Nový Renault Mégane RS plně odhalen. Downsizingu podlehl, „automatizaci” ne

 | 11 příspěvků | 12.9.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený V.

Co pořád otravujete s tím.. | 12.9.2017 15:06reagovat
avatar

Co pořád otravujete s tím klackem? Ukažte mě supersport který má gofrklacek a spojkový pedál!Neustále řešíte pí.ovinu.Dnes už konečně i v ČR je boom automatů a kdo automat má už by nikdy klacek nechtěl.O to víc ve výkoném sportovním autu.

Co vadí mě je tuctový design a že Renault zabil karosérii Coupé

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Co pořád otravujete s tím.. | 12.9.2017 15:15reagovat
avatar

Vette Z06

Nepřihlášený Zajda

Reakce na: Co pořád otravujete s tím.. | 12.9.2017 16:00reagovat
avatar

Tak se zkus podivat napr. na ceny poslednich modelu Ferrari paralelne nabizenych s automatem a manualem, treba F599. V dnesni dobe je automat preferovana volba mimojine i proto, ze s tragickyma reakcema motoru na plyn, spatne rozmistenyma pedalama a zpozdovacima hydraulickyma ventilama spinani spojky se z razeni pakou opravdu stava otrava. Kdyz jsou vsechna rozhrani spravne tak je to radost. Ale misto 99 procent manualnich variant bych bral automat taky.

Nepřihlášený

auto pekne, ale trochu sko.. | 12.9.2017 19:24reagovat
avatar

auto pekne, ale trochu skoda ze uz zrejme nechcu superit so civicom type r, som zvedavy na testy tohto auticka

Nepřihlášený

Ten interiér je plastland.. | 12.9.2017 22:28reagovat
avatar

Ten interiér je plastland jak ve Škodovkách navíc pořád stejný hnus už od Talismanu.Se u Renaultu někdo posral ne???Celá modelová řada jeden vzhled interiéru.:-))) To co Renault vždy odsuzoval tím je teď král.

A absolutně nechápu když uuž dali místo mlhovek tu kokotinu LED světla tak proč je má i ve světlech? Trochu pouť a vietnamská tržnice z venku

Nepřihlášený j

Reakce na: Co pořád otravujete s tím.. | 13.9.2017 08:36reagovat
avatar

Nenapada me jediny duvod, proc nechtit manual, natoz pak ve sportovnim aute.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený adweb

Reakce na: Nenapada me jediny duvod,.. | 13.9.2017 13:39reagovat
avatar

Například

- časy zajížděné s auty s PDK jsou lepší, než s manuálem ( viz. testy zajížděné na Auto Motor und Sport na satelitu )

- pro člověka neprofesionála je v zatáčce vždy lepší mít obě ruce na volantu.

- pro člověka amatéra je vždy bezpečnější řadit bez přerušení přenosu výkonu.

Ale "j", chápu, že vy jako profík odkojený Nurburgringem a majícím řazení s meziplynem v malíku tyhle berličky nepotřebujete. Ale je vás sakra málo, stačí se podívat na statistiky prodejů například vozů Porsche 911, která jdou z 90ti procent v automatu. Vy ji máte ale ( jak taky jinak ) v manuálu. K čemuž vám gratuluji ale PDK bych za manuál ( coby víkendový amatér ) nikdy neměnil. Co je ale zajímavé, tak by to neudělal, pokud by potřeboval co nejlepší čas, ani profík ( s prominutím určitě větší jak vy ) ani Kristián Menzel .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený j

Reakce na: Například - časy zajížděn.. | 13.9.2017 17:59reagovat
avatar

Za profika bych se neoznacil ani zdaleka, ale ta predstava, ze mi rve usi automaticka prevodovka, navic v aute ktere si koupim pro zabavu mi prijde ponekud smutna :(.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený skunkovec karpatsky

Skoda ze tam nejebli CVT p.. | 13.9.2017 23:29reagovat
avatar

Skoda ze tam nejebli CVT prevodovku. Pak bych si to mozna koupil.

Nepřihlášený adweb

Reakce na: Za profika bych se neoznac.. | 14.9.2017 08:36reagovat
avatar

Ok, chápu. Každopádně je dobré, když máš možnost volby. Já mám automat s pádly pod volantem, myslel jsem, jak to bude super, ale používám je minimálně. Stačí navolit převodovku normal/sport.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše