BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu

Zbožné přání některých zákazníků zatím vyslyšeno nebylo, vše se ale může změnit. Šéf divize M pro M7 vidí místo, přednost teď ale mají jiné modely.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu

16.12.2013 | Adam Šrámek | 1 příspěvek

Zbožné přání některých zákazníků zatím vyslyšeno nebylo, vše se ale může změnit. Šéf divize M pro M7 vidí místo, přednost teď ale mají jiné modely.

Mercedes prodává třídu S od AMG, Audi zase již déle nabízí vlajkovou loď S8, BMW stále nic. Na trhu by místo pro sportovnější vlajkovou loď mnichovských rozhodně bylo. O jejím potenciálu jsou nakonec přesvědčeni inženýři divize M v čele s jejich šéfem Albertem Biermannem a nakonec i my. M7 sice není v plánu, ale taková tvrzení a náznaky prozrazují obvykle ledacos o budoucích plánech, však na em-sedm jsme se vždycky ptali.

Vůz postavený na základě největšího sedanu nikdy BMW oficiálně nedělalo, výkonné vozy této třídy však své kupce vždycky najdou a my si myslíme, že by to nemuselo být vůbec špatné auto. Vezměte si zmíněný Mercedes S 63 AMG, který dokáže perfektně skloubit pohodlí a sportovnější charakter do jednoho vozu. BMW by se jistě nenechalo zahanbit. Na mysl musí vytanout také Alpina B7 s výkonem 540 koní a posláním nabízet něco podobného.

Jenomže M7 by dozajista byla jízdně ještě lepší v oblasti agility, nesázela by tolik na pohodlí a zaměřila by se na jízdní projev a emoce řidiče. I vůz s velkým rozvorem a obrovskou karosérií dokáže fungovat při rychlé jízdě minimálně dobře. Faktem rovněž je, že řada 5, respektive nejsilnější M5 by nemusela vážit o tolik méně, reálný rozdíl mezi 5 a 7 nebude větší než 150 kilogramů.

Minimálně Biermann tvrdí, že by v segmentu nejsilnějších a největších limuzín velmi rád soutěžil s ostatními. Podle jeho slov „tam ty peníze jsou a stačí je jen dojít zvednout“. Zároveň by prý kladl důraz na to, aby se M7 výrazněji odlišovala od Alpiny. Znovu však dodává, že M7 zatím nebyla a v současnosti nadále není v plánech, jelikož se divize M soustředí na ostatní projekty. „Je tu tolik pěkných věcí, které byste mohli dělat s neomezeným rozpočtem...,“ dodává.

O kterých modelech je řeč? Předně je tu průzkum pohonu všech kol pro příští generace modelů M5 a M6, nebo třeba možnost zavedení verze M do portfolia modelu 3 GT v roce 2016. Motorsport se zaměří spíše na tyto novinky než na další rozšíření svých sportovních SUV. BMW X3 M nebo X4 M prý nevzniknou, místo toho oba tyto modely posune divize M k oddělení M Performance, aby postavili nové soupeře pro modely S od Audi. Na jejich nejsilnější RS se prý v této kategorii zatím nechystají.


BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 1 - BMW M7 F01 2013 ilustrace 01
Kdyby BMW M7 současné generace F01 vzniklo, vypadalo by určitě nějak takto. Nejspíš se jej ale dočkáme až v generaci příští

Fotogalerie současného BMW řady 7

BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 2 - BMW 7 2012 facelift 01BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 3 - BMW 7 2012 facelift 02BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 4 - BMW 7 2012 facelift 03BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 5 - BMW 7 2012 facelift 04BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 6 - BMW 7 2012 facelift 05BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 7 - BMW 7 2012 facelift 06BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 8 - BMW 7 2012 facelift 07BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 9 - BMW 7 2012 facelift 08BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 10 - BMW 7 2012 facelift 09BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 11 - BMW 7 2012 facelift 10BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 12 - BMW 7 2012 facelift 11BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 13 - BMW 7 2012 facelift 12BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 14 - BMW 7 2012 facelift 13BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 15 - BMW 7 2012 facelift 14BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 16 - BMW 7 2012 facelift 15BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 17 - BMW 7 2012 facelift 16BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 18 - BMW 7 2012 facelift 17BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 19 - BMW 7 2012 facelift 18BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 20 - BMW 7 2012 facelift 19BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 21 - BMW 7 2012 facelift 20BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 22 - BMW 7 2012 facelift 21BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 23 - BMW 7 2012 facelift 22BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 24 - BMW 7 2012 facelift 23BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 25 - BMW 7 2012 facelift 24BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 26 - BMW 7 2012 facelift 25BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 27 - BMW 7 2012 facelift 26BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 28 - BMW 7 2012 facelift 27BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 29 - BMW 7 2012 facelift 28BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 30 - BMW 7 2012 facelift 29BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 31 - BMW 7 2012 facelift 30BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 32 - BMW 7 2012 facelift 31BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 33 - BMW 7 2012 facelift 32BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 34 - BMW 7 2012 facelift 33BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 35 - BMW 7 2012 facelift 34BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 36 - BMW 7 2012 facelift 35BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 37 - BMW 7 2012 facelift 36BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 38 - BMW 7 2012 facelift 37BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 39 - BMW 7 2012 facelift 38BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 40 - BMW 7 2012 facelift 39BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 41 - BMW 7 2012 facelift 40BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 42 - BMW 7 2012 facelift 41BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 43 - BMW 7 2012 facelift 42BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 44 - BMW 7 2012 facelift 43BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 45 - BMW 7 2012 facelift 44BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 46 - BMW 7 2012 facelift 45BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 47 - BMW 7 2012 facelift 46BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 48 - BMW 7 2012 facelift 47BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 49 - BMW 7 2012 facelift 48BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 50 - BMW 7 2012 facelift 49BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 51 - BMW 7 2012 facelift 50BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 52 - BMW 7 2012 facelift 51BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 53 - BMW 7 2012 facelift 52BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 54 - BMW 7 2012 facelift 53BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 55 - BMW 7 2012 facelift 54BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 56 - BMW 7 2012 facelift 55BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 57 - BMW 7 2012 facelift 56BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 58 - BMW 7 2012 facelift 57BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 59 - BMW 7 2012 facelift 58BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 60 - BMW 7 2012 facelift 59BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 61 - BMW 7 2012 facelift 60BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 62 - BMW 7 2012 facelift 61BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 63 - BMW 7 2012 facelift 62BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 64 - BMW 7 2012 facelift 63BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 65 - BMW 7 2012 facelift 64BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 66 - BMW 7 2012 facelift 65BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 67 - BMW 7 2012 facelift 66BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 68 - BMW 7 2012 facelift 67BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 69 - BMW 7 2012 facelift 68BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 70 - BMW 7 2012 facelift 69BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 71 - BMW 7 2012 facelift 70BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 72 - BMW 7 2012 facelift 71BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 73 - BMW 7 2012 facelift 72BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 74 - BMW 7 2012 facelift 73BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 75 - BMW 7 2012 facelift 74BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 76 - BMW 7 2012 facelift 75BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 77 - BMW 7 2012 facelift 76BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 78 - BMW 7 2012 facelift 77BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 79 - BMW 7 2012 facelift 78BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 80 - BMW 7 2012 facelift 79BMW M7 nakonec nejspíš bude, šéf M pro něj vidí prostor na trhu - 81 - BMW 7 2012 facelift 80

Zdroj: Autocar

Adam Šrámek

Diskuze 1 příspěvek

Reklama

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše