Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Nový VW Passat Alltrack má první ceny, oproti kombi podražil jen mírně
12.6.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Pseudoterénní verze nakonec vyráží za zákazníky i s pohonem předních kol. V kombinaci s motorem 2,0 TDI by v ČR mohla vyjít na 841 tisíc korun.
Novou generaci Volkswagenu Passat Alltrack jsme si mohli představit již v únoru. Živý debut následoval jen o pár týdnů později na ženevském autosalonu, do prodeje se ovšem terénní provedení příliš nehrnulo. Na českém trhu jej navíc stále ještě nenajdete, v případě Německa však již k sepsání objednávky dojít může. A jelikož k dispozici máme i ceny, se kterými mohou naši sousedé počítat, pokusíme se odhadnout i částky, za které by Alltrack mohl být k mání v českých luzích a hájích.
Tak tedy, nejlevnějším provedením prodávaným na západ od našich hranic je VW Passat Alltrack osazený dvoulitrovým turbodieselem o výkonu 150 koní. Tato verze, která počítá se šestistupňovým manuálem, vychází na 38 550 Eur, tedy v přepočtu na 1 052 500 Kč. Za to přitom kromě jiného dostáváte unikátní 17palcová litá kola, ochranné lemy ve spodní části karoserie či podvozek zvýšený o 27,5 milimetrů.
Oproti předchozím informacím pak standardem není systém pohonu všech kol, místo toho můžete sáhnout i po jedné hnané nápravě. A díky tomu můžeme Alltrack snadněji porovnat s běžným kombi Variant, které v kombinaci se stejným turbodieselem a výbavou Highline vychází na německém trhu na 37 135 Eur (1 015 000 Kč). Jednoduchou matematikou se tedy dostáváme k příplatku okolo 37 000 korun za oplastované provedení.
Pokud bychom výše zmíněnou částku připočetli k tuzemské ceně Volkswagenu Passat Variant 2,0 TDI, který startuje na necelých 804 tisících korun, pak se dostáváme na 841 400 Kč. Tedy sumu, která je podstatně nižší než ta německá a která je hlavně konkurenceschopná. Zatím ovšem není jisté, jakým směrem se české zastoupení německé automobilky skutečně bude ubírat - rozdílné výbavové specifikace mohou cenu ovlivnit.
Možné je nakonec i to, že na tuzemský trh dorazí třeba jen verze s pohonem 4Motion. V takovém případě by již první cena startovala lehce nad 900 tisíci korun, což již cílovou klientelu poněkud redukuje. A to navzdory faktu, že standardní výbava je opravdu bohatá, neboť kupříkladu v Německu zahrnuje třízónovou klimatizaci, audio Composition Colour s osmi reproduktory či ParkPilot.












Nový Volkswagen Passat Alltrack dostal do vínku vyšší světlou výšku, k mání je však nejen s pohonem všech kol. I díky tomu by první česká cena mohla startovat na 841 tisících korun
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Levnější verze nových Mercedesů dají ostatním lidem na palubě jasně najevo, jak moc jste na nich šetřili
včeraMercedes začal odhalovat novou třídu C, devastace jednoho modelu za den mu zjevně nestačí
8.9.2025Řidič elektromobilu dostal pokutu za příliš hlučný výfuk, i to je v roce 2025 možné. Policista o tom odmítal diskutovat
7.9.2025
Nejnovější články
Audi zařízne svůj legendární pětiválec, potvrdil šéf, je to jeho další z řady jeho mizerných rozhodnutí
před hodinouNový sexy Číňan pro Evropu přichází přesně s tím, na co se místní automobilky v podstatě vybodly
před 3 hodinamiBMW v Mnichově překvapivě ukázalo i druhý vůz z nové revoluční éry, od toho prvního se moc neliší
před 4 hodinamiFerrari laciným trikem potvrdilo, že má problémy s prodejem, ikonické jméno „zneužilo” pro podivný facelift strádajícího modelu
před 6 hodinamiMuselo to přijít: Škoda zvažuje, jestli zařízne spíš Octavii, nebo skončí Superb
před 7 hodinami
Živá témata na fóru
- Řidiči, co to mají v ruce... 09.10. 11:03 - řidičBOB
- Dříve M135i, nyní ///M2 09.09. 17:34 - spooon
- BMW Divize 09.09. 14:47 - pavproch
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 09.08. 20:47 - řidičBOB
- Mercedes - auto pro masy 09.08. 18:59 - řidičBOB
- Onboard videa 09.08. 16:14 - řidičBOB
- Americké vozy a vše kolem nich 09.08. 14:55 - pavproch
- S větrem ve vlasech.... 09.08. 14:35 - pavproch