Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Genesis odkládá svůj příchod do Evropy, prý nemá ty správné motory
9.6.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Korejci dle svého evropského šéfa nečekají pouze na diesel, ale také na plug-in hybridy a elektrické ústrojí. Rozrůst se musí i portfolio.
Minulý týden Hyundai představilo nové Genesis G80. To je prozatím osazeno pouze benzinovými motory, nicméně během prezentace byl přislíben také příchod dieselu. Počítat bychom s ním měli již od příštího roku, přičemž se dá předpokládat, že kromě zmiňovaného sedanu zamíří i pod kapotu dalších modelů nově založené prémiové značky korejské automobilky. Logicky jsme tak očekávali, že se dočkáme brzkého oznámení útoku na Starý kontinent.
K tomu ale zjevně hned tak nedojde. Evropský šéf Hyundai Thomas Schmid totiž uvedl, že „odstartovat s prémiovou značkou v Evropě je nemalou výzvou. A je to ještě větší výzvou, pokud nemáte produkty, které trh požaduje“. Z toho důvodu prý modely Genesis na Starém kontinentu „neuvidíme před rokem 2019“, neboť značka „potřebuje odlišné pohonné ústrojí“.
Tato slova jsou vskutku překvapivá, přičemž mohou naznačovat, že ohlášený diesel v příštím roce vůbec nemusí dorazit. Schmid ovšem dodává, že spíše než na „producenty sazí“ se čeká na plug-in hybridní a plně elektrické agregáty, jenž bude mít korejská automobilka k dispozici do roku 2020. V ten moment by navíc portfolio značky Genesis mělo narůst na šest modelů.
Až s touto květnatou nabídkou chce prémiová odnož Hyundai zdolat Starý kontinent, přičemž do té doby bude operovat na severoamerickém trhu, v Číně, na Středním Východě a samozřejmě také ve své domovině. Ta se pro luxusní automobilky stává stále větší prioritou, přičemž aktuálně prodejům vládnou evropské značky. To ale „hjondé“ zjevně nehodlá dopustit.
Zbývá jen dodat, že aktuálně velmi nejasný je další osud Hyundai Genesis. Tedy sedanu, z nějž se po faceliftu stal v úvodu zmiňovaný model G80. Tento sedan totiž aktuálně na českém trhu k dispozici je, přičemž ceny startují na 1 749 990 Kč. Dá se ale předpokládat, že ve světle nových výroků jej Korejci během příštích měsíců z trhu stáhnou a navrátí až za pár let.
Vrcholného Genesis G90 se v Evropě hned tak nedočkáme, alespoň ne oficiální cestou
Zdroj: Auto News
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 4 hodinami - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Šéf Bosche si najednou myslí, že za pár let budou elektromobily kupovat skoro všichni, ještě před měsícem o tom pochyboval
před hodinou - Se sportovními Peugeoty je amen, říká šéfka značky, po současné 508 PSE už přijde jen prázdnota
před 3 hodinami - 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
před 4 hodinami - VW zcela mění designový styl. Místo nudy sází na odvahu, vyjít vstříc chce největšímu trhu světa
před 5 hodinami - Frustrace majitelů Tesel roste, jejich auta dál ztrácí na ceně mnohonásobně víc než ostatní vozy
před 6 hodinami
Živá témata na fóru
- Onboard videa 04.25. 16:22 - Truck Daškam
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 14:29 - mattonecz
- Fiat a vše kolem nich 04.25. 11:02 - HondaMan
- IT poradna 04.25. 10:15 - pavproch
- Lampárna (stěžovatelna) 04.24. 15:55 - řidičBOB
- Elektromobily a vse kolem nich 04.24. 12:23 - Zajda
- Výběrové RZ - kdo má lepší úlovek? 04.23. 21:30 - řidičBOB
- Audi multitronic - cvrlikání 04.23. 16:56 - Pedro22