Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí

Dva tisíce koní mají karbonový Trion Nemesis rozjet na více než 450 km/h a zároveň v kufru převézt golfový bag. Prototyp by měl být na světě již za měsíc.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Představení

Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí

28.3.2014 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Dva tisíce koní mají karbonový Trion Nemesis rozjet na více než 450 km/h a zároveň v kufru převézt golfový bag. Prototyp by měl být na světě již za měsíc.

Kalifornská společnost Trion SuperCars nepatří k nejznámějším automobilkám ani zdaleka, přesto jí však ambice nechybí. - chce postavit hypersport s názvem Nemesis, jehož kola má hnát přeplňovaný osmiválec. Neznáme jeho objem nebo další parametry, víme jen, že má na kola posílat 2 000 koní.

V současnosti se Nemesis nachází ve fázi raného vývoje, přiložené obrázky jsou tak zatím jen počítačovými ilustracemi. Jejich obsah však vypadá velmi lákavě, třebaže výkon 2 000 koňských sil vypadá spíše jako vysněný cíl než jako reálný výsledek. Tisková zpráva nicméně uvádí, že Nemesis bude lepší než Bugatti Veyron a silnější než Koenigsegg One:1.

Karoserie Nemesisu bude pochopitelně vyrobena z karbonu, šasi bude využívat kromě tohoto materiálu také inconel, slitinu na bázi niklu s přídavkem chromu a železa. Obé má nejspíš pomáhat udržet hmotnost na uzdě, protože dvě tisícovky koní jistě nebude nijak jednoduché zkrotit. Na kola tato síla poputuje přes osmistupňovou sekvenční převodovku, na stovku se Trion chce dostat za 2,8 vteřiny a maximálka má přesáhnout 450 km/h. Karoserie Nemesisu bude také využívat aktivní aerodynamiky.

Obrázky interiéru zatím venku nejsou, podle Trionu však bude kokpit vybaven displejem místo budíků a vůz dostane speciální režim s názvem Predator, který změní osvětlení kabiny a přitvrdí všechno od podvozku přes řízení a odezvu plynu až po rychlost řazení a také zvedne omezovač otáček. Mělo by také být možné se připojit k internetu. Zavazadelník má pojmout golfové hole i další zavazadla a do interiéru by se měli vejít lidé vysocí až 193 centimetrů.

Trion SuperCars se bude starat hlavně o techniku, interiér a karoserii dostane za úkol vyrobit partnerská společnost, n2a Motors. Přestože se hovoří o raném stádiu vývoje, první prototyp by měl být na světě už příští měsíc. Zda se skutečně tento stroj dostane do sériové výroby, zatím není jisté.


Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí - 1 - trion nemesis ve vyvoji 01Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí - 2 - trion nemesis ve vyvoji 02Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí - 3 - trion nemesis ve vyvoji 03Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí - 4 - trion nemesis ve vyvoji 04Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí - 5 - trion nemesis ve vyvoji 05Trion Nemesis: americký Veyron má mít 2 000 koní, zatím ale nejezdí - 6 - trion nemesis ve vyvoji 06
Trion Nemesis je zatím jen v počítači, prototyp tohoto dvoutisícikoňového stroje by svět měl vidět už příští měsíc

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.