Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Porsche 911 GTS 2017 má po faceliftu, je to nejsilnější 911 s manuálem
9.1.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
GTS podle očekávání těž přišlo o motor s atmosférickým plněním. Díky turbu ale získalo 20 extra koní a manuální řazení zůstává dále v nabídce.
Stávající nabídka Porsche rozhodně není okleštěná, a to ani za předpokladu, že se zajímáte jen o model 911. Ten je k dispozici v nemalých 16 verzích, svého favorita si tak snadno může nalézt každý. Automobilka z Zuffenhausenu měla ovšem pocit, že stále ještě existují volná místa na trhu, a proto aktuálně vyrukovala s vylepšenou variantou GTS. Ta je přitom k dispozici hned v pěti provedeních (Carrera GTS, Carrera 4 GTS, Carrera GTS Cabriolet, Carrera 4 GTS Cabriolet, Targa 4 GTS).
Po stránce vizuální celá pětka dostala do vínku nové čelní a zadní světlomety, k nimž se přidávají modifikované nárazníky. Vpředu přitom nechybí čelní splitter z programu Sport Design, vzadu lze pro změnu počítat s černým páskem, který vůz vizuálně rozšiřuje. Dále tu máme ještě dvojici koncovek výfuku, které pokrývá černá barva - tak jako výplet čelní masky nebo 20palcová litá kola s centrální maticí.
Jakkoliv se přitom hlavně černě lakované prvky starají o vizuální odlišení verze GTS od zbytku nabídky, zásadní rozdíl hledejme v motorovém prostoru. Zde sice taktéž najdeme přeplňovaný třílitrový šestiválec, který tak bohužel střídá předchozí atmosférickou jednotku. Vůči ní přitom posílil o 20 koní, máme zde tedy 450 koní a 550 Nm točivého momentu - tedy o 30 koní více než v případě dosud nejsilnějšího Porsche 911 Carrera S.
Pokud do dané rovnice zahrneme automatickou převodovku PDK a pohon všech kol, pak nejrychlejší Carrera 4 GTS zvládá akceleraci z klidu na stovku za 3,6 sekundy. Dle tvrzení automobilky se přitom má v průměru pohybovat za 8,3 litru na sto kilometrů, byť realita samozřejmě bude záviset na sešlápnutí plynového pedálu. Či na vaší volbě, mimo automat je totiž standardně u všech variant GTS stále k dispozici sedmistupňový manuál, což dělá z GTS vůbec nejsilnější „manuální” 911 - od Turba a GT3 výše už můžete volit jen automat, 500koňová 911 R je pak dávno vyprodaná.
Dále je součástí základní výbavy podvozek PASM, se kterým vůz klesl o 10 milimetrů blíže k zemi, či paket Sport Chrono, jehož součástí jsou dynamické úchyty motoru a sportovní výfukový systém. Dále je možné počítat s prvky čalouněnými Alcantarou nebo sedadly stavitelnými elektricky ve čtyřech směrech. Ceny pak startují na sumě 124 451 EUR (cca 3 363 500 Kč) za základní GTS s manuálem a pohonem zadních kol.















Porsche 911 GTS je k mání v pěti variacích, celkovou nabídku modelu tak rozšiřuje na již jednadvacet položek
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Poslední sbohem: Pět ostrých kompaktů se spalovacími motory si to rozdalo ve sprintu, dva z nich hrají svou vlastní ligu
5.8.2025BMW stvořilo nejrychlejší kombík Severní smyčky Nürburgingu, okruhem se prohnal jako černý přízrak
4.8.2025Max Verstappen osedlal nejbrutálnější Ford dneška, ani zkušený moderátor Top Gearu jeho jízdu chvílemi „nedával”
2.8.2025
Nové na MotoForum.cz
- Agostini chválí Márqueze – kritika fanoušků Rossiho 03:27
- Jezdci MotoGP od Ducati testovali na Balaton Ringu včera 20:00
- Superbike: Za jakých podmínek může zůstat Bautista u Ducati Aruba.it. včera 12:00
- Nový rekord Locatelliho v Suzuce 5.8.2025
- Rozhodnutí IRRC se u mnohých setkává s nepochopením 4.8.2025
Nejnovější články
Němci vzali Erdoganovu pýchu s zkusili s ní ujet 2 000 km z Turecka do Německa. Takto dopadli
včeraBezpečnost moderních SUV je fikce. Spousta lidí už z nich ani pořádně nevidí na cestu
včeraHonda Civic pro EU dostala facelift. Její fiasko nemá šanci zvrátit, leda by ji tuningové firmy začaly předělávat na BMW 3
včeraAni 40 modelů není dost. Mercedes brzy odhalí hned 18 dalších novinek, chce jimi zachránit upadající prodeje
včeraGM chtěl testem ukázat, že dojezd elektromobilů už není problém, obrátilo se to dokonale proti němu
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva