Home > Rubriky a sekce > Tuning > Článek
Majitel VW s dvojnásobným motorem by zemi zrodu svého auta měl objíždět obloukem
21.5.2019 | Mirek Mazal
Výrazně upravený up! na srazech určitě zaujme, nesmí se ale vracet do země, z níž vzešel. Čekal by ho krátký proces kvůli současné německé nelásce k tuningu.
Západně od města Klagenfurt se každoročně schází příznivci aut z produkce koncernu VW. K Wörthersee míří lidé z celého světa, kteří ukazují svá specifická provedení sériových aut. Pravidelně převládají Volkswageny na všechny způsoby, proto se na letošní událost pilně připravil i domácí účastník Maximilian Schachermayr.
Rakouský tuner přestavěl obyčejný up! na přízrak s břichem na asfaltu. Nejmenší Volkswagen dostal krémový celolak v kombinaci s černými doplňky. Dvoubarevné tónování nikoho nepohoršuje, což se nedá říci o velkých kolech zasahujících až do podběhů. Stavitelný podvozek v nejnižším nastavení snižuje auto úplně k zemi, že skoro výfukem brousí o asfalt. Ráfky kol by snad mohly proříznout blatníky.
Odvážné předělávky pokračovaly i pod krátkou kapotou, kam v továrně putoval malý lehký tříválec. Slabou litrovou jednotku Max vyměnil za počtem válců dvakrát větší agregát, pořádný šestiválec VR6 původem z Golfu čtvrté generace. Výkonnější motor je napojen na výfukové potrubí, které dává daleko znát přítomnost krémového díla.
My bychom výtvor dokázali i ocenit, třebaže není úplně podle našeho gusta. Existují ale lidé s jinými pohledy na věc. Schachermayr by si měl dávat pozor zejména před výlety na srazy do sousedního Německa. Policejní jednotky vyhledávají přesně takové jedince s odvážnými úpravami, aby jim mohli dělat potíže, respektive rovnou zabavit prostředek, kterým prý obtěžují okolí. Pozéři jsou pod přísným dohledem německé spravedlnosti už déle, nově se policisté nemazlí ani s cizinci. A up!, jako je ten Maxův, by stěží unikl jejich pozornosti...













Tento Volkswagen Up! je upravený velmi zajímavým způsobem, německé policii by z něj ale asi dobře nebylo
Zdroj: Maximilian Schachermayr@Facebook
Bleskovky
Nástupce tragicky zesnulého Kena Blocka se pochlubil novou brutalitou točící 9 500 otáček i s turbem, natočil s ním další Gymkhanu
včera
Srovnání hned tří moderních Porsche bez turba vám zapěje fascinující „vosí árii”, chybu neuděláte ani s jedním z nich
4.11.2025
Porsche si nechalo patentovat nový jízdní režim, který působí jako aprílový žert, je ale míněn smrtelně vážně
2.11.2025
Nové na MotoForum.cz
- GP Portugalska: Všechno je připraveno pro Pedra Acostu včera 17:04
- V Moto2 je rozdíl mezi lídrem a druhým pouhých 9 bodů včera 16:00
- Grand Prix se vrací do Evropy 4.11.2025
- Joe Roberts mimo hru v Portimãu a Valencii, Xabi Zurutuza jako náhrada 4.11.2025
- Miguel Oliveira: Poslední domácí závod v MotoGP? 3.11.2025
Nejnovější články
Nechvalně proslulý německý tuner se vyřádil na novém BMW M5, ale asi to vzal za špatný konec. Teď vypadá jako Honda Civic
před 9 hodinami
VW chce rozhýbat prodeje elektrických modelů tím, že je lidem dovolí vrátit do 100 dnů od koupě. To nemusí dobře dopadnout
před 10 hodinami
BMW M končí s verzemi Competition. Zdánlivě logický krok je dalším nepochopením emotivní stránky věci
včera
Stellantis nezná meze, do nabídky vrací i motor 7,0 V8 s až 1 014 koňmi, navíc levně
včera
K mání je dodnes úplně nová Mazda z ledna 1990. Je to stroj času přímo do chvil hned po sametové revoluci
včera
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva
