Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
SsangYong Tivoli: korejský Captur odhalen, má sedm airbagů v základu
25.12.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejská novinka chce být bezpečná i úsporná, hlavní klady ale máme hledat v interiéru. Díky spojení s mobilem se značka chce zaměřit na mladé.
Korejská konkurence pro Renault Captur či Opel Mokka měla být odhalena až někdy v lednu. Značka se ale zřejmě rozhodla, že svým příznivcům nadělí opožděný dárek, a tak skrze facebookový profil britského zastoupení poslala do světa prvních pár oficiálních fotografií. Mimo to prosákly do éteru i nějaké nové informace, pročež si SsangYong Tivoli můžeme jaksepatří představit. Fakta týkající se jízdní dynamiky či spotřeby jsou sice nadále tajemstvím, ani to ovšem nebrání nakouknutí pod kapotu.
Začněme ovšem venkovním designem, který je vyveden v novém jazyku „Nature born - 3 Motion”. Jeho předzvěstí byly pařížské koncepty XIV-Adventure a XIV-Air, tentokráte ovšem již máme tu čest se sériovou verzí. Ta se pyšní zejména agresivní přídí, kde můžeme spatřit LEDky pro denní svícení či ostře řezaný nárazník. Máme tu také klasické logo SsangYongu, jež naznačuje, že k přejmenování, o němž značka uvažovala, dosud nedošlo.
Je přitom možné, že tento krok bude doprovázet vstup korejské automobilky na americký trh, to je však pouhá spekulace. Proto rychle zpátky k samotnému vozu, který bude na délku měřit 4,2 metru a v rámci rozvoru dá k dobru 2 600 milimetrů. V interiéru přitom řidiče obklopí sedm airbagů, mimo to ovšem bude mít k dispozici také rozměrný dotykový displej, se kterým se pojí zpětná kamera, rozhraní Bluetooth či duální klimatizace.
Dále můžeme počítat s velkou konektivitou s mobilními telefony, neboť zákazníky hodlá SsangYong verbovat zejména mezi dvaceti- a třicetiletými zákazníky. Ty kromě výše zmíněného hodlá okouzlit také 1,6litrovým benzinovým nebo dieselovým motorem, pohonem předních či všech čtyř kol a manuální či automatickou převodovkou. Případně pak i základní cenou, která nemá v Británii překročit 12 000 GBP (cca 420 000 Kč).
Tím nám ovšem veškeré dostupné informace končí, na další si zjevně budeme muset počkat až do onoho ledna. Souběžně s premiérou navíc bude odstartován i prodej SsangYongu Tivoli, ovšem pouze na korejském trhu. Zbytek světa si bude muset počkat někdy do poloviny roku 2015.
Britské zastoupení SsangYongu pustilo do světa první snímky nového modelu Tivoli, na kterých je patrný jak exteriér, tak interiér
Zdroj: Facebook SsangYong UK
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 8 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejčtenější články
- Novináři nás utěšují tím, že nový elektromobil má větší dojezd než vůz z roku 1968. I tak je hůř použitelný
25.3.2024 - Bugatti schopné zrychlit z 0 na 500 km/h za 20 s prochází finálními testy, ladí ho sám držitel vytrvalostní trojkoruny
25.3.2024 - Babičkou do garáže schovaný nový VW z roku 1996 nikdo nechce. Stroj času s pouhými 50 km stojí pořád víc
25.3.2024 - Stellantis našel uplatnění pro svou osiřelou továrnu v Polsku, bude tam montovat levná čínská auta
25.3.2024 - Únik provalil novou vrcholnou verzi Tesly Model 3, Musk využil své vlády nad Twitterem, aby zahladil stopy
25.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva