Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Subaru WRX S4 tS: nová edice láká vzhledem, odrazuje dostupností
5.10.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Japonci oslavují vítězství na Ringu výbavou, která vylepšuje točivý moment a přihazuje kovaná kola a karbonové křídlo. Není ale pro nás.
Japonská automobilka s hvězdokupou ve znaku nám vcelku pravidelně dává důvod k závisti. Pro domácí trh připravuje limitované edice, které by se nám líbily i v Evropě. Nejinak je tomu dnes, kdy se představuje Subaru WRX S4 tS. To oslavuje vítězství značky v kategorii SP3T během letošního i loňského závodu 24 hodin Nürburgringu. Japonci produkci nelimitují kusy, ale časem, kdy je třeba učinit objednávku - šance jsou ovšem vcelku velké, mezním termínem je až 12. březen 2017.
A oč tedy přijdeme? Při pohledu na motorový prostor se zdá, že důvod k nářku prakticky neexistuje. Zvláště když WRX S4 tS je k dispozici pouze s automatickou převodovkou CVT, kterou značka nabízí pod názvem Sport Lineatronic. Ta zajišťuje přenos základních 300 koní a 400 Nm na všechna čtyři kola, nicméně podle Subaru byl při akceleraci úpravou sacího traktu a výfukového potrubí o 10 procent vylepšen průběh točivého momentu.
Konkrétní data související s jízdní dynamikou automobilka nezveřejnila. Dodává však, že WRX S4 tS profituje z komponentů, jež dostala již předchozí edice S207. Máme tu tedy nové přední zavěšení DampMatic II se stavitelnými tlumiči, aktivní vektorování točivého momentu či posílené brzdy Brembo, které vpředu svírají čtyřpístkové třmeny. Zesílena je také zadní náprava i pomocný nosný rám.
Vzhled umocňuje použití 19palcových kovaných kol BBS ve stříbrném provedení, exkluzivní zadní nárazník či všudypřítomné emblémy divize STI. Dovnitř se pak vpředu nastěhovala kůží čalouněná sedadla Recaro, která krášlí stříbrné švy. Stejně jako zadní lavici. Mimo to nechybí ani speciální ozdobné lišty dveřních prahů nebo specifický přístrojový štít. A opomenout nesmíme ani na kůží obšitý volant.
Tím ale Subaru nekončí, dále totiž nabízí ještě nástavbu pro novou limitovanou edici, a sice paket NBR Challenge. Jeho součástí jsou 19palcová kola BBC v černém odstínu, mohutné zadní křídlo z karbonových vláken a volant potažený semišem s vyznačenou středovou polohou. Cena za toto provedení přitom činí 5 292 000 yenů (cca 1 256 000 Kč), zatímco za základní WRX S4 tS dáte 4 968 000 JPY (1 179 000 Kč).
Subaru nově na domácím trhu nabízí edici WRX S4 tS, ke které je možné přihodit ještě paket NBR Challenge
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Fisker oznámil, že koncem června zahájí masivní propouštění. Budete se divit, ale je to projev optimismu
dnes - Takhle by to dopadlo, kdyby se Škoda odvázala a pod hlavičkou RS nabídla skutečné sportovní auto
29.4.2024 - 81letý muž si vyjel s ceněným Porsche 911. Sjel z mostu, skončil v potoce a může být rád, že žije
28.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Německá policie při razii zabavila čtyři vzácná Bugatti, v Mnichově je schovával muž, který měl vytunelovat miliardy
před 8 hodinami - Poslední pravověrné Audi A4 v bazarech láká svou výdrží i šíří nabídky. Je dobré jej koupit, dokud je z čeho vybírat
před 9 hodinami - Slepá sázka na elektromobily už automobilky dohání i finančně, zisky Mercedesu, VW a Stellantisu se masivně propadly
před 11 hodinami - Před 30 lety se odehrál vůbec nejtragičtější víkend celé historie Formule 1, takhle to začalo
dnes - Líbivé moderní SUV za 210 tisíc Kč nemusí být ani dnes jen sen. A nebavíme se o ojetině, jde o nové auto
dnes
Živá témata na fóru
- Jednostopé okénko 05.01. 22:15 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 05.01. 22:08 - Truck Daškam
- Cyklistické vlákno 04.30. 14:54 - jarka
- BMW Divize 04.30. 14:15 - pavproch
- Politický koutek 04.29. 21:51 - řidičBOB
- Policejni Passaty, Superby a neoznacena merici vozidla #2 04.29. 21:15 - rutak11
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.29. 20:23 - Zajda
- Policejní kontroly a měření 04.29. 17:16 - GeneHawkins