Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile

(+ video) Na první pohled vypadá tato kreace opravdu extrémně, motor však na své turbo teprve čeká. Modifikací je př už teď víc než dost.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Tuning

Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile

16.10.2012 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

(+ video) Na první pohled vypadá tato kreace opravdu extrémně, motor však na své turbo teprve čeká. Modifikací je př už teď víc než dost.

Některé věci občas postrádají logiku. Zvláště, když se podíváme na výrazně modifikovaný Scion FR-S, u nás známý spíše jako Toyota GT 86 nebo Subaru BRZ. Nikoliv kvůli tomu, že bychom se na dodatečné plasty či 18palcová litá kola lakovaná odlišně na straně řidiče i spolujezdce dívali z patra. Spíše kvůli pozadí celého projektu. O vznik tuningové novinky se postarala firma Rocket Bunny sídlící v Japonsku. Její majitel, Ken Miura, ovšem vůz importoval ze Spojených států, což je opravdovým paradoxem. FR-S se totiž stejně jako GT 86 nebo BRZ vyrábí v továrně Subaru v Japonsku. Vůz tak musel dvakrát do lodního kontejneru.

Ještě podivnější přitom je, že Miura měl přímo v Japonsku k dispozici Toyotu GT 86 ve verzi RC, která je přímo určena tuningovým firmám. Vybavena je proto černými nárazníky a ocelovými koly, což jsou prvky, které každá ladičská společnost vymění jako první. To ostatně Miura udělal rovněž. Mimo to pak svou kreaci osadil ještě monstrózním zadním křídlem, výrazně tvarovanými bočními prahy nebo závodním volantem bez airbagu.

Důvodem je budoucí kariéra vozu, Miura by totiž s vozem v brzké době velmi rád nastoupil do drifterské soutěže. Díky tomu ostatně sebou vozí sadu 15palcových kol BBS, jejichž pneumatiky vyjdou majitele tuningové firmy levněji než obutí na osmnáctky Enkei. Ty jsou zde pouze pro show, čímž se vysvětluje i důvod, proč jsou na straně řidiče osazeny ráfky v leštěném provedení, zatímco u spolujezdce byly lakovány na černo.

Ještě před samotnými závody přitom Miura hodlá prozatím standardní dvoulitrový motor o výkonu 200 turbodmychadlem GReddy, s nímž bude mnohem snadnější vůz přimět k powerslidům a hlavně jej v nich udržet. Jedinými mechanickými úpravami celého vozu je totiž snížený podvozek značky KW a sportovní výfuk.

Jak upravená soustava zní, to vám již prozradí přiložené video. Porovnat jej následně můžete se zvukem standardní Toyoty GT 86, jejíž zrychlení z 0 na 250 km/h jsme natočili a jejíž test z českých silnic pro vás chystáme. Pro nedočkavce pak máme stále k dispozici první dojmy z prezentace dvoudveřového kupé ve Španělsku.


Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 1 - Rocket Bunny Scion FR-S 01Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 2 - Rocket Bunny Scion FR-S 02Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 3 - Rocket Bunny Scion FR-S 03Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 4 - Rocket Bunny Scion FR-S 04Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 5 - Rocket Bunny Scion FR-S 05Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 6 - Rocket Bunny Scion FR-S 06Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 7 - Rocket Bunny Scion FR-S 07Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 8 - Rocket Bunny Scion FR-S 08Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 9 - Rocket Bunny Scion FR-S 09Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 10 - Rocket Bunny Scion FR-S 10Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 11 - Rocket Bunny Scion FR-S 11Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 12 - Rocket Bunny Scion FR-S 12Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 13 - Rocket Bunny Scion FR-S 13Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 14 - Rocket Bunny Scion FR-S 14Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 15 - Rocket Bunny Scion FR-S 15Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 16 - Rocket Bunny Scion FR-S 16Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 17 - Rocket Bunny Scion FR-S 17Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 18 - Rocket Bunny Scion FR-S 18Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 19 - Rocket Bunny Scion FR-S 19Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 20 - Rocket Bunny Scion FR-S 20Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 21 - Rocket Bunny Scion FR-S 21Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 22 - Rocket Bunny Scion FR-S 22Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 23 - Rocket Bunny Scion FR-S 23Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 24 - Rocket Bunny Scion FR-S 24Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 25 - Rocket Bunny Scion FR-S 25Toyota GT 86 Rocket Bunny: s turbem ve stylu Rychle a zběsile - 26 - Rocket Bunny Scion FR-S 26
Rocket Bunny Scion FR-S je po stránce exteriéru výrazně modifikován. Motorový prostor ale na úpravy teprve čeká

Zdroj: Speed Hunters

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.