První test Škoda Octavia 2017: jaký je Kabaňův pohrobek?

 | 115 příspěvků | 10.2.2017 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený H.M.

Oceňuji vysokou míru upřím.. | 10.2.2017 11:47reagovat
avatar

Oceňuji vysokou míru upřímnosti, jak je u pana Jandy zvykem. Tanečky kolem těch světel v jiných testech mě unavují. Myslím, že tohle je názor velké části lidí a jsem rád, že to zaznělo. Dá se to vnímat lecjak, ale je to prostě zbytečné.

Jinak věřím, že to je skvělé auto. Ale také si myslím, že světla můžou prodejům jen ublížit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukáš Malý

Hezky napsaný i nafocený... | 10.2.2017 11:49reagovat
avatar

Hezky napsaný i nafocený. Asi s tím nemám problém. Ale že by se mi to líbilo, to nemůžu říct.

Nepřihlášený Bale75

V modrý je to docela dobrý... | 10.2.2017 11:52reagovat
avatar

V modrý je to docela dobrý. Hejma měl pravdu :))

Nepřihlášený Nemesis

Z některých úhlů to jde. A.. | 10.2.2017 11:53reagovat
avatar

Z některých úhlů to jde. A interiér jasně lepší. Asi bych si zvyknul.

Nepřihlášený Pet5er

Trochu mi to připomíná ban.. | 10.2.2017 11:58reagovat
avatar

Trochu mi to připomíná banglovský časy :-) Mně nevadily... A kampak nám to míří Jozef... :-)

Nepřihlášený xpert

kdyz uz nic, pobavil jsem.. | 10.2.2017 12:02reagovat
avatar

kdyz uz nic, pobavil jsem se. golf jako stojan na pivo a parky v soutezi krasy je velkej lol

Nepřihlášený Stěrače na ponorku

Ty světla jsou hnus. Chtěl.. | 10.2.2017 12:08reagovat
avatar

Ty světla jsou hnus. Chtěl jsem si koupit novou oktávku, ale do tohohle za 700 litrů fakt nejdu, budu muset vzít ojetou před-FL.

Apropos - někde jsem četl, že to co ty světla dělí, je jen tenkej proužek kovu. Dá se to upilovat aniž by z toho vypadlo světlo? Dokážu si představit, že pokud ano, bude to dělat tak 80% nových majitelů..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zdeněk Zeman

Pěkný test. Auto míň. Ale.. | 10.2.2017 12:10reagovat
avatar

Pěkný test. Auto míň. Ale pravda je co zaznívá na konci. Co s hezkou ženskou, když je blbá? Já si oktávku koupím znovu i tuhle, pokud nevydržím do další generace. Nevíte, kdy bude?

Nepřihlášený Milan

Nevím proč Škodovka kopíru.. | 10.2.2017 12:27reagovat
avatar

Nevím proč Škodovka kopíruje masku Mercedes (tř. E),

pokud by to udělala u Superbu chápu, protože podle ní je konkurentem E, a Oktavia konkurentem tř. C .

Na malou masku se rozdělování světel nehodí, na širší je to opticky hezké.

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Ty světla jsou hnus. Chtěl.. | 10.2.2017 12:28reagovat
avatar

nesmysl... Světlo je sice jednodílné, ale po odřezání kusu nárazníku, už nikdy nepsravíš a neuaoblíš plech a lak tak aby to nerezlo nebo aby to vůbec nějak vypadalo a zadruhé ten důlek ve světlometu by zářil jako prase.....

to by bylo ještě hnusnější než to je teď.... raději to tak nechat a nedívat se na to... stejně to většina řidičů řídí jako firemní, nebo z půjčovny...mezi lidi se to nejvíc dostane až z bazaru.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jirka

a pak že je naše Multinka.. | 10.2.2017 12:31reagovat
avatar

a pak že je naše Multinka ošklivá. :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Milan K.

Objednal jsem si ji. Čekal.. | 10.2.2017 12:44reagovat
avatar

Objednal jsem si ji. Čekal jsem na facelift a jsem rád, že to není alespoň ze předu taková nuda jako z ostatních stran. Tu předchozí jsem ignoroval a doslova přehlížel. Tento facelift se mi líbí a nehodlám diskutovat proč, je to jen věc názoru a vkusu každého. Jediné co mi na tom autě vadí je cena. Původně jsem chtěl Octavii RS Combi, ale tam jsem se s výbavou dostal přes 1,2 mil. a tak jsem si objednal L&K, což je o pár set tisíc přijatelnější při stejné výbavě. Za Octávku takový prachy!, to je ten facelift opravdu nepodstatný problém. Při dnešním levném a rychlém vývoji, kde se tisknou nárazníky na 3D tiskárně a za odpoledne jich na prototyp napasují 5 různých to fakt nechápu. Budoucnost to ukáže, kolik budou auta stát, ale bude to o hodně méně než dnes. A ještě jedna věc co mě motivovala ke koupi, vyrábí se v Boleslavi a Škodovka je tahounem české ekonomiky, tak proč nás nepodpořit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený David Opletal

Vynikající, vyzrálý a obje.. | 10.2.2017 12:52reagovat
avatar

Vynikající, vyzrálý a objektivní článek. Děkuji a plně souhlasím.

Nepřihlášený Josef Petr

Ať si kdo chce říká co chc.. | 10.2.2017 12:56reagovat
avatar

Ať si kdo chce říká co chce, tak Škodovka nikdy nebude premiovkou ale pouze budgetovým autem! A jestli má světla 2 nebo 6 na tom nikdy nic nezmění!!!

Nepřihlášený Martin K.

Ono je stejně úplně jedno,.. | 10.2.2017 12:59reagovat
avatar

Ono je stejně úplně jedno, jestli se facelift povedl, nebo ne. Škoda, tedy hlavně Octavia, se bude prodávat vždycky. Je to prostorný vůz za docela rozumné peníze (pokud se držíme v nižších úrovních výbavy). Drtívá většina Octavií vlastní firmy a těm je úplně jedno, jak Octavia vypadá. Takhle je to i u soukromých osob, co si Octavii pořídí, nebo si ji "půjčí" na leasing. Octavia, možná všeobecně Škoda, nikdy neměla design, který by mě posadil na zadek (můj názor, tak se za něj nezlobte). Co se týče mě, tak dle stránky designu bych si Škodu nikdy do své garáže nepřivezl. A u některých vozů s cenovkou pohybující se kolem 1 mil. už vůbec ne. Za 1 mil. mám teda představu vozu ve své garáži úplně jinou.

Ale zpět k Octavii, ta se vždy kupovala, kupuje a nadále kupovat bude, i kdyby ve předu měla jen světlo ze silničního kola.

Nepřihlášený Pavel R.

Milane ty jsi vlastenec. P.. | 10.2.2017 13:00reagovat
avatar

Milane ty jsi vlastenec. Přidej si raději pár set tisíc a jdi do BMW. Všechno je to o něčem jiném.

Ceny Škody jsou nehorázné. Jo a zjisti prosím, kolik zisku jde do německa a kolik zůstáva tady. Dej vědět. Díky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Objednal jsem si ji. Čekal.. | 10.2.2017 13:04reagovat
avatar

Zdravím.Neberu Vám zájem a potěšení o novou Octavii,ale v této cenové relaci kterou uvádíte,se neubránim dojmu,že by se mnohem lépe vyplatil nový Superb.

Nepřihlášený Sebbe

Reakce na: nesmysl... Světlo je sice.. | 10.2.2017 13:05reagovat
avatar

Jo a odkdy plast rezne? :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sasa

Reakce na: Jo a odkdy plast rezne? :D | 10.2.2017 13:12reagovat
avatar

Pavel ma uplnou pravdu. Skodovka je nejvetsim tahounem VW a ta automaticky prevadi ucetni zisky do nemecke ekonomiky , ne ceske.

Nepřihlášený Snowman000

Reakce na: Ty světla jsou hnus. Chtěl.. | 10.2.2017 13:26reagovat
avatar

Tak myslim, ze bude nova vlna "mracitiek"...kedysi sa cast svetla zakryvala, teraz sa bude cast svetla imitovat ;)

Nepřihlášený Driver

Vzkaz pro autora. Souhlasím.. | 10.2.2017 13:29reagovat
avatar

Vzkaz pro autora. Souhlasím, že design v uvedeném segmentu není to zásadní, ale nepodceňoval bych jej ani sekundu! Golf je právě naopak namixován mistrovským designem, který je neopakovatelný (a to se mi nelíbí) ale funguje. Netvrdím, že je nejprodávanější jen díky designu. Ale design je velmi podstatný v celé skládačce. Podívejme se na Mégane druhé generace. Vyhrál auto roku 2003. A desig byl stejně to, co jej potopilo. Do roku 2002 měl Golf v Mégane zdatného soupeře, který ukrajoval % prodejů. Od roku 2003 se museli u VW hodně smát. I když pro mě je design šumafuk, a OIIIFL bych klidně pořídil v L+K a nad designem nepřemýšlel ani sekundu, hlavně že tam bude Full Led, tak jinde ženská umí do koupě promluvit tak rázně, že prostě se koupí Peugeot 508 a hotovo! A podpantoflák drží hubu a krok... :o) Chudák... Design je vážně velmi zásadní hledisko...

Nepřihlášený

parádny test nepodareného.. | 10.2.2017 13:43reagovat
avatar

parádny test nepodareného auta

Nepřihlášený Driver

Reakce na: Objednal jsem si ji. Čekal.. | 10.2.2017 13:46reagovat
avatar

Já tohle přesně udělal když vyšel FL O2. Taky všude kecy o asijských světlech. Tak jsem do ní šel, a jezdila naprosto skvěle. Jedno z nejlepších aut, co jsem kdy měl, protože žádné poruchy, akorát 1x EGR, a 1x přední kotouče za 300.000km, aktualizace map a výměna BT jednotky po pár letech, protože nové telefony nepodporovala. Jinak poruchy žádné! Ale co mě štve, nikde se nedozvíš vady předem. Třeba OII měla daleko lepší komfort sedaček, než OII FL. Jiné sedáky, jiná opěradla, jiné rámy sedaček, vypadá to na foto stejně, ale je to úplně jiné a paradoxně u FL daleko horší! Teď už to řeším tak, že do všeho kupuji ty příplatkové sedačky. Ony jsou vždy daleko lepší, a záda a zdraví máš jen jedno... U Golfa je těch sedaček daleko více, než jen různé látky. Mají dokonce i ortopedické a ty jsou super. Nebo doporučuji jít do kůže. Kdo nadává na tvrdé německé lavice, tak kožené mají pod kůží jiné měkší pěnovky, je to úplně něco jiného.

Nepřihlášený Radek

Souhlasím s autorem článku.. | 10.2.2017 13:55reagovat
avatar

Souhlasím s autorem článku.Dle mého názoru pan Kabaň design škodovky tak akorát zmršil. Hraje si na světového odborníka v oblasti designu a jsem rád že odejde k BMW hrát druhé housle. Doufám, že jeho nástupce udělá škodovku opět škodovkou. Ať si hlavně nezapomene ve škodovce ty svoje křivky. BMW mu poděkuje...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený chauffeur

p.PJ přesně popsal, že Ško.. | 10.2.2017 14:03reagovat
avatar

p.PJ přesně popsal, že Škoda pod názvem Octavia vyrábí mnoho variant nastavení a funkčnosti a v tom je jádro pudla. Za cenu ostatních nižší střední je to looser a vynikající a funkční kousek je již v cenách vybavených středních i nevybavených vyšších středních. A je na každém soudruhu, zda si vezme Octavii nebo třeba Šestku, Insignii apod

Nepřihlášený

Reakce na: a pak že je naše Multinka.. | 10.2.2017 14:13reagovat
avatar

Ošklivá? Já bych řekl,že se to nedá ani nazvat,co to je...

Nepřihlášený 1mirek

První test autoforum po st.. | 10.2.2017 14:15reagovat
avatar

První test autoforum po sto letech :)))))

Nepřihlášený Luda

Nejsem žádný expert na úpr.. | 10.2.2017 14:17reagovat
avatar

Nejsem žádný expert na úpravu grafiky, ale zkusil jsem si pro zajímavost udělat úpravu bez dělených světel.

Která se vám líbí více?

Odkaz zde: http://imgur.com/a/AGZi3

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

"že budu za pomalé jízdy c.. | 10.2.2017 14:30reagovat
avatar

"že budu za pomalé jízdy centrem pobuřovat okolí, které bude pohrdat mým vkusem a já se tomu ještě budu smát. "

Souhlasím s nesmyslností designu auta, ale pořád je to nudný konzervativní styl. Rozhodně si toho auta nikdo nevšimne ani za pomalé jízdy, natož aby si něco myslel o vkusu majitele. K "pobuřování" okolí tohle opravdu nestačí - to mě spíš negativně zaujme zadní část Kodiaq.

Nepřihlášený david podešva

Velice pěkné auto, interie.. | 10.2.2017 14:42reagovat
avatar

Velice pěkné auto, interier klasicky jak je ve škodovce známo. tvar předních světel spíše směřeje k staremu mercedesu, akorat jsou hranate. jinak se libi klasicka octavka.

Nepřihlášený pablo

Reakce na: Nejsem žádný expert na úpr.. | 10.2.2017 14:50reagovat
avatar

Takhle to mělo vypadat, když jsou vedle sebe, tak ještě víc vynikne ta nová zrůdnost... Bohužel tohle asi zas dostanu jako služebák, ve firmě se nikdo neptá, jestli se mi to líbí, prostě se kupují škodovky :-(

Nepřihlášený simson33

Golf nebo Leon ve verzi ko.. | 10.2.2017 15:12reagovat
avatar

Golf nebo Leon ve verzi kombi (abych zůstal u VW) budou fungovat podobně jako Octavia, tak nevidím důvod, proč by se měl někdo přemáhat a kupovat auto, které mu bude vadit vždy, když se na něj podívá... Já bych si na to tedy zvykat nechtěl...

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Oceňuji vysokou míru upřím.. | 10.2.2017 15:22reagovat
avatar

To,

že Škoda klesla na talovou úroveň, že vypustila tohle auto s litrovým motorem, je směšný. Nejde jim o zákazníka ale o to vydělat prachy. Kdyby delali 1.5 tsi a 2.0tsi a treba osvedceny 1.9 tdi, bude to pro lidi. Delaji zisk a ne radost zakaznikum. Za pul milionu litra, to radsi Mazdu az zacne davat do dvoulitru turba a zjisti ze to ma neco do sebe. Ja mam 600 000 s e60 trilitr benzin a jeste ma na jednou tolik. Ale to uz bmw ani dnes neumi. Puvodni konstrukcne bytelna vykon 170 kw. Dnes se nedelaji auta pro lidi ale aby vyhovely normam a co nejvetsi zisk.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rémy

Reakce na: Souhlasím s autorem článku.. | 10.2.2017 15:23reagovat
avatar

Po ošklivé O2FL, serednem jezevčíkovi alias Sup2 a jednomu z nejodpornejsich aut vůbec, dvojkové Fabii si vážně myslíš, že Kabanovy výtvory jsou horsi než to co bylo před tím? Asi by sis měl zajít na oční

Nepřihlášený

Nevím kdo z vás si všimnul.. | 10.2.2017 15:41reagovat
avatar

Nevím kdo z vás si všimnul, že nejen světla, ale ui ten pás pod znakem i naprosto nenavazující kapota na světla.Tohle snad nemohl p.Kabáň dobře.Tomle je podle mě msta za něco.Ale ono to rozdělení půjde stříknout na černo a je to.A je po rozdělených svěrtlech:-)))

Jinak Jando konečně škodovka co.I kdyby to stálo na 200% v hajzlu je to škodovka a ta se musí chválit že.vata je vata...

A co vaše oblíbená torska proč zde nikdo nemluví o trubce místo víceprvku:-))))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xps

Reakce na: Nejsem žádný expert na úpr.. | 10.2.2017 16:01reagovat
avatar

Chvalim vysledek ;-)

Nepřihlášený xps

Reakce na: Nevím kdo z vás si všimnul.. | 10.2.2017 16:03reagovat
avatar

To jsou skoro az poburujici nazory proti ceskemu etalonu predrazenych plechovek, s tim na AF pozor ;-)

Nepřihlášený LOL2000

Nechce se mne věřit, že by.. | 10.2.2017 16:06reagovat
avatar

Nechce se mne věřit, že by na platformě MQB vyřešily tu její "hlučnou" vlastnost , t.j akustický problém podvozku t.j dunění.Asi pod rozlišovací schopnost většiny testerů a přitom to tam je, což je ostuda.Ale třeba to vyřešily, moc tomu ale nevěřím.

Nepřihlášený Standa1

Musím se zastat pana Kaban.. | 10.2.2017 16:09reagovat
avatar

Musím se zastat pana Kabaně jako autora faceliftu a hned napíšu proč.Máte všichni pravdu ale nevíte že on se pokusil rozbít těma světlama předek auta tak aby to bylo jasné že je to jeho rukopis jelikož zbytek auta je modernizovaná Octavia a chtěl tento model odlišit ale měl od společnosti škoda auto malou možnost manevrování .Škoda mu dala vybrat bud auto bude stejné jako octavia III ale tím by se ničím neodlišila.Interier se pouze modernizoval ale pořád je to octavia a jediná možnost byla udělat něco s předkem a co se nabízelo udělat světla dělená.Já pana Jabaně chápu a vím že i pro něj bylo těžké si to prosadit a ted si vemte jak mu bylo když lidé to kritizují a kritizují.Já taky ale jako disaign to je pěkný ale největší problém je v nás jsme příliš konzervativní a jakýkoliv prvek mimo nás děsí.Možná proto si pana Kabaně Vážím ještě víc a jsem pro aby se češi takovému velikému člověku omluvili aspon tak že si na to nakonec zvyknem a za rok nebo dva budem všichni říkat že se nám to už líbí.Pochopíme to jako něco uchvatnýho a převratnýho byt by to byla cesta zpátky ale přece o to občas jde odlišit se a to se poévedlo.Možná by to pán Kaban dnes vyřešil jinak ale to by bylo od něj očekávat hloupé.Odešel a věřím že na škodu nezanevře a já mu za vše a za Vás za všechny poděkuju a vzkazuju mu někdy se i geniální věci hned neujmou ale dejte nám čas a my dozrajem do vašich kvalit.RS to dokonce sluší ale to je lakováním a normálním octaviim o něco mín ale myslím si že auto splnilo co mělo mělo velkou pozornost a i ona negativní může škodě v součtu nakonec pomoc.Nekoukejme na to pořád po česku koukněme na to jako konkurence a já vím co si myslí a hned Vám to prozradím proč pan Kaban není u nás hned ho vemem a BMW je tím důkazem oni pochopili o co šlo a to je podstatný škoda je ted jiná a co jestli se někomu bude nebo nebude líbiit my všichni škodu milujeme a jsme ochotni jí to nakonec odpustit.SousedoéVám ji aspon nebudou závidět a nepoškrábou jí ani malinko to by se přece ponížili zníčit tak škaredý auto.Nechci škodu udělat kubistickou ale trocha umění jí nakonec neuškodí.Ale RS je moc povedené a scout určitě bude taky ok a ten zbytek národa bude hned vidět že jedete v posledním modelu škody to je taky reklama tak změnili jste aspon trochu názor já jo .My prostě o všem rádi diskutujeme a škoda nám dala téma které je prostě tak zajímavé že každý čech už dostal možnost ty světla zkritizovat a ted pojdme společně dělat že škoda je česká a naše a to je nejdůležitější ze všeho a všichni už přemýšlíme jak si na to budem zvykat ale zvyknem si a auto budeme milovat pro jeho jedinečnost a individuallitu česky originálnost čech republik simply clever škodě zdar

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nikdo

Reakce na: Musím se zastat pana Kaban.. | 10.2.2017 16:23reagovat
avatar

Si dříve psal pro rudou vatru ne?.... jak že se máme omluvit velikánovi? :-)))))

Nebudu si zvykat, k tomu není důvod - prostě se to v průměru moc nepovedlo no. Utečou 3, 4 roky a bude fuč. Nebudu se vysmívat majitelům ani nimi pohrdat, ale nebudu si ani sám sobě lhát, že se mi to přeci líbí, když to dělal takový velikán.

Nepřihlášený Radek

Reakce na: Musím se zastat pana Kaban.. | 10.2.2017 16:31reagovat
avatar

Nedívám se na to po česku, ale z pohledu designu. A ten se opravdu nepovedl. Pan Kabáň akorát předvedl nulový cit pro design a za tím si stojím. Jediné co s Octávkou udělal, tak tam narval hrany a nelogické prolisy (zadní víko dovnitř!!!) a celý hladký design zmrvil. Nebo snad vymyslel něco jiného?

Nepřihlášený a

Reakce na: Musím se zastat pana Kaban.. | 10.2.2017 16:41reagovat
avatar

Stando, nežer to tak. Spoustu lidí tahle malá auta vůbec nezajímají. Od Škodovky možná tak Superb, ale cokoli menšího je pro někoho masochismus.

Nepřihlášený Roman

Nejhnujnější předek co z M.. | 10.2.2017 16:59reagovat
avatar

Nejhnujnější předek co z Mladé Boleslavi vyjelo,shodli jsme se z pánem ze škodovky když jsem byl na testovací jízdě.

Nepřihlášený xps

Reakce na: Musím se zastat pana Kaban.. | 10.2.2017 17:12reagovat
avatar

Sorry jako, ale ani jsem to nedocetl, je to hrozny blabol ...

Nepřihlášený Jirka

Clanek v poho, ale ta uvah.. | 10.2.2017 17:26reagovat
avatar

Clanek v poho, ale ta uvaha proc asi prijal nabidku od BMW?? To vyznelo skoro, ze tam utekl jako zbabelec. Ja si spis myslim, ze kdyz nekdo dostane nabidku od tak premiove znacky tak je to takova pocta, ze bych nad nim spis kroutil hlavou pokud by to odmitl. To je preci pecka delat v bavoraku.

Jo a jinak ty svetla jsou fakt humus:) Ja sem jeste s nim pred dvouma rokama slysel naky interview o tom jak faceliftovana oktava ma byt agresivni a jak skvelej design to bude. A je to krok zpatky a jeste spatne. Ale jinak jeho predesla prace je povedena, muim uznat ze i fabie se mu povedla. Tak mu drzim palce

Nepřihlášený Jaworz

Je mi líto odchodu Pana Ka.. | 10.2.2017 17:30reagovat
avatar

Je mi líto odchodu Pana Kabaně, postavil design Škody na mnohem vyšší úroveň něž jeho předchůdci. Po děsu faceliftu Octavie II nebo ošklivém káčátku Fabie II, působí jeho kreace jako balzám. Dvojité světla nové Octavie mne sice také neoslovují, ale ani neděsí. Toto auto mělo a stále má jiné přednosti , kvůli kterým si je lide pořizují. Dle mého názoru Pan Kabaně byl BMV zlanařen pro své schopnosti, nikoli pro neschopnost propuštěn ze služeb Škody. Děsím se Škodovek které přijdou po jeho éře.

Nepřihlášený Marek

Standa1 to napsal hezky. D.. | 10.2.2017 17:33reagovat
avatar

Standa1 to napsal hezky. Design je otázkou cítění a na této Oktávce se mi líbí, že nebude tak tuctová jako spousta jiných aut. Určitě, konzervativcům se líbit nebude, ale není pochyb, že design je moderní a dělá z Octávie vůz s rukopisem. Proč tedy kritizovat Kabaňě když mimo jiné udělal hezkého Superba a Kodiaqa a co se týká tady ty Oktávky, tak nevíme co všechno se odehrávalo v pozadí. Komu se nelíbí má na trhu mnoho jiných značek.

Nepřihlášený cosworth

neskutecnej hnus ale jako.. | 10.2.2017 17:46reagovat
avatar

neskutecnej hnus ale jako fasunk pro dobytek OK

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Ta světla jsou jen a jen o.. | 10.2.2017 17:48reagovat
avatar

Ta světla jsou jen a jen o zvyku. A protože Octávku každý vidí za den tisíckrát, tak má starý design zkrátka pod kůží. Ale za chvíli se to lidem začne i líbit.

Horší je ztráta klasického tlačítka stiskem vypni/zapni, otočením zesiluj/zeslabuj. Jakákoliv náhrada (včetně té na volantu) je idiotský směr k čínským přenosným magnetorádiům z osmdesátých let. Odchod od praktičnosti k designu. Ono to tam totiž strááášně překáželo.

Nepřihlášený Petrák

Octa vypadala dobře před f.. | 10.2.2017 18:13reagovat
avatar

Octa vypadala dobře před faceliftem a řekl bych, že teď vypadá ještě líp a zajímavěji. Jen si zvyknout a nebýt tak konzervativní. Za pár týdnů se bude líbit skoro každému. Již teď začínají být ohlasy pozitivní.

Nepřihlášený Emil Zenahlik

A co říkáte na tohle https.. | 10.2.2017 18:46reagovat
avatar

A co říkáte na tohle https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1849489755299079&id=10 0007142175444&set=p.1849489755299079&source=47&__tn__=R

Nepřihlášený Jarda

Sorry, ale v první části p.. | 10.2.2017 18:46reagovat
avatar

Sorry, ale v první části pohaním jaká je to obluda, pak pochválím a v závěru popřu vše co napíšu a auto si koupím. příjde mi to jako podplacený článek redaktora, co chce být upřímný, ale stejně píše pro škodovku.

Sorry, pro mě je vzhled u auta stejně důležitý jako vlastnosti, nemohl bych a ani nechtěl bych jezdit v něčem co se mi nelíbí. Např. bych si nikdy nekoupil právě Golfa, protože je designově v prde.li a nenabízí naprasto nic. Je to uměle vytvořená image, navíc jezdit v autě které má každý soused...nevím. Nepopírám, že octavia je skvělý auto, ale vím o dalších, která jsou min. stejně dobrá a hezčí. Stejně tak jako se někomu líbí bruneta, někomu blondýna a někomu zrzka, třeba je to i někomu šumák, je to i s autama. Za mě tohle kabaň a škoda podělali a celkově hodnotím v současnosti design škody jako podprůměrný až ošklivě neosobní. Například Octavia 1 je i dnes po letech nádherné auto, to se o ostatních verzích říct nedá. Havk domluvil jsem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Emil Zenahlik

Reakce na: Nejsem žádný expert na úpr.. | 10.2.2017 18:47reagovat
avatar

Vypadá to lepší... a taky jsem trochu zaimprovizoval: https://m.facebook.com/photo.php?fbid=1849489755299079&id=10 0007142175444&set=p.1849489755299079&source=47&__tn__=R

C o na to říkáš?

Nepřihlášený Petrák

Reakce na: Sorry, ale v první části p.. | 10.2.2017 19:35reagovat
avatar

Zajímalo by mě s čím jezdíš ty, nebo spíše po čem toužíš.

Nepřihlášený GT-R

Je to tak, Octavia je o to.. | 10.2.2017 19:36reagovat
avatar

Je to tak, Octavia je o tolik lepší auto než konkurence, že se stejně bude prodávat i když bude mít přední světla hnusná jak noc.

Nepřihlášený

Reakce na: Musím se zastat pana Kaban.. | 10.2.2017 19:45reagovat
avatar

Už to nehul.

Pan ing.Kabáň udělal nádherná auta(Superb,Kodiaq, VeironOctavie) ale i odporná auta (facelift Yeti,facelift Octavie, Rapid, VW Lupo) a já si myslím, že špičkový designér by to druhé dovolit neměl.

Ta Octavia je nejhnusnější auto co znám a jen člověku bez vkusu se to může líbit.

Nepřihlášený

Nevím, kdo z hodnotitelů v.. | 10.2.2017 20:04reagovat
avatar

Nevím, kdo z hodnotitelů viděl nový FL na vlastní oči, ale byl jsem velmi překvapený, jak auto vypadá dobře v reálu.

Nepřihlášený Broněk

Alespoň se zepředu odliší.. | 10.2.2017 20:16reagovat
avatar

Alespoň se zepředu odliší od ostatních škodovek. A p. Kabaňovi je třeba za jeho práci poděkovat a popřát hodně úspěchů na novém působišti.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vRS

Jozef Kabaň zraje jako vín.. | 10.2.2017 20:32reagovat
avatar

Jozef Kabaň zraje jako víno. Jestliže Veyron působil trochu jako přežraný škvor, Rapid liftback a Citigo jsou vyloženě unylé spotřebiče, Octavia 3 před FL vypadá jako vykrájená řezačkou na polystyren (ale už funkcionalisticky atraktivně), Rapid Spaceback má už slušné charisma plynoucí z naprosté designové čistoty bez příkras, Sup3 je designově fantasticky vybroušený kus křišťálu, Kodiaq je ze všech stran nenápadný jako šedá myš, ale velejemně doladěný jako skvěle dochucené jídlo, a tuhle čtyřokou masařku považuju za trefu do černého.

Bude se prodávat jako housky na krámě, světla nesvětla, vzpomeňte na má slova za tři roky.

Facelift vyvolal diskusi napříč motoristickým světem, o octavii se dověděli i ti, kteří o nějaký mladoboleslavský montovně nikdy neslyšeli. A to je skvělá reklama zadarmo, která dalece vyváží i náklady obětované příležitosti, pokud si pár konzervativců generaci 3,5 nekoupí. Líbí se mi to, s každou novou fotkou čím dál víc. Obstojně (záměrně neříkám skvěle) sestavené auto s dobrou využitelností a se zcela svébytnou tváří, která ho spolehlivě vymezí mezi čímkoliv nejen na evropském, ale i globálním trhu.

Jako člověk částečně postižený ekonomickým vzděláním jsem nákup nových aut vždy odsuzoval, ale teď jsem coby spokojený majitel čtrnáctileté Octavie 1 RS vyloženě na vážkách, zda si nedojít pro novou, protože to je po dlouhé době auto, o kterém můžu říct, že se mi líbí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To, že Škoda klesla na t.. | 10.2.2017 21:51reagovat
avatar

Motor 1.0 tsi bude pro hrstku zákazníků.15tsi se připravuje.Nahradí 14tsi. Jinak máte na výběr už léta z 1.2----1.4---1.8---2.0 TSI To zase není až tak špatný,ne??

TDI nezmiňuji,jelikož ho nemám rád.

Nepřihlášený

Reakce na: neskutecnej hnus ale jako.. | 10.2.2017 22:06reagovat
avatar

Pro dobytka jako seš ty??? Jo,tak to jo!!! Pro takový hrdiny za klávesnicí je to vždycky hodně jednoduchý,vid?

Chudáku!

Nepřihlášený Martin Bohuňovský

Ten komentář se čte, skoro.. | 10.2.2017 22:08reagovat
avatar

Ten komentář se čte, skoro jako Jiráskovy dějiny. Líbivé, povznášející, ale nepříliš vypovídající. Životnost toho auta se trvale snižuje, všechno je čímdál víc fórovější a rozumného člověka nějaký vzhled už moc nezajímá. Neexistuje na světě vozidlo, u kterého by např. byly použity slabší plechy. Nedej bože opřít se rukou o blatník. Kabeláž vypadá ohromně, ale jsou to jen tři vlásky mědi ve spoustě bužírky. Po osmi letech otvírání a zavírání dveří je dobojováno. Atd. atd. atd. Korejci už jsou na tom líp a brzy to převálcuje i Dacie. A až zaplatí Škoda za svoje podvody v Americe, budou v rámci úspor sloupky dveří z překližky a okna z igelitu.

Nepřihlášený michell2

Reakce na: Jozef Kabaň zraje jako vín.. | 10.2.2017 23:14reagovat
avatar

SOUHLAS :-)

Nepřihlášený Ivo

Světla jsou v pohodě, mě t.. | 10.2.2017 23:43reagovat
avatar

Světla jsou v pohodě, mě to vůbec nepřijde ošklivé.

Až Škoda vyřeší problém s hlučností (duněním) a ergonomický průšvih s ovládáním tempomatu na páčce - jako vážně je lepší mít na volantu (= chci ovládat třeba v zatáčce) ovládání menu palubního počítače, ale změna rychlosti nebo vypnutí tempomatu je určená k ovládaní jen na rovné silnici a jednou za 5 až 10 použití (na dálnici tak jednou za 10 minut) je nutné u toho nějak nesmyslně blikat blinkry nebo dálkovými světly.

Přitom VW to umí, v Golfu je normálně ovládání tempomatu na volantu a i ve 150 km/h za hodinu můžete normálně bavit s někým na zadní sedačce..

Nepřihlášený Javor

Reakce na: Jozef Kabaň zraje jako vín.. | 10.2.2017 23:54reagovat
avatar

Sám seš Škvor.Bug.Vairon je nádherný, nezaměnitelný, brutální, exklusivní a nepřekonatelný.Schiron je už jen facelift Veronu.Dost nepovedenej

Panu Kabáňovi držím palce Superb, Kodiaq skvělý a nádherný.Těším se na BMW od Pepíka, protože to co teďdělá BMW je ohavnost a stále stejná nuda už 10 let!

A prosím vraťte vozům BMW čtyři přední kulatá světla a řadové motory 6V.Zrušte zrůdy GT, zrušte to ohavné MPV.udělejte pořádný supersport

TU OCTABII VEM ČERT CO ZA TÍM JE.JE TO PROSTĚ MEGAHUMUS NEDÁVÁ TO HLAVU PATU.A to nemám nic proti rozděleným světlům u jiných vozů kde to bylo hezké

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Alespoň se zepředu odliší.. | 10.2.2017 23:57reagovat
avatar

A proč bych mu měl jako děkovat:-))))A za co?????? Škodovky mě jsou úplně u prdele a mojí rodině pan Kabán nic dobrého nepřinesl.Jen zaměstnanec soukromé firmy řízené němci.

Nepřihlášený Škodovák

Vlastním Octavii III Tdi 1.. | 10.2.2017 23:58reagovat
avatar

Vlastním Octavii III Tdi 10/2013 najeto 71000, koupil jsem si ji jako šestou v řadě po 1.9 Tdi 99, 4x4 1.9 01, 4x4 1.9 04, OctII 4x4 1.9 07 a 1.9 Tdi 10 a bohužel mohu říci, že to je nejhorší Octavia, kterou jsme měli doma. Říkal jsem si, že facelift některé neduhy odstraní, ale bohužel odstranil hlavně jednu z posledních pozitiv, a to že ta původní Oct byla alespoň hezká. Tu svoji jsem si šel koupit, tak jako že už mám několikátou, no a že je to ta stará poctivá Octavie a hlavně, že se celé rodině líbí. Takže jsem v podstatě nedával pozor. Kdyby vypadala tak, jako facelift, tak bych byl určitě ostražitější, protože ten se mě opravdu vzhledově příčí. Co mě na ni vadí a tajně jsem doufal, že po faceliftu napraví? Tak tedy, prostor pro řidiče je podstatně stísněnější než v předchozích modelech. Do pravé nohy mě tlačí vysoký středový panel, do levé madlo zavírání dveří, výplň dveří je v místech opření lokte z tvrdého plastu místo z látky, vnitřek kapsy dveří je ze semiše, který v podstatě nejde čistit, vyndávání lahve ve dveřích je zcela nelogicky obráceně než ve staré, takže vyndat lahev za jízdy je podstatně horší. Při otevření dveří nesvítí červená lampička ve dveřích, takže v noci jsou v podstatě neviditelné(kde je bezpečnost ).Venkovní zrcátka jsou ze předu velká jako ufo, ale vlastní odrazová plocha je malá a ještě neprakticky tvarovaná(zkoseny venkovní spodní roh), proč mě má do obličeje blikat v zrcátku obdélníček blinkru, také nevím, snad aby se mě zpět hůře koukalo. Výhled v před je v mém případě omezen u vnitřního zrcátka plastem velikosti A4, ve kterém se nachází kamera pro čtení jízdních pruhů, takže na semafory se musíte naklánět. V dolní části okna se zrcadlí mřížka ofukování př. skla, která byla v Oct II zakryta jemnou mřížkou, která se nezrcadlila. Na zadních sedadlech jsou v krajích opěradel místo měkkého teplého čalounění cca 15 cm normální sprosté tvrdé plasty, pří vyklopení zadní loketní opěrky je tak nešikovně zapracován jakýsi podivný držák nápojů, který při opírání vás tlačí do lokte. Kufr vozu je velký cca, jako ve staré, ale zadní nárazník je v podélné ose o nějaký ten cm delší, takže menší osoba při nakládání do kufru se nutně musí zmazat. Hluk ve voze je větší než ve staré. Rádio, které naše sat. navigace obsahuje je dynamicky podstatně horší než ve staré. Zde ale musím říci, že příjem co do signálu je podstatně lepší. Co se týká dotykového zařízení, které stále všichni novináři vyzdvihují, tak moje zkušenost je zcela odlišná. Např. potřebujete na sněhu vypnout ASR, tak místo jednoduchého zmačknutí vypínače musíte udělat 4 dotyky a to se ještě trefit do cca 5mm širokého okénka. Vše ve chvíli, kdy potřebujete okamžitě při prokluzu reagovat. A na důvěře mě nepřidaly ani poruchy, které věřte nebo ne jsem u žádné z předchozích neměl. Nejprve odešla přístrojová deska, porucha palivoměru- nutná výměna, potom odešel ventil klimatizace, vyměněno čerpadlo nafty v nádrži. 4x přehráván softvér v sat. navigaci, protože při nižších teplotách cca 10 min. vůbec nereagovala(takže nešlo ovládat ani funkce potřebné k řízení vozu). Nakonec musela být vyměněna celá, bohužel po 1 roce se opět začala blokovat. Jízdní vlastnosti, pří přechodu z Oct II jsem měl pocit, že jsem se vrátil do prvního drncavého Favorita, protože ožebraná zadní náprava si vybrala svou daň. Mám pocit, že pro vylepšení faceliftu byl prostor široký, ale jak čtu, tak moc věci z mnou jmenovaných se nezměnilo. Co si přát. Doufám, že místo Kabaně příjde někdo lepší, aby jsme zde za nějaký čas, kvůli dalším úsporám, nemuseli vzpomínat na staré dobré časy, kdy to nestálo za nic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jozef Kabaň zraje jako vín.. | 11.2.2017 00:01reagovat
avatar

A pak ses udělal....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adolf

Reakce na: Vlastním Octavii III Tdi 1.. | 11.2.2017 00:05reagovat
avatar

A koho to zajímá? Běž spát.Taky tady nepíšu, že jsem měl od R5ky až po .....

Otravuješ zde něčím co nikoho nezajímá

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Sám seš Škvor.Bug.Vairon j.. | 11.2.2017 01:13reagovat
avatar

Javor: Tak to pozor, neříkám, že není hezký. Říkám, že působí hmotně. Já to vidím obráceně, Veyron jako Lída Fibingerová, taková automobilová tučná Mařka s knírem, z vesnické piškotéky s Míšou Davidem, Chiron jako evolucí odladěná atletka z metropolitní kavárny, která má místo poševního svalstva louskáček na ořechy, ale přesto si s ní můžu povídat o Hawkingovi.

Jinak víceméně souhlas: BMW GT všech tříd považuji za evoluční omyl. Ten bachratý nádor snad jakoby ani nebyl z Evropy. Doufám, že to J. Kabaň nějak utne nebo tvarově omezí na nezbytné minimum, abychom nebyli nuceni dívat se na BMW s nechutným klíštětem přisátým ku řiti. Stejně jako u zbytku modelové škály z Bavorska, která se tvarově zapomněla v Soulu kolem přelomu milénií.

Nepřihlášený vRS

Reakce na: A pak ses udělal.... | 11.2.2017 01:15reagovat
avatar

Neudělal, od toho mám manželku. Honím výhradně nad atmosféricky plněnými osmiválci.

Nepřihlášený Jirka

Reakce na: Musím se zastat pana Kaban.. | 11.2.2017 07:40reagovat
avatar

Můj názor je ten, že původní světla nebyla vydařená. Hlavně grafika led denního osvětlení byla jaksi studená. Bez nápadu. Myslím si, že až vám hlavy vychladnou tak to bude OK

Nepřihlášený miam

Reakce na: Vlastním Octavii III Tdi 1.. | 11.2.2017 09:43reagovat
avatar

Mám OII RS a s jejím srovnáním s OIII mám obdobné negativně převažující pocity a názory na OIII jako Vy. Proto, kdybych měl v současné době měnit auto, tak i když Octavia by vyhovovala rozměrově (pro naše rodinné potřeby) i co se týká nákladů na provoz (např. hodinová sazba v servisu, cena kompletního ročního pojištění), přemýšlel bych raději o Superbu III...

Nepřihlášený Hajzlík

Zajímavé, malinkatý kousíče.. | 11.2.2017 10:11reagovat
avatar

Zajímavé, malinkatý kousíček plastu připláclý na světlomet (který jinak zůstal vcelku) aby jej opticky rozdělil na dvě části rozhádal národ víc než kdyby nám Skopčáci znovu zabavili Sudety. Lidi neblbněte a běžte něco dělat, třeba vydělávat prachy.

Nepřihlášený Jirik

Reakce na: Nejsem žádný expert na úpr.. | 11.2.2017 11:25reagovat
avatar

Je to hnusný obojí. :-D

Nepřihlášený Onlin

Nechápu ty věčně trvající.. | 11.2.2017 16:07reagovat
avatar

Nechápu ty věčně trvající kecy kolem dělených světlometů. Ví se o nich víc jak půl roku a pořád jsou terčem diskusí.. Proč? Jednoduše, octavia byla vždy konzervativním a do jisté míry nudným autem, to bylo vždy bráno jako hlavní nedostatek z pohledu části populace, které octavia nevoní. Když se to změní a design se pokusí být v rámci segmentu Škody Auto nějak výjimečný, je to z jejich pohledu taky špatně. Nemluvě o faceliftu druhé generace. Octavia v obou případech dostala možnost vystoupit z řady, v případě druhé generace to byl obrovský posun v prodejnosti směrem nahoru, v případě třetí to není jiné, objednávky nestagnují, ba naopak. Tak proč je stále terčem diskusí a proč se to věčně dokola omílá? Když se vám design nelíbí, kupte si jiné auto, věcnými kecy ten design nezměníte.

A ohledně bývalého šéfdesignera, jakýpak pohrobek? Napsat "z dobře informovaného zdroje" je jako říct "vycucal jsem si ten plk z prstu".. Kabaň dostal lepší nabídku u BMW, to je celý.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený chauffeur

je fakt, že v Mnichově jso.. | 11.2.2017 23:16reagovat
avatar

je fakt, že v Mnichově jsou v designu zaspalí, tak jim to Herr Kaban trochu oživí, ale měli by mu k ruce dát někoho, aby jeho práci dokončoval a auta nevypadaly jako hrubý náčrt(hlavně sup a kody). spousta křivek odnikud nikam bez ohledu na funkci (aerodynamika, hluk, špinivost)

Nepřihlášený Milos

Reakce na: Nechápu ty věčně trvající.. | 12.2.2017 01:58reagovat
avatar

naprosto souhlasím s tím co jste napsal

konec konců jsem někde četl že ten facelift udělali kvůli podobnosti Rapida s Octavií, takže si za ten facelift můžeme v podstatě sami

Nepřihlášený Karel L.

Reakce na: Objednal jsem si ji. Čekal.. | 12.2.2017 03:38reagovat
avatar

Když chce někdo oktávku, tak si koupí oktávku (p. Milan K.). To s tím Superbem skutečně myslíte vážně pane Nepřihlášený? Mám dojem, že p. Milan to má v hlavě velmi dobře srovnané. I proto mne Váš komentář / smělost vpravdě docela udivuje.

Mimochodem sám si Oktávii 3 FL nekoupím. Myslím ale, že to je velmi povedené auto a Škodovka setsakra dobře ví co dělá. I všechny tyhle kecy co kolem O3 FL lidé vedou je přesně to, co potřebuji k dosažení cíle, který si s tímto vozem dali. Spekulace, odejitý návrhář, šokující design ... samozřejmě, je to jen názor, ale možná že to stojí k zamyšlení. Nevím. Ale myslím že není špatné, alespoň občas, přemýšlet.

A děkuji za názor se sedadly (p. Driver). Občas zapomínám, že zdraví je pouze jedno, a ty sedačky - to je důležité.

Nepřihlášený ep

A ví, blbeček pisálek, co.. | 13.2.2017 20:18reagovat
avatar

A ví, blbeček pisálek, co znamená ,,pohrobek´´?!?

Nepřihlášený Krabat

Pánové, já teď nechci a ne.. | 15.2.2017 08:43reagovat
avatar

Pánové, já teď nechci a nebudu řešit ta přední světla, ale všimli jste si, kolik nová Oktávka stojí? Kolega si ji nedávno objednal s motorem 2.0 TDI a po slevě má cenu 787K Kč!!! Nemohl jsem tomu věřit. Zkusil jsem si v konfigurátoru nacvakat o něco lepší výbavu a dostal jsem se na 900K a to jsem ještě mohl pokračovat. Za takové peníze už ale koupím Mazdu 6 v maximální výbavě a benzínovou atmosférou 2.5L. A to je auto vyšší třídy s jízdními vlastnostmi, o kterých se Oktávce může jen zdát. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale jestli dá někdo takové peníze za auto s tímhle rozporuplným designem, tak to podle mě nemá v hlavě úplně v pořádku. Za takové peníze už sahám i na VW Passat, kde jsou momentálně super slevy na auta.

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Jo a odkdy plast rezne? :D | 15.2.2017 09:35reagovat
avatar

A jak má člověk vědět zda je celá přední maska z plastu? žeby předpoklady? .... Ikdyby šlo o plast, tak to na věci vůbec nic - ale lautr vůbec nic nemění, neb poud bys lépe vnímal, to podstatné není v případné korozi, ale zohavení celého designu včetně nesmyslné ceny za lakování!

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Vlastním Octavii III Tdi 1.. | 15.2.2017 09:45reagovat
avatar

Sice O3 považuji za velmi vydařený stroj, hlavně díky už dospělým rozměrům podvozku, o to víc ale nechápu, proč je interiér opravdu tak mizerně nekomfortní. Je sice krásný, ale mám přesně stejné problémy jako vy. Ostatně se vším se dá soulasit, ikdyž spoustu věcí vnímám spíš jen jako drobnost, ale taktéž musím naznat, že O2, byla v mnoha ohledech pohodlnější volba.... O3 jízdou hodně přitvrdila a jízda vzadu není příjemná, ale věřím že na okruhu se s ní dá zajet čas o cosi rychlejší. Nevím jak je to ale napříč stupních výbav, ale musím zmínit to, že už u O2 byly propastné rozdíly v hlučnosti a jízdních vlastnostech napříč stupni výbav a motorizací. 1.2TSI doslova kravál už při 100kmh, nad 120 už vozidlo nedrželo směr jízdy na dálnici a vítr s ním citelně kymácel.....(ano stroj s 20tis km) a pak dízlové elegance, ticho po pěšině a doslova dálniční koráb...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený wc

Reakce na: Sice O3 považuji za velmi.. | 15.2.2017 11:09reagovat
avatar

Měl jsem možnost jezdit snad ze všemi modely Octavie vyjma RS, třetí generace není oproti druhé žádný posun, spíše naopak a to ani ve víceprvkovém provedení.

Uskákaná, někdy mi připadá, že namísto aby ty vibrace pohlcovala, je sama vyrábí...

Xicht po faceliftu bych neřešil, zažije se to a zapadne v silniční šedi jako všechny.

Co mně osobně vadí je výrazné zdražení a tříválcový motor, který v takovém autě nemá co dělat.

Pro rodiny s omezeným rozpočtem už Octavia defacto ztrácí význam,protože za slušný motor a automatickou klimu je nutné vytáhnout min 500 kKč a to už bych lovil (a taky jsem lovil) ve vodách crossouverů a SUV.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený DDT

šťastni ti, kteří tohle au.. | 15.2.2017 13:56reagovat
avatar

šťastni ti, kteří tohle auto kupovat nemusí...

ale sere pes na nějakou oktávku, nicméně kdyby na ten předek ani nesáhl a nechal to tak jak bylo, myslím, že by spousta lidí mělo jednodušší život.

tomuhle se říká "něco jinak za každou cenu"...

...všiml si vůbec někdo, jak to má debilně dlouhou a odskočenou šestku? to bude mít síly v kopcích...

Nepřihlášený Piiter

Reakce na: Oceňuji vysokou míru upřím.. | 15.2.2017 21:04reagovat
avatar

Nesouhlasím. Vůbec si nemyslím, že by z Vašeho pohledu ošklivá příď nějak zamávala s prodejností Octavie. Bude se prodávat tak jak ta, ať už jako fleetové auto, tak i auto pro běžné české rodiny. A mě se příď líbí, trochu odvázání u "tesilových" aut neškodí

Nepřihlášený Pavel Pavlo

Potíž je v tom, že kdo si.. | 15.2.2017 22:38reagovat
avatar

Potíž je v tom, že kdo si bude chtít koupit Octavii, nezbude mu bohužel nic jiného .....Jsem přesvědčen, že kdyby bylo na výběr při koupi mezi původní "tváří" a touto verzí trh by jednoznačně určil, která varianta je ta pravá.Bohužel,takto není jak vybírat.Ber,nebo nech ležet.Za mě je to šlápnutí vedle.Puvodní varianta byla jednoznačně jedna z NEJPOVEDENĚJŠÍCH ve Škodovce.

Nepřihlášený Venca Párek

Zdravím, hoši! No nevím, O.. | 16.2.2017 18:28reagovat
avatar

Zdravím, hoši! No nevím, Okta byla vždycky taková jako nijaká. Myslím, že Oktu si nikdo nikdy nekupoval, protože je krásná. Krásná nikdy nebyla. Ale nebyla ani ošklivá a není ani teď. Je to prostě furt takové nijaké auto, s velkým či dokonce obřím kufrem. A na tom rozdělení předních světel na čtyři vůbec nic nemění. Odhaduju, že 90 procentům kupců Oktávi to bude totálně u zádele. Protože ten kufr tam prostě je. Chrochtající TDi taky. A vo tom to je, noni? Zabývat se estetikou u Okty je prostě nonsens. Tam žádná není a žádná nikdy nebyla. Můžeme se snad donekonečna hádat o tom, jaká generace byla méně hnusná. Ale to je asi tak všecko. Nehledě na to, že hnusných je 90 procent všech současných aut. Včetně bavoráků, mercedesů o audinkách nemluvě. Pár hezkých auto ještě vyrábějí Taliáni, ale jinak je to po téhle stránce bída a utrpení. Éra hezkých či dokonce krásných aut skončila. Všechno válcují SUV, která jsou dokonce ultra-hnusná. Od Kodiaka přes Q7 až po tu zhovadilost od Bentleye. Hnus, totální hnus. A přesto se prodávají a kupují. Takže řešit čtyři kukadlo u Okty, jak říkám, nesmysl. Zdarec, hoši !

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Myslím si , že auto je hez.. | 16.2.2017 22:27reagovat
avatar

Myslím si , že auto je hezké a po letech má Škoda v portfoliu opravdu krásná auta .

Nepřihlášený

Velmi pěkně napsané, i pře.. | 20.2.2017 08:49reagovat
avatar

Velmi pěkně napsané, i přesto se ale neubráním pocitu, že pro "domácí" vůz máme stále slabinu a jsme mu schopni odpustit cokoliv. Přikláním se k názoru, že se mi tento vůz nelíbí a nevidím sebemenší důvod aby se mi každý den na parkovišti můj vůz nelíbil jen proto, že má uvnitř moje oblíbené čudlíky co se již 10let nezměnily nebo dám do kufru o pytel cementu více.. Sorry, otevřeme oči, nechodíme do práce proto, abychom si nechali vnutit cokoliv. Já tohle nekoupím, né za tu cenu, né pro ten design, né z tohoto principu, je mi líto.

Nepřihlášený

Reakce na: Měl jsem možnost jezdit sn.. | 20.2.2017 08:55reagovat
avatar

naprosto souhlasím, vždy je to něoc za něco, nad určitými věcmi se mhouří oko a nad jinými to již nelze. Za ceny škodovky ale dostaneme i jiné mnohem ... osobitější vozy. A zda mi číňan vyrobil volant do škodovky nebo jiného vozu... hádejte se se mnou o kvalitě jak chcete.

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Zdravím, hoši! No nevím, O.. | 20.2.2017 10:12reagovat
avatar

Tak Venco, to bych netvrdil, řekl bych že mnoha lidem se líbí, a líbila se i v zahraničí. O1 svého času moc pěkný stroj, a tehdá jediný facelift co se škodovce povedl NAPŘÍČ sortimentem, počínaje felície... pak už facelifty jen dostávaly na držku.... To co člověk jako já vnímal, byla nelogičnost.... Octavia byla kompromisem na úrovní všeho. Podvozková platforma s převisy malým rozvorem i rozchodem byla zásadním průšvihem jízdních vlastností, ovšem pro 120cítkáře, kteří nejčastěji přešli na tenhle model, naznali pokroku. Ovšem Octávky nebyly dobré jízdní stroje, ale nebyly vyloženě špatné...... Nabízely hodně místa v kufru a to na úkor prostoru vzadu... Nikdo si tam nesedl... sorry, to nebylo dobré... O2 mnoho věcí vyřešila a kupodivu s odstupem času jí celkově považuji za povedený stroj, o3 ale v mnoha věcech šla šetřením napříč..... a dnes se mí právě líbí designem asi úplně nejvíc z nabídky střední nižší !!!!! Ale za tu výbavu diskomfort a tu cenu je outsider......

Jsem patriot ale nejsem blbec.

Nepřihlášený Adeo

Reakce na: Souhlasím s autorem článku.. | 3.3.2017 02:22reagovat
avatar

Neudela... Viem, kto bude sefdizajner. A aj ked Kabana nemali radi, teraz sa vsetci trasu co bude... Ten clovek co pride v Skode uz bol. A Skodovku dostal do peknych sraciek...

Nepřihlášený Peter

Vonkajší vzhľad a motorizác.. | 4.3.2017 11:03reagovat
avatar

Vonkajší vzhľad a motorizácie - to nechám bokom. Ale riadne retro je ak sa pozriem na fotky interiéru. Na auto ktoré je v poradí štvrtá priečka od citygo by malo mať už nejakú tú úroveň dnešnej doby. Osobne mi kole oči ručná brzda miesto poriadnej lakťovej opierky - neviem či je v ponuke aj automatická. Ďalej displej rádia alebo navigácie je veľmi utopený dole pod výduchy klimatizácie - celé zle pre bezpečnosť. Tak na pohľad z fotiek sa mi zdá aj že "budíky" sú archaické - mechanické. Korunu všetkému dáva stále ešte kľúčové zapaľovanie a ten obrovský stredový tunel vzadu samozrejme aj ak nie je 4x4. A fakt za takú cenu či radšej nepozrieť do "inej stajne" :-D.

Nepřihlášený Viktor Hořínek

Trošku jsem si hrál s fotk.. | 6.3.2017 19:25reagovat
avatar

Trošku jsem si hrál s fotkou. Je to tříminutová nedokonalá úprava a stejně bych design ještě dodělal. Ale je z fotky vidět, co mi vadí na světlech nejvíc - jejich spodní linie, která se nehodí k liniím nárazníku. http://photo.uloziste.com/?fotka=1ad6e49049f0be19.jpg&d=wb45 be704b57e6ea&size=0

Nepřihlášený MOJE JMÉNO

Reakce na: Nejsem žádný expert na úpr.. | 6.3.2017 19:47reagovat
avatar

Ta s těma čtyřma.

Nepřihlášený MOJE JMÉNO

Reakce na: Musím se zastat pana Kaban.. | 6.3.2017 19:49reagovat
avatar

Jojo. Taky jsem jeden z mála, kdo oceńuje odvahu něco zkostnatělého změnit. Mě se prostě ta změna líbí !

Nepřihlášený David Vacek

Kvůli tomu, že někdo dobře.. | 6.3.2017 20:19reagovat
avatar

Kvůli tomu, že někdo dobře vaří si ho také hned nebudete brát když po vzhledu to nebude aspoň přibližně Váš typ člověka.... . Musí to být minimálně kompromis obojího aby člověk spokojeně žil. Navíc věc kterou v dnešní době střídáme poměrně často mi nepřipadne jako adekvátní přirovnávat k životnímu partnerovi. ;-)

Stačilo by asi říci "komu se nelíbí ať si hold koupí něco jiného - nabídka je veliká. Nebo si počkejte na facelift atd" Mezi těmito lidmi budu i já ...

Nepřihlášený Pepa

Fakt hnusná. Navíc všechny.. | 9.3.2017 15:26reagovat
avatar

Fakt hnusná. Navíc všechny motory vyloženě „držáky" a automaty to samé.

Nepřihlášený PK

Dalsi z rady clanku, svedc.. | 22.3.2017 12:47reagovat
avatar

Dalsi z rady clanku, svedcici o naproste nekompetentnosti a amaterismu teto "redakce" Vnucovat ctenarum porad dokola svuj, jeste k tomu hloupy nazor vam na ctenosti neprida. Za me je autoforum neco jako blesk - bulvar s velmi nizkou urovni pro masy. Clanky maji mizernou hodnotu. Papa Autoforum

Nepřihlášený Milan

tak sorry. na to aby člove.. | 22.3.2017 14:40reagovat
avatar

tak sorry. na to aby človek povedal čo je pekné a čo nie nemusí byť odborník na motory. pred 2 dňami som si obzeral túto octaviu vonku na parkovisku a pripadala mi úplne normálna. Dokonca aj zpredu, lebo zozadu je úplne rovnaká (odmysliac chorých ľudí, ktorí pri nej kľačia a po milimetri si obzerajú kde je čo iné).Dokonca vedľa nej stál predchádzajúci typ a rozdiel bol minimálny až na tie svetlá vpredu. Tak sa čudujem, že tu z toho všetci robia kovbojku.Normálne auto, možno trochu krajšie ako veľa iných.a trochu menej krajšie od veľa ďalších iných. nakoniec, 99% ľudí na škodovku nadáva a nikdy by si ju nekúpilo, tak fakt neviem čo sa tu rieši.

Nepřihlášený Karel

Často při čtení podobných.. | 26.3.2017 13:41reagovat
avatar

Často při čtení podobných článků si říkám, proč auta nenavrhují novináři?

Kdyby měli aspoň průmyslovku, tak by mnoho věcí viděli jinak.

Nepřihlášený Martin

Reakce na: Milane ty jsi vlastenec. P.. | 27.3.2017 00:08reagovat
avatar

A ono jde opravdu jen o to kam teče zisk? Nebo zde taky fabrika platí daně, roztáčí ekonomiku, zaměstnává lidi a nabaluje na sebe spoustu dodavatelských firem atd? Co je na tom tak nepochopitelného, že někdo rád podpoří českou výrobu byť zisk teče jinam? Co máte vlastně ze zisku nějaké samostatné firmy? Kdyby zisk zůstával ve Škodovce, tak se něco výrazně změní a bylo by to správné patriotsví, protože....? Fakt nevím proč - dali by si ve firmě větší odměny? Každej kecá jak škodovka není česká - řekne někdo o Lambu, že není italský, Bugatti že není francouzský, Bentley že není britské? To jen my češi si tak s oblibou sereme do vlastního hnízda, jen aby jsme ukázali, jak jsme vlastně nad věcí a světoví.

Nepřihlášený Vana

Někdo řeší světla,já řeším.. | 30.3.2017 12:39reagovat
avatar

Někdo řeší světla,já řeším SUV.Pro mne bachraté obludy.Ale třeba je někdy koupím-až se ještě spáří s ponorkou.

Nepřihlášený NEMÁM JMÉNO

Hmmmm. Tak jsem se v hodno.. | 7.4.2017 05:42reagovat
avatar

Hmmmm. Tak jsem se v hodnocení opakovaně a ještě několikrát poté dozvěděl, že autorovi a větší půlce světa se FL octy nelíbí. Už mne to i začalo nudit. Ale jako obvykle, stejně jako ve všech ostatních testech jsem se nic nedozvěděl např. o kvalitě těch "odporných" osazených LED světel, třeba ve srovnání s konkurencí. Možná se i sluší uvést, že já se s názorem autora a půlky světa ohledně designu neztotožňuji..... Hodnocen je opět pouze nadprůměrně vybavený vůz v provedení, které "firemní flotily" nekupují tak, jak se všude píše. Firmy kupují Octy nejčastěji ve verzi Ambiente s min. příplatků. Další věc, kterou ještě nikdo nezmínil a dokonce ani nenafotil ! Nové radio Swing 6,5". Nikde, ale nikde na webu ani zmínka, ani fotka. Žádná informace o tom, zda-li má displej zapuštěný, či v rovině, zda-li je kapacitní, či stále odporně rezistivní, co vše s ním jde ovládat, atd.

Prostě informace trochu jiné, než nám doposud všichni publicisté předkládají.

Nepřihlášený NEMÁM JMÉNO

Reakce na: A koho to zajímá? Běž spát.. | 7.4.2017 05:49reagovat
avatar

Adolfe omyl. Mne ty postřehy docela zaujaly.

Nepřihlášený petr

Jen obyčejná Škodovka, jak.. | 17.4.2017 22:44reagovat
avatar

Jen obyčejná Škodovka, jak je tomu už 20let Octávie.

Nikdy jsem na Škodě Octávii nic tak impozantního nenašel. Je to jen nafouklá bublina a dobře zaplacená propagace na sociálních sítí a spol. To auto bylo asi vždy spolehlivé a prostorné, ale to je tak asi vše. To je dnes většinou každý vůz. Nikdo nechce vyrábět špatné vozy. Pro mě jsou škodovky jen u nás přemnožené a vlezlé. Stojím na křižovatce a přede mnou Škoda, za mnou, vedle mně a naproti mně. To je splívání s davem. Nechci být jako všechny ovečky, které se nechají ovládat, jak jsou nové stodacítky výborné. Takže škodovkáři, pokračujte ve vychvalování, pro mě je to zde nezajímavé.

Nepřihlášený Milan

Mně osobně se facilit líbí... | 19.4.2017 06:49reagovat
avatar

Mně osobně se facilit líbí. Např. světla modelu Octavia II po facelitu (zaříznutá smerem k čelnímu sklu( se mně líbila daleko méně.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše