Home > Rubriky a sekce > Představení > Článek
Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí
28.3.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek
Dva tisíce koní mají karbonový Trion Nemesis rozjet na více než 450 km/h a zároveň v kufru převézt golfový bag. Prototyp by měl být na světě již za měsíc.
Kalifornská společnost Trion SuperCars nepatří k nejznámějším automobilkám ani zdaleka, přesto jí však ambice nechybí. - chce postavit hypersport s názvem Nemesis, jehož kola má hnát přeplňovaný osmiválec. Neznáme jeho objem nebo další parametry, víme jen, že má na kola posílat 2 000 koní.
V současnosti se Nemesis nachází ve fázi raného vývoje, přiložené obrázky jsou tak zatím jen počítačovými ilustracemi. Jejich obsah však vypadá velmi lákavě, třebaže výkon 2 000 koňských sil vypadá spíše jako vysněný cíl než jako reálný výsledek. Tisková zpráva nicméně uvádí, že Nemesis bude lepší než Bugatti Veyron a silnější než Koenigsegg One:1.
Karoserie Nemesisu bude pochopitelně vyrobena z karbonu, šasi bude využívat kromě tohoto materiálu také inconel, slitinu na bázi niklu s přídavkem chromu a železa. Obé má nejspíš pomáhat udržet hmotnost na uzdě, protože dvě tisícovky koní jistě nebude nijak jednoduché zkrotit. Na kola tato síla poputuje přes osmistupňovou sekvenční převodovku, na stovku se Trion chce dostat za 2,8 vteřiny a maximálka má přesáhnout 450 km/h. Karoserie Nemesisu bude také využívat aktivní aerodynamiky.
Obrázky interiéru zatím venku nejsou, podle Trionu však bude kokpit vybaven displejem místo budíků a vůz dostane speciální režim s názvem Predator, který změní osvětlení kabiny a přitvrdí všechno od podvozku přes řízení a odezvu plynu až po rychlost řazení a také zvedne omezovač otáček. Mělo by také být možné se připojit k internetu. Zavazadelník má pojmout golfové hole i další zavazadla a do interiéru by se měli vejít lidé vysocí až 193 centimetrů.
Trion SuperCars se bude starat hlavně o techniku, interiér a karoserii dostane za úkol vyrobit partnerská společnost, n2a Motors. Přestože se hovoří o raném stádiu vývoje, první prototyp by měl být na světě už příští měsíc. Zda se skutečně tento stroj dostane do sériové výroby, zatím není jisté.
Trion Nemesis je zatím jen v počítači, prototyp tohoto dvoutisícikoňového stroje by svět měl vidět už příští měsíc
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 10 hodinami - Vrcholný Lucid zvládá i v reálu stovku pod 2 s. Je rychlejší než Bugatti, přitom je to pořád rodinné auto za zlomek ceny
včera - Zákazníci masivně ruší objednávky na auto od Xiaomi, které za cenu Škody nabízí vzhled i dynamiku Porsche
17.4.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Fiat Panda má pověst velmi poruchového auta, v bazarech přesto táhne, časem svým způsobem zraje
před 4 hodinami - Někdo najel s nejkrásnějším moderním Astonem Martin 514 tisíc kilometrů, něco takového jsme v životě neviděli
před 5 hodinami - Hra se otočila. Číňané léta kopírovali evropská auta, teď si VW koupil kus čínské značky, aby sám mohl opisovat
před 7 hodinami - Absurdní elektrický nástupce nejlepší Kie zamířil k ledu, už i Korejci vnímají změnu nálad na trhu
před 8 hodinami - Tesla nakonec propouští i v Evropě, 300 lidí může čekat, že je v pondělí už nepustí do práce
před 9 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva