Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Revology Ford Mustang: „originální replika” je 50letá ikona s moderní technikou
17.3.2015 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Nazvat tohle auto replikou není přesné, protože karoserii postavila firma s licencí Fordu. Spíš je to klasický Mustang pro ty, kteří nechtějí udržovat veterán.
Pokud se vám líbí původní Ford Mustang, ale nechce se vám se starat o padesát let staré auto, firma Revology Cars by mohla mít řešení - dokonalou repliku prvního Mustangu s moderními vnitřnostmi. A ne jen moderními ve srovnání s originálem, třebaže to může hodnota výkonu napovídat, ale skutečně moderními podle dnešních standardů.
Pod kapotou tohoto stroje je 265 koní z pětilitrového osmiválce, které mohou na zadní kola putovat přes manuální pětikvalt či automatickou čtyřstupňovou převodovku. Je tu i posilovač řízení, zavěšení McPherson vpředu a tříprvkové vzadu, kotoučové brzdy na všech kolech, nastavitelný sloupek řízení a stěrače s cyklovačem. A uvnitř najdete elektrická sedadla, centrální zamykání, dálkové otvírání zavazadelníku nebo třeba rádio s Bluetooth.
Karoserie není původní, je nová, ale je vyrobena z lepších plechů - mimo jiné s lepší ochranou proti korozi - a stojí za nimi firma Dynacorn, která má licenci přímo od Fordu, takže se dá očekávat slušná kvalita zpracování. Je k mání jak kabriolet, tak i fastback. Na vůz je také kompletní záruka po dobu jednoho roku, tři roky na pohonné ústrojí a pět let na korozi.
Samozřejmě, s cenou 119 500 dolarů, tedy lehce přes tři miliony korun, to není levná cesta k Mustangu a ledková světla ve všech čtyřech rozích se sem, pravda, moc nehodí. A 265 koní je na pět litrů objemu vážně dost málo, stovka navíc by neškodila. Když to ale srovnáte s devětsetjedenáctkou firmy Singer, která stojí klidně třikrát tolik, anebo s renovací Mustangu ve vlastní režii, smysl to dávat začne.













Tohle není originální Mustang, jen téměř dokonalá moderní inkarnace
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
George Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 5 hodinamiNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
včeraBMW M2 vyzvalo na souboj stejně drahý Chevrolet Corvette, nad letištěm je dodnes slyšet řev litující té troufalosti
28.4.2025
Nové na MotoForum.cz
- Triumph TF 250-E a TF 450-E 2026: enduro z Anglie 08:00
- Aktuální zdravotní stav Bertelleho včera 23:23
- WorldSBK míří do italské Cremony: Návrat Jonathana Rey včera 10:00
- Test MotoGP v Jerezu 28.4.2025
- MS side pokračovalo v Estorilu 28.4.2025
Nejnovější články
Ferrari za cenu Škody od čínského výrobce mobilů odhalilo interiér a další detaily, tohle budou soupeři rozdýchávat těžko
před hodinouJeden z největších dodavatelů automobilek potvrdil návrat ke spalovacím motorům, své nové řešení brzy nabídne všem
před 2 hodinamiNejnovější Ferrari má 880 turbo-elektro koní jen na zadku, to bude snad až kruté svezení
před 4 hodinamiGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
před 5 hodinamiKonec her: VW už volá po odložení zákazu spalovacích aut i konci jejich postupného vybíjení, doteď oficiálně trval na opaku
před 6 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva