Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
ABT Audi TT: německý tuner výkonem 310 koní dorovnává tovární TTS
28.11.2014 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Modifikované Audi TT dostalo i vyšší točivý moment než oficiální TTS. Mimo to jej zkrášlují také nová 20palcová litá kola DR.
Pro koncern Volkswagen asi neexistuje známější tuner než společnost ABT. Ta si bere do parády prakticky vše, co vznikne ve Wolfsburgu či Ingolstadtu, přičemž stranou zájmu nezůstalo ani nové Audi TT. To bude veřejnosti odhaleno zítra na tuningové show v Essenu, tiskovou zprávu a první fotky tu ovšem máme již dnes. Poreferovat tedy můžeme především o nárůstu výkonu, jehož se dočkal benzinový čtyřválec 2,0 TFSI.
Oproti standardním 230 koním a 370 Nm totiž pohonná jednotka nyní produkuje 310 koní a 440 Nm, tedy stejný výkon, ovšem vyšší točivý moment, než jaký dostanete u oficiální verze TTS. Dá se tedy předpokládat, že zlepšení dozná akcelerace z klidu na stovku, která továrnímu vozu zabere v kombinaci s dvouspojkovým automatem S tronic pouze 4,6 sekundy. Konkrétní data ovšem ABT nezveřejnil.
Odhalena nebyla rovněž nejvyšší rychlost, či způsob, jakým úpravce vyšší výkon z přeplňovaného dvoulitru vydoloval. Počítat se ovšem stoprocentně dá s novou mapou řídicí jednotky. Více ovšem víme o bodykitu, který počítá s odlišnými bočními prahy, zrevidovanými kryty bočních zrcátek a mohutným zadním křídlem. Přepracován byl pak ještě zadní nárazník, jehož součástí je i difuzor.
Komplet pak dotváří čtveřice koncovek výfuku a dvacetipalcová litá kola DR, která jsou obuta do pneumatik Continental. Tím ovšem tisková zpráva končí, více snad budeme vědět po slavnostní premiéře.








Audi TT dostalo namísto sériových 230 hned 310 koní. Jízdní dynamiku však firma ABT nezveřejnila
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Nástupce po léta nejoblíbenějšího auta Jeremyho Clarksona byl načapán při testech v provozu, teď už jistě dorazí
před 10 hodinami1914koňový elektromobil ohromil při pohodové jízdě po nejnáročnějším okruhu světa leda tím, kolik při ní ztratil kapacity baterií
25.6.2025Přímé klání dvou dvanáctiválcových italských klenotů je jako z jiné doby, majitele vyšly na 240 milionů korun
24.6.2025
Nové na MotoForum.cz
Nejčtenější články
Přijela pouť, ale pekelně rychlá: Nejnovější BMW vypadá opravdu podivně, nic lepšího ale v jeho třídě prostě nekoupíte
29.5.2025Pokus Mazdy o nové řešení elektromobilu předčasně skončil jako totální propadák. U nás se loni prodalo 6 aut, letos 0
29.5.2025BMW se chystá změnit design úplně každého auta, které vyrábí, dokonce i nedávno představených novinek
29.5.2025Tohle je nový císař ztráty hodnoty, během pouhých 600 ujetých km připravil majitele o 2,64 milionu Kč!
29.5.2025Brembo ukázalo nové řešení brzd, s jinými už v Evropě brzy nebude možné prodávat auta
29.5.2025
Živá témata na fóru
- Lampárna (stěžovatelna) 06.26. 16:17 - Kavis
- Řidiči, co to mají v ruce... 06.26. 15:37 - Truck Daškam
- S větrem ve vlasech.... 06.26. 14:22 - pavproch
- Kabelový svazek motoru Octavia I 1,8T 06.26. 12:55 - abernas
- Letní i zimní 225(př) + 255(z) 17 až 19" - které? 06.26. 12:52 - pavproch
- kola e89+Tiguan+Scout 06.26. 11:04 - pavproch
- Právní oříšky v dopravě a jejich řešení 06.25. 18:25 - Truck Daškam
- Nejlepsi silnice v Ceske republice ( + SK) 06.24. 14:43 - janom