Reklama

Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle

Repliky Ferrari bývají k smíchu a tato je vlastně také legrační. Jen trochu jinak - autor této kreace dozajista nechtěl namluvit okolí, že má skutečný italský supersport.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle

16.1.2018 | Petr Prokopec | 14 příspěvků

Repliky Ferrari bývají k smíchu a tato je vlastně také legrační. Jen trochu jinak - autor této kreace dozajista nechtěl namluvit okolí, že má skutečný italský supersport.

Nejspíše každý z nás by velmi rád vlastnil Ferrari. A je vlastně jedno, o jaký model by šlo. Problémem ovšem je, že produkty italské automobilky nepatří k nejlevnějším, a to i za předpokladu, že jde o ojetiny. A pokud peníze máte, stejně můžete nakonec ostrouhat - produkce je totiž limitována a ne vždy můžete být vyvoleni k vlastnictví toho či onoho modelu. Dost lidí tak sahá po replikách, které řeší jak cenu, tak dostupnost a okolí se snaží namluvit, že zrovna na ně se Ferrari dostalo. Realita je ale pochopitelně jiná.

Odlišná je i v případě, který vám ukážeme dnes. Tentokrát se ale dozajista nejedná o výsledek snah o přesvědčení okolí, že někdo má něco, co ve skutečnosti nemá. Je to recese a docela povedená.

Stojí za ní zjevně šikovný mechanik z ruského Chabarovsku, který leží jen pár kilometrů od čínských hranic, tedy opravdu daleko od Maranella. Ten ke své práci používal a dál používá dodávku Daewoo Labo, chtěl by ale jezdit Ferrari. Náklaďáky, pokud víme v Itálii ještě nedělají, a tak si poradil sám - malý náklaďák přestavěl na něco, co evidentně připomíná Ferrari Testarossa. Patrné je to hlavně v zadních partiích, kde si můžeme povšimnout atrapy krytu motoru i bočního žebrování. Dorazilo pak i mohutné zadní křídlo.

Předek bohužel již poněkud zaostává, máme tu pouze modifikovaný přední nárazník a střešní nástavec zakončený spoilerem. Inspiraci italským kupé zde asi nikdo nenajde, tedy pokud se nebude soustředit na rudou barvu tak typickou pro italské supersporty. Přehlédnout při tom musí nedokončené lakování a ne úplně dokonalé napasování nového dílu na zbytek karoserie.

Dodat pak lze, že změny se odehrály také v interiéru, kde prakticky veškeré plastové panely byly stejně jako ty vnější přelakovány na červeno. S tímto odstínem koresponduje i čalounění sedadel, dále tu pak máme ještě nové madlo pětistupňového manuálu. To zřejmě pro případ, že se řidič vymačkat maximum z 0,8litrového tříválce.

Na velké sportování to tedy nebude, ale ukažte nám lepší řešení, jak s malým rozpočtem jezdit dodávkou a přitom mít alespoň trochu pocit, že sedíte za volantem Ferrari...

Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 1 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 01Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 2 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 02Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 3 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 03Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 4 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 04Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 5 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 05Rus chtěl Ferrari, ale musí jezdit dodávkou. Tak si postavil tohle - 6 - Ferrari Testarossa rusky nakladak 06
Že tohle není originální Ferrari Testarossa, pozná jistě každý. Jako recese ale tato replika zavrženíhodná není

Zdroj: HowNotToDesignACar@Facebook

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 14 příspěvků

Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše