 136 koní - a ceny startují od 439 990 Kč. Za dalších 50 tisíc korun navíc manuál může nahradit automat.
Kompletní přehled základních cen najdete níže, bližší informace o výbavách jednotlivých verzí naleznete ve standardním ceníku (PDF, 210 kB) či ceníku limitované nabídky (PDF, 502 kB), kde jediným prvkem za příplatek je metalický lak za třináct tisíc korun.
Přehled základních cen dle obou ceníků nového Hyundai i30


Fotografie nového Hyundai i30 z loňské premiéry
Nové Hyundai i30 je nakonec k dispozici již od 370 tisíc korun, a to s atmosférickou jedna-čtyřkou či s přeplňovaným tříválcem 1,0 T-GDI
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 4 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 10 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včera
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho včera 23:23
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey včera 10:00
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejnovější články
Lidé na elektromobily přejdou sami, říkali. A rádi, říkali. Dnešní realita v Belgii a Nizozemsku ukazuje něco úplně jiného
před 3 hodinamiSlovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
před 4 hodinamiFerrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před 6 hodinamiJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 7 hodinamiNejnovější Ferrari má 880 turbo-elektro koní jen na zadku, to bude snad až kruté svezení
před 9 hodinami
Živá témata na fóru
- Táhneme na Brusel 04.30. 11:59 - abgx1
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.30. 08:43 - řidičBOB
- Cyklistické vlákno 04.29. 21:37 - jerry
- Čínská auta v ČR 04.29. 11:08 - Brus
- VZKAZY 04.28. 20:22 - GeneHawkins
- Jednostopé okénko 04.28. 09:28 - abgx1
- Onboard videa 04.27. 15:24 - brnenska.odchytova
- Fiat a vše kolem nich 04.26. 22:46 - petr_riha