Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nové Hyundai ix35 2015 nafoceno zvenčí i zevnitř, čekejte evoluci
3.1.2015 | Petr Miler | Přidat příspěvek
Nová generace Hyundai ix35 už není tajemstvím. Světu nechtěně odhalila svou záď i prakticky celý interiér.
Není tomu tak dávno, co se současné Hyundai ix35 představilo světu ve své faceliftované podobě a uběhlo ještě méně času od momentu, kdy se u nás začalo prodávat. Pro vůz to ale spíše než nový impulz do života znamená zvonění umíráčku, neboť při přece jen kratších životních cyklech asijských aut bylo už tímto krokem zřejmé, že aktuální ix35 má na kahánku. Že tomu tak opravdu je, potvrdily také špionážní fotky a videa prototypů, o mnoho více jsme vám toho ale z korejské novinky ukázat nemohli. Až dodnes.
Přistihnout se totiž podařilo třetí generaci tohoto modelu (třetí proto, že dříve se ix35 jmenovala - a především někde dodnes jmenuje - Tuscon) prakticky bez maskování. Z vnějšího designu tedy máme k dispozici jen záběr zádě, v případě interiéru ale vidíme téměř vše. A i z toho „exteriérového mála” je zřejmé, jakým směrem novinka designově míří.
Je to nepochybně ryzí evoluce, navíc opřená o to, co jsme mohli spatřit na resp. v dřívějších nových modelech Hyundai. Budeme trochu přehánět, ale prohlédnete-li si nové Santa Fe zvenčí a aktuální Sonatu/i40 zevnitř, máte před sebou to, co spatříte v nové ix35. Zadní světla jsou dokonce tak nenápaditá a vizuálně tak „nenová”, až se možná budete sami sebe ptát, zda tohle vůbec je nová ix35. Odpověď vám nabízíme my: Je, bez nejmenších pochyb.
Na odhalení dalších vizuálních detailů si musíme počkat, po stránce techniky ale máme víceméně jasno už nyní. Novinka totiž převezme nabídku motorů ze současné ix35, a tak pod kapotou očekáváme v Evropě hlavně diesely 1,7 a 2,0 CRDi, za benziny bude kopat 1,6 GDI a - pokud jej regulace spotřeby nezabijí - také 2,0 GDI. Mimo Evropu lze očekávat i větší benzinové motory o objemu až 2,4 litru, na všech kontinentech pak pohon předních nebo všech kol a manuální i automatické převodovky.
V případě uvedení do prodeje se hovoří až o konci roku 2015, s ohledem na aktuální špionáž ale předpokládáme, že minimálně k oficiálnímu představení vozu dojde podstatně dříve ve své domovině by se mohl dříve začít i prodávat. Tohle ještě ukáže čas...
Nové Hyundai ix35 bylo nafoceno prakticky bez kamufláže. Zvnějšku ale bohužel můžeme vidět jen poněkud nudnou záď
Zdroj: TL Club přes Worldcarfans
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Zbrusu nové Bugatti s motorem V16 bylo poprvé nafoceno při testech, značka odhaluje jeho pravý původ
před 11 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
25.4.2024 - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- O bobra míň nebude. BMW řadu 4 nezařízne, chce lidi nechat dál si vybírat to, po čem touží
před 4 hodinami - Slovenské létající si naostro vyzkoušel slavný hudebník, dodávky prý začnou už příští rok
před 5 hodinami - Mercedes se kaje a říká, že už nebude lidem vnucovat elektromobily, nechá je si vybrat. Ale kde?
před 7 hodinami - Trápící se Rivian zkouší rozprášit sklady slevami. Zákazníkům konkurence nabízí 117 tisíc Kč, i když prodělává miliony na autě
před 8 hodinami - Někdo si za půl miliardy koupil možná nejkrásnější McLaren F1 a ujel s ním 23 km, teď ho prodává
před 10 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva