Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu

27.7.2017 | Petr Prokopec | 16 příspěvků

V Kvasinách začala výroba nového českého SUV, které se v nabídce Škody zařadí mezi Kodiaq a místo uvolněné Yetim. Cena tomu odpovídá.

Škoda včerejším dnem ve východočeských Kvasinách odstartovala výrobu nového SUV Karoq. To v nabídce značky nahradí model Yeti, není ale přímým nástupcem, v pomyslném žebříčku modelů stoupá o něco výše. Ohromit tak chce nejen designem, ale i prvky výbavy, které dosud byly k mání jen u Volkswagenu či Audi. Na mysli máme třeba digitální přístrojový štít, pokud ale toužíte zrovna po něm, rovnou zapomeňte na aktuální toulky po čerstvě spuštěném konfigurátoru. Virtuální kokpit totiž bude k mání až v první polovině roku 2018.

Není to ovšem jediné omezení, stejně tak je třeba více než půlrok vyčkat na příchod dvoulitrového turbodieselu o výkonu 140 kW/190 koní, který bude spárován s pohonem všech kol a automatickou převodovkou DSG. Momentálně tedy lze vybírat pouze z pěti motorizací a dvou úrovní výbavy, přičemž stupeň Ambition startuje na částce 529 900 Kč. Karoq bude jistě k mání i s cenou pod půl milionu korun, ovšem taktéž nikoliv hned.

Škoda totiž uvedla, že zájemci budou moci sáhnout i po základní úrovni Active. Ta však ve zmiňovaném konfigurátoru i ceníku prozatím chybí, seznámit nás s ní značka hodlá až v říjnu, kdy odstartují reálné dodávky zákazníkům. My jsme se proto aktuálně podívali na zoubek nejlevnějšímu modelu, jaký je prozatím k mání, stejně jako tomu nejdražšímu. Jeho cena přitom přesahuje milion korun, což rozhodně není málo.

Za danou sumu je možné počítat motorem 2,0 TDI se 110 kW/150 koňmi, automatem a pohonem 4x4. Standardem jsou přitom 17palcová kola, čelní LEDky, vyhřívaná přední i zadní sedadla či multimediální systém Amundsen s osmipalcovým displejem. Příplatková výbava ovšem tuto selekci rozšiřuje třeba o lité devatenáctky, sound system Canton, sportovní sedadla nebo celou řadu paketů.

Danou selekci si můžete prohlédnout níže na fotkách, kde se Karoq chlubí červenou metalízou Velvet. Ta je nejdražším příplatkovým lakem a účet navyšuje o 23 100 Kč. Jak jsme ovšem zmínili, ani částka lehce přes milion korun není konečnou, chystaná silnější dieselová verze v kombinaci s virtuálním kokpitem a dalšími prvky nejspíše koncový účet vyšroubuje na 1,2 milionu korun.

Pokud ale máte hlouběji do kapsy, je vám prozatím k dispozici i nižší úroveň Ambition startující na částce 529 900 Kč. Za to je možné počítat s litrovým tříválcem o výkonu 85 kW/115 koní, šestistupňovým manuálem, pohonem předních (16palcových litých) kol či třeba automatickou klimatizací. Kupodivu ale součástí výbavy není lak, za nejlevnější bílou je třeba připlatit další čtyři tisíce korun.

Koncový účet se tedy zastavil na sumě 533 900 Kč, přičemž výbava zahrnuje kromě zmíněného i multimédia Bolero s osmipalcovým displejem, vyhřívaná přední sedadla či zadní parkovací senzory. Chybět vám tedy nic nebude, v rámci zavazadelníku lze počítat s objemem 1 630 litrů. Ten okouzlit může, tříválec pod kapotou ale již tak lákavý není. Dost ale bylo našich mouder, ideální konfiguraci si můžete zkusit poskládat sami...

Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 1 - Skoda Karoq konfigurator vyroba 01Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 2 - Skoda Karoq konfigurator vyroba 02
Škoda včerejším dnem odstartovala výrobu nového SUV Karoq

Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 3 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 01Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 4 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 02Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 5 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 03
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 6 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 04Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 7 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 05Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 8 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 06
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 9 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 07Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 10 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 08Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 11 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 09
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 12 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 10Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 13 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 11Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 14 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 12
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 15 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 13Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 16 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 14Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 17 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 15Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 18 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 16
Takto vypadá prozatímní základní verze...

Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 19 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 17Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 20 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 18Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 21 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 19
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 22 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 20Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 23 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 21Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 24 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 22
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 25 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 23Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 26 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 24Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 27 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 25
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 28 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 26Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 29 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 27Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 30 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 28
Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 31 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 29Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 32 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 30Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 33 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 31Škoda Karoq je v konfigurátoru i ve výrobě. Stát může 1,2 milionu i sotva polovinu - 34 - Skoda Karoq 2017 konfigurator 32
...a takto naprostý vrchol

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 16 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše