První test Škoda Fabia III 1,2 TSI: špička třídy

 | 164 příspěvků | 15.10.2014 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Roxxx

Opravdu překvapení, nečeka.. | 15.10.2014 18:56reagovat
avatar

Opravdu překvapení, nečekal jsem tolik. Ale popsané je to velmi věrohodně, video minimálně o tom jízdním projevu svědčí. Jsem docela zvědavý, jestli to bude platit jen o TSI.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Embed

Už jsem skoro zapomněl, co.. | 15.10.2014 18:59reagovat
avatar

Už jsem skoro zapomněl, co to je pořádný test :-) Tady říkám dobrá práce já. Mám z toho docela radost, to auto je hezké. A pjanda dokáže ocenit hlavně jízdní kvality, takže nemám důvod nevěřit. Taky jsem zvědavý na další, hlavně tříválec...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Vilém

Dotaz pro autora článku -.. | 15.10.2014 19:00reagovat
avatar

Dotaz pro autora článku - bude test i 81kW verze? Díky

Nepřihlášený Marek Ptáček

Na dojmy z prezentace v Po.. | 15.10.2014 19:03reagovat
avatar

Na dojmy z prezentace v Portugalsku vynikající recenze. Klobouk dolů, na takovou jsem čekal. Myslím, že o dalším autě je rozhodnuto. Ještě zvážím 110PS verzi.

Nepřihlášený Marek Ptáček

Reakce na: Už jsem skoro zapomněl, co.. | 15.10.2014 19:04reagovat
avatar

Pavel Janda je v tomhle vážně nedostižný, všimne si takových věcí....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

tak jsem to prelouskal, za.. | 15.10.2014 19:06reagovat
avatar

tak jsem to prelouskal, zabralo to vic casu nez jsem cekal :) ale vazne vymluvny a pro me celkem podle ocekavani. koncern jsem dlouho nemusel, ale posledni dobou je mezi tapajicima konkurentama celkem suverenni a uz tolik nerozlisuje co jaka znacka dostane driv. takze nova fabka je prvni nove mini a podle toho vypada. fakt me neprekvapuje, ze to funguje.

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Opravdu překvapení, nečeka.. | 15.10.2014 19:07reagovat
avatar

na trivalec bych moc nesazel, navic za tenhle tsi se tolik nepriplaci. ale uvidime dalsi test. ja bych manzelce vzal presne tuhle verzi.

Nepřihlášený Lukes - Ogier

Vyborny test. Janda opet n.. | 15.10.2014 19:11reagovat
avatar

Vyborny test. Janda opet nezklamal! ;-) Jsem rozhodnuty, ze si koupim 1,2 TSI ale 81kw v manualu a plne vybave samozrejme. Cekam na ni uz dlouho. Velikost auta je pro me (jako mladeho cloveka bez deti) idealem. A hlavne ma kulaty volant a klasickou rucni brzdu! Snad motor vydrzi vice nez starsi generace. Doufam, ze bude test 81kW opet od Jandy! ;-)

Nepřihlášený Barva

Tohle asi antiskoda fans n.. | 15.10.2014 19:12reagovat
avatar

Tohle asi antiskoda fans nerozdchaji :-D Ale to auto vypada fakt dobre, uvazuju o nem...

Nepřihlášený Luboš D.

Je zajímavý, v jakých aute.. | 15.10.2014 19:24reagovat
avatar

Je zajímavý, v jakých autech nesmlouvavý Pavel Janda nachází zalíbení. Ale snad to svědčí o nich. Je fakt, že na tom videu se to auto vodí po dost složitý silnici naprosto nenuceně.

Nepřihlášený petrklíč

vypadá to výborně, mám rad.. | 15.10.2014 19:27reagovat
avatar

vypadá to výborně, mám radost. auto se mi líbí, takže jsem čekal jen na nějaké relevantní informace o tom jak to jezdí. některý věci zarmoutí, ale je jich fakt minimum. vlastně by mi stačilo, kdyby to bylo jako rapid spaceback, takže pokud je to ještě lepší než rapl, není co řešit :p

Nepřihlášený RoVi

Nečekal jsem to tak dobré,.. | 15.10.2014 19:40reagovat
avatar

Nečekal jsem to tak dobré, ale je to vlastně předsudek, škodovky už jsou nějaký pátek mezi elitou a mám pocit, že je to pořád lepší. Takže gratulace. Nejsem žádný fanda škodovek, ale proč se zlobit že se daří...

Nepřihlášený

Pro potreby rodinneho vozu.. | 15.10.2014 19:45reagovat
avatar

Pro potreby rodinneho vozu je TSI nutnost

Nepřihlášený

Je mi ted Rapid Spaceback.. | 15.10.2014 19:47reagovat
avatar

Je mi ted Rapid Spaceback nedava moc smysl. Je to technilogiemi, zpracovanim i treba jizdne horsi auto. Vlastne ma i starsi generaci motoru, ale to se pocitam zmeni

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Šofér 51

Reakce na: Opravdu překvapení, nečeka.. | 15.10.2014 19:54reagovat
avatar

Test je jedna věc, reálné používání v praxi druhá. Takové auto by mělo plnit službu lidového vozu, počínaje cenou. Ale to není a nebude.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený spiderwolf

8 let starý Swift 1.3 má l.. | 15.10.2014 20:07reagovat
avatar

8 let starý Swift 1.3 má lepší zrychlení... ;-)

Nepřihlášený Karel K.

Před par měsíci byl vrchol.. | 15.10.2014 20:08reagovat
avatar

Před par měsíci byl vrcholem jízdního projevu rapid. Viz. články rapid na severní smyčce a podobně.. Najednou je to průměr a fabie ho převyšuje snad ve všem. Je vážně o tolik lepší. Dá tu smyci pod 9 minut nebo snad pod 8 ? :D

Nepřihlášený radek

Možná špička třídy, dokud.. | 15.10.2014 20:09reagovat
avatar

Možná špička třídy, dokud nepřijde nový Opel Corsa.

Neuvěřitelný, jak málo místa je na zadních sedačkách pro nohy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sedmikráska

Perfektní a vlastně jediný.. | 15.10.2014 20:09reagovat
avatar

Perfektní a vlastně jediný test nové Fabky, vši kecají, popisují výbavy, opisují ceníky a žvatlají o plastech v interiéru. Jediný Janda sedne a jede. A navíc tu jízdu umí i dobře popsat. Gratulace redaktorovi za nejlepší test Fabie.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Krčál

Pěkný test, ta jízda je sk.. | 15.10.2014 20:10reagovat
avatar

Pěkný test, ta jízda je skutečně velmi plynulá a efektivní.

Nepřihlášený Oskar

Takže konečně velmi vážný.. | 15.10.2014 20:18reagovat
avatar

Takže konečně velmi vážný kandidát Škody na vůz roku?

Nepřihlášený Kolečko

Suprový test, kdo by byl t.. | 15.10.2014 20:18reagovat
avatar

Suprový test, kdo by byl to do Fabky řekl.

Nepřihlášený Angličák

Boleslavský masakr motorov.. | 15.10.2014 20:22reagovat
avatar

Boleslavský masakr motorovou Fabkou.

Nepřihlášený Dumbreck

Otázka jenom je, jestli je.. | 15.10.2014 20:26reagovat
avatar

Otázka jenom je, jestli je Fabka tak dobrá, nebo jsou soupeři tak slabí. Spíše to vypadá na možnost č. 2, jak sám autor naznačuje (neustálé snižování nákladů a regulace EU řadu konkurenčních modelů dohnala do oblasti tragických šuntů), takže Škodovce stačilo postavit normální průměrné auto a najednou září.

Nepřihlášený

No nemam slov vyborny test.. | 15.10.2014 20:35reagovat
avatar

No nemam slov vyborny test. Toto auto ma dobre našliapnute nech mu to vydrži.

Zobrazit reakce..

papy

Ja sa teším viac na novú m.. | 15.10.2014 20:40reagovat
avatar

Ja sa teším viac na novú mazdu 2.

Mazda dáva uplne ine emocie, než tato stroha nemecka krabica od topanok.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jenda

odfláknutý test měl jsem.. | 15.10.2014 20:53reagovat
avatar

odfláknutý test

měl jsem možnost vidět novou fabii asi ve vrcholné výbavě + šedá metla, exteriéru nebylo moc co vytknout, vypadala i dobře, ovšem interier je levnota, pristrojova deska a potahy nemaji na fabii prvni generace, což je poněkud smutné

Nepřihlášený Tomáš TT

Vážně pěknej test, opravdu.. | 15.10.2014 20:57reagovat
avatar

Vážně pěknej test, opravdu je videt, že to dělá s chutí a má co sdělit. Já osobně jen doufám, že se mi podaří přemluvit manželku abychom vyměnili 4 roky starou combi za novou, chce něco většího, pro tři v zadu a "čudlíkem" na kufr :-D

Nepřihlášený

Reakce na: Test je jedna věc, reálné.. | 15.10.2014 21:17reagovat
avatar

Jasne, jenze kolik by melo stat to tvoje lidove vozidlo? Ono takhle postavene auto neco stoji+vyvoj+sluzby. Tak si kup Dacii

Nepřihlášený

Reakce na: Možná špička třídy, dokud.. | 15.10.2014 21:19reagovat
avatar

Jsi smesnej.. A kdyz uz tak spicka tridy je Polo a vzdy bude

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Radon

Reakce na: Je mi ted Rapid Spaceback.. | 15.10.2014 21:34reagovat
avatar

Tak napr. do Rapidu SB strcis dozadu kolo, staci sundat predni. Do kratke Fabky ne, musis namontovat stresni nosic. Ve meste casove i pracnosti nebetycny rozdil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JK

Reakce na: Jsi smesnej.. A kdyz uz ta.. | 15.10.2014 21:35reagovat
avatar

Pozor, máme tady jasnovidce... Tvoji jistotu bych chtěl mít.

Nepřihlášený Albert

Reakce na: Perfektní a vlastně jediný.. | 15.10.2014 22:14reagovat
avatar

Jediny test, protoze ostatni projeti v portugalsku nepovazuji za test, ale maximalne prvni dojmy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sedmikráska

Reakce na: Jediny test, protoze ostat.. | 15.10.2014 22:27reagovat
avatar

Jak je vidět z přiloženého videa tak p. Janda s autem jezdí, ostatní redaktoři českých webů se cpou chlebíčky v hotelu a nejsou schopni udělat ani pořádné fotky natož video. Mimochodem britské (Autocar, Autoexpress) i německé weby už uveřejnily testy také a právě na základě ježdění v Portugalsku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Albert

Reakce na: Jak je vidět z přiloženého.. | 15.10.2014 22:37reagovat
avatar

Nekdo dvouhodinove projizdce rika test, nekdo ne. Kazdopadne zverejnenych materialu i jizde v portugalsku je dost i jinde.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený proxycon

Reakce na: Tak napr. do Rapidu SB str.. | 15.10.2014 22:39reagovat
avatar

Do kratke fabky 1 narvu řidiče + 2 cestující + 2x kolečkové brusle + běžné horské kolo pro dospělého (sundat predni kolo, sedacku)

Nepřihlášený Sedmikráska

Reakce na: Nekdo dvouhodinove projizd.. | 15.10.2014 22:52reagovat
avatar

Ano článku je milion, ovšem obsah je nula.

Nepřihlášený Sina

Moc pěkné. V testu jsou zm.. | 15.10.2014 22:54reagovat
avatar

Moc pěkné. V testu jsou zmíněna mnohá auta, ale jak si vede nová Fabia ve srovnání se Suzuki Swift? Stále je to můj favorit :)

Nepřihlášený Kde je ten pokrok

Ta dynamika motoru mě moc.. | 16.10.2014 00:30reagovat
avatar

Ta dynamika motoru mě moc nenadchla, na to, že je rok 2014. Já mám auto z roku 99, je to motor 1.5, taky s 90 koňmi, atmosféra, auto váží ještě o 200 kilo víc a když se podívám akceleraci na videu, zdá se mi minimálně srovnatelná s tou mojí, né-li o něco dokonce horší. Tak se ptám, kde je ten pokrok? Pokud jedu podlahu a vodim auto po serpentinách, mám spotřebu 10 litrů, víc ne. Když jezdím s autem normálně, jezdím za 7. Mám vidět ten pokrok za 15 let v tom, že výměnou 0,3 objemu motoru za turbo mi přinesl o litr menší spotřebu při běžném ploužení? Navíc by mě zajímala dynamika vozu při jeho obsazení čtyřmi dospělými lidmi, to mi chybí ve všech testech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zdeněk

Pané Janda vážně jste to t.. | 16.10.2014 08:49reagovat
avatar

Pané Janda vážně jste to testoval až na tak velké vzdálenosti? To není možné při takovém obrovském najetí kilometrů, že jste dojel bez cizí pomoci. 300 km to už je přece síla a co tvrdé plasty a Vaše pozadí, měl jste pod zadkem polštářek ?

Nepřihlášený kluc

Čekal jste snad někdo na Šk.. | 16.10.2014 08:50reagovat
avatar

Čekal jste snad někdo na Škodafóŕu jiný výsledek. Pan Janda píše pěkně, proto taky dělá pro Škodovku. Uvidíme v reálu, zda bude stačit na nejlepší auta této třídy - Clio a Fiestu. Testům pana Jandy se bohužel nedá věřit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený karaoke

Proto jsem také od nové Fa.. | 16.10.2014 09:09reagovat
avatar

Proto jsem také od nové Fabie nečekal zázraky. Nečekal jsem ani nic špatného, ale v nastíněné škále možností má česká novinka podstatně blíže k zázraku než k čemukoli jinému a tápajícím konkurentům nastavuje zrcadlo s křišťálově čistým obrazem jejich bezradnosti. Bez nadsázky. Je designově nepolarizující, prostorem, výbavou a provedením interiéru nadstandardní, ovladatelností brilantní, podvozkově dobře kompromisní a k tomu dostatečně dynamická i komfortní. Najít nějaký vyslovený neduh, opravdu velký problém se mi nepodařilo a že jsem se snažil... Pane redaktore, to myslíte opravdu vážně????!!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Proto jsem také od nové Fa.. | 16.10.2014 09:16reagovat
avatar

Musíš to brát tak, že je tento web určen pro koncernfans. A ti, jak je všeobecně známo, rádi uvěří skoro každé propagandě. Věřili i kvalitnímu podvozku u Rapida, který pak musela Škodovka předělat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený ja

Reakce na: Možná špička třídy, dokud.. | 16.10.2014 09:27reagovat
avatar

Ople co sa tyka priestoru su na tom urcite horsie.

Co sa tyka noveho dizajnu , Corsa je humus.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fero

Fabie se mi až na velký př... | 16.10.2014 09:35reagovat
avatar

Fabie se mi až na velký př. světla a zadní SPZ plech docela líbí,ale při mé plnoštíhlosti se asi lepší vejdu do nové i 20.

Nepřihlášený Magnus

Reakce na: Čekal jste snad někdo na Šk.. | 16.10.2014 10:14reagovat
avatar

Jo tohle se Fiestě, Polu, Corse, Yarisu nebo I20 může bez obav postavit.

Nepřihlášený Stan

Reakce na: Čekal jste snad někdo na Šk.. | 16.10.2014 10:45reagovat
avatar

Fiesta nebo Clio jako ethanol třídy? Ford je totální shit a Rencek je hned v závěsu. Nakonec ono v závěru mezi vozy, které jmenuje nademnou Magnus jsou jen minimální rozdíly a bude jen záležet jestli chce majitel vozidlo konzervativní nebo jak vystřižené z nehjhoršího korejského snu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Driver

Už stará Fabia patřila na.. | 16.10.2014 10:49reagovat
avatar

Už stará Fabia patřila na vrchol své třídy, kdo kdy měl ta auta na zvedácích, tak ví. Nebyla nejlepší,mnoho aut bylo lepší v lecčems,ale jako celek mezi nejlepší auta třídy patří a je to držák dodnes. Kusy s milionem km to jen potvrzují. Nová generace jede stejnou politiku ale odobně si to auto umím představit jen s 1.6TDI. Tento motor mám v Octavii už s 200.000km a ten motor to je zázrak. Na úsporné popojíždění po republice ideální, jen chybí šestikvalt, teď už jsou i šestikvalty v O3 takže pohoda. A cena? Kdo chce levný krám, tak jich je plný trh... Čest.

Nepřihlášený Honza

Vždyť postavili to, co měl.. | 16.10.2014 11:26reagovat
avatar

Vždyť postavili to, co měli postavit. Auto pro masy, auto pro lidi, kteří mají auto jako prostředek pro dopravu z bodu A do bodu B, pro lidi, kteří nečekají emoce, nečekají, že jim auto někdo pochválí za design nebo interiér. Kdo chce zmíněné, půjde jinam. Takže z pohledu proč auto vzniklo se povedlo no ne?

Nepřihlášený spiderwolf

"Už stará Fabia patřila na.. | 16.10.2014 11:37reagovat
avatar

"Už stará Fabia patřila na vrchol své třídy, kdo kdy měl ta auta na zvedácích, tak ví." & "...jen s 1.6TDI. Tento motor mám v Octavii už s 200.000km a ten motor to je zázrak." Někteří zdejší jedinci už zřejmě dozráli pro psychiatria... ;-) Léčíte si tu demenci nějak?

Nepřihlášený Drake

Zajímavé, že u nové recenz.. | 16.10.2014 12:48reagovat
avatar

Zajímavé, že u nové recenze čehokoliv je 5 příspěvků a když se recenzuje Škoda, tak se s příspěvky roztrhne pytel. Každopádně pěkné normální auto, které se nemusí hrát na svou jedinečnost těma kudrlinkama jako třeba Ford nebo Renault nebo Hnujda. Hádat se jestli je lepší Fábia nebo Fiesta nebo Clio je jako se hádat jestli je lepší kulka mezi oči nebo do týlu...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Fiesta nebo Clio jako etha.. | 16.10.2014 13:11reagovat
avatar

Proto Fiesta s Cliem kralují v této třídě evropským prodejům. Lidi prostě krámy milují.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Proto Fiesta s Cliem kralu.. | 16.10.2014 13:15reagovat
avatar

Protože všechno co vede prodeje je krám :)

Nepřihlášený Swan

Reakce na: Zajímavé, že u nové recenz.. | 16.10.2014 13:16reagovat
avatar

Jj, všechno jsou to spotřební plechovky, který dokáže vyrobit kdejaký Korejec, pořádný auta začínají o tři třídy výše.

Nepřihlášený Tomáš

Tak určitě, v tom případě.. | 16.10.2014 13:23reagovat
avatar

Tak určitě, v tom případě pro Vás bude článek o nové BMW 7, jo ale tam je 0 příspěvků, tak jste svůj názor na malá auta vyjádřil aspoň zde. No, já sice taky nejezdím touto třídou, ale umím pochopit, že pro většinu lidí je to vysněné auto, tak si tady nehoním ego výlevy o plechovkách. Zkuste to taky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nabel

Reakce na: Ta dynamika motoru mě moc.. | 16.10.2014 13:45reagovat
avatar

Tohle podepisuju. Nicméně doufám, že si to koupí co nejvíc lidí, alespoň se to bude dobře předjíždět :-)

Nepřihlášený

Pane redaktore, proč není.. | 16.10.2014 13:54reagovat
avatar

Pane redaktore, proč není v "testu" uvedena cena testovaného vozu, tedy včetně příplatkových výbav? Můžete ji doplnit? Děkuji.

Nepřihlášený Terradyn

Clanok, auto a videjka vyz.. | 16.10.2014 14:56reagovat
avatar

Clanok, auto a videjka vyzeraju super, ale zastavil by som sa pri tom poslednom spomenutom. Naozaj tam bola MT a nie AT? Lebo pri deceleracii to vyzeralo skor na AT... taktiez by ma zaujimalo, preco ste to tak podradovali, je mi jasne, ze kvoli efektivnejsiemu brzdeniu, ale preco prave ako AT? Fakt ma to zaujima, nerobim si srandu :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Swan

Reakce na: Tak určitě, v tom případě.. | 16.10.2014 15:35reagovat
avatar

To, že je něco pro někoho vysněné ještě neznamená, že to není plechovka a že se o tom nemůže napsat. Takže díky za radu, budu si psát co uznám za vhodné.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr B.

Článek respektive test je.. | 16.10.2014 15:39reagovat
avatar

Článek respektive test je povedený, ale bohužel mě nikdy Škoda nenadchla, ani asi nikdy nenadchne, Snad jen verze Rs, lae to radši už ojeté Porsche než Rs. No a nová Fabie III je bohžel zase jen slabota. No nic tak snad Fabia IV

Nepřihlášený Truegrid

Reakce na: To, že je něco pro někoho.. | 16.10.2014 16:23reagovat
avatar

Vy budete asi taková lidská plechovka

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Swan

Reakce na: Vy budete asi taková lidsk.. | 16.10.2014 16:31reagovat
avatar

a vy budete asi ten co autech neumí napsat ani tečku a umí jenom ve skrytu internetové anonymity osobně napadat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Truegrid

Reakce na: a vy budete asi ten co aut.. | 16.10.2014 16:50reagovat
avatar

Proběhlo zde 75 komentářů, kde každy sdělil svůj názor na auto, výkony, spotřebu, konkurenci, cenu- proste k věci, potom jste přišel ve skrytu internetové anonymity VY. Abyste nam jako aut znalý odborník ve věci zhodnotil auto jako plechovku a cely segment označil za neauta, tak my ze bychom se zase vrátili k autům a vy k plechovkam, každému čemu rozumi

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Swan

Reakce na: Proběhlo zde 75 komentářů,.. | 16.10.2014 18:55reagovat
avatar

Bylo by užitečné umět číst.

1. O Fabii jsem nenapsal ani slovo

2. Reagoval jsem na příspěvek Drakeho, který vyslovil názor, že hádat se u těchto aut které je lepší je zbytečné. A s tím jsem souhlasil.

Pokud s tím máte problém tak to nečtěte. Jistě se vám značně uleví.

Nepřihlášený k22

Já bych na výkřiky o špičc.. | 16.10.2014 18:57reagovat
avatar

Já bych na výkřiky o špičce třídy počkal na Hyundai i20 s 1.0T-GDI (120koníků, 172Nm)....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lekko

Parádní test, pan Janda je.. | 16.10.2014 20:14reagovat
avatar

Parádní test, pan Janda je poslední redaktor který s auty skutečně jezdí. Co se týče Fabie, tak myslím, že má hezky našlápnuto, jen jsem zvědavý jak se bude vyvíjet prodej Rapidu, protože Fabka v kombajnu bude určitou konkurencí ve vlastní stáji.

Nepřihlášený borek

Reakce na: Clanok, auto a videjka vyz.. | 16.10.2014 20:40reagovat
avatar

Podrazovani s meziplynem,pjanda je ma fakt vybrouseny i při takovémto brzdění.neničí se tak převodovka, synchrony

Nepřihlášený Kubis

Reakce na: Já bych na výkřiky o špičc.. | 16.10.2014 20:40reagovat
avatar

To se teda načekate, než ten motor konečně nasadí do prodeje. Každopádně do té doby je i20 nekonkurenceschopná.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Čekal jste snad někdo na Šk.. | 16.10.2014 21:42reagovat
avatar

Clio? To je dost blbej vtip

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený audis

Jestli je Fabia2014 skvělé.. | 16.10.2014 21:45reagovat
avatar

Jestli je Fabia2014 skvělé auto, musí být i Seat Ibiza skvělé auto, uvedená na trh před 4 lety. Mají stejnou platformu. Proč nebyla tak urputně tehdy opěvována? (byla chválena, ale ne urputně). Fabia tedy by neměla být nic převratného, podobné byste koupili i mnohem dříve.

Nepřihlášený spiderwolf

Ibiza 6J (SEAT Ibiza Mk4 -.. | 16.10.2014 22:46reagovat
avatar

Ibiza 6J (SEAT Ibiza Mk4 - Typ 6J, 2008-present) je vystavěna na platformě PQ25 (stejně jako Fabia III), což ji odlišuje od Fabie II, která je postavená na starší platformě PQ24, na které také jezdil předchozí model Ibizy označovaný 6L. Ibiza 6J byla prvním vozem koncernu VW, který tuto platformu dostal, následovalo Polo a Audi A1. V roce 2010 došlo u Fabie II k implantaci některých komponent z PQ25, nicméně realita je taková, že jde stále o auto, které se prohání na 17 let starém podvozku. Gratuluji všem natěšeným kupcům Fabie III, kteří s myslí, že si s novým vozem kupují i moderní podvozkovou koncepci (aktuálně šest let v seriové výrobě), a kteří nepochybně budou, v případě vozu z prvního roku výroby, dělat Schadenwerke testovací jezdce.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený spiderwolf

Volkswagen se tak rozhodl.. | 16.10.2014 22:55reagovat
avatar

Volkswagen se tak rozhodl pro osvědčenou jistotu. Zakomponováním moderní platformy MQB pro Fabii III by totiž mohl riskovat i odliv přívrženců a to zejména zvýšenou základní cenou. ;-)

Nepřihlášený Rampa

Reakce na: Ibiza 6J (SEAT Ibiza Mk4 -.. | 16.10.2014 23:14reagovat
avatar

Na jaké platformě auto stojí je normálnímu kupci zcela ukradené, toho zajímá jak jezdí, jaké má motory, kolik stojí, jak se mu líbí, ale jestli je na MQB nebo PQ je mu docela fuk. To je spíš zajímavé pro výrobce (sdílení dílů/nákladů etc.). A pokud na PQ25 jezdí třeba Audi S1, tak má Škodovka jistě dostatečně použitelnou platformu a dostatečně variabilní řešení pro event. další varianty modelu nota bene když se pohybuje pouze v mainstreamu, kde nároky jsou o řád nižší než v prémii.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kocour

Reakce na: Na jaké platformě auto sto.. | 17.10.2014 00:04reagovat
avatar

Ano, je to tak, třeba Polo GTI má na PQ25 adaptivní podvozek, což nikdo jiný ve třídě nemá, jde tam instalovat 4x4 (viz S1), pasuje tam 1.8 i 2.0 TSI z MQB a další možnosti. Takže když by měla Škodovka potřebu rozšiřovat varianty a výbavu, tak může až do aleluja. Myslím, že možnosti té platformy nevyužije ani z 50%.

Nepřihlášený kluc

Reakce na: Clio? To je dost blbej vti.. | 17.10.2014 00:08reagovat
avatar

Proč vtip? Zkus to upřesnit. Nebo ty si nemyslíš, že Clio je absolutní špička třídy?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rejpal

Reakce na: Proč vtip? Zkus to upřesni.. | 17.10.2014 00:38reagovat
avatar

Opakovaný vtip přestává být vtipem.

Nepřihlášený spiderwolf

@Kocour, Rampa: Je mi zcel.. | 17.10.2014 09:58reagovat
avatar

@Kocour, Rampa: Je mi zcela jasné, že drtivou vetšinu zajímají "leštěné prdy" z produkce marketingu a pouze minorita se zajímá, zda za danou cenu skutečně kupuje adekvátní produkt... BTW, včera jsem zkusil nakonfigurovat 1.2 TSI 81 kW ve slušné výbavě a skončil jsem vysoko nad 400.000 Kč. Za podobné peníze se dá koupit Fiesta ST. Za další, ještě hůře bych hledal argumenty, proč kupovat Fabii III, když silnější, mechanicky robustní a lépe vybavený SWIFT SPORT (kupříkladu o bixenonových světometech si ve Fabii III lze jen vlhce snít) - je i mnohem levnější... ;-)

Nepřihlášený sova

Máte Fábii? No jo no.. To.. | 17.10.2014 10:49reagovat
avatar

Máte Fábii? No jo no.. To se tak v životě někdy stane. :D

Nepřihlášený spiderwolf

:-D | 17.10.2014 10:53reagovat
avatar

:-D

Nepřihlášený udgule

Co fetuje autor? | 17.10.2014 12:22reagovat
avatar

Co fetuje autor?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

V základu nemá co nabídnou.. | 17.10.2014 14:37reagovat
avatar

V základu nemá co nabídnout a naložená je téměř za půl míče :-D Než tohle nebo Clio nebo i20 nebo Fiestu, tak bych si koupil Mazdu 1 nebo 3

Nepřihlášený

No tak to s tym motorom ma.. | 17.10.2014 14:58reagovat
avatar

No tak to s tym motorom ma to trochu sklamalo čakal som trochu viac. Uvidíme ako to bude s predajmi ale toľko jej po našich cestach chodiť nebude ako bola 1 generacia.

Nepřihlášený dgd

Reakce na: Co fetuje autor? | 17.10.2014 15:38reagovat
avatar

neboj, tvoj fet je lepsi. daj sa liecit hlupak

Nepřihlášený k22

Reakce na: To se teda načekate, než t.. | 17.10.2014 15:56reagovat
avatar

i20 1,4 s 6ti kvaltem je zcela rovnocený soupeř FIII 66kW, stačí se podívat na Rio 1,4, které je na stejné platformě, 1,4 je velmi pružný motor s výkonoovu špičkou, skráně lineáiním zátahem .

1.2TSI pilotovaná pjandou zrychluje na tom vide z é0-100 za 12s, škoda opět lže..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JK

Reakce na: Ople co sa tyka priestoru.. | 17.10.2014 16:09reagovat
avatar

A Ty sesš magor. Nic jiného se na Tvůj příspěvek říct nedá.

Nový Opel Cosra je nejprostornější vůz ve své třídě!!!

Nepřihlášený Rampa

Reakce na: i20 1,4 s 6ti kvaltem je z.. | 17.10.2014 16:44reagovat
avatar

Jediný kdo lže o zrychlení je Hyundai/Kia a v USA už za to také obě značky dostaly mastné pokuty. Stejně jako za lhaní o spotřebě. Brát zrychlení z videa je čirý amatérismus.

Nepřihlášený CZ869

Nejlepší ŠKODA auta: OCT I.. | 17.10.2014 19:14reagovat
avatar

Nejlepší ŠKODA auta: OCT III + FABIA III.

Nepřihlášený

Trochu jiny pohled je na a.. | 17.10.2014 19:45reagovat
avatar

Trochu jiny pohled je na autorevue. Podvozek asi bude

Dobry ale interier nic moc

Nepřihlášený milacek

Reakce na: No nemam slov vyborny test.. | 18.10.2014 09:49reagovat
avatar

To je asi tak jako s tvoji starou

Nepřihlášený pavel

Fuj hnus, je to jak sražen.. | 18.10.2014 11:25reagovat
avatar

Fuj hnus, je to jak sraženej rapid zezadu, spíš bych to nazval dvousedadlové vozidlo, praktičnost a místo to tu člověk nenajde a ceny? opět katastrofální, trochu vybavené auto za 400 tis ? to snad ne...

Autor mi připadl pořádně zaujatý, skoro jak podplacený za reklamu...ano může to být dobré a chválit ho superlativy, ale mínusy žádné ?

recenze k smíchu

Nepřihlášený X1

Nalestena bida. Tento sufl.. | 18.10.2014 18:34reagovat
avatar

Nalestena bida. Tento suflik Fablija z vybehovych koncernovych dielov z otrasnymi malorazkami s chabou zivotnostou a pouzitelnej vybave za nejakych 400 tyciek, 1,2 TSI je radost pre servisy, ako holatko des-bes, tri hrnce ak daju 30k km tak zazrak, svihadla, plechace a postova modra, no des:DDD Hlavne, ze to ma skrabku a najnovsie cestovny poriadok, SKODApenez tam a vlakom spat:DDD Predaje snad len fleet a potom jedine dedinski burani, kerych oslovi ten vidiecko-buransky dvojfarebny tuning:DDD NO DES!

Nepřihlášený Karaoke

Reakce na: Musíš to brát tak, že je t.. | 18.10.2014 18:43reagovat
avatar

Tak to máš pravdu, ale přece takovym nesmyslům, co tady pan redaktor zplodil, přece nemůžou věřit snad ani ty škodovkářský ovce - i když, lechtání oušek funguje. Co k tomu dodat, prostě ať si ovce myslí, že to jsou superauta - ať maj radost.

Nepřihlášený ricpic

Neskutečný blábol tenhle t.. | 18.10.2014 20:07reagovat
avatar

Neskutečný blábol tenhle test. Tomu Jandovi či jak se jmenuje, asi jednu tu motokáru darovali, jinak nevim....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený qoe

Zase to tu vychvalujou voc.. | 19.10.2014 09:33reagovat
avatar

Zase to tu vychvalujou vochcávkáři a fobisti jak jinak:))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený patt

Reakce na: Už jsem skoro zapomněl, co.. | 20.10.2014 09:06reagovat
avatar

No, pan Janda umí.... za poslední cca dva a půl roku se 9x dojímal a recenzoval škodu rapid a bylo to nej...

Nebo taky 12x vychválil škodu octavii, taky byla nej...

Teď je na řadě fábia, podle pana jandy pokud si někdo koupil před tím vychvalovaného rapida už je mimo. Teď je vrcholem onanie fábia, jsem zvědavej kolik x se to ještě dá, pět krát, deset krát ??? Kolik krát ještě bude vymývat mozky čtenářům pan Janda??? Jde mu ještě věřit ?? Nebo už je to reklama???

Nepřihlášený patt

Reakce na: Pavel Janda je v tomhle vážn.. | 20.10.2014 09:21reagovat
avatar

No, pan Janda si všímá tolika věcí až si člověk říká jak je za to placený??? Nebo.. že by .... reklama???? Na dojmy a rady lidé radi dají, protože jak se "říká": kdo si nekoupil fábii, má špatné auto!!

Z toho je jasné že kdo koupil předtím opěvovaného Rapida, nebo Octavii, koupil špatně !!!!

Pane Jando, Gratuluji!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fanda

Reakce na: No, pan Janda si všímá tol.. | 21.10.2014 11:38reagovat
avatar

Testů na fabii 3 bude za nedlouho plný internet,jak našich,tak zahraničních redaktorů.Jisté je,že nová řada motorů 1,2 tsi odvádí dobrou práci a udělují dostatečnou dynamiku i větším a těžším vozům,než je fabie.o tom,že podvozek Ostatně se povedl opravdu dobře naladit se již můžete dočíst i ve Světě motorů,zrovna tak i základní provedení předních sedadel je velmi dobré,osobně nemám důvod panu Jandovi nevěřit,natož ho z něčeho osočovat.On je zde takový hloupý zvyk,na vozy od škodovky za každé situace nadávat.a pokud se některý vůz opravdu povede,tak je to uplacené,nebo načipované,třeba O 3 Rs.Slovenským motoristickým novinářům se také zdálo,že O 3 rs,nějak moc jede,tak s ní zajeli na válce a ono to bylo v pohodě.Ostatně na O 3 rs se nyní pro velký zájem čeká 4-5 měsíců.

Nepřihlášený olda

Nemůžu si pomoc, ale pořád.. | 21.10.2014 20:06reagovat
avatar

Nemůžu si pomoc, ale pořád v nové FIII vidím Favorita z roku 1990. I FI se tam někde motá. Možná je to hybrid těch dvou. To ovšem neznamená, že je FIII něco recyklovaného.

Nepřihlášený mates

Pan Janda určitě nelže,pře.. | 22.10.2014 06:20reagovat
avatar

Pan Janda určitě nelže,přesvědčil jsem se o tom ,když jsem se na základě jeho recenzí rozhodl pro Rapid 77kw ,naprosto skvělý vůz.Teď se těším na 81kw ve Fabii ,budu ji kupovat na podzim 2015 a věřím tomu, že to bude při hmotnosti 1100kg naprosto skvělé svezení. Ps.(Než jsem koupil Rapida ,chtěl jsem v podobné cenové relaci cca340000kč koupit Toyotu Aurys ,po zkušební jízdě a dotazu zda není něco s motorem jsem utíkal honem pryč.Naprostá zoufalost)

Nepřihlášený Terradyn

Reakce na: Clanok, auto a videjka vyz.. | 23.10.2014 15:42reagovat
avatar

good to know! :)

Nepřihlášený bimbo

paci sa mi to..ta 110 kono.. | 25.10.2014 20:12reagovat
avatar

paci sa mi to..ta 110 konova bude raketa

Nepřihlášený Francois

Pan Janda má chybu v nadpi.. | 27.10.2014 11:42reagovat
avatar

Pan Janda má chybu v nadpisu, myslím, že mu tam za dvojtečkou přebývá písmeno "š"... :-)))

Nepřihlášený oliva

Reakce na: Ta dynamika motoru mě moc.. | 3.11.2014 11:27reagovat
avatar

Mam pocit, ze zbytecne vytaci otacky nahoru. POkud by radil drive vyssi stupne, akcelerace by byla lepsi. Predevsim ve vysokych rychlostech.

Nepřihlášený Skoda kupovat

Lidi bezte a kupte si to a.. | 9.11.2014 00:36reagovat
avatar

Lidi bezte a kupte si to at mam praci. Jak tu dost lidi hlupaku pise ze si to koupi a jaka to je raketa :-D Asi jste jeste nemeli novejsi skodovku. Treba ja blbec si poridil Fabii 1.2 tsi dsg 77 kw 2010. Ted mam 96 000 km po zaruce. Zavady: 2x meneny rozvodovy retizek, servo co ovlada tlak turbicka, 1 lozisko,2 homokineticky klouby, dsg cuka- v servisu mi rekli vymena spojek 20 000kc. Mam 4 roky stary auto a 96 300 km. CO PANOVE CEKATE ZE VAM NOVA FABIA 3 VYDRZI 300 000 KM? PO ZARUCE MUZETE JIT PRO NOVY TO TAKY AUTOMOBILKA CHCE ABY MOHLI STALE VYRABET NE ABY 20 LET SE JEZDILO V JEDNOM AUTE. Takze vy tupci si to kupte at mam praci a vy ostatni s mozkem co si vazite svych penez si kupte neco jinyho nebo jen pronajem.

Nepřihlášený Skoda kupovat

Jinak tady to je zase jen.. | 9.11.2014 00:47reagovat
avatar

Jinak tady to je zase jen reklama aby se ovecky chytily a dali zivotni uspory do tohodle krapu. Asi tak jako v Autosalonu bomba auto 95% :-D jen navigace se jim nelibila. Zajimavy kdyz testujou jinaci znacky minus tady a tamhle a u skody jen jeden? Jste tak naivni? Jinak Octavia 1.9 tdi taky 66 kw a jeste skoro 2 metraky navic vahy a jede lip nez tohle jinak me 1.9 tdi ujede taky hmm vykon ale jen na papire...

Nepřihlášený Tatranec

Škodovka opäť pokorila fyz.. | 13.11.2014 18:44reagovat
avatar

Škodovka opäť pokorila fyzikálne zákony!

V "objektívnom" teste "nezaujatého" novinára som sa okrem iného dočítal, citujem: "...česká novinka má podstatně blíže k zázraku než k čemukoli jinému..."

Na tom "zázraku" naozaj čoci bude. Kým na všetkých ostatných autách spolu s rýchlosťou rastie aerodynamický hluk, F III dokazuje nemožné; opäť citát: : "...aerodynamický hluk prakticky neexistuje..."

Na hodinách fyziky som sa kedysi učil, že odpor vzduchu, resp. sila, ktorú treba vyvinúť na jeho prekonanie, je rovná súčinu veľkosti čelnej plochy auta, rýchlosti na druhú a koeficientu aerodynamického odporu Cx. Keďže zázrak s okrídleným šípom negeneruje žiaden aerodynamický hluk ani pri diaľničnej 130-ke, vychádza z toho, že Cx = 0,00. Kam sa hrabe taký Opel Calibra Coupé ?! (Prvé sériovo vyrábané auto s Cx menším ako 0,3.)

Dojímavé sú aj úvahy o spotrebe paliva. (Á poropos, prečo nebola vyskúšaná bežnou jazdou? Aby sa bolo na čo vyhovoriť...)

Opäť citát. "...při normální jízdě budete mít spíše problém dostat se za hranici 6 litrů...".

Lenže to je o 28% viac, než oficiálny údaj - ten hovorí o 4,7 L / 100 km v kombinovanom režime.

Okrem toho, údaje o spotrebe odčítané z palubného počítača nemožno považovať za spoľahlivé. Korektné by bolo zistiť úbytok paliva po dotankovaní nádrže doplna a vypočítať spotrebu podľa prejdených kilometrov.

Takže zázrak?

To si naozaj PR manažéri myslia, že všetci žerieme seno !?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mirekMS

Já jí včera poprvé viděl n.. | 22.11.2014 14:49reagovat
avatar

Já jí včera poprvé viděl naživo. Na obrázcích vypadá lépe, než ve skutečnosti, to tak bývá... Překvapení: Při pohledu z boku se mi víc líbí ta předchozí, pro mne ohavná. Má moc vysoká okna. Jinak jako celek pěkná a interiér ještě hezčí.

Nepřihlášený dawe

Nechápu jak si nekdo muze.. | 22.11.2014 16:25reagovat
avatar

Nechápu jak si nekdo muze koupit tento šrot od skodovky kdyz mitsubishi lancer má všechno dokonce i motor a stoji 299

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jura

je to hezky vychválené | 25.11.2014 19:28reagovat
avatar

je to hezky vychválené

Nepřihlášený Roli

Nič v zlom ale moje 12 ročn.. | 5.12.2014 19:31reagovat
avatar

Nič v zlom ale moje 12 ročné Punto 1,2 16v 80ps má také isté zrýchlenie a maximálku 180.Celé tie roky mu dávam zabrať a bez poruchy.Vo videu tam nikde nevidím nástup turba.Ako by ani nebolo.A ešte na záver koľko asi vydrží to TSI???

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tatranec

Reakce na: Nič v zlom ale moje 12 ročn.. | 6.12.2014 21:39reagovat
avatar

Ahoj Roli,

Tvoje Punto má zastaralý motor Fire, ktorý nielenže zrýchli rovnako dobre ako hypermoderný agregát TSI,

ale dokonca má aj spotrebu, ktorá zodpovedá údajom výrobcu. Fiat sa musí ešte veľa učiť, ako ohlupovať zákazníkov ... Až potom postaví "zázrak" za 9.000.- eúr s litrovým trojvalcom 44 kW, bez klímy , bez rádia a bez iných samozrejmostí v základnej výbave.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Ahoj Tatranec.Nebudem Ťa k.. | 9.12.2014 18:22reagovat
avatar

Ahoj Tatranec.Nebudem Ťa komentovať iba Ti pošlem odkaz na video z youtube.Tam uvidíš ako šľape punto 1,2 16v s osemdesiat koňmi.1-60km/h.2-110 km/h.3-150 km/h.Tak pá-pá.http://youtu.be/7ZacLCOJdl4

Nepřihlášený Honza

Recenze, hezky napsáno . O.. | 10.12.2014 19:40reagovat
avatar

Recenze, hezky napsáno . Občas číst příspěvky je ale k zasmání. Nevím jestli to píšou majitelé nebo jen ti co se snaží vše jen kritizovat. Nebudu tu psát nic světoborného ale za mě 1. První fabie 1,2 40 kw a najela bez problémů 180tis.km.Po té prodána.Pán co ji koupil si ji jen chváli. Dnes má najeto přes 230 tis.km. Cesty i ve čtyřech po Evropě a bez problému. Pohodová jízda. Druhá Fabie 1,2 44kw, opět bez problému , jen pravidelný servis a výměna oleje po 10tis.km. Najeto 150 tis.km. S autem jezdila manželka. Spotřeba 5l/100km. Další Fabie 1,2 51kw, ,najeto 100tis.km a opět jen servis. Já měl první Fabii combi 1,9TDI a jezdila také bez závad. Jen klasický servis, Prodal jsem ji při najetých 170tis.km a nikdy jsem sní nic neměl. Dnes sice jezdím Octavii ale na Fabii nedám dopustit. Takže takové ty kecy HTP hovno to jede to psali ti co o tom nic nevěděli. Dnes kupuji opět manželce Fabii III a věřím že opět bude jezdit po celou dobu. Narovinu sice mám výkonné auto ale k čemu to je, když všude jsou radary apod. a nemíním si nechat sebrat řidičák. Takže na to ježdění to bohatě stačí. A stále na to seženu díly líp, než na nějakého Renaulta, Fiata apod. A Korejec mi do baráku nemusí. Jedna zkušenost mi sním stačila.

Nepřihlášený Marek

Když si někdo koupí novou.. | 31.12.2014 15:18reagovat
avatar

Když si někdo koupí novou fábii pravidelně ji servisuje a nejezdí s tím po dálnici jak hovado tak je zamozřejmé,že mu to auto dobře slouží...)

Viz Honza.

Nepřihlášený Jeff

Reakce na: Ta dynamika motoru mě moc.. | 21.1.2015 15:20reagovat
avatar

Haha, tak to tvoje srovnání akcelerace PODLE VIDEA s tvou 15 let starou atmosférou 90koní a o 200 kg těžší a ten Tvůj POCIT, že to tvoje je možná i lepší, tak to je opravdu vtip dne!

Nepřihlášený Jeff

Reakce na: Ja sa teším viac na novú m.. | 21.1.2015 15:24reagovat
avatar

nová Mazda 2 oproti TSI/81kW nebude mít co nabídnout, natož nějaké emoce se 75 koníky.....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jeff

Reakce na: Škodovka opäť pokorila fyz.. | 21.1.2015 15:44reagovat
avatar

Tak to dopadá, když někdo v hodinách fyziky nedává pozor a pak se zesměšňuje tím, když tvrdí, že auto u kterého není za jízdy přes jiné zvuky slyšet aerodynamický HLUK, tak musí mít nulový aerodynamický odpor.

A jestě z aerodynamického hluku bravurně odvodí hodnotu Cx.....hahaha

Nepřihlášený Jeff

Reakce na: Neskutečný blábol tenhle t.. | 21.1.2015 15:47reagovat
avatar

troll a ještě hloupej.....

Nepřihlášený Jeff

Reakce na: Zase to tu vychvalujou voc.. | 21.1.2015 15:50reagovat
avatar

nj hater s kačerem na provázku....

Nepřihlášený Jeff

Reakce na: Nechápu jak si nekdo muze.. | 21.1.2015 16:03reagovat
avatar

tak ještě si připočti si 14 tisíc za barvu

a ten 1.6 MIVEC je poměrně línej a stěží má na tuto slabší verzi, oproti 1.2/81kW už nemá šanci.

Nepřihlášený Jeff

Reakce na: Nič v zlom ale moje 12 ročn.. | 21.1.2015 16:30reagovat
avatar

Tak to tvoje Punto je asi o metrák lehčí, tak se není čemu divit, že má srovnatelnou dynamiku s touto . Ale silnější verze 81kW si už v pohodě s tebou vytře pozadí.....

Nepřihlášený Jeff

Reakce na: Ahoj Roli, Tvoje Punto m.. | 21.1.2015 16:35reagovat
avatar

tak zkus vytáčet to svoje fire jen tak mezi 1500-2500 ot a uvidíme, jak stejně bude tvé punto zrychlovat.

A netvrď tui, že když ho na tom videu točíš po omezovač, že to žere ty "tabulkový čísla"

Nepřihlášený markuc

Proč jsem se tu nedočetl,.. | 8.2.2015 23:06reagovat
avatar

Proč jsem se tu nedočetl, že interiér vozu je kompletně z tvrdých neměkčených plastů, když to každému Francouzovi nebo Japonci omlátíte o kapotu v každém testu ?

Nepřihlášený Honza

Kvalitu Auta dělá motor je.. | 1.3.2015 13:55reagovat
avatar

Kvalitu Auta dělá motor jeho výkon a spolehlivost . U základní verze došlo oproti předchozí generaci ke snížení obsahu motoru, který sebou přinesl i snížení provozně důležitého kroutícího momentu, který se snížil ze 108 na 95Nm co je u tak malých výkonu dost znát.

Bude nutné vice řadit a to má vliv na spotřebu .

Nepřihlášený Honza

Reakce na: nová Mazda 2 oproti TSI/81.. | 1.3.2015 14:16reagovat
avatar

Mazda oproti konkurenci Jde cestou vylepšování stávajících pohonných jednotek a zvyšováním jejich efektivity . Jejich pohonné jednotky v reálném provozu dosahují lepších parametrů. Než ty otáčkami honěné VW motory bez výkonové rezervy, u kterých kterých se při zatížení vozidla razantně zvyšuje spotřeba pohonných hmot . http://www.mazda.cz/PageFiles/89728/Nov%C3%A1%20Mazda2_PSL_C Z.pdf?epslanguage=en

Nepřihlášený Pito

Prečo sa nikde v teste na.. | 22.4.2015 16:51reagovat
avatar

Prečo sa nikde v teste na fábiu III nedočítam o pokračujúcej tragikomédii na TSI a horde "spokojných zákazníkov" na fórach?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Prečo sa nikde v teste na.. | 22.4.2015 18:38reagovat
avatar

No počkaj. Myslíš novú generáciu týchto motorov??

Nepřihlášený Petr

Pan Pavel Janda zase až ta.. | 18.8.2015 14:02reagovat
avatar

Pan Pavel Janda zase až tak psychicky fit není. Neznám ani jeho, ani auto ale podle způsobu vyjadřování, slovních obratů a celkového slohu, ho tipuji na muže lehce přes 40 let, psychicky nestálého s mírnou disociační poruchou, přílišným sebevědomím a nepatrným odklonem od reality. Neberte to nijak zle, to je prostě fakt, kdo je dnes normální? Já též ne, jinak bych to nepsal.

Nepřihlášený Petr S.

Zdravím, chtěl bych vám na.. | 20.8.2015 13:26reagovat
avatar

Zdravím, chtěl bych vám napsat své zkušenosti. Auta mám od března a od té doby s ním mám najetí 7000km. Co se týče prostornost a praktičnost nemám sebemenší vyhrady. Kufr, na to o jak malé auto jde je dostatečně velký. Výhrady mám pouze k tomu, že po sklopení zadních sedadel vznikne schod, který občas překazí, ale kdo chce auto na převážení velkých nákladů, asi nezvolí Fabii :) Pohodlí a prostor pro posádku a cestující je dost velky a i větší lidí nemají problém se naskládat na zadní sedadla. Vybavovy stupeň mám Style, který poskytuje výbavu dostatečně bohatou. Ohledně motoru nemám sebemenší výhrady. Pravda je že u verze 66kW je zprevodovani zbytečně dlouhé, ale díky tomu se da jezdit "za míň". :) Pružnost motoru a jeho výkonový projev je na svůj malinkaty objem nadprůměrný, což je samozřejmě díky turbodmychadlu :) To že motor táhne od 1000ot/min. pravda není. Pravda sice je, že úplně mrtvý v těchto otáčkách není, ale pořádně táhnout začíná až od 1900-2000ot/min., kdy se pořádně roztoči turbo a motor se dostane " do svého živlů". Dlouhodobou spotřebu mám na rovných 6L/100km a musim se přiznat že jako 21 lety nejezdim zrovna nejpomaleji a ne zrovna na spotřebu. Samozřejmě pokud člověk jede s "lehkou nohou" není problém se dostat na výrobcem udavanych 4,8/100. Ale to už je jízda rychlosti kolem 75-80km/h. Dynamika auta je podle mého až překvapivá. Naladění podvozku je perfektní a na 17'kolech s nízkým profilem auto v zatáčkách hezký drží, k čemuž zajisté prispiva i ESP. V zatáčkách podvozek podrží a má dobrou tuhost, při jízdě po meste je, alespoň podle mého názoru dostatečně pohodlný. Nerovnosti jsou samozřejmě citit, však také nejde o Rolls Royce :) Za sebe autu dávám hodnocení 4,5 z 5. Pokud by někdo měl nějaký dotaz, ať se nebojí napsat. Rad si s někým rozumným o autě pohovorim, výměním názory, popřípadě pořadím :)

Nepřihlášený Petr S.

Ještě bych rad doplnil. By.. | 20.8.2015 14:18reagovat
avatar

Ještě bych rad doplnil. Byl tu dotaz na cenu. Jak asi všichni víte, v základu F3 stojí 234900,-. S moji výbavou(Style, doplacel jsem zadní kotoučové brzdy -2000, plnohodnotné rezervní kolo - 1000 a světle zelenou barvu - 11000. Dostal jsem zakaznickou slevu, což pokud dobře pamatují dělá asi 5% dolů z ceny. V tu chvíli jsem byl na 312000 a ještě jsem si dodatečně objednaval prodlouženou záruku, která byla tuším za

8000. Tudiz celkem 320000. Pokud by si člověk dělal i Colour Concept, vybíral jiná kola, doplacel další výbavu, troufnu si tvrdit že se nebezpečné přiblíží hranici 400000 Kč. Asi si hodně lidí řekne, že jsem blázen dat 320000 za Skodovku, ale současným designem mě Škoda oslovila a zvlášť nová Fabie mě velmi překvapila a s autem sem spokojen :) u 21 letého byste asi spíše čekali nějaké BMW řady 3 abych mohl v zimě "hustě" driftovat apod. , ale jako auto na občasné užití si jízdy a jinak praktické užívání jsem nadmíru spokojen a takové auto jsem i chtěl :)

Nepřihlášený Petr S.

Ještě něco k dynamice. Ve.. | 20.8.2015 14:27reagovat
avatar

Ještě něco k dynamice. Ve videu auto zrychluje 0-100 za 12. Mě se už kolikrát povedlo dostat na cca 10 vteřin a to jsme jeli v autě 2. Já vazim 81kg,kamarád co jel se mnou a měřil, má 64kg. Max rychlost cca odpovídá udávané. Skutečná ano, tachometrova samozřejmě ne :) tachometr mi kolikrát ukazuje i 195km/h. :) omlouvam se, že moje názory jsou roztáhne do 3 příspěvků, ale vždycky si vzpomene až pozdě :)

Nepřihlášený BobanHTP

Něco tady nehraje. Nejprod.. | 1.11.2015 08:14reagovat
avatar

Něco tady nehraje. Nejprodávanějšími auty segmentu B v Evropě jsou 1. Ford Fiesta 2. Renault Clio 3. Opel Corsa 4. Peugeot 208 ... tak co je špatně, že by celá Evropa žila v obroském omylu a nepochopila Fabii III, že je nejelpší ? :-) Omyl, problém je patrně v ceně, Fabii III 1.2 TSI s použitelnou výbavou koupíte za cenu, za kterou u konkurence dostanete pěkně vybavený hatchback třídy C! a to je pádný argument. Co se týče základní motorizace Fabi III, tedy motoru 1,0 MPI, tak tam auto deklasuje motor a konkurence má navrch s jednoduchými a odolnými (také kultivovanými) atmosférickými motory 1.2, 1.25 atd...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BobanHTP

Reakce na: Něco tady nehraje. Nejprod.. | 1.11.2015 08:18reagovat
avatar

Omluvám, se zapoměl jsem na VW Polo, které se umístnilo mezi Clio a Corsu...

Nepřihlášený karel

Mám fabii II, nalétl jsem.. | 2.1.2016 17:50reagovat
avatar

Mám fabii II, nalétl jsem již jednou. Jelo se s novým nezatíženým vozem za optimálních podmínek. Kolik Vám za ten podvůdek zaplatili? Moje Fabia je po 74000 km přes nejlepší možný servise šrot - rozvodoy K.O. (údajně nezničitelný řetěz), servo K.O.,díra ve výfukovém ventilu, vysoká spotřeba oleje atd. Děkuji, nemohu věřit - naftové motory podvod, benzinové...

Nepřihlášený Jaro786

Skodovka? A spicka? Ha ha.. | 2.1.2016 19:54reagovat
avatar

Skodovka? A spicka? Ha ha ha leda tak vo sne ;)

Nepřihlášený alois

tak dementní a pitomou rec.. | 24.1.2016 21:41reagovat
avatar

tak dementní a pitomou recenzi jsem už dlouho nečetl.přijde mě,že autor je neustále naložený v trávě ,nebo co Naprostý idiocismus

Nepřihlášený Tomáš Prudký

S fabii jsem moc spokojený... | 15.6.2017 13:25reagovat
avatar

S fabii jsem moc spokojený. Koupil jsem ji na www.prodejauto.eu :)

Nepřihlášený

Reakce na: Proto jsem také od nové Fa.. | 13.11.2018 14:33reagovat
avatar

Nechápu jak můžou dát do 3 fabie motor 55 kilo ať dít je to nebezpeční přítelkyně ji má firemní us ji dali Pric nedá ses tím předjet na okrsce 70km za duchotcem poradíš a nic a to jedeš sám naložil sem kufr přítelkyni dítě a ouha nejede dokopce zrovinky vitocena 4 na 4700 otáček tahlej kopec tak 200 metrů na vrcholu sem tam měl 2 jku a brzdí vostatni to je pokrok Teda a ta spotřeba dis to honí a i to aspoň trochu jelo hrůza nechápu že tam nedá 1 verze 4 válec 1.4 16 w 74 kW mele a bílém spojen připadám že znáš delaj debili

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše