Rychlý test Alfa Romeo 4C: všeho moc škodí

 | 69 příspěvků | 3.8.2015 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Manner

Typický Janda :-) Zas jedn.. | 3.8.2015 11:39reagovat
avatar

Typický Janda :-) Zas jednou parádní test!

Nepřihlášený Embed

Minimálně jedno plus: když.. | 3.8.2015 11:47reagovat
avatar

Minimálně jedno plus: když je auto emotivní, je i pjanda emotivní a to je dobrý :-) Auto z toho asi vyšlo jak muselo. V tý jedný věci je úchvatný a všechno ostatní jde stranou. Zbytek už je o tom, jak to zrovna někdo vnímá a za co mu to 1 % navíc stojí...

Nepřihlášený xpert

"Dále už bych to vzal jako.. | 3.8.2015 11:57reagovat
avatar

"Dále už bych to vzal jako Svěrák s Uhlířem: autorádio s navigací jak z vietnamské tržnice? Nevadí. Takřka nulový počet odkládacích prostor omezený na pár klokaních váčků? Nevadí. A co ten volant? Jó, ten vadí, ten vadí."

zabte me, jeste ted se smeju :d ten volant je fakt neskutecna zhovadilost... auto ale vypada na slusnou tovarnu na emoce :)

Nepřihlášený M. Hejl

Pan Janda a Alfa vypadají.. | 3.8.2015 11:58reagovat
avatar

Pan Janda a Alfa vypadají na dobré spojení :) Hezké auto, hezký test. Už aby byla Giulia QV, jsem zvědavý na srovnání takového bavoráčníka s M3 :)

Nepřihlášený petrklíč

škoda že to nemá nižší spo.. | 3.8.2015 12:06reagovat
avatar

škoda že to nemá nižší spotřebu, tím by se to ospravedlňovalo. kdyby to fakt válelo třeba za 15, tak by to bylo super. takhle se to zdá trochu přetažený. obdivuju možství informací v "krátkém testu", to skoro není co dodat!

Nepřihlášený Dan Šmíd

Recenze Mr. PJ jsou jedno.. | 3.8.2015 12:12reagovat
avatar

Recenze Mr. PJ jsou jedno z nejlepších čtení v ČR, a to říkám jako člověk co se o auta moc nezajímá a sleduje to tu spíš pro zábavu. Nedalo by se nějak zařídit, aby jich bylo víc? Myslím, že zrovna toto je ten typ čtení, za který by si spousta lidí ráda zaplatila, jde-li tu o čas, priority a tak. Díky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Recenze Mr. PJ jsou jedno.. | 3.8.2015 12:15reagovat
avatar

pochybuju ze jde o problem penez. ale muzes to zkusit, neco pjandovi poslat a treba se dockas :d

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený NC

Asi se nedalo cekat nic ji.. | 3.8.2015 12:17reagovat
avatar

Asi se nedalo cekat nic jineho, Lotus s jinou kastli. Proc ne, ale ma to svoje meze, popsane budou asi presne. Jen pak nechapu ten zajem, Exige a spol. mi dodaji zitra, ne za rok a pul ci jak dlouho o-:

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xpert

Reakce na: Asi se nedalo cekat nic ji.. | 3.8.2015 12:19reagovat
avatar

ze by... ta kastle? :d dneska se dobre bavim i v diskuzi :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lotus

Srovnání s Lotusem kulhá.... | 3.8.2015 12:22reagovat
avatar

Srovnání s Lotusem kulhá... např. taková Evora váží skoro dvakrát tolik co 4C.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dan Šmíd

Reakce na: pochybuju ze jde o problem.. | 3.8.2015 12:23reagovat
avatar

Ale víš jak to myslím. Kdyby se udělalo nějaké předplatné, zamčený obsah nebo klidně i "donate", lidi by myslím dali. Za co, když ne za toto? Jsou to unikátní věci. Ono si zkus třeba najít na Youtube videa s akcelerací 4C. Pokud umím hledat, tak nikdo to nerozjel k omezovači, nikdo tudíž ani nezjistil, že nějaký je. Jen pro příklad.

Nepřihlášený NC

Reakce na: ze by... ta kastle? :d dne.. | 3.8.2015 12:25reagovat
avatar

Pak jsou lidi blbí, jestli čekají na design s hmyzíma očima.

Nepřihlášený NC

Reakce na: Srovnání s Lotusem kulhá.... | 3.8.2015 12:29reagovat
avatar

Dobrý vtip, Evora vážně není typický Lotus posledních let. Elise 860 kg v základu, Exige ještě se čtyřválcem 930. Dnešní V6 Cup něco málo přes tunu. Jak čtu test, vidím v tom přesně tyhle auta, asi jsi v tom nikdy nejel.

Nepřihlášený Ady

Všade vo svete v uznávanýc.. | 3.8.2015 12:54reagovat
avatar

Všade vo svete v uznávaných redakciách ani z polovici nespomínali problémy, ktoré našiel expert Janda no nečudo expert na rapida je proste expert

Nepřihlášený miro

spomenutie rapida nesmie c.. | 3.8.2015 13:38reagovat
avatar

spomenutie rapida nesmie chýbať :D inak fajný test

Nepřihlášený Ted

paradni test plny informac.. | 3.8.2015 14:58reagovat
avatar

paradni test plny informaci. Dekuji za nej. Jsem rad, ze existuje misto, kde se jeste pise pravda.

BTW. ten napad s dobrovolnymi prispevky neni spatnej. Pod kazdym clankem by mohlo byt pocitadlo, kolik se vybralo

Nepřihlášený Roman

Ted> A podle ceho si pozn.. | 3.8.2015 15:22reagovat
avatar

Ted>

A podle ceho si poznal, ze je ta recenze pravdiva? Podle toho, ze nebyla na sto procent pozitivni? U vsech v recenzich dobrych autach tedy lzou? :D

Na muj vkus je v recenzi dost protirecicich si informaci. Spis mi to prijde tak, ze je autor nasranej, ze mu to karu nepujcili driv, tak se na ni proste vyradil :).

Kdyby se tak clovek mohl svezt osobne a udelat si v tom jasno, co?

Nepřihlášený lojz

A co ti brání. U nás je vy.. | 3.8.2015 16:10reagovat
avatar

A co ti brání. U nás je vystavená před prodejnou snad tři týdny.

Nepřihlášený Ady

Ne dá mi to , ale skutočne.. | 3.8.2015 17:06reagovat
avatar

Ne dá mi to , ale skutočne je to zaujatý test , je očividné že silou mocou to auto chce odpísať, škoda že mu to dali na testovanie nezaslúžil si to..... porovnáva s neporovnatelným ...to auto ma karbonový monokok čo je bežné medzi autami ako Mclaren, Ferrari čo sú auta s hodnotami nad 200 tis eur a vyšie a jemu sa zdá 45 tis euro veľa ....ale čo čakať od experta na Rapida ....hanba tomuto webu

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jakub Červený

Bohužel autor tu zapomněl.. | 3.8.2015 17:16reagovat
avatar

Bohužel autor tu zapomněl vyzdvihnout, že tohle auto je ALFA ROMEO !!! To totiž přebíjí všechny zmiňované a většinou velmi subjektivní nedostatky..jo a výroba je plná do roku 2017 a auto zdražilo v základu na 1.8 mil... přesto je zájem enormní, takže je to prostě Alfa :-) a povedená :-)

zajda

Reakce na: Ne dá mi to , ale skutočne.. | 3.8.2015 17:49reagovat
avatar

Ač jsem si plně vědom, že diskuse s tebou bude nejspíš marná, na základě čeho máš potřebu to auto tak plamenně obhajovat? Že světové reakce nezmiňovaly problémy? Které máš na mysli? Podívej se na videorecenze EVO (Car of the Year 2013) nebo Chrise Harrise. Obecně lidi, kteří se nebojí prezentovat vlastní názor a kteří dokáží dohlédnout za atraktivnost balíčku "dostupný italský sporťák s motorem uprostřed a líbivým designem" stejné problémy zmiňovali také. Mimo jiné v tom smyslu, že díky drahému karbonovému monokoku si Alfa nemohla dovolit použít sofistikovanější zadní zavěšení. Že existuje 90% připosraných takynovinářů, kteří vychválí naprosto všechno, víceméně z obav, aby výrobce příště zapůjčil auto....ano, na takovém místě se pak třeba dočteš, jak je hranatý volant úžasně sportovní, převodovka je takřka závodní, protože se ovládá pádly jako u formule a downsizovaný čtyřválec mimořádně úsporný a jezdí za 5 litrů nebo kolik. Souhlasím že Alfa vytvořila po letech konečně něco, o čem stojí za to mluvit. Ale očekávat od automobilky, která své tradiční hodnoty nechala někde v 80. letech a nyní se snaží neúspěšně konkurovat nudné konkurenci jejími vlastními zbraněmi, že z ní najednou vypadne po všech stránkách dokonalý klenot, to je prostě bláhové.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ady

Reakce na: Ač jsem si plně vědom, že.. | 3.8.2015 18:31reagovat
avatar

Súhlasím , diskusia bude márna , len spomenie motor trend kde kde ju umiestni na druhé miesto najlepších šoférskych áut za rok 2014 , ďalej top gear kde pan Jeremy bol z nej nadšený a to už je čo povedať, ďalej si pozri test na Auto.cz, autožurnál.sk a môžem menovať donekonečna , a ešte jedna vec.... autor článku áno nebojí sa povedať svoj názor, len škoda že to pojal štýlom bulvárneho redaktora , už len to ma dorazilo ako stále všade strká škodu rapid na porovnávanie ..je to choré.....máme demokraciu tak ju využívam a tlmočím svoj názor.. to je všetko

Nepřihlášený Dejl

Je mi úplně jasný že až bu.. | 3.8.2015 19:19reagovat
avatar

Je mi úplně jasný že až bude Julia tak do ní jdu. Na novou asi nebude ale dva roky starou si pak pořídím. M3 je fajn ale to co se chystá bude naprostá pecka. Taková 3 letá by už mohla být za velmi dobré peníze.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený pylot

Reakce na: Je mi úplně jasný že až bu.. | 3.8.2015 19:34reagovat
avatar

To jo, auta dva roky před smrtí se už moc draho neprodávaj. :-D

Nepřihlášený XTad

Takze si to shrnme: Prumer.. | 3.8.2015 20:02reagovat
avatar

Takze si to shrnme: Prumerne a neprilis strme rizeni, prumerny projev motoru, prumerny automat, nepouzitelny podvozek a nestabilita za 1.8 mega? Jdu si pro rapida...

Nepřihlášený m3

presne, jdu si pro rapida... | 3.8.2015 20:32reagovat
avatar

presne, jdu si pro rapida.... :D ze se neustale shazuje tento web, bohuzel... ale ze se neustale shazuje i PJ je trochu skoda, nemyslite?

Nepřihlášený biest

fuuuuu to auto som chcel ... | 3.8.2015 21:42reagovat
avatar

fuuuuu to auto som chcel ... po precitani tohto testu som normalne v pomykove :)

podla mna je to trosku zaujaty test. vo vela veciach s autorom suhlasim ale naopak vela veci mi pride neobjektivnych a prehnane kritizovanych.

keby to auto bolo take strasne zle, tak ich alfa podla mna tak vela nepredava... urcite to nie je dokonale auto, urcite suhlasim ze nie je na nase cesty, ale sportak to musi byt paradny....

a ta cena? nechapem ako moze autor porovnavat porsche cayman, ktore sa splha po vyskladani a nakonfigurovani (nejakej strednej vybavy) na sumu 85 000 eur a vyssie ... za toto date pokial viem max. 70 000 ... takze z hladiska ceny sa porovnava neporovnatelne ...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin

Je zábavné sledovat pár za.. | 3.8.2015 22:19reagovat
avatar

Je zábavné sledovat pár zaujatych nadšenců, kterým někdo šlápl na božského hada z Itálie :D Ještě zábavnější je, že s tím nikdo z nich nejel... Já ano, má to kolega, já vlastním zmíněný Cayman S (dobře, trochu více upravený), ale... S hodnocením naprosto souhlasím, jezdíme pravidelně naše oblíbené okreskove trasy ČR, jezdíme Alpy, okruhy. To auto je na okreskach tragicky neovladatelne! Nestabilní, nepředvídatelné, každá nerovnost, díra, koleje jej znervozni takovým způsobem, že nejde využít potenciál motoru a nízké hmotnosti. Jsem se svým autem řádově rychlejší aniž bych jel na limitu, o nějakém komfortu a zábavě se nebavim. Bohužel, na papíře to vypadá pěkně, ale v reálu je to auto mimo okruh nepoužitelné. S testem plně souhlasím, přesně vystihuje reálné využití a možnosti tohoto auta.

Nepřihlášený Franta

Koukám všichni odborníci,.. | 3.8.2015 22:35reagovat
avatar

Koukám všichni odborníci, zajímalo by mě kolik z vás s tím autem jelo? Tady Mr. novinář nedostal hračku jak požadoval a pak napíše takovejhle nesmysl. Bych mu dal padáka, za takto neprofesionálně odvedenou práci:D Když tu máváte novinářema připo...a, asi to taková jebka nebude když si to koupil i Jeremy Clarkson..... a ten se názoru nebojí. Zakomplexovanýmu novináři a jeho fanouškům zdar.

Nepřihlášený alf 13

Panu jandovi nedali nic do.. | 3.8.2015 23:35reagovat
avatar

Panu jandovi nedali nic do kapsy tak to poplul !!! Ale já v tom jel a mohu říct něco neskutečného!!! Mám najeto za svůj život přes 3 mil km..A je mě přes 68 let!!!

Nepřihlášený

Reakce na: fuuuuu to auto som chcel ... | 3.8.2015 23:47reagovat
avatar

S Caymanem to porovnávají všichni novináři na celém světě.

http://www.youtube.com/watch?v=rgO0ir7DPLc

zajda

Reakce na: fuuuuu to auto som chcel ... | 4.8.2015 00:05reagovat
avatar

Že by se neprodávalo kdyby bylo špatné? Spíše by muselo být ukrutně špatné, aby se neprodávalo. Na tuto koncepci auta fanoušci značky čekali jako na boží smilování, 3 dekády předokolek a sdílení platforem s Fiatem, Lancií a Saabem. Nyní je tu něco jako malé Ferrari. Každý Alfista s dostatkem prostředků si to koupí, ten co může si půjčí. Bez ohledu na objektivní kvality auta.

Nepřihlášený DDT

tohle auto je nesmysl sám.. | 4.8.2015 00:33reagovat
avatar

tohle auto je nesmysl sám o sobě.

ne nijak hezká, odfláknutá, nedomyšlená věc, jejiž jedinou devizou je nepatrná hotnost skrze použití karbonového monokoku, ruku v ruce jdoucí s nesmyslnou prodejní cenou celku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kicko

Presne suhlasim s Martinom.. | 4.8.2015 09:41reagovat
avatar

Presne suhlasim s Martinom "3.8.2015 22:19" ... Janda urobil velmi dobry test, jasne popisal charakter 4C, jeho vyhody/nevyhody, ale alfistom to proste nejde do hlavy, ze to dokonale 4C ma aj dost vazne chyby.

Vlastnim Lotus Exige S240 (v podstate totozne auto) a po rokoch mam presne tie iste vyhrady ako Janda. Ked si s 4C uzijete prvy rok, potom si spomente na test Jandu, ze mal vlastne pravdu. Tak ako ja, ked som na Lotus nedal dopustit, ale casom musim uznat, ze to auto ma aj velke nedostatky v jazdnych vlastnostiach. A to sa nebavime este o interieri, kvalite spracovania atd.

Po skusenosti s Cayman GTS musim potvrdit, ze Cayman je podstatne lepsie auto a maly cenovy rozdiel stoji za to. Vlastne nechapem, ako za tie ceny vobec mozu predavat Exige alebo toto 4C.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený investor

Všecky ty popsané mouchy s.. | 4.8.2015 10:41reagovat
avatar

Všecky ty popsané mouchy se daly předpokládat, protože je to čistý image car pro značku. Můžete si být jisti, že vzhledem k exkluzivitě si vůz minimálně uchová svou hodnotu (pokud s ním vyjedete jednou za rok na okruh) a pravděpodobněji nabídne vysoké zhodnocení v delším horizontu. Tím spíše, pokud by alfa zanikla. Toho se Vám u Porsche Cayman nikdy nedostane.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený TT

No jestli se na 4C ceka pr.. | 4.8.2015 11:18reagovat
avatar

No jestli se na 4C ceka pres rok Alfa asi neco udelala dobre. Je zajimave jak ruzni autonovinari lisi v nazorech na jizdni vlastnosti tohle auta. Od negativnich nazorech, ala tento pan na tomto webu az po skvele recenze, napr. original Speed a Autocar.... Zajimave!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený AMOLAD

Spise to vypada, ze pan co.. | 4.8.2015 11:28reagovat
avatar

Spise to vypada, ze pan co psal recenzi neni zvykly moc ridit narocna auta a 4C je silne puristicke auto....

Zde nazor britskeho Autocaru: vytahuji jednu vetu "toto auto je excelentni auto pro ridice, nicmene kazdemu sedet nebude"

At sane speeds (under 100mph) it's superbly stable. Above that, you have to remember - again, as you used to in the unassisted breed of early Porsche 911 - not to chase small steering corrections. The car simply ‘walks’ a little on uneven surfaces, taken very fast. Let it want, and it'll track like an arrow.

This 4C is an excellent driver's car, although it won't suit everyone. It has a few flaws. Some will say a Porsche Cayman is more ‘grown-up’ and ‘finished’, and they are right. It is certainly more of a car that you could easily drive to work.

Nepřihlášený

Reakce na: No jestli se na 4C ceka pr.. | 4.8.2015 11:52reagovat
avatar

Jestli se na 4C čeká přes rok, tak Alfa něco pořádně podělala (kapacitu výroby). Protože značka která je jenom krok od zániku a trvale těžce prodělává akcionářům stovky milionů eur si těžko může dovolit neprodávat auta o které je údajně úžasný zájem.

Nepřihlášený Sir CHerokee

Výborný test a jsem rád, že.. | 4.8.2015 12:15reagovat
avatar

Výborný test a jsem rád, že se autor nebál napsat pravdu - nebo pravdivě své dojmy.

Nepřihlášený rad

Ja tvrdim ,ze nech si to k.. | 4.8.2015 13:29reagovat
avatar

Ja tvrdim ,ze nech si to kto moze vyskusa na vlastnej kozi a potom si urobi nazor na tuto recenziu...vela veci je napisanych spravne a naplno..:-) miestami troska rozpacito a miestami sa Alfe vycitaju hovadiny ,ktore s tymto autom nemaju nic spolocne..toto je plnokrvny maly sportacik....kto nevyskusal nevie..toto treba fakt zazit...:-) a kazdy vystupoval ustaty ale usmiaty a cize ..chlapi sobe!!

Nepřihlášený Patrik

Myslim, ze to 4C zchytala.. | 4.8.2015 13:39reagovat
avatar

Myslim, ze to 4C zchytala trochu vice, nez musela. Presto respektuju nazor autora, ale s podobne razenou recenzi na 4C jsem se jeste nesetkal. Ano, jsem alfista, ale tohle auto je o zabave a o emocich, a ne o odkladacich prostorach a spotrebe. A ze auto jezdi hur na ceskych silnicich? S tim ma problemy lecjaky auto a nemusi to byt sportak. Chyba je na nasi strane, ze nejsme schopny mit kvalitni silnice a ne na strane Alfy. Cena me prijde adekvatni, vzhledem k pouzitym materialum a technologiim. Kdo to nechape, at prestane spekulovat a nasedne do svy Octavie ;-)

Nepřihlášený Patrik

btw ve 4C jsem sedel (neje.. | 4.8.2015 13:42reagovat
avatar

btw ve 4C jsem sedel (nejel) a je to skvost. Citite cisty emoce, agresi, dynamiku, radost, chcete nekam vyrazit, mate chut na sex, vsechno ihned a tady... Madla na dverich me v takovym aute nezajimaji. Kdyby ano, koupim si vymazlenej Mercedes S Coupe, ale tohle je o nicem jinym...

Nepřihlášený Kicko

Reakce na: Všecky ty popsané mouchy s.. | 4.8.2015 14:25reagovat
avatar

Pocul si o Cayman GT4?

Ano, tiez som uvazoval o 4C ako o moznej investicii, buducnost ukaze.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený 0430

Reakce na: Pocul si o Cayman GT4? A.. | 4.8.2015 15:34reagovat
avatar

4C a Cayman jsou jednak 2 různé kategorie, jednak rychlostně srovnatelný je Cayman S, zkuste si ho koupit za těch 1,3mil :)), a GTS? ten už je úplně někde cenově jinde. řídil jsem obě tyto auta, GTS je kvalitní sporťák, ale emocemi a zážitky z jízdy se 4Céčku ani nepřibližuje, záleží ale na tom, co od daného auta očekáváte

Nepřihlášený Ady

Pán Janda a zraz majiteľov.. | 4.8.2015 19:34reagovat
avatar

Pán Janda a zraz majiteľov rapida :) aj ked Rapid ako bežné rodinné auto je fajn......nič proti nemu, ale tie komentáre na pochvalu za test smrdia

Nepřihlášený m3

cayman ma oproti alfe v my.. | 4.8.2015 19:36reagovat
avatar

cayman ma oproti alfe v mych ocich jeden problem a to. ze je to recyklat.. muvim hlavne o podladenem motoru z 911.. :( a zrejme eco friendly vyskladanou prevodovkou :( v tomhle na me alfa pusobu trochu vyjimecneji.

jestli ovsem vubec budou mt dnesni auta nekdy nejakou cenu, jelikoz se z toho staly pretechnizovane spotrebni kramy, tak je otazka jestli budou za 30 schopny provozu i treba s minimalnim najezdem..

Nepřihlášený Radon

Takze v podstate paradni h.. | 4.8.2015 20:10reagovat
avatar

Takze v podstate paradni hracka na vyblbnuti u ktere odflakli podvozek. Nerikejre mne, ze u lehkeho auta nejde navrhnout citlivy dobre reagujici podvozek.

Nepřihlášený AR4c

Pratele, pana Jandu ctu ra.. | 4.8.2015 21:08reagovat
avatar

Pratele, pana Jandu ctu rad a je to jiste v oboru odbornik. Nicmene srovnava-li AR4c s beznymi auty, pak srovnava nesrovnatelne. AR4c mam rok. Za celou tu dobu me neopustila radost z toho, ze jsem si ji v 55 letech koupil. AR4c je artefakt, ktery se asi nebude v bezne produkci uz nikdy opakovat. Je to stesti, je to nadseni, je to laska. Zatim ji zabiham a nikdy bych ji syrovou nemucil tak, jak to delal autor testu. K takove veci je treba pristupovat s pokorou. Mam z Alfy radost, kdyz ji vidim stat v garazi, mam z ni radost kdyz ji nastartuji a mam z ni respekt, kdyz s ni vyjedu. Respekt maji i Nemci, kam ji jezdim projet, protoze u nas to az na vyjimecne trasy nejde. Auto se musi zabehnout a clovek se to s nim musi naucit. Mam najety 2 miliony kilometru auty vsech typu a koncepci, ale s AR4c si pripadam jako cerstvy ridic. Emoce a uzasny zazitek z rizeni AR4c se zatim zadne me zkusenosti nevyrovna.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukian

Ach je to alfa tak prečo s.. | 4.8.2015 23:37reagovat
avatar

Ach je to alfa tak prečo sa tu riešia sprostosti, je to Alfa tak prečo ju Janda hodnotí ako obyčajné športové auto, sú autá a Alfy, sú ženy a milenky od milenky nechcete aby varila, prala...

zajda

Reakce na: Pratele, pana Jandu ctu ra.. | 5.8.2015 00:15reagovat
avatar

Předně gratuluju k úžasnému autu, popsal jste to výmluvně - přesně takové pohnutky ke koupi a pocity bych od majitele 4C očekával. Ale redaktor musí k autu přistupovat jinak než majitel, nenechat se příliš ovlivnit emocemi, ať už negativními nebo pozitivními. Jinak testovaný exemplář měl najeto 14 000 km, to přece není syrové auto. Není důvod se k němu chovat jako při zajíždění, ať už si pod tím představujete cokoliv.

Nepřihlášený fri

Myslím že vyznění celého t.. | 5.8.2015 13:26reagovat
avatar

Myslím že vyznění celého textu vychází z toho že autor nějak nepochopil smysl Alfy.

To není sporťák na každý den. Na to si kup Caymana. Když budu chtít rychle převážet cihly, koupím si Cupru ST (a když z ní vyhodím klimu, sedačky, a udělám kdovíjaké úpravy, tak si můžu namlouvat že porazím 4C na Nordschlieffe) a když budu chtít jezdi za málo, koupím si Rapida.

4C je prostě třetí auto do domácnosti a jen čistě pro radost. Sem tam okruh, sem tam přežít i českou rozbitou okresku - kde to není radost v žádném autě, ale pořád pro radost, že mám na jednu stranu technologicky vyspělé, na druhou stranu co nejjednodušší a nejlehčí auto...

Nepřihlášený Jiří Toman

Konečně po dlouhé době dal.. | 5.8.2015 17:30reagovat
avatar

Konečně po dlouhé době další skvělý test od pana Jandy. Výstižný, čtivý, pro někoho možná provokativní.Jen málo novinářů dokáže tak přesně vystihnout charakter auta. Někdy mám pocit, že popisuje spíš člověka než auto. Jeho testy mají vždy mnoho vrstev. Doufám, že se dočkáme jeho testu nové M3. BMW byly vždy jeho specialita.

Nepřihlášený JaRy

Hodnotím jako pozitivní po.. | 5.8.2015 20:35reagovat
avatar

Hodnotím jako pozitivní pokus výrobce udělat lehký sporťák, který váží jako pětimístná š120. Ale v každém případě velké plus výrobci.

Nepřihlášený dali

Reakce na: Recenze Mr. PJ jsou jedno.. | 6.8.2015 14:12reagovat
avatar

Já bych si připlatil za to aby do testů zajímavých aut nebyly násilně vkládány irelevantní odkazy na Rapida, jakýkoli jiný Škodovky a většinu dalšího koncernovýho harampádí ;) Nejspíš je to ale marný, protože hlavního mecenáše, ne-li vlastníka tohoto webu jentak někdo nepřeplatí :( Ještě zkousnu odkaz na Cupru R jakožto pragmatickou (ale od emocí oproštěnou) alternativu, protože je to podobně rychlý auto za zlomek peněz. Ale Rapid? WTF?

Nepřihlášený mertin.m

Tak tohle neni dobry test.. | 7.8.2015 22:40reagovat
avatar

Tak tohle neni dobry test pane Jando. Za prve, testuje race car jako by bylo rallye car, za druhe srovnani Rapida a Leon Cupra? WTF! :-), za treti, co jste s tim autem proboha delal nebo co vam to dali za kus s takovou spotrebou? Jezdil jsem se 4C i na okruhu a vasi spotrebe se ani tam zdaleka nepriblizila a na ceskych okreskach je celkem dost hluboko pod 10 litru (asi ze nelitam 180 po verejnych silnicich mezi obcemi...). Jinak ano, auto je dost nervozni na rozbitem povrchu, Alfa to (konecne) resi vymenou prednich tlumicu a jinym nastavenim odklonu / sbihavosti pro vsechny majitele, Je to puristicke auto, krasne na pohled a urceno pro sport a zazitky, ne na cestu rano do kancelare a odpoledne hura na chatu. ;-)

Nepřihlášený Alex

Reakce na: Pratele, pana Jandu ctu ra.. | 9.8.2015 14:34reagovat
avatar

Nejste náhodou z Rýmařova? Tam jedna 4C jezdí.

Nepřihlášený Tomash

"Auto prostě není schopné.. | 21.8.2015 13:52reagovat
avatar

"Auto prostě není schopné fungovat na více než málo rozbitém povrchu, na tom s vyjetými kolejemi obzvlášť. Na opravdu typicky české, polorozbořené okresce doražené asi 100tunovými"

Tak ste testovali v ITA alebo CZ?

Polovica "testu" su len halucinace.

Nepřihlášený mertin.m

Jeste jsem nejakym nedopat.. | 28.8.2015 00:46reagovat
avatar

Jeste jsem nejakym nedopatrenim proklikl na ten dynamicky test...Autor by si mel misto wroom wroom precist neco o launch control funkci. Ach jo... :-)

Nepřihlášený Bully

Reakce na: Asi se nedalo cekat nic ji.. | 6.9.2015 12:53reagovat
avatar

Velmi zjednodusujes, je to jenom o podobne filozofii, ale kdyz dva delaji totez, neni to (a zvlast tady) totez. Lotus aspon ve spouste disciplin na rozdil od AR 4C funguje. Navic je proti 4C i o kus emotivnejsi. Ale ma i svoje jine dalsi mouchy, samozrejme.

Nepřihlášený Bully

Reakce na: Presne suhlasim s Martinom.. | 6.9.2015 13:02reagovat
avatar

Shodou okolnosti jsem majitelem stejneho vozu, Exige S240. K nekritickemu hodnoceni mam hodne daleko, ale porovnavat ho s Caymanem jde snad jenom tak co do ceny (a to velmi vzdalene) a dynamiky. Tyhle vozy maji jine zakazniky a rozcarovani z nich prameni spis z toho, ze se kupec netrefi do toho, co od auta ocekaval.

Nepřihlášený ff458

Dneska jsem C4 otestoval... | 23.9.2015 22:53reagovat
avatar

Dneska jsem C4 otestoval. Tahle recenze se mi nezdá dostatečně upřímná nebo ji psal někdo hodně zaujatý.. Dotyčný by se měl malinko víc otevřít a přiznat tady všem že jízda v tomhle sporťáčku překonává několikanásobně dražší auta a ne tady řešit voloviny. Je to čistokrevný sporťák a pokud ho chcete bokem hrnout zatáčkou tak k tomu musíte mít dobrou fyzičku a hravou mysl. Není to pro stokilové slečinky hledající přihrádku na mobil hambáč a kolu..

Nepřihlášený Tom

Alfu 4c jsem si pořídil le.. | 23.11.2015 21:43reagovat
avatar

Alfu 4c jsem si pořídil letos v květnu, najel jsem 5k km, a částečně musím s testem souhlasit. Není to auto na okresky v naší republice, ale po výletů do Milána musím konstatovat: lepší auto jsem neřidil. Již chápu Colina Chapmana... Ta lehkost auta když v zatáčkách neustále sešlapuji plyn až k podlaze... to se nedá v jakémkoliv seatu nebo RS zažít. Moje předchozí auto bylo STI 09 s 350 hp a necelými 500 nm přesto jsem s ním nezažil tak lehkou jízdu jako s alfou

Nepřihlášený Karlíto

Reakce na: tohle auto je nesmysl sám.. | 20.11.2016 13:45reagovat
avatar

Nehezké a podobné hlody? Tohle smrdí koncernistou =D

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama