Test maximální rychlosti Škody Octavia 1,0 TSI. Čekali byste tohle od tříválce?

 | 63 příspěvků | 20.6.2016 Autoforum.cz
Reagovat

Nepřihlášený xpert

necekal ani omylem, jede t.. | 20.6.2016 21:09reagovat
avatar

necekal ani omylem, jede to dost dobre. a ten kopec pro vmax nevypada zas tak silene. presto si myslim, ze je to proste uz moc. ale to vy zjevne taky.

Nepřihlášený Rob75

Ta maximálka je hustá, kdy.. | 20.6.2016 21:13reagovat
avatar

Ta maximálka je hustá, když si představim ten motor :-D Jsem zvědavý na spotřebu, ale tam tomu věřim ze všeho nejmíň.

Nepřihlášený Tomáš Krča

Jede to fakt dobře a ani m.. | 20.6.2016 21:20reagovat
avatar

Jede to fakt dobře a ani mě to nesere. Fakt je, že brzy bude mít podobný motory všechno, tak aspoň že to funguje. Co už, svět nezměníme. V6 jsou pryč, budou i R4.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený RoVi

Reakce na: Jede to fakt dobře a ani m.. | 20.6.2016 21:22reagovat
avatar

+1. Bohužel, ale je to tak.

Nepřihlášený zemekf

a že tam není krajina, to.. | 20.6.2016 21:23reagovat
avatar

a že tam není krajina, to ste ,,testovali na válcoch )))))

Nepřihlášený matej

tolik energie a casu na ta.. | 20.6.2016 21:24reagovat
avatar

tolik energie a casu na takovou kravinu... fakt vetsi picovinu jsem tu jeste nevidel.

nechcete treba testovat radsi auta???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený K.C.

Překvapivý. Určitě stojí z.. | 20.6.2016 21:25reagovat
avatar

Překvapivý. Určitě stojí za řeč srovnání s u nás tak oblíbeným 1.6 TDI. Takhle ZDALEKA nejede. Přes 200 ani z megakopce. S manuálem 5q, automat 7q umí líp.

Pokud to bude mít spotřebu jako TDI, tak lepší rachtající R3 než rachtající TDI.

Nepřihlášený Q.Q.

Docela slušný. Jsem zvědav.. | 20.6.2016 21:27reagovat
avatar

Docela slušný. Jsem zvědavý na životnost. Povíme si +2/3 roky :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Talíř

Zaslouží si obdiv, i když.. | 20.6.2016 21:30reagovat
avatar

Zaslouží si obdiv, i když je to nesmysl. I když vlastně můžeme být ještě rádi za tříválcový litr, kdo ví co bude za pár let. Až budeme jezdit v litru 0,3 s elektromotorem, budeme ještě vzpomínat na nabušenou oktávku s plnotučným 1,0!

Nepřihlášený Lol

Reakce na: tolik energie a casu na ta.. | 20.6.2016 21:33reagovat
avatar

ROFL, pravda. Kdo by tu expertum z autoforum pujcoval auta. Na ty bludy tady, kdyz se podiva zdravy clovek z nejake automobilky, tak jim snad ani pujcit nemuze. Novinky a clanky zdejsich expertu stoji za to :-))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený 74

Obdivuju vasi oddanost a p.. | 20.6.2016 21:39reagovat
avatar

Obdivuju vasi oddanost a peclivost venovanou i takovymu autu, ale to je tak asi vsechno. Jede to na litr super, ale fakt nevidim duvod, proc si to kupovat ;)

Nepřihlášený Filip

nechápu jak tomuhle můžete.. | 20.6.2016 22:20reagovat
avatar

nechápu jak tomuhle můžete věřit... to je stejný jak kdysi 1,2TSi pochcávka, který švihla kdejaký M BMW na ringu. 115 koní má reálnou rychlost tak +-190, cokoliv jinýho musí bejt auto s mega malym odporem... to že autoforum věří videu co našli na YT, o tom se nebudu vyjadřovat. Je všeobecně známý, že novináři a recenzisti dostávají přečipovaný auta... poslední co si pamatuju byla ford formula která měla letět jak prase se 180 koňma, ale že měla v reálu 260, to už si nikdo nevšim... a ti co to zjistili, měli příkaz mlčet

Nepřihlášený Roman1

Reakce na: ROFL, pravda. Kdo by tu ex.. | 20.6.2016 22:25reagovat
avatar

Co to meleš za kraviny? Když dynamiku otestují nedostatečně, tak se tady všichni do redakce naváží, že to že to měli udělat lépe. Když dynamiku otestují pořádně, tak je to taky špatně? Pokud se já můžu k dynamice vyjádřit, tak se mě to zdá až neuvěřitelný. Chtěl bych znát skutečný výkon změřený na brzdě.

Nepřihlášený Max

Už stačí článkov o geniáln.. | 20.6.2016 23:25reagovat
avatar

Už stačí článkov o geniálnom 1litry.

Presvedčili ste ma, idem si ju kúpiť. (žart)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Kdo chce jezdit 200 nekupu.. | 20.6.2016 23:40reagovat
avatar

Kdo chce jezdit 200 nekupuje si 1,0 TSI. A stejnak to jede nějak příliš slušně, dokud to neudělám sám, nevěřím.

Nepřihlášený lol2000

A ze spotřeby na dálnici s.. | 21.6.2016 01:00reagovat
avatar

A ze spotřeby na dálnici si sednete na prdel.Jo a nad 200 km/h to benzin nežere ale vyrábí.

Nepřihlášený fanda

ukol od Skody znel jasne:.. | 21.6.2016 01:07reagovat
avatar

ukol od Skody znel jasne:

penetrujte ty svoje ctenare na autoforu, aby se toho litru nebali. litr jen je nejlepsi motor, fakt pecka, az bude 0,8 tak bude nejlepsi ta. :)

Nepřihlášený orgasmic

1. Na D1 do stoupání ve 4.. | 21.6.2016 05:27reagovat
avatar

1. Na D1 do stoupání ve 4 lidech 180+ těžko

2. Vemte vaší verzi na brzdu, ať vidíme, co dává Šáde novinářům

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený treke

Ale chodte s tym mixerom u.. | 21.6.2016 06:54reagovat
avatar

Ale chodte s tym mixerom uz do teplych krajin.

Nemam najmensi dovod verit ze to nebude a) cmudit a pustat pevne castice b) uvolnovat retaz/nicit rement c) zrat travu pri ceste pri istej poziadavke na vykon.

Je to made by VW. Uhladene, komortne, dobre jazdiace, ale ziadny dovod verit ze nemecki inzinieri, zase na nieco nezabudli.

Nepřihlášený

:D trapas ako naposledy s.. | 21.6.2016 07:11reagovat
avatar

:D trapas ako naposledy s rapidkou na okruhu, len ste sa zosmiešnili xixi

Nepřihlášený j

Připojuju se k žádosti o z.. | 21.6.2016 07:35reagovat
avatar

Připojuju se k žádosti o změření skutečného výkonu na brzdě :-)

Nepřihlášený Pavel

Dobrý den, docela by mně.. | 21.6.2016 07:41reagovat
avatar

Dobrý den,

docela by mně zajímalo, proč vkládáte tolik energie do tohoto testu? Jaký to má význam? Až moc vehementně se snažíte natlouci lidem do hlavy, jaký je to vlastně klenot? Opravdu se nedivím, že jste osočování z nadržování Škodofce.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený V12

Ked dosiel litrovy EcoBoos.. | 21.6.2016 08:13reagovat
avatar

Ked dosiel litrovy EcoBoost od Fordu, ten ste takto netestovali :) Inak 92kW verzia je vo Focuse III velmi dobra, no az takto dobra teda nie je. To mi navodzuje dojem, ze tato 1.0TSI od Skodofky je poriadne nachipovana a dava minimalne 100 - 110 kW. Toto 85kW motor nezvladne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza M.

Reakce na: Ked dosiel litrovy EcoBoos.. | 21.6.2016 08:26reagovat
avatar

Testují to tak důkladně nejspíše proto, že zástupy pitomců v diskusních fórech psaly, jak to nepojede, že na dálnici neobstojí apod. Je zajímavé, že některé to nepřesvědčí a melou pořád svoje. Kromě toho je Octavia nejprodávanějším českým vozem a v této verzi je adeptem na (téměř ideální) rodinný vůz, tak snad si zaslouží více pozornosti než třeba Mazdy, které se prodávají nesrovnatelně méně.

Jinak motory TSI mají zpravidla mnohem vyšší výkon reálný než udávaný. Možná má 1.0 TSI cca 100 kW.

Nepřihlášený Martin

V prvej turbo ere mali mot.. | 21.6.2016 08:36reagovat
avatar

V prvej turbo ere mali motory F1 tiex v extreme 1500 koni z 1500 ccm. Takze to, ze mame 100 koni z 1000 ccm nevidim ako nejaky zazrak.

Akurat, ze tie motory F1 mali zivotnost jedny preteky.

Zazrak vsak bude ak toto trojhrnkove TSI zihadlo bude zivotaschopne po 250 000 km.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený LOL2000

Reakce na: Dobrý den, docela by mně.. | 21.6.2016 09:34reagovat
avatar

Myslím že Škodovce nenadržují.Jen chytře využívají popularity Škodovek a věcně a zaroveň chytře popisují motor který se zřejmě opravdu povedl a to se všemi klady a zápory trojválce.Jde o čtenost, prokliky, reklamu.Články o Škodovce "přitahují", jak fandy tak odpůrce a o tom to je. Fakt bych v tom nic nehledal, jen bussines a holt to dělají jinak než "suchá" konkurence, což může přitahovat i odpuzovat, ale důležité je jedno, čtenost a tohle jim imho funguje.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený wc

3 válce jsou pouze cesta,.. | 21.6.2016 09:45reagovat
avatar

3 válce jsou pouze cesta, jak na normálních autech vydělat ještě více.

A určitě se najde spousta pitomců, kteří si takový krám koupí. Nejde o to, jak auto jede nebo kolik žere, jde o charakter toho motoru - alespoň kousíček noblesy nebo pěkného zvuku...něco, co se podobá špičkovým motorům jiných cenových tříd.

A u 1.0TSI obdobně jako u 1.6 TDI tam bohužel .....

...........žádný charakter motoru není.

wc

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza M.

Reakce na: 3 válce jsou pouze cesta,.. | 21.6.2016 10:14reagovat
avatar

A jaké auto si chcete koupit vy?

Nepřihlášený CNN

Vidim isty posun. Atmosfer.. | 21.6.2016 11:16reagovat
avatar

Vidim isty posun. Atmosfericke AAA vraky sa pomaly, ale iste zacinaju nahradzat AAA vrakmi novej generacie, a tak preplnovane motory budu na autofore coraz menej fuj. A ked ich este zacne robit i milovana najlepsia automobilka vesmiru, bude mat p. Bednar a spol. jasno. Bojovat sa bude uz len proti elektromobilom, samozrejme iba do doby, nez sa stanu vychodnym priblizovadlom takisto.

Nepřihlášený stecool

Anoooo, škodofkáááá, chcem.. | 21.6.2016 12:07reagovat
avatar

Anoooo, škodofkáááá, chceme 630ccm 1,5 valca a 4 turbáááá voleee... :) Dúfam že dneska bude ešte niečo o Tesle, bedniar & poklopec nespite !!:)

Nepřihlášený jirik

tak uprimne, 200nm a 85kw.. | 21.6.2016 12:23reagovat
avatar

tak uprimne, 200nm a 85kw v dneska relativne lehkem aute s lepsi aerodynamikou, zadna tragedie neni a muze dosahovat celkem slusne dynamiky. to by ale nesmel byt zabity tak dlouhyma prevodama jako tato octavka. kdyz se nad timhle clovek zamysli, tak pak pravda vypada to video celkem usmevne. ale nebylo by nic noveho, zejmena od skody a AF, kdyby melo testovane auto nejakych 20-30 koniku navic, ze..

a vubec, jak to je s tim dlouhodobym testem rapidu? :)

redbaron

Dovedu si představit, že t.. | 21.6.2016 14:23reagovat
avatar

Dovedu si představit, že to pojede ještě o hodně líp když trojka nebude zpřevodovaná do 140 km/h, ale do 110 a adekvátně tomu zbytek převodovky. Se šestkou jako rychloběhem problém nemám, ta by mohla zůstat klidně jak je... Hlavní problém tady bude opět provozní spolehlivost, trvanlivost střev motorů, provedení rozvodů a spotřeba oleje, tak jako u všech TSI...

Nepřihlášený USA

ja jezdim kopec s podobnym.. | 21.6.2016 22:11reagovat
avatar

ja jezdim kopec s podobnym stoupanim (90 metru na 1.7km) s O2 1.8tsi/160k a vic jak 170 jsem z toho nikdy nevytahnul, a to je krasna rovna silnice s 2 stoupacima pruhama, tedy není důvod to nejak tlumit.

tak nevim, jestli verit tomu, ze s o 45 koni slabsim motorem to jede do podobnyho kopce 180 ...

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Myslím že Škodovce nenadržu.. | 22.6.2016 09:29reagovat
avatar

Já si přesto myslím, že Škodofce nadržujou. O tom žádná.

Nepřihlášený prostě ne

Prostě ne, a čím víc nám t.. | 22.6.2016 18:17reagovat
avatar

Prostě ne, a čím víc nám to cpete, tím víc "NE". Simply never.

Buď si dá automobilka říct a bude lidem naslouchat, nebo brzo dopadne jako Microsoft (který též dokázal nas*at prakticky všechny své zákazníky, včetně mnoha "skalních" tak moc, že leckteří z nich šli radši do úplně jiných systémů i za cenu zvýšení nákladů a některých dalších nevýhod).

Nepřihlášený Radek

Reakce na: 1. Na D1 do stoupání ve 4.. | 22.6.2016 19:13reagovat
avatar

Ano,ale 180 do kopce v plnem aute neudela ani TDI

Nepřihlášený Radek

Reakce na: 1. Na D1 do stoupání ve 4.. | 22.6.2016 19:19reagovat
avatar

Treba ten motor bude i spolehlivej.Osobne mame trihrnek s turbem od Renaultu 0.9 Tce 66kw.Maximalka 180km/h,mestska spotreba 6.5l.Jak to vydrzi dlouho je otazka,ale 200tis by si to melo odkroutit v pohode.

Nepřihlášený fsdfsd

obvkyle nikdy do diskuzi n.. | 24.6.2016 08:50reagovat
avatar

obvkyle nikdy do diskuzi neprispivam ale dnes musim. Pusobi to na me zeto bude zase jak s tim rapidem na ringu, podle vas to jede to naprosto famozne. pak do toho sednu a rikam si WTF proc je kolem toho takovej flejm, joo na mesto do kila dobry vic nez staci, ale pak zoufalost (btw. mozna nez motor je zoufalejsi ten podvozek ve vyssich rychlostech), ocekavam ze to samy to bude tady oktavkou.

Nepřihlášený Wallis

Naprosty nesmysl, nevim je.. | 24.6.2016 10:49reagovat
avatar

Naprosty nesmysl, nevim jestli se smat nebo brecet... takto mozna pojede oktavka s motorem 1.8tsi a ne nejaky litrovy trivalec

Nepřihlášený Marshall

Čekám několik dní na článe.. | 24.6.2016 11:05reagovat
avatar

Čekám několik dní na článek o tom že AR Giulia má 5 hvězdiček a 98% od NCAP a je tím pádem nejbezpečnější auto, co kdy bylo vyrobeno, a místo toho článek o týhle koncernový mrdce? Přejmenujte se raději na Škodaforum.cz, bude to výstižnější.

Nepřihlášený Kuban

Jen malá technická.....85k.. | 24.6.2016 12:39reagovat
avatar

Jen malá technická.....85kw je pro aerodynamické auto energie dostatek i na 190km/h... Na to nepotřebuju žádné grafy krouťáku nic.....

Maximální rychlost neříká níc o dynamice.... Dynamika říká pouze to, za jak dlouho se na max rychlost dostanu!

Takže ne, 180kmh mě fakt u 85kw motoru NEPŘEKVAPUJE!!!!!

Nepřihlášený Jiří

Koukám, že jste z podělané.. | 24.6.2016 14:07reagovat
avatar

Koukám, že jste z podělané 1.0 uplně hotový. A je to lenoch.

Nepřihlášený

Kdo někdy řídil tyto malé.. | 24.6.2016 17:44reagovat
avatar

Kdo někdy řídil tyto malé turbobenzíny TSI, TCe, ví, že jedou a to velmi dobře. Neřídil jsem tento nový R3 TSI 1.0, ale jak R4 TSI 1.2 a TCe 1.2, na svůj objem velmi dobré motory, kultivované TCe je na tom podstatně lépe.

Nepřihlášený bob a bobek

Do měsíce generálka motoru.. | 24.6.2016 18:56reagovat
avatar

Do měsíce generálka motoru, jinak ten zvuk je děsný, fuj! Kolik stála tahle reklama?

Nepřihlášený Honza

Ani jsem to nedočetl... To.. | 24.6.2016 18:59reagovat
avatar

Ani jsem to nedočetl... To fakt nikomu nedošlo, že když ten motor ten výkon prostě má, že není nic výjimečného, že ty rychlosti zvládne...?

Proč je kolem toho tolik povyku? Fakt je to PR automobilky?

Nepřihlášený DDT

až z toho rozum zůstává st.. | 25.6.2016 02:29reagovat
avatar

až z toho rozum zůstává stát...

600km na tachometru a někdo prohání stopatnáct koní tříválec, základní motor, po dálnici z kopce, aby zaznamenal 220 GPS na tachometru, a pro jistotu s vypnutým ESP a v ČR...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Chroustal, Ing.

Reakce na: až z toho rozum zůstává st.. | 25.6.2016 07:27reagovat
avatar

No, takovéto věci by právě někdo dělat měl aby se vidělo jak to dopadne-a aby to nemuseli zkoušet ostatní...

Nepřihlášený Pepous

nedělejte tady škodovce re.. | 25.6.2016 08:56reagovat
avatar

nedělejte tady škodovce reklamu ubožáci!!! Renault jste tady odsuzovali, jako tragickej omyl a u tak těžkého auta nižší střední třídy vám to najednou nevadí.

Proč nenapíšete taky nadpis : Škoda Octavia tragédie pod kapotou? Kolik vám platí za takovéto články?

Nepřihlášený

Reakce na: tolik energie a casu na ta.. | 25.6.2016 08:57reagovat
avatar

oni auta netestují.Oni jen kopírují a šmírují co jiní testují :-))))

Nepřihlášený Vy tu ty sračky fakt čtete???

Vy tu ty sračky fakt čtete.. | 25.6.2016 18:09reagovat
avatar

Vy tu ty sračky fakt čtete???

Nepřihlášený Lojzik

Auta s 85kW v týhle veliko.. | 25.6.2016 18:26reagovat
avatar

Auta s 85kW v týhle velikosti jezdí něco kolem 190 až 200. Není důvod, aby Škodovka jela pomaleji. Že na to nejsme zvyklí, aby 1 litr a 3 válcem takto šlapal? A RSko s 230 koníkama z 2 litru nikoho nepřekvapuje? a 290 kobyl z 2.0 TSI v Seatu je taky v pohodě? Že to RSo má stejnej litrovej výkon a silnější verze ještě vyšší, to je rozhodně těma písmenkama RS.

Životnost bude běžná, protože s tragedií by se nenamáhali vyrábět. Nic na tom nezmění ani zdejší experti, co od pohledu zjistěj, že se to za dva roky vysype. Kluci ze Škodovky/VW nejsou pitomci, na rozdíl od místních borců z nedokončenou ZŠ se v tom skutečně vyznaj. Takže životnost uměj spočítat podle zadání.

Nepřihlášený Jejda

Teda z 227 km/h zabrzdit n.. | 27.6.2016 17:27reagovat
avatar

Teda z 227 km/h zabrzdit na 0 během 8 vteřin? Takže první část videa je z válcové zkušebny. Druhá, kde je maximálka 171 km/h (a dle mě to víc než 180 nepojede), bude zřejmě z provozu...jo jo, ten exponenciálně narůstající odpor vzduchu holt na válcích neudělají...

Nepřihlášený Jarin

Ja sem pordil 1.0 ecoboost.. | 28.6.2016 16:04reagovat
avatar

Ja sem pordil 1.0 ecoboost 92kw Focus kombi a jsem spokojen. Experti ze ceskych diskuznich for to jiste nepochopi, ale pro moje potreby ma auto sily az az.

Kdo s tim nejel, tak mel samozrejmne jasno.. "Tak slaby motor na tak tezke auto, to nemuze jet." "Objem nicim nenahradis" "To nic nevydrzi " atp.

Ja se jenom ucilim a rikam," Mate pravdu hosi", ze ja nesel do te 15let stare oktavky v TDIcku ci 1.4MPI Fabie.

No a kdo s tim jel, tak jen tak potajmu kuli oci a cumi jak to jede a jak je to tichy..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Andrej

hej akurat ze to zere olej.. | 29.6.2016 15:24reagovat
avatar

hej akurat ze to zere olej pri jadze po dialnici !!!! takze treba aj olej dolievat.

Nepřihlášený Jardd

Mám otázku, je normální kd.. | 13.7.2016 16:31reagovat
avatar

Mám otázku, je normální když tachometr v YETI ukazuje 130 kmúhod a GPS 112 kmúhod ....připadá mi to jako velký rozdíl ... je to na reklamaci?

Nepřihlášený Tydýt

Ani omylem, po tomhle výko.. | 20.7.2016 19:38reagovat
avatar

Ani omylem, po tomhle výkonu ten motor na GO, kolik vám koncern platí za tyhle krávoviny???

Nepřihlášený Zion

Hmmm. Za 21 minut a 26k.. | 4.8.2016 19:16reagovat
avatar

Hmmm.

Za 21 minut a 26km jazdy z nadrze ubudlo 1 a pol dielika benzinu... :-)))

Nadrz ma 55 litrov, jeden dielik je teda nejakych 3.4 litra.

Priemerka mi dobre vychadza na zhruba 20 litrov? A to sli dole kopcom...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zion

Reakce na: Hmmm. Za 21 minut a 26k.. | 4.8.2016 19:19reagovat
avatar

No a samozrejme, 21 minut a 26km jazdy je priemerna rychlost okolo 70 za hodinu, cize taka bezna okreska bez zbytocne ostrych zakrut. Asi k tomu bude treba prihodit aj nejaky privesny vozik so susenym senom, nech tie koniky neobzieraju aj travu okolo cesty.

Nepřihlášený hr

Reakce na: Docela slušný. Jsem zvědav.. | 21.9.2016 11:07reagovat
avatar

povime si 19/20 let

Nepřihlášený q

Reakce na: Už stačí článkov o geniáln.. | 21.9.2016 11:08reagovat
avatar

ano, bez si koupit 6litr

Nepřihlášený

Reakce na: V prvej turbo ere mali mot.. | 21.9.2016 11:12reagovat
avatar

Mily Martinku, ver tomu, bude zivotaschopne i po tvem uvedenem najezdu.

Nepřihlášený

Reakce na: Ja sem pordil 1.0 ecoboost.. | 21.9.2016 11:16reagovat
avatar

Presne tak, jakmile nemas 8litrovy motor, budes na forech plnych expertu zlincovan.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše