Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio: 350 dieselových koní a skládací střecha
15.5.2015 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Upravený kabriolet díky vyššímu výkonu zvládne stovku za rovných 5 sekund a rozjede se na 275 km/h. Pyšní se i agresivnějším bodykitem.
Značku Alpina asi není třeba představovat, přece jen jde o jednoho z nejznámějších úpravců vozů BMW. Nejde ovšem o klasickou tuningovou firmu, v tomto směru je společnost považována za samostatnou automobilku. Naposledy jsme vám přitom mohli představit modely B5 a B6 Bi-Turbo Edition 50, které jsou založeny na řadách 5 a 6. Nyní sestoupíme o stupínek níže ke čtyřkovému kabrioletu, který je k dispozici ve verzi D4 Bi-Turbo.
O pohon této verze se stará stejný třílitrový diesel jako u provedení D3, přičemž počítat můžeme i se stejným výkonem 350 koní a točivým momentem 700 Nm. Stovku pak s touto silou kabriolet pokoří za 4,6 sekundy, což oproti kupé se stejným agregátem představuje zhoršení o čtyři desetiny. Vinu přitom můžeme dávat o poznání vyšší hmotnosti, která oproti vozu s pevnou střechou vážícímu 1 585 kg narostla o 230 kilogramů.
Mimo to jízdní dynamika kabrioletu počítá s nejvyšší rychlostí 275 km/h, normovaná spotřeba pak byla vypočítána na 5,9 l/100 km. Ve standardní výbavě nechybí ani 19palcová litá kola, adaptivní sportovní podvozek nebo čelní xenony. Jedinou dostupnou volbou je osmistupňový automat, se kterým Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio startuje na sumě 64 800 Eur (cca 1 781 000 Kč).
Opomenut nebyl ani bodykit, který počítá s čelním spoilerem a zadní odtrhovou hranou zavazadlového prostoru. S ohledem na posílení motoru došlo také k osazení efektivnějších brzd, interiér je pak možné upravit dle fantazie kupujících. V takovém případě je ovšem třeba počítat s ještě vyšší cenou.
Alpina D4 Bi-Turbo Cabrio spojilo 350 dieselových koní se skládací střechou. Oproti stejně výkonnému kupé ovšem vlivem vyšší hmotnosti zvládá stovku o čtyři desetiny sekundy pomaleji
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Fiat preventivně odstranil italskou trikolóru z dalšího modelu. Nechce, aby mu policie zabavila ještě víc aut
před 7 hodinami - Sebastian Vettel v Imole protáhl Sennův McLaren, konečně dokončil to, co plánoval udělat sám Ayrton
21.5.2024 - Italská policie zabavila víc jak 130 Fiatů kvůli nelegálnímu použití italské trikolóry, absurdnější divadlo byste nevymysleli
20.5.2024
Nové na MotoForum.cz
Nejnovější články
- Apple ukázal chytré řešení, které má zabránit tomu, aby vám v autě bylo špatně, když se díváte do telefonu
před 2 hodinami - Radnice nahradila semafory plechovými značkami poté, co je lidé opakovaně kradli pro vlastní obohacení
před 3 hodinami - Šéf koncernu VW si na autosalonu vyzkoušel nejnovější elektrické Audi a zhodnotil ho jedním slovem: „Katastrofa.”
před 5 hodinami - Mercedes si po 100 letech znovu zkouší hrát na Ferrari, věří, že mu to zbaští aspoň 250 lidí
před 6 hodinami - Fiat preventivně odstranil italskou trikolóru z dalšího modelu. Nechce, aby mu policie zabavila ještě víc aut
před 7 hodinami
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva