Tohle je nejbližší budoucnost motorů aut. Mercedes odhalil, co vše umí 48V okruh

 | 18 příspěvků | 18.8.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Flash

Od Audi kopírují 48V okruh.. | 18.8.2017 17:41reagovat
avatar

Od Audi kopírují 48V okruh a elektrický kompresor, od BMW R6, umí ten Mergl vymyslet ještě něco svého?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený lolek

Já myslel, že tím hlavním.. | 18.8.2017 18:03reagovat
avatar

Já myslel, že tím hlavním bude digitální řízení zdvihu ventilů, ale tak příští rok :)

Nepřihlášený sypačenko

a co myslis ze ma bmw a au.. | 18.8.2017 20:58reagovat
avatar

a co myslis ze ma bmw a audi od MB?

vse okopirovali od mercedesu co bylo potřeba patenty,patenty ...atd je to byznys.............

Nepřihlášený z lidu

hmm, a jak tohle pomůže ob.. | 18.8.2017 21:33reagovat
avatar

hmm, a jak tohle pomůže obyčejnému člověku s příjmem těsně nad hranici bídy! Na takové kraviny se utrácejí miliony, ale aby vyrobili auto pro i ty méně movité lidi na to není ani vůle ani peníz!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Vzduchem chlazený motor a.. | 18.8.2017 23:12reagovat
avatar

Vzduchem chlazený motor a ten chladící ventilátor by byl ny 48v a otáčky ventilátoru by byly nezávislé na otáčkách klikového hřidele .Výkon by se řídil podle potřeby množství chladícího vzduchu . Jako to mají domácí PC.

Nepřihlášený HH

Reakce na: Od Audi kopírují 48V okruh.. | 18.8.2017 23:16reagovat
avatar

Jj, v posledních letech co MB neopajcuje, to nemá. Asi nějaká inspirace Čínou.

Nepřihlášený sdasd

Reakce na: hmm, a jak tohle pomůže ob.. | 18.8.2017 23:26reagovat
avatar

Si běž koupit Nano Tata ty trotle.

Nepřihlášený Shal

Reakce na: hmm, a jak tohle pomůže ob.. | 19.8.2017 07:56reagovat
avatar

Proč by měla komerční automobilka investovat do těch, co nemají peníze aby si jejich výrobky mohli koupit? Člověče z lidu, choď pěšky. Je to zdravější.

Nepřihlášený

Tvrzení v článku že "... h.. | 19.8.2017 08:01reagovat
avatar

Tvrzení v článku že "... hned na startu, než vůbec spalovací jednotka stihne jakkoliv zareagovat, začne kola roztáčet 21 koňmi a 250 Nm..." je samozřejmě nesmysl. Výkon nabere každý motor teprve s otáčkami, takže na startu si elektromotor o nějakých 21 koních může nechat jen zdát

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka Černý

Reakce na: hmm, a jak tohle pomůže ob.. | 19.8.2017 08:26reagovat
avatar

Ale ono se to určitě s menším zpožděním promítne i do aut pro méně movité.

Osobně nemám extra příjem ale jsem rád že existuje spousty lidí co maji peněz dost, díky tomu si kupují nová auta a ta starší prodávají, čím víc jich je tím je trh nasycenější ojetiny jsou levnější a i já si můžu koupit ojeté, kvalitní a ještě neopotřebované auto za snesitelné peníze.

Nepřihlášený Štěpán

Mercedes byl spíš ten, od.. | 19.8.2017 12:38reagovat
avatar

Mercedes byl spíš ten, od koho se kopírovalo. Když vyjelo první Ml, po dvou letech najednou X5, Tuareg, Q7, Cayenne..., CLS = CC, A5, A7, Panamera, Grand coupé...Bohužel v posledních 15 letech šel s pověstnou kvalitou dolů. Ale na tom jsou všichni výrobci podobně. Nechtěj vyrobit něco, co vydrží věčnost. Něco jako byla W124 už nebude. Jinak se trochu divím, že se k řadovýmu šestiválci vracejí až po dvaceti letech. Je to nejlogičťejší koncepce motoru, nepotřebuje vyvažovací hřídel, má jenom jednu hlavu, rozvody. Asi v tom byla zase ekonomika.

Nepřihlášený AudiRS6

Reakce na: Tvrzení v článku že "... h.. | 19.8.2017 14:38reagovat
avatar

asi to bude pre teba novinka, ale elektromotorxy pouzivane na tento system tzv. mild-hybriduu maju svoje max. toc. momentu uz od 0 rpm.

Medvedovi celkovo gratulacia: Takto som si totiz predstavoval pohonne ustrojenstvo v novej A8 - teda ze ten "IGS" bude medzi motorom a prevodovkou a bude teda schopny samostatneho pohonu auta, aj ked len teda v nizkych rychlostiach. Kto je ale trosku znaly a vie si priblizne vyratat, na co vsetko staci 21 PS, vie, ze pri povedzme 2t automobile s Cx povedzme 0,27 by nemal byt problem dosiahnut rychlost aj 120+ km.h-1. Napr. takej Octavii staci na 100 km.h-1 vykon cca 10kW, teda ani nie 14 PS.

Comu ale neverim je dojazd 50 km, na ten by museli byt instalovane hoooodne velke baterie, ktore ale v takomto mild-hybride asi nebudu. Aj 5 km ( po parkoviskach nakupnych centier a v podzemnych garach ) vidim ako dostatocne.

Je to uz davno, co sa vacsi nemecki vyrobcovia zacali zaoberat palubnymi systemami s vyssim nez 12V napätim. Hovorilo sa o 42V, len casom sa priklonili ku 48V - predsalen je to rovny nasobok, da sa s tym lahsie pracovat. Zvysok sveta bude tento krok nasledovat, nakolko uz poväcsina subdodavatelov podpornych systemov, ktori zasobuju aj ine automobilky, s tymito systemami pracuje, takze vsetko je uz davno dohodnute a v blizkej buducnosti sa je na co tesit.

O IV, G VIII, A3, Q3 - uz na novej ( koli naftogatiam odlozenej ) platforme MQB evo, budu jednymi z prvych zastupcov aut so 48V systemami aj pre "beznejsich" kupcov ;)

Gut so ! Weiter so !

Zobrazit reakce..

------ d.dobrota ------

To mohli dělat už od začát.. | 19.8.2017 17:09reagovat
avatar

To mohli dělat už od začátku. Elektromotor jen k rekuperaci se nevyplatí. Ale když zvyšuje výkon při předjíždění, tak stačí menší spalovací motor a tím pádem to není výdaj navíc.

Nepřihlášený Miloslav Pivoňka

Zatím se jen velmi málo "v.. | 19.8.2017 22:23reagovat
avatar

Zatím se jen velmi málo "výrobců" předvedlo na řešení zajímavějšího. Je to dvojitá kabeláž. Tzn. kostra je karosérie, kterou pak neochrání jakákoliv úprava proti korozi, byť je ta kasle pozinkovaná. Tedy motorická úprava je na dvě věci (jedna z nich je na h....o) a bez té prezentované na dvě...

Pokud normální uživatel přihlédne k užitné hodnotě vozů starších dvaceti let, tak je ve "frcu" koupí raději, než ty nové sr...y

Jak je možné, že Passat B5 jezdí opravdu za 5 litrů nafty? Protože má cx 0,32 a klasické trubo; 66 kW stačí. Další vývoj omezili zelení fašisté, kteří už v zoufalství nevědí, kudy kam... což idioti neřeší...

Nepřihlášený vana

Reakce na: asi to bude pre teba novin.. | 20.8.2017 07:36reagovat
avatar

AudiRs: hele že elektromotor má krouťák už od nuly vím taky.Já ovšem psal o výkonu, ten v nulových otáčkách asi těžko bude 21 koní

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Tak řadový6, jak je zvýraz.. | 20.8.2017 07:52reagovat
avatar

Tak řadový6, jak je zvýrazněno na začátku článku, nebo V6? Nebo pan novinář nezná rozdíl a jen tak tlachá, vždyť je to uplně jedno?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: AudiRs: hele že elektromot.. | 29.8.2017 12:24reagovat
avatar

A teď babo raď, jak se pak ten motor vlastně z nuly dokáže rozjet když nemá žádný výkon :-D:-D

Já jen doufám, že Vana si je vědom toho, že výkon elektromotoru můžeš počítat i od setiny otáčky, tisícííny, miliontiny... whatever

Nepřihlášený speedfred

Reakce na: Tak řadový6, jak je zvýraz.. | 29.8.2017 15:40reagovat
avatar

tiež ma to trklo do očú,predstavili nový R6 motor a redaktor píše V6.... hlavne,že má 6 kýbľov

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše