Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě

Korejci chtějí luxusní divizi zapsat lidem do hlavy jakožto výrobce prémiových vozů. Z toho důvodu pro ně registrace nejbližších let nejsou důležité.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě

31.3.2016 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek

Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Korejci chtějí luxusní divizi zapsat lidem do hlavy jakožto výrobce prémiových vozů. Z toho důvodu pro ně registrace nejbližších let nejsou důležité.

Pro korejskou automobilku Hyundai se spuštění luxusní divize Genesis prozatím jeví jako nemalý úspěch. Kupříkladu vlajkovou loď G90 si za jeden den objednalo více než čtyři tisíce zákazníků, aniž by kdokoliv z nich limuzínu vůbec viděl na vlastní oči. Po samotném odhalení počet klientů ještě narostl, pro aktuálně již samostatnou značku jde ovšem teprve o začátek dlouhé cesty. Ta má v prvních letech vést hlavně k upevnění jména Genesis jakožto výrobce prémiových vozů.

„Aktuálně mně mnohem méně zajímá počet prodaných aut než fakt, že lidé budou naše modely vnímat jako luxusní,“ uvedl nově jmenovaný šéf amerického zastoupení prémiové divize Erwin Raphael. Zároveň pak dodal, že „nyní nekoukáme na čísla, to není relevantní. Prozatím chceme, aby se tato značka dobře zavedla.“ To přitom rozhodně není snadný úkol, neboť kromě Lexusu či Infiniti chce Genesis obstát i proti Audi, BMW a Mercedesu.

„Máme silnou konkurenci, takže to bude náročné. Proti nám stojí velcí hráči, kteří zde jsou již celé roky a kteří jsou zavedeni jako výjimečné značky, zatímco my jsme naprostí nováčci. Bude to tedy opravdu boj,“ upřesňuje situace Raphael. Podrobnosti útoku na zmíněné rivaly ovšem neupřesňuje, tedy až na otázku cenové politiky. Ta prý bude „velmi příznivá“, i když na podbízení se můžeme zapomenout.

Aktuálně tak již jen dodáme, že po odhaleném modelu G90 se Korejci zaměří na stávající Hyundai Genesis, které projde faceliftem. V jeho rámci přitom adoptuje označení G80. Příští rok pak dorazí čtyřdveřové kupé předznamenané newyorským konceptem, kromě toho se ovšem do roku 2020 ukážou ještě dvě SUV a slíbena byla i řada dalších novinek. Portfolio tedy bude mít značka Genesis opravdu nemalé, pročež by její útok na vyšší sféry trhu mohl klapnout.


Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 1 - Genesis New York Concept G70 zive 01Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 2 - Genesis New York Concept G70 zive 02Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 3 - Genesis New York Concept G70 zive 03Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 4 - Genesis New York Concept G70 zive 04Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 5 - Genesis New York Concept G70 zive 05Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 6 - Genesis New York Concept G70 zive 06Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 7 - Genesis New York Concept G70 zive 07Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 8 - Genesis New York Concept G70 zive 08Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 9 - Genesis New York Concept G70 zive 09Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 10 - Genesis New York Concept G70 zive 10Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 11 - Genesis New York Concept G70 zive 11Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 12 - Genesis New York Concept G70 zive 12Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 13 - Genesis New York Concept G70 zive 13Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 14 - Genesis New York Concept G70 zive 14Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 15 - Genesis New York Concept G70 zive 15Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 16 - Genesis New York Concept G70 zive 16Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 17 - Genesis New York Concept G70 zive 17Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 18 - Genesis New York Concept G70 zive 18Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 19 - Genesis New York Concept G70 zive 19Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 20 - Genesis New York Concept G70 zive 20Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 21 - Genesis New York Concept G70 zive 21Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 22 - Genesis New York Concept G70 zive 22Hyundai chce nejprve definovat Genesis jako luxusní značku, o prodeje jde až v druhé řadě - 23 - Genesis New York Concept G70 zive 23
Genesis New York Concept dorazí do výroby příští rok jako čtyřdveřové kupé G70

Zdroj: Car Advice

Petr Prokopec

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.