Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 GTS 2017 má po faceliftu, je to nejsilnější 911 s manuálem
9.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
GTS podle očekávání těž přišlo o motor s atmosférickým plněním. Díky turbu ale získalo 20 extra koní a manuální řazení zůstává dále v nabídce.
Stávající nabídka Porsche rozhodně není okleštěná, a to ani za předpokladu, že se zajímáte jen o model 911. Ten je k dispozici v nemalých 16 verzích, svého favorita si tak snadno může nalézt každý. Automobilka z Zuffenhausenu měla ovšem pocit, že stále ještě existují volná místa na trhu, a proto aktuálně vyrukovala s vylepšenou variantou GTS. Ta je přitom k dispozici hned v pěti provedeních (Carrera GTS, Carrera 4 GTS, Carrera GTS Cabriolet, Carrera 4 GTS Cabriolet, Targa 4 GTS).
Po stránce vizuální celá pětka dostala do vínku nové čelní a zadní světlomety, k nimž se přidávají modifikované nárazníky. Vpředu přitom nechybí čelní splitter z programu Sport Design, vzadu lze pro změnu počítat s černým páskem, který vůz vizuálně rozšiřuje. Dále tu máme ještě dvojici koncovek výfuku, které pokrývá černá barva - tak jako výplet čelní masky nebo 20palcová litá kola s centrální maticí.
Jakkoliv se přitom hlavně černě lakované prvky starají o vizuální odlišení verze GTS od zbytku nabídky, zásadní rozdíl hledejme v motorovém prostoru. Zde sice taktéž najdeme přeplňovaný třílitrový šestiválec, který tak bohužel střídá předchozí atmosférickou jednotku. Vůči ní přitom posílil o 20 koní, máme zde tedy 450 koní a 550 Nm točivého momentu - tedy o 30 koní více než v případě dosud nejsilnějšího Porsche 911 Carrera S.
Pokud do dané rovnice zahrneme automatickou převodovku PDK a pohon všech kol, pak nejrychlejší Carrera 4 GTS zvládá akceleraci z klidu na stovku za 3,6 sekundy. Dle tvrzení automobilky se přitom má v průměru pohybovat za 8,3 litru na sto kilometrů, byť realita samozřejmě bude záviset na sešlápnutí plynového pedálu. Či na vaší volbě, mimo automat je totiž standardně u všech variant GTS stále k dispozici sedmistupňový manuál, což dělá z GTS vůbec nejsilnější „manuální” 911 - od Turba a GT3 výše už můžete volit jen automat, 500koňová 911 R je pak dávno vyprodaná.
Dále je součástí základní výbavy podvozek PASM, se kterým vůz klesl o 10 milimetrů blíže k zemi, či paket Sport Chrono, jehož součástí jsou dynamické úchyty motoru a sportovní výfukový systém. Dále je možné počítat s prvky čalouněnými Alcantarou nebo sedadly stavitelnými elektricky ve čtyřech směrech. Ceny pak startují na sumě 124 451 EUR (cca 3 363 500 Kč) za základní GTS s manuálem a pohonem zadních kol.















Porsche 911 GTS je k mání v pěti variacích, celkovou nabídku modelu tak rozšiřuje na již jednadvacet položek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Putin říká, že automobilky Volkswagen a Porsche umírají, podle něj úplně zbytečně
20.6.2025Muž zkusil se svým Mercedesem zdolat slavné Španělské schody v Římě, dojel překvapivě daleko
18.6.2025Marnost: Porsche se chlubí „rekordem” elektromobilu z okruhu, na kterém dostal 5sekundový „kouř” od o 2,5 milionu levnějšího spalovacího auta
17.6.2025
Nové na MotoForum.cz
- Sprint v Mugellu, Marc před Alexem - dominance bratrů Marquezových včera 16:39
- V Moto2 získal PP Diogo Moreira, až 16. Salač, ale... včera 16:14
- Pole Position Moto3 získal Carpe, Top-9 pouze pro KTM včera 15:54
- Marquez získal jubilejní Pole Position včera 12:12
- Team MSi: Sergio Garcia pryč, přichází Eric Fernandez včera 11:01
Nejnovější články
„Americkej kýbl” otočil hru. Zatímco kupci Ferrari přichází o miliony, tento stroj je nepřipravil ani o korunu
před hodinouNový Nissan Leaf je v běžných verzích ošizený tak moc, že oficiální fotky ukazují v podstatě úplně jiné auto
včeraSpása pro staromilce. Další automobilka vrací do výroby 20 let nevyráběné auto, tedy alespoň tak, jak se pořád dá
včeraMercedes nepochopil nic. Osmiválec C63 nevrátí, elektrický sporťák s umělým zvukem motoru V8 vám ale nadělí
včeraNové SUV Lady dostalo do výbavy světový unikát v ruském stylu, jasno je i v tom, zda čekat na pohon 4x4
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva