Přijde vám i VW Arteon příliš obyčejný? S touto úpravou se v davu vážně neztratí

31.7.2017 | Petr Prokopec | 10 příspěvků

Není to žádné z děl renomovaných tunerů, ale úprava jednoho z prvních majitelů. A i když sahá jen na pád věcí, k přehlédnutí výsledek opravdu není.

Nový Arteon, který je stylovou verzí Volkswagenu Passat, je jedním z nejkrásnějších aut, jaké německá automobilka pustila v posledních letech do prodeje. Za odklon od tuctového designu si ovšem značka nechává pořádně zaplatit. Aktuálně vůz startuje na českém trhu na 1 007 900 Kč, což je na 150 koní produkovaných dvoulitrovým turbodieselem opravdu neskromná cena, kterou neospravedlňuje ani slušná standardní výbava včetně automatu DSG.

Ospravedlnit ji může opravdu jen styl a - na poměry VW - neobyčejný vzhled. Ani hodně ovšem není každému dost, což dosvědčují přiložené fotky. Na nich můžeme už nyní, krátce po rozjetí dodávek vozu spatři snad vůbec první modifikaci Volkswagenu Arteon, který si majitelka doladila k obrazu svému. Je z ní prý přímo nadšená, na nás ale příliš vkusně nepůsobí.

Vůz totiž dostal vzduchový podvozek H&AIR od firmy Dumped, se kterým Arteon může klesnou pořádně k zemi. Tedy spíše až úplně na zem, alespoň na místě. Mimo to dorazila odlišná litá kola, která byla původně určena pro Porsche Cayenne první generace. V případě Volkswagenu je ovšem doplňují pneumatiky s mnohem nižším profilem. Samy o sobě by přitom nejspíše byly přínosem, v kombinaci s podvozkem však nikoliv.

Podle majitelky vozu - ano, skutečně jí je žena - jsou to zatím jediné modifikace, ke kterým od červnového zakoupení vozu došlo. Velmi brzy však mají dorazit účinnější brzdy z Audi RS3, výraznější bodykit a pořádné zadní křídlo. Už teď je přitom tento Arteon k nepřehlédnutí a to je vážně „na půli cesty“.

Docela by nás přitom zajímalo, jaký bude koncový účet za vůz. Nejde totiž o základní verzi, ale provedení R-Line, které startuje na 1 134 900 Kč v případě již zmíněného turbodieselu. V případě volby silnějšího dvoulitru či přeplňovaného benzinového dvoulitru je ovšem třeba již počítat se sumou startující na 1,33 milionu korun. A to je jen začátek.

Veškeré další zmíněné prvky nejspíše celkovou sumu zvednou až kamsi k dvoumilionové laťce, což již rozhodně neodpovídá pozici „lidového vozu“. Za danou částku byste si totiž mohli pořídit Audi S5, klidně v provedení Cabrio, které by dorazilo s lepší image i vyšším výkonem. A navrch by přihodilo ještě plátěnou stahovací střechu. Jenže by nebylo jediné na světě a o to tady asi jde...

Přijde vám i VW Arteon příliš obyčejný? S touto úpravou se v davu vážně neztratí - 1 - VW Arteon 2017 prvni tuning 01Přijde vám i VW Arteon příliš obyčejný? S touto úpravou se v davu vážně neztratí - 2 - VW Arteon 2017 prvni tuning 02Přijde vám i VW Arteon příliš obyčejný? S touto úpravou se v davu vážně neztratí - 3 - VW Arteon 2017 prvni tuning 03Přijde vám i VW Arteon příliš obyčejný? S touto úpravou se v davu vážně neztratí - 4 - VW Arteon 2017 prvni tuning 04Přijde vám i VW Arteon příliš obyčejný? S touto úpravou se v davu vážně neztratí - 5 - VW Arteon 2017 prvni tuning 05Přijde vám i VW Arteon příliš obyčejný? S touto úpravou se v davu vážně neztratí - 6 - VW Arteon 2017 prvni tuning 06Přijde vám i VW Arteon příliš obyčejný? S touto úpravou se v davu vážně neztratí - 7 - VW Arteon 2017 prvni tuning 07Přijde vám i VW Arteon příliš obyčejný? S touto úpravou se v davu vážně neztratí - 8 - VW Arteon 2017 prvni tuning 08
Snížený podvozek a litá kola z Porsche Cayenne jsou první fází úprav Volkswagenu Arteon. Nutno říci, že nepříliš povedenou. Snad další modifikace již budou ku prospěchu věci

Zdroj: AirAndStatics@Facebook

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 10 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama