Test Fiat Tipo 2016 1,6 MultiJet: chcete-li nejít s davem v autě pro davy

 | 40 příspěvků | 23.6.2016 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Boran

Myslím, že sedan je v ČR b.. | 23.6.2016 20:39reagovat
avatar

Myslím, že sedan je v ČR bez šance. Rapid je tak dobrej a tak levnej (navíc liftback), že kdo chce podobný auto, musí hodně nechtít škodovku, aby vzal tohle. Kombi a HB může být jiná, teoreticky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený honza

Ta 1,6 mpi s automatem má.. | 23.6.2016 22:35reagovat
avatar

Ta 1,6 mpi s automatem má zajímavou cenu oproti dieslům s manuály. Nevíte někdo, jaký to je typ a jak funguje?

Nepřihlášený Jan

Už jsem četl více testů s.. | 23.6.2016 22:37reagovat
avatar

Už jsem četl více testů s tímto motorem. Např. Svět motorů tento dieselový motor vychválil, a to pro jeho silný zátah (mimo jiné), kde ho jízdním projevem stavěl na úroveň dvolitrové dieselové Octavie. Zřejmě je to o řidiči, který je právě za volantem. Zmíněná spotřeba na volnoběh ve výši 17 litrů, to si asi dělá testující srandu, nepoznal, že mu právě regeneroval DPF filtr. Rovněž tvrzení, že nad 110 km/h už to moc nejede, je opravdu mimo realitu a zamýšlím se, jestli měl testující reportér skutečně k dispozici motorizaci, kterou uvádí.

Nepřihlášený a

Reakce na: Myslím, že sedan je v ČR b.. | 23.6.2016 23:32reagovat
avatar

Rapid je levnej? Hlavně je malej. Vepředu.

Nepřihlášený Gravy

"navíc pustit se proti kon.. | 24.6.2016 07:13reagovat
avatar

"navíc pustit se proti konkurenci kalibru Škody Rapid, z mnoha stránek vzhledem ke své ceně vážně dobrého vozu, je docela ambiciózní."

Dál jsem byl znechucený to číst a po první přelétnuté stránce jsem to vzdal. Tyto auta mne sice nezjímají, ale nesnáším propagaci Škody.

Nepřihlášený

Reakce na: Myslím, že sedan je v ČR b.. | 24.6.2016 07:49reagovat
avatar

rapid je o triedu horšie auto ako tento fiat :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený wolff

Bednáři, musím říct, že za.. | 24.6.2016 09:08reagovat
avatar

Bednáři, musím říct, že za největšího blbce automobilového internetu v ČR jsem měl až dosud Žáka (myslím z rádoby redaktorů). To je čistokrevný hňup, který se to ani nesnaží maskovat a na své hlouposti postavil kariéru. Je to prostě takový veselý šašek, který svojí tupostí sem tam i pobaví.

Ale musím teda říct, že ty si tímto článkem překonal všechna má očekávání. Víc NEMÁ smysl psát. Jindy by se člověk i pobavil, ale tenhle tvůj článek je fakt jen smutný.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mariov8

Z testu jsem poněkud rozpa.. | 24.6.2016 09:59reagovat
avatar

Z testu jsem poněkud rozpačitý, 1,6 diesel v autě této hmotnosti musí pomalu trhat asfalt. Jo, proti Citroenu 2,2HDI nebo Mercedesu C 250 CDI to je slabé auto, ale také stojí třetinu. A touto optikou je potřeba se na to dívat. Docela by mne zajímalo srovnání s Renaultem Fluence, protože z prvních zpráv bylo jasné, že bude lepší než 301/Elysee, ale horší než Rapid. Z fotek mne poněkud děsí použité plasty a jejich slícování. Interiér Rapidu má perfektní zpracování ale dizajn má lepší i ta 301/Elysee. Se kterou jsem se ale svezl po dálnici a bylo rozhodnuto, tudy cesta nepovede. Jak se chová jízdně Tipo na dálnici jsem se v testu nedozvěděl a přitom zrovna kvůli ježdění po dálnicích bych kupoval diesel, vyplatí se totiž rychle a je obvykle tišší než atmosférické benzíny, o dojezdu na nádrž nemluvě.

Nepřihlášený Autař

Celý test se nese v těžko.. | 24.6.2016 15:49reagovat
avatar

Celý test se nese v těžko maskované snaze Tipu co nejvíce ublížit v očích zákazníků. Vzhledem k tomu, jak je Tipo výborné auto (sám jsem si vyzkoušel 1.4 i 1.6 JTD), se to autorovi nepodařilo tolik, jak si původně přál. To opakované protěžování Rapidu je v textu opravdu trapné. Např. autor konstatuje, že Rapid má více prostoru pro nohy zadních cestujích. No možná o pár cm má, ale autor již jaksi zapomněl dodat, že interiér Tipa je o 9 cm širší než v Rapidu! A že je turbodieselové Tipo velmi dynamické a silné, a přitom je jeho motor kultivovanější než TDI, to v testa taky jaksi nezazněla a dalo by se ještě dlouho pokračovat.... Fakt smutné!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Reakce na: Celý test se nese v těžko.. | 24.6.2016 19:27reagovat
avatar

Pokud má tipo interiér širší o 9cm než rapid, pak konkuruje Mercedesu S. Takže bankéři vzhůru do tipa, to je vrchol pohodlí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Pokud má tipo interiér šir.. | 24.6.2016 21:27reagovat
avatar

Ne, jste na omylu, Tipo nekonkuruje Mercedesu S. Ten jen Rapid je v segmentu C extrémně úzké auto!

Nepřihlášený pacho

pre JaRy prosím Ťa zasa le.. | 24.6.2016 21:45reagovat
avatar

pre JaRy prosím Ťa zasa len šplech do vetra? bez faktov. Proste sa zmier s tým, že Rapid, je extrémne úzke auto. Sice kolega si pomýlil vonkajší reozmer, ten je väčší o 9cm. Ale aj v interiery, je to dosť výrazný rozdiel.

Nepřihlášený mariov8

Rapidu nejvíce ubližují ka.. | 25.6.2016 08:15reagovat
avatar

Rapidu nejvíce ubližují katastrofální převodovky. O.K. Dráhy řazení jsou krátké, řazení přesné, ale to je mi fuk, když odstupňování převodovky naprosto neodpovídá charakteristice motoru a jízda kdekoliv mimo dálnici je utrpení... Není to přeci základní funkce převodovky? Řidič musí neustále řešit zda podtočit nebo přetočit... Pětikvalt stačil v 301/Elysee HDi, protože tento motor má měkkou charakteristiku, ale to motory VW nemají. Docela by mne zajímala ta 1,3MJTD, ale obávám se, že Tipo už bude nad její možnosti. Jako druhé menší auto domů... mám prostě rád sedany. Šiřka Rapidu mi taky docela vadí, ačkoliv může být někdy i výhodou. Nicméně přesednutí z Rapida do Fluence je šok. Najednou tolik místa.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rado

No asi pan redaktor isiel.. | 25.6.2016 12:16reagovat
avatar

No asi pan redaktor isiel pred tymto vozidlom s nejakou Octaviou RS, ked tvrdi ,ze Tipo 1,6 diesel nema tah od 110Km/h......ked som ho skusal tak pekne tahal do 160km/h....a spotreba priemerna cca 6L.....to prave predne okno co sa mu nestahuje je kvoly tomu, ze mal zakladnu vybavu ...vyssie verzie to samozrejme maju...a ked pride teraz 5 dv a kombi tie budu vybavou o hodne vyssie, lebo budu nahradzat uz vyradene Bravo,Tipo sedan nahradza vyradenu Lineu.....cize toto bol konkurent Citroen Ellyse a podobnym sockam autam..podmienka bola, velky pristor za malu cenu s minimom vybavy.....5dv a kombi uz budu mat samozrejme aj turbo benzinove motoy a LED svetla......ale to by pan redaktor trosku aj musel chciet si nieco pozistovat o tomto vozidle....pekny den prajem vsetkym..:-)

Nepřihlášený pacho

keby náhodou, niekoho zauj.. | 25.6.2016 15:33reagovat
avatar

keby náhodou, niekoho zaujímalo porovnaie F/Š, tak tu ho mate http://autozurnal.ta3.com/krizenci-na-prahu-dospelosti myslím si v celku objektívne, Rapid vyhráva, ale zrejme len kôly kufru a výkonnejšiemu motoru. Keby tam bola štandardné TSI s 5°, tak by to zrejme ináč dopadlo.

Nepřihlášený

Nedokážu si představit, ja.. | 26.6.2016 11:25reagovat
avatar

Nedokážu si představit, jak tragická musí být ta odezva na plyn u Tipa, když si ji autoforař všimne a haní, přitom odezvu na plyn při rozjezdu u konkurenčních motorů 1.6tdi nezmiňuje. Ve firemní flotile máme povětšinou OIII se zmiňovanou motorizací a reakce na plyn při rozjezdu je opravdu k pláči. Přijde mi, že to auto přemýšlí, zda se vůbec rozjet. Rapida jsme projeli na dovolence shodou okolností s tou samou motorizací a chování identické. Jak psal autor při řazení vyšších stupňů toto chování mizí a motoru nelze upřít do cca 110 slušnou dynamiku. Pokud jde ale o srovnání, měl by být autor objektivní.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Rus

Reakce na: Nedokážu si představit, ja.. | 26.6.2016 19:15reagovat
avatar

Nezbyva nez si to vyzkouset sam.

Muze to byt horsi nez O1 s BFQ motorem?

Ja pochybuji.

Nepřihlášený znalec

A teraz moje dojmy, Tipo.. | 26.6.2016 22:15reagovat
avatar

A teraz moje dojmy,

Tipo v 1,6 nafte som skusal na cca 50 km.

Porovnavam s Octaciou III, 1,6 TDI.

1. Motor multijet je o dost lepsi ako v octavii. Tahu ma stale dost, uz od najnizsich otacok ide silno a plynule.

2. Palubka je z makceneho plastu (vrch). Budiky su neprehladne - treba sa o dost viac sustredit ako v O3.

3. Hluk je iny ako v O3.

O3 duni. Tipo pocut, ze je naftove, ale hluk motora je akoby vyssie polozeny, neduni tolko,

4. Sedacky ma lepsie Tipo, ale posed ma lepsi O3 - v O3 sa lepsie nastavuje volant, opierka ruky.

5. Vzadu nie je ziadne miesto. Mam 183 cm a ani v Tipe ani v O3 si normalne nesadnem. Ano, da sa zosuchnut a chrbat zrolovat do gulicky - ale na cestu dlhsiu ako 10 km by som ani v jednom nechcel ist. Jednoducho nad hlavou nie je ziadne miesto.

Zaver - Tipo v nafte je ok auto, nema ziadnu vyraznu slabinu v porovnani s O3.

Zial, jeho cena nie je natolko nizsia, aby prebila image Octavie.

Zase v porovnani s Rapidom je to delo.

Lenze Rapis ma zase turbobenziny, takze Tipo nema cim zakaznika Rapidu zaujat.

Takze finalne hodnotneie:

Rapidu nekonkuruje, lebo nema vhodny turbobenzin.

Octavii nekonkuruje, lebo nema image a cena v nafte je honde vysoko.

Vysledok - dobre auto, ale zabity potencia absencou turbobenzinu a v pripade nafty vysokou cenou.

Som zvedavy na kombi - to by uz mohlo byt o hodne zaujimavejsie

Nepřihlášený autickar

Konecne nieco normalne aj.. | 28.6.2016 07:34reagovat
avatar

Konecne nieco normalne aj vyzorovo.. Pockat si este na 1.4T a nieje o com v danej cenovej kategorii. U skodovky je obrovske - prehnane vysoka cena, pricom je to auto konstrukcne zastarale, na urovni dacie. Skodovka s vybavou je cenovo na urovni inych aut na vyssej urovni.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený sedan

sic sedan dobré auto. Jen.. | 29.6.2016 22:06reagovat
avatar

sic sedan dobré auto. Jen ho masově rozšířit a já si ho za pár let koupím za zlomek ceny v autobazaru. Známej má ještě starý TIPO a jezdí dobře.

Nepřihlášený Venca

Pátým rokem mám Bravo druh.. | 30.6.2016 11:23reagovat
avatar

Pátým rokem mám Bravo druhé generace, tak jsem si tak říkal, že bych udělal obměnu. Ne že bych byl nespokojen, naopak auto slouží výborně.

Po svezení s Tipem musím říct, že z toho nijak nadšenej nejsem, spíš teda vůbec. Ale pro někoho to může být krása. Pohled zvenku není nejhorší. Trochu mi vadí ta masa plechu nad předním kolem. Působí to tak nějak těžkopádně. Zadek u sedanu spíš nic než moc. Interier je hrůza a děs. Plasty na dveřích a na středovém tunely už na pohled tvrdý. Ve verzi s manuální klimou se vnitřní cirkulace zapíná páčkou. To je trochu skok vzad. Přístrojovka asi dle vkusu, pro mě ošklivá. Levou ruku si nemůžu položit na dveře když chci zároveň držet volant. Oproti Brávu je to krok zpět. Spíš dva. Celková kvalita materiálů je špatná od tapecu stropu až k podlaze. Bohužel to je ale trend u všech automobilek. A víko kufru není při zavírání za co vzít. Jízdní vlastnosti jsou fajn. Akorát to elektronický řízení neposkytuje ideální odezvu, ale to ani u Brava. Sedačky jsou ok. Osobně musím říct, že bych tohle auto nechtěl. Bravo je oproti Tipu luxusní kočár. Fiaty mám rád. Kdysi jsem měl Tempru se kterou jsem najezdil nějakých 100 tis. a vše fungovalo. S Bravem naprostá spokojenost, ale tohle...to fakt ne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fiat

Tiez mam Brvao 2. generaci.. | 8.8.2016 14:07reagovat
avatar

Tiez mam Brvao 2. generacie, uz 8 rokov. Keby bolo vtedy kombi, neriesil by som vobec nic. To auto je aj po rokoch vynikajuce, bezproblemove. Mam 1.4 T-Jet a ten motor mozu vo VW len zavidiet. Navyse neberie ani deci oleja. Celkovo beriem Bravo, ako velmi podarene auto. Venca - skus citlivost riadenia s obutymi 17" alebo 18" diskami. Je to o dve triedy lepsie, ako 15" a 16" disky. Nerovnosti pri nepozornosti dokazu urvat volkant z ruky.

Ako citam, tak Tipo Sedan bude totalny low-cost a par veci je o par krokov pozadu oproti Bravu. Cakam na Tipo kombi a pojdem si ho skusit, ale to chabjuce Bravo kombi ma strasne stve...

Nepřihlášený Pepa

Poměr hmotnost a výkon bud.. | 16.8.2016 23:03reagovat
avatar

Poměr hmotnost a výkon bude určitě velmi zajímavý a displej infotainmentu je zde decentní, pěkná ukázka, že méně je někdy více. Trochu škoda je, že když už vznikají takovéto, domnívám se perspektivní, vozy, že až na výjimky (nové Twingo) je stejně takových 75% dynamiky spotřebováno na ohoblování předních pneumatik a nebo sjetí destiček (v případě vybavení protiprokluzem). V případě lidského protiprokluzu zase jde pryč spojka. Je škoda, že více vozů nepoužívá pohonu zadních nebo všech kol, ten výkon a hlavně zátah odspoda by se dal s výhodou využít při rozjezdu do stoupání apod. Ale zatím jsem nejel s předokolkou, která by prostě při požadavku akcelerovat jak se zadokolkou nehrabala (i na suchu kvíknou gumy).

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: Konecne nieco normalne aj.. | 16.8.2016 23:16reagovat
avatar

To je pravda no. Hlavně u Škodovky zamrzí, že to není tak dávno, co se dělaly dvoulitry a osmnáctistovky, ale i 3,6 a 2,8 litrové jednotky a teď v podstatě jen motorizace, které se za minulého režimu dávaly do 120tek a Favoritů (1.2 a 1.4) jen s rozdílem, že turba z nich vymáčknou výkonu tolik, že se z toho ty motory pos*rou. Druhou věcí, která zamrzí je ta, že prostě se nemohu zbavit pocitu, že Superb prostě v základu není auto luxusní ani vyšší střední třídy. To hlavně z toho důvodu, že luxusní auto zkrátka má mít pohon zadních kol. To, že Škoda na toto rezignovala z důvodu toho, že je pod palcem VW u modelů jako Citigo a Fabia by se dalo pochopit, jsou to auta pro masy a ty obvykle jaksi dají na řeči, že zadní náhon je nebezpečný, které vykládá Franta Novák v hospodě z lhoty horní dolní, přitom jen stačí mít alespoň nesjetý gumy do stáří 3 let a auto drží na normálním asfaltu jako přibitý (a to i zadokolky), ale u Oktávie již jaksi z důvodu ceny nechápu nemožnost volby pohonu a u Superba je to již jasný výsměch zákazníkům, když už má Superb podélně uložený motor, tak je to jen otázka montáže trochu jiné převodovky, kardanu a rozvodovky s příčnými hřídeli, kor při ceně nového Superba...

Nepřihlášený Pavel

Reakce na: Pátým rokem mám Bravo druh.. | 25.8.2016 12:00reagovat
avatar

najel jsem v Bravu II 1.6 Multijet 170 000 km a poté v Linee 1.6 Multijet 140 000 km. Obě jsem kupoval jako nové vozy. U barava začal téct chladič, samozřejmě po záruce, při opravě jsem zjistil, že mi prodali havarované na předek a opavené vozidlo. Pražská IMOFA. Jsme holt v Čechách. Jinak žádné problémy s oběma vozy. Když jsem předal Lineu dceři aby měla v čem vozit děti, začal jsem obíhat prodejce a testovat. auta na trhu s 1.6 dieselem. Byl jsem z toho nešťastný. Vždy, když jsem zpětně usedl za volant Liney, tak jsem zjistil, že novináři vychvalovaný motor a vůz je prostě horší. OII s 1.6 TDI jednoduše nejede a v nízkých otáčkách duní, divím se, že si na to uživatelé nestěžují. Megane 1.6 diesel jede, ale až ve vyšších otáčkách, což se může líbit sportovci redaktorovi, pro běžné použití nic moc.Kia Ceed 1.6 v nejsilnější verzi něco jako Megane - při běžné jízdě kilowaty nějak scházely, protože byly až ve vyšších rychlostech. Nejel jsem vové 1.6 diesely od Hondy a od Opla, protože v té době ještě nebyly. mortory Fiat 1.6 Multijet jsou jedny z nejlepších motorů, které můžete mít. velmi příjemně se s nimi jezdí, mají velmi silný záběr z relativně nízkých otáček. Po městě můžete v pohodě na pětku, šestka je rychloběh, řesto jsem na dálnici nikdy nemusel v kopci podřadit ze šestky. Zvenčí mají typický "fiaťácký" křaplavý zvuk. V kabině za jízdy jsou naopak teché, bez dunění. Běžně jsem ekonomicky jezdil kolem 4 l, syn nyní bere Bravo pod krkem a jezdí za 5 l. Jednou jsem spěchal z Padubic do Norimberku, udělal jsem průměr 125 km/h a 6,5 l/100 km. V podstatě jsem mimo Prahu nejel pod 180. Naštěstí mne nechytili. jízdní vlastnosti pro běžný provoz výborné. Plasty neřeším. V Bravu jsou velmi dobré a elegantní, v v Linee odpovídají ceně. Vstup do kufru rovněž neřeším, ledničku mi vždy přivezli. Takovýto argument považuji v dnešní době za pitomost. Co ale novináři neřeší téměř vůbec je nastupování a vystupování do vozu. Přitom když to musíte udělat 10x za den, tak to není od věci. OII a OIII jsou v tomto směru nic moc, docela vadí práh. Linea na tom je dosti lépe. v novém Tipu jsem pouze seděl. nastupování a vystupování mne zcela překvapilo, něco tak pohodlného se hned tak nevidí a to teď jezdím s C5 a chrochtám si pohodlím. Shrnuto - nevěřte motoristickým novinářům, jak pravil můj syn, rovněž novinář, je to banda namyšlenců, kteří si jezdí zadarmo půjčenými vozy. Za to samozřejmě musí něco "odvést". Tak je to všude a u nás obzvláště. Doporučuji vyzkoušet a nedat na chytré řeči. Fiaty jsou dnes kvalitní auta a motory Multijet patří ke špičce.

Nepřihlášený

Tohle není konkurent ani R.. | 4.10.2016 20:38reagovat
avatar

Tohle není konkurent ani Rapidu ani Octavii.Ale Fluence Megane, Astra atd.Rapid je jedna velká tragédie a ubohost.

A rozhodně jich bude jezdit hodně.Už nyní je potkávám.

Krásné auto a je dobře, že se Fiat nepodbízí cenou.Držím Fiatu palce.

Nepřihlášený Croma

Reakce na: Bednáři, musím říct, že za.. | 4.10.2016 20:44reagovat
avatar

Bednář zde už předvedl ty svoje žvásty a i statistiky o Cliu 4, které zde urážel a po 4 letech před faceliftem je Clio 4 v tragickém motoru 0,9Turbo 2 nejprodávanější vůz v Evropě(a to po VW Golf)

Takže keci jak jich moc jezdit nebude mě baví:-)

FIAT JSOU SKVĚLÁ AUTA NIKDY MĚ Fiat nezradil a nic nestál.Mimo oleje a brzdy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Rapidu nejvíce ubližují ka.. | 4.10.2016 20:49reagovat
avatar

POSTAV SI NA PARKOVIŠTI FLUENCE, RAPIDA A OCTAVII 2 I 3 A POCHOPÍŠ CO JE FLUENCE ZA OBROVSKÉ AUTO.JEN ŠKODA, ŽE TO NEMÁ PÁTÉ DVEŘE COŽ JE ZÁSADNÍ MÍNUS

Nepřihlášený Nesnáším Bednáře a jeho žvásty o

Hele ty chytráku Bednáři j.. | 4.10.2016 20:55reagovat
avatar

Hele ty chytráku Bednáři jak můžeš o tak designově krásném a našpendleném autě psát, že je levné, že je to vidět???!!! Podívej se na ty vaše zasrané nevybavené a očesané zasrané Škodovky.Plechové bedny za nehorázné ceny!!!

Nepřihlášený

Prej kalibru Škody Rapid.... | 4.10.2016 21:02reagovat
avatar

Prej kalibru Škody Rapid....

Kolik ti od Škody zaplatili, aby jsi tento krásný ZCELA NOVÝ A MODERNÍ Fiat Tipo zde sepsul???? A kde je porovnání prívé nižší střední třídy??? Proč porovnáváš auto na podvozku Fabie s autem třídyy Golf, Megane, Mazda3 a další????

Strč si tu tvojí mizernou podřadnou škodovku do té tvojí chlupaté ......

Nepřihlášený Zdeněk

Když se podívám okolo ČR t.. | 11.10.2016 06:49reagovat
avatar

Když se podívám okolo ČR tak tam jezdí fůra aut francozkých,japonských,italů a podobně. Toto až fanatické srovnávání všeho z odpadem z VW z M. Boleslavi je opravdu ubohé.Rozumím,že páni redaktoři dostali do bundy páru grošíku,ale měli by jsi zajet npř. podívát na východ Evropy ( Ukrajina, Bělorusko, a pod).,jaké tam jezdí auta.Tam jsi nikdo určitě Superbem nebo Octavkou komplexy neléči.....

Nepřihlášený mato

Redaktor kulha na obe oci,.. | 27.10.2016 15:32reagovat
avatar

Redaktor kulha na obe oci,

http://www.autoforum.cz/testy-aut/test-skoda-rapid-1-6-tdi -presne-podle-sitoveho-grafu/obrazek/5

http://www.autofor um.cz/testy-aut/test-fiat-tipo-2016-1-6-multijet-chcete-li-n ejit-s-davem-v-aute-pro-davy/obrazek/2

mal by si dat obe foto k sebe, aby videl masy plechu a dizajnovu nevyrovnanost.

A total nezmysel testu: " Tipo není tak dobré jako Rapid a na zadních sedadlech nabídne citelně méně prostoru, " ...Tipo ma minimalne tolko miesta vzadu ako Rapid na dlzku, ak nie viac, na sirku dokonca o cca 6cm viac!! A rozhodne je podvozkovo dospelejsi a interier posobi menej zufalo, nez v Rapide.

Nepřihlášený K.l.

No v tomto vesníru nikdo n.. | 23.11.2016 11:20reagovat
avatar

No v tomto vesníru nikdo nevyrobí nic jako koncern že pane redaktore. Upřimně běžte se bodnout i s těmi úplatky které berete!

Nepřihlášený Kuban

Rapid je auto zla pro cest.. | 26.1.2017 11:00reagovat
avatar

Rapid je auto zla pro cestování ve více jak 2 lidech. středovej tunel zajistí abnormální míru nekomfortu , brnících nohou které tunel neumožní mít v pohodlné pozici, vidím tohle jako teda ROZHODNE lepší vozidlo.

Ostatně fiat vždy nabízel víc za méně...

a jinak ten problém s lenivou jedničkou je z praktického pozorování tak nějak běžná věc u Fiatu. Už dlooouhé roky :-) mám za to, že je to softwarová mapa, pro nadbytečné opotřebování a je to spojené s ASR. při jeho deaktivaci auto pumpuje plnej krouťák a dynamiku :-) Tak sem si toho všiml už u dízlových Stiloušů, měla to i Bravo i linea..... Tak se to jevilo mě :-) budu rád když to nějaký fiaťák potvrdí / vyvrátí

Nepřihlášený Autař

Tak neobjektivní test jao.. | 17.3.2017 14:44reagovat
avatar

Tak neobjektivní test jao tento už jsem dlouho nečetl. S Tipem 1.6 MultiJet už jsem měl tu čest se pořádně svézt a kromě mírně horší kvality zpracování interiéru je to po všech stránkách lepší auto, než nechutně uzounký Rapid!

Nepřihlášený Petr

Myslel, že už to máme za s.. | 25.3.2017 18:53reagovat
avatar

Myslel, že už to máme za sebou. A je to tady zase. Před xxx lety mě vytáčela hodnocení Světa motorů, kdy jedním ze zásadních nedostatku byla absence madla pro otevírání kufru. Chceš otevřít kufr = umažeš si tlapu! Má snad madlo nějaké kouzlo, které zabrání tomu, že se během jízdy v marastu nezašpiní? Plechy, světla, plasty, všechno je špinavé jen to madlo nikoliv! Asi tomu fakt nerozumím, ale prosím, nepište blbost.

Nepřihlášený Milan Hejč

Reakce na: rapid je o triedu horšie a.. | 19.4.2017 20:37reagovat
avatar

Tohoto Fiata s Rapidem, v jakékoliv podobě nelze srovnávat i když patří do této nižší třídy nelze. Škodovka tomuto autu nesahá ani po kotníky. Co se týká venkovního designu u Rapidu propadák, neotesanec bez nápadu a hlavně šťávy. Přibližovadlo z místa A do B.

Nepřihlášený Fiat

Reakce na: Bednář zde už předvedl ty.. | 11.6.2017 19:50reagovat
avatar

Súhlasím, autor článku musí byť totálny tupec.

Nepřihlášený M.Š.

Všímám si,že vše co se ita.. | 11.8.2017 16:58reagovat
avatar

Všímám si,že vše co se italských aut týče a je hodnoceno readaktory tohoto plátku,je mimo mísu.Je zřejmé,že autoři dostávají zřejmě lepší odměnu za kladné hodnocení od koncernových aut W a škody........

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše