Test Porsche 911 991 Carrera 4S: kladivo neutralizováno

 | 28 příspěvků | 8.3.2013 Pavel Janda
Reagovat

Nepřihlášený Radim Švarc

Určitě výborný test, ale n.. | 8.3.2013 18:26reagovat
avatar

Určitě výborný test, ale nejsem si jistý, jak moc lidí bude s to ocenit schopnost autora definovat drobné rozdíly mezi 2S a 4S. Čímž to nekritizuji, takové auto umí takhle projet a popsat málokdo, ale pro většinu lidí, asi i zákazníků, to bude pod rozlišovací schopnost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Moisture

Reakce na: Určitě výborný test, ale n.. | 8.3.2013 18:27reagovat
avatar

Tak snad bys nechtel, aby zaznelo jen jak je to super a vsem se to bude libit :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Radim Švarc

Reakce na: Tak snad bys nechtel, aby.. | 8.3.2013 18:32reagovat
avatar

Tak jsem nechtěl, aby to vyznělo. Já si práce autora vážím, je schopný psát věcně o autech, na které ostatní akorát civí jak na zjevení. Jen tohle je recenze hlavně pro nějakých 500 potenciálních zákazníků v ČR, z nuchž si to pár desítek nakonec koupí. Nevím, jak to budou chápat další.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Moisture

Reakce na: Tak jsem nechtěl, aby to v.. | 8.3.2013 18:36reagovat
avatar

Asi ti rozumim, ale nemelo by to takhle byt? Nesmyslny recenze pro zabavu patri nekam na jenproauta a podobny bulvarni platky pro pubertaky. Tady ocekavam "voditko ke koupi", at jde o cokoli.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený BB7

Dobré čtení, zjevně zkušen.. | 8.3.2013 18:38reagovat
avatar

Dobré čtení, zjevně zkušeně přivedeno na limit a rozsouzeno. Za mě vítězí C2S, C4S jsem měl vždycky za auto pro lopaty a tohle mě v tom jen utvrzuje.

Nepřihlášený Embed

Pár poznámek. Ty přípatky.. | 8.3.2013 18:42reagovat
avatar

Pár poznámek. Ty přípatky v interiéru jsou fakt úchylný. Nemám hlubuko do kapsy, ale tohle je moc. Jízda tedy letecká, to klobouk dolů :-) A ten rozdíl mezi dynamikou ještě ve 250 a pak ve 270 je vážně zajímavý. No každopádně jsem taky pro dvoukolku, u Porsche mi 4x4 přijde jako ústupek ideálům toho auta.

Nepřihlášený MPetr

Pročetl jsem si diskuzi a.. | 8.3.2013 18:51reagovat
avatar

Pročetl jsem si diskuzi a myslím, že pan Janda dokáže celkový tón recenze (nevím, jestli záměrně, nebo to přirozeně vyplyne ze situace) udělat takový, že odráží auto samotné. Že to nemusíte studovat do detailu a stejně zůstane ten správný dojem. Zábavné auto má zábavnou recenzi, seriozní serizoný atd. Tahle 911 mi přijde být jako takové přetechnizované auto, které kvůli tomu získává rychlost, ale ztrácí kus charakteru. A test je v podstatě takový, hodně piplavý, trochu odtažitý... Mně se to líbí, mám pak pocit, že to auto znám tak, že o něm můžu sám vyprávět.

Nepřihlášený Vrooom

Velice povedena recenze, z.. | 8.3.2013 19:28reagovat
avatar

Velice povedena recenze, zda se mi jeste lepsi nez obvykle.

Nepřihlášený Jan Horský

Test naprosto super ... a.. | 8.3.2013 19:36reagovat
avatar

Test naprosto super ... a tajne doufam, ze se tu nekdy objevi test 991 GT3

Nepřihlášený Rikin

S timto autem jsem jel, do.. | 9.3.2013 07:03reagovat
avatar

S timto autem jsem jel, dokonce presne s timto v recenzi testovanym kusem. Cena auta, byt 1 rok stareho je neskutecnych 3,6 mil. Kc (cena tohoto kusu noveho 4,028 mil. Kc --- motor > obrovske zklamani, ve spodnich 4 tis. ot. se vubec nic nedeje, totalni lag a pak cekate nez se roztoci... od 4 do 8 tis. ot jede auto velmi slusne (jeste aby ne se 400 HP a vahou kolem 1400 kg), Drzet ho nad 4000 ot je nutnost stejne jako u STI. Coz je u atmosfery trapne. Co me taky prekvapilo bylo to, ze kdyz jsem mel zaply vyfuk tlacitkem, tak pri jizde kolem omezovace byl zvuk motoru (reproduktoru) tak intenzivni, ze me z toho bolela hlava, musel jsem to vypnout. --- rizeni > naprosta sracka, nejde v nem citit vubec nic, coz bylo docela neprijemne hlevna na snehem pokryte okresce kolem Ochozu +++ podvozek > co bylo naopak spickove byl podvozek (nastavitelny), dokonale tlumil nerovnosti jak zvukove, tak i po strance prejezdu, obzvlaste s tema 20 kolama na gumach kolem 300 vzadu a vpredu 285... +++ brzdy > stejne tak musim vychvalit brzdy, ktere jsou dokonale a siroke pneu je jeste umocnuji Celkove musim bohuzel rict, ze ac je auto po strance kvality zpracovani a jizdy na spicce, tak po strance ridicskosti a z toho plynouci zabavy je to nuda. Auto je strasne odtazite, nesprostredkovava ridici dostatek informaci v rizeni, odezvy a ostrosti. I kdyz jak Pavel spravne pise podvozek dokaze informativne temer vynahradit absenci rizeni, tak to bohuzel neni zabava. Osobne bych ho nechtel ani zadarmo (nedovedu si predstavit pri jake prilezitosti bych se s nim projel radeji nez s STIckem).

Nepřihlášený Muf

Ještě se vrátím k tý spotře.. | 9.3.2013 08:06reagovat
avatar

Ještě se vrátím k tý spotřebě vs. C2S. Napadá mě, jestli to tím, že byly podhuštěný gumy? Na fotkách a videu tachometru je vidět "vykřičník", poslední fotky pak ukazují na jednom kole 1,8, to není zrovna kolik hustím na poršáku já. Nevím, jak to maj předepsaný ty 20ky, ale u mé starší generace je 2,4-2,6

zajda

Test super jako obvykle, a.. | 9.3.2013 09:53reagovat
avatar

Test super jako obvykle, ale ocenil bych seznam příplatkové výbavy konkrétního auta. Nemyslím tím luxusní prvky, ale hlavně přesnou konfiguraci podvozku - aktivní stabilizátory, torque vectoring, sportovní podvozek a kdoví co ještě jde nakombinovat.

Například s tím sníženým podvozkem by se měl pojit i strmější úhel vysouvacího křídla, což by klidně mohlo mít prsty v nízké maximálce. Příplatkový přední spoiler, identifikovatelný z fotek, jí možná taky nepomohl.

Nepřihlášený Fanda

Reakce na: Asi ti rozumim, ale nemelo.. | 9.3.2013 10:27reagovat
avatar

Pánové trochu jinak k vaším reakcím..... O to hůře, že to panu Jandovi vše věříte a nemohli jste to auto třeba sami vyzkoušet. Proč panu Jandovi nevěřím už ani větu?? Jestli jsou pro některé čtenáře vodítko ke koupi jeho články a testy o to hůře pro tuto republiku !!! Pokud někdo použije pro svůj rádoby profesionální a nebulvární test název : Clio4 "tragický motorový omyl", tak nevím, jak více bulvárnější název může ještě být. Přitom u velké těžké octavie hraničící s třídou střední mu 1,2 turbo 63 kW nevadí a nadpis napíše "nebojte se základu" !!!!!! Pánové toto je krásná zaujatost a manipulace vašich hlav! /Clio4 považované v současnosti za nejlepší vůz ve své kategorii v celé evropě a jinak držitel německé ceny Zlatý volant 2012, Nejbezpečnější vůz roku 2012 NCAP nejvyšší počet bodů, finalista Evropské auto roku, auto roku v CZ hlasování veřejnosti/ Pro vaše porovnání o čem mluvím: 0,900L Turbo 66 kW PS váha 1084kg Octavia 1,2 Turbo 63kW /rozdíl 3 decky/ váha 1225kg / počet válců není hlavní podstata to pouze pro pana Jandu / Ford a jeho Ecoboust 1,0 dostává jednu cenu za druhou. To spíše škodovácký 3V HTP je hoden titulu nejhorší motor na světě.) Už nemluvím o tom, jak na octavii bylo vše úžasné a bez jediné chybičky a Clio sepsul snad ve všem. Pak mu mám věřit nějaké chytré řeči o 911? Ani to nečtu. Se raději svezu sám v Porsche a udělám si obrázek.A že už jsem mohl vyzkoušet Panameru Turbo i Cayene1 Turbo i Cayene2 S.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fanda

Reakce na: Asi ti rozumim, ale nemelo.. | 9.3.2013 10:30reagovat
avatar

Jinak design new 911 velice hezký

Nepřihlášený retron

muzete ho mit: http://www.. | 9.3.2013 10:55reagovat
avatar

muzete ho mit:

http://www.dasweltauto.cz/Car/636862/911-4s-pdk

ale po novinarich bych ho nechtel ani za pulku

Nepřihlášený Jan Horský

Fando nechci Vam brat iluz.. | 9.3.2013 11:47reagovat
avatar

Fando nechci Vam brat iluze, ale testovany model Octavie 1.2 nebyl 63kW, ale 77kW.

Jinak clovek si dela obrazek predevsim sam. U O3 sem se tu docetl o klice vzadu, tak jakmile byla moznost ji zkusit, zajedu na dalnici a sleduju jak se to chova v rychlostech 180+ (strasne). A diky zdejsi recenzi o tom vim. U tehle 911 zase vim, ze pokud bych o ni nekdy uvazoval, tak ji chci zkusit co bude delat v 270+. Clovek si nedela nazor z recenzi, ale jenom vi, na co se ma zamerit :)

Nepřihlášený Oteanek

Nic proti Fando, ale tvoje.. | 9.3.2013 12:01reagovat
avatar

Nic proti Fando, ale tvoje "sbírka" svezení: Panamera Turbo, Cayenne1 Turbo a Cayenne2 S o něčem vypovídá.....to nejsou zrovna řidičská auta....

redbaron

Reakce na: Pánové trochu jinak k vaším.. | 9.3.2013 12:47reagovat
avatar

Fando, buď jsi obrovský trouba, kterému někdo sáhnul na jeho "nejlepší renolt na světě" nebo obrovský recesista. Každopádně bavit dovedeš a vykřičníky taky umíš. Víc nic :o)

Nepřihlášený

Fanda: Pokud se tak vyznát.. | 9.3.2013 13:10reagovat
avatar

Fanda: Pokud se tak vyznáte, a jel jste v kdečem, tak určitě víte, že motor není jen o výkonu, ani počtu válců, je to o projevu, naladění a odezvě na ovládání...... a pokud tyto vlastnosti byly u Clia špatné, tak to prostě je tragický motor

Nepřihlášený doriftonigga

Jestli chcete otestovat 99.. | 9.3.2013 16:53reagovat
avatar

Jestli chcete otestovat 991 s manuálem, na DasWeltAuto mají jednu eSkovou. :)

Nepřihlášený Jirka72

Pozorně jsem si přečetl ob.. | 10.3.2013 09:53reagovat
avatar

Pozorně jsem si přečetl obě rezence, jak na S tak i na 4S a musím redakci poděkovat za jejich objektivitu. Dlouho jsem se rozhodoval jaký z těchto modelů objednat, ale jelikož to bude auto na dojíždění do práce a zábavu a tudíž do každého počasí, vybral

jsem model 4S.

Nepřihlášený jarka

Jirka72: tak to gratuluju,.. | 10.3.2013 14:14reagovat
avatar

Jirka72: tak to gratuluju, tímhle jezdit do práce to už se asi nechá :) (a manuál nebo PDK?). Ještě aby ta cesta vedla po pěkný okresce jako je na videu a né přes město. Jinak video bych stručně shrnul slovy: "a kurv.a" - tohle už je fakt frmol :) .

Nepřihlášený Chalis

Ja jsem velky fanda Porsch.. | 12.3.2013 11:37reagovat
avatar

Ja jsem velky fanda Porsche. Nejsem moc dobry ridic, proto bych osobne volil Carreru 4S Cabrio. No a az bych se naucil s takto vykonnym autem jezdit a chtel bych se bavit, tak bych 4S vymenil za GT3. Takze pro autora clanku mam odpoved: GT3! :)

Nepřihlášený Petr Vilímek

Krásné auto, zřejmě i absu.. | 13.3.2013 18:20reagovat
avatar

Krásné auto, zřejmě i absurdně rychlé. Ukázková jízda v tomto voze (a na této trati) mi ale přijde monotonní, vše sterilní, čisté, efektivní, dvě rychlosti nahoru, zatáčka, pak jedna, dvě dolů, a tak asi deset minut dokola. Nedokoukal jsem to. Rychlost je zřejmá, ale bez emocí, u Porsche s podivem, rozhodně tím nesnižuji kvality auta a řidiče. Test GT86 za Čachrovem na mokru mi přešel mnohem víc adrenalinový, i když má polovinu kW.

Nepřihlášený sargis

Off topic, ale budete test.. | 15.3.2013 12:12reagovat
avatar

Off topic, ale budete testovat aj Opel Adam v najblizsej dobre? Diky.

Nepřihlášený Bob

Na rozdíl od ostatních se.. | 16.3.2013 10:47reagovat
avatar

Na rozdíl od ostatních se přiznám, že bych bral čtyřkolku a automat. Sedlo by mi to, včetně bezpečnosti více.

Jen momentálně nemám s kým bych v tom jezdil :-(

Nepřihlášený Reno

nechápu, na co pořizovat t.. | 22.3.2013 07:48reagovat
avatar

nechápu, na co pořizovat tohle auto ve čtyřkolce. Celoročně s ním stejně nikdo jezdit nebude a v létě jezdit 4x4 je úchylárna

woody

Musim se priznat, ze tehle.. | 16.12.2013 21:30reagovat
avatar

Musim se priznat, ze tehle recenzi moc nerizumim. Tohle auto zrovna dost jednoznacne vyhralo Best Driver's Car of the Year 2013 (http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=DD Xq9xIYkZ8#t=2661) a konkurenci tam melo opravdu slusnou. Minuly rok vyhrala C2S. Predpokladam, ze amici nedostanou k testu uplne jina auta a pokud jsou jina, tak spis k horsimu (mekci, "levnejsi" apod.) Kde je chyba? Nebo jsou ostatni auta jeste o tolik horsi nez Porsche?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama