Reklama

Legrace skončila, Němci zcela zakázali starší diesely v čtvrtém největším městě

 | 37 příspěvků | 13.7.2018 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený

Vždyť na té značce se píše.. | 13.7.2018 09:50reagovat
avatar

Vždyť na té značce se píše o Anlieger frei, čili rezidenti zákaz neplatí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Fero

Reakce na: Vždyť na té značce se píše.. | 13.7.2018 10:20reagovat
avatar

Vždyť je to jedno, sólokapr je už na světě!

:-D

Nepřihlášený Moik

Aspoň někdo má rozum. A ab.. | 13.7.2018 10:28reagovat
avatar

Aspoň někdo má rozum. A aby novináři psali o vyhlášení válce dieselům? Týká se to dieselů do roku výroby 2009, teda to budou desetiletý auta. A ty nechci čuchat ani já a divím se, že se najde někdo, komu to nevadí.. možná ten, kdo tam jede na nákup jednou za týden a jemu osobně to nevadí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Chtějí aby ekonomika padla.. | 13.7.2018 10:34reagovat
avatar

Chtějí aby ekonomika padla,tak prosím padne.

Cena nemovitostí je opět na výši,tak ji potřebují stáhnout. Hurá do krize. ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Libor

Reakce na: Chtějí aby ekonomika padla.. | 13.7.2018 10:42reagovat
avatar

Jo ekonomika padne protože zakážou 10 let staré diesely. Tak to jo :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Samec

Kdyby si všichni pořídili.. | 13.7.2018 10:51reagovat
avatar

Kdyby si všichni pořídili 1.6 tdi Octavií tak se mají jako v bavlnce. Nehuli a táhne od spoda. Tak má vypadat auto

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kume

V najbližších komunálnych.. | 13.7.2018 10:58reagovat
avatar

V najbližších komunálnych voľbách bude mať tento starosta o 188163 hlasov menej. Iných starostov takéto panikarcenie rýchlo prejde.

Nepřihlášený TC

Pre zaujimavost, Stuttgart.. | 13.7.2018 11:00reagovat
avatar

Pre zaujimavost, Stuttgart region ma 5 mil., ale za 200 tis. autami sa skryva min 2x viac obyvatelov, celkovo odhadom do 10% ludi z regionu. Treba brat do uvahy aj to, ze priemerny vek aut v DE je 8-9r.

Nepřihlášený Alfa samec

Reakce na: Kdyby si všichni pořídili.. | 13.7.2018 11:03reagovat
avatar

jedině 1,9 TDI lepší motor není

Nepřihlášený PetrM

Reakce na: Vždyť na té značce se píše.. | 13.7.2018 12:11reagovat
avatar

Možná když si ten článek znovu přečtete a potom popisky u fotografií tak zjistíte, že fotky jsou z jiného města, kde právě zákaz neplatí pro rezidenty nad čímž se v článku právě pozastavuje že právě Stuttgart zakáže vjezd i rezidentum

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený p. Blabla

Die Top 10 autotrust der z.. | 13.7.2018 12:27reagovat
avatar

Die Top 10 autotrust der zuverlässigsten Motorenbauer (mit hinter dem Ausfallrate) ist wie folgt: 1. Honda 0,29 2. Toyota 0,58 3. Hyundai 0,70 4. Mercedes 0,84 5. Volvo 0,90 6. Lexus 0,99 7. Kia 1,08 8. Subaru 1,10 9. Fiat 1,17 10. Ford 1,25 Die Top 10 der am wenigsten zuverlässigen Motorenbauer: 1. Audi 3,71 2. Alpha 3,26 3. Mini 2,51 4. Saab 2,49 5. Opel 2,46 6. Porsche 2,29 7. Peugeot 2,26 8. BMW 2,20 9. Seat 2,15 10. Renault 2,13

Nepřihlášený nakopne

Reakce na: Jo ekonomika padne protože.. | 13.7.2018 12:49reagovat
avatar

Spis to jeste nakopne vyrobu novych aut EU6

Nepřihlášený Kdy to bude u nas

Reakce na: Jo ekonomika padne protože.. | 13.7.2018 12:50reagovat
avatar

Kdy to bude u nas? Alespon v Praze nebo Brne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený KRD

Reakce na: Kdy to bude u nas? Alespon.. | 13.7.2018 12:56reagovat
avatar

A k čemu to bude?

Nepřihlášený Lib.novák

Zákaz dieselů v Praze by m.. | 13.7.2018 13:03reagovat
avatar

Zákaz dieselů v Praze by mohl městu přinést dotace na skanzen. Další rozvoj hlavního města už pozbyl smysl. Legrace skončila.

Nepřihlášený kolemjdoucí

A co když nepřinese zlepše.. | 13.7.2018 13:47reagovat
avatar

A co když nepřinese zlepšení ani zákaz pro EU5. Pak přijdou na to, že budou muset zakázat i bezínové motory, jinak řečeno, dopravu omezit jako celek. :-)

Anebo všechno elektrifikovat, natahat tam kabely od elektrarny a lektrárnu postavit někde na venkově, ta ať obtěžuje někoho jiného :-)

A pak tu máme neustálé tlachání některých politiků, lidé nejsou ochotní dojíždět za prací, nebo požadavky všech, všichni chtěji všechno a to do zítra, klidně i prkotinu za pár kaček. Nikdo na nic není ochoten čekat a obchodník nechce držte skladové zásoby zboží, na kterém má čím dál nižší marži. No nevím jak z toho ven, ale zákazem dieselů to určitě nepůjde, budeme toho muset přehodnotit víc.

Nepřihlášený Fero

Reakce na: Možná když si ten článek z.. | 13.7.2018 13:54reagovat
avatar

V tom případě je třeba se podívat na německé zprávy:

Warum das Fahrverbot für Euro 5 wahrscheinlich ist

Von Konstantin Schwarz 12. Juli 2018 - 18:05 Uhr

EURO 4 pro rezidenty mají zákaz od dubna 2019. EURO 5 teoreticky až v roce 2020, čili to teď nemá smysl rozebírat... A už vůbec nemá smysl se rozčilovat nad děním v Západním Turecku. Tam si to dokážou vyřešit bez českých rádců.

:-D

Nepřihlášený USA

je to smerovane proti autu.. | 13.7.2018 14:23reagovat
avatar

je to smerovane proti autum bez filtru, coz je logicky

jedno takovy auto, navíc s vadnejma vstrikama, je schipny zasmradit cely okoli siroko daleko a na dlouhou dobu

odstehoval jsem se na cistej vzduch a kdykoliv vyjedu do města nebo na silnici, citim ted jaky smrady ted dychate

ten komu nevadi, ze dycha rakovinotvorne mikrocastice a jedovate oxidy dusiku, tak si nevazi svého života ani života ostatnich

Nepřihlášený nikdo

Reakce na: C H C A N K Y . I.. | 13.7.2018 16:24reagovat
avatar

Ulevil sis a už se cítíš zas jak člověk? Tak nezapomeň ty hovn@ po sobě taky uklidit.

Nepřihlášený Woyta

Reakce na: Aspoň někdo má rozum. A ab.. | 13.7.2018 16:29reagovat
avatar

Popravde radeji starsi diesel, nez novy diesel produkujici mikrocastice.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Kdy to bude u nas? Alespon.. | 13.7.2018 16:35reagovat
avatar

Nejsem úplně fanta zákazů, ale v tomhle případě bych to i pochopil. Staré diesely jsou zlo. Zvlášť ty co jezdí u nás s vykuchanýma filtrama.

Ale pro co bych byl určitě je velké množství kontrol a mastné pokuty za nefunkční filtry.

Nepřihlášený mikrocastice

Reakce na: Popravde radeji starsi die.. | 13.7.2018 16:45reagovat
avatar

No pokud jste DPF demontoval tak jiste

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nikdo

To jsou typický zelení faši.. | 13.7.2018 17:29reagovat
avatar

To jsou typický zelení fašisti. "Když to nepomůže, tak zakáží další EURO" Copak je nenapadlo, že když to nepomůže může to třeba znamenat, že zakazovat auta to nevyřeší? Co průmysl, nákladní auta, letecká doprava (kousek od města je letiště) a v neposlední řadě topení domů a bytů?

Furt nic ekologové? Jsem přesvědčený o tom, že i kdyby zakázali všechna auta, tak to emisím nepomůže.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Kdyby si všichni pořídili.. | 13.7.2018 19:08reagovat
avatar

moje skoda oktavia 1,9 TDi ma najeto 343,000,- km a cca 4 roky jezdím na fritovaci olej normálně pracuji v mekaci a mám ho zadarmo. V zimě to míchám s naftou v létě není třeba . Auto skoro vůbec nehuli. Výkon je nizsi a spotreba cca 4,5 litru, jezdím sportovně . Jinak se chystám na výlet po Evropě ciste na volej skrz prázdniny .

Nepřihlášený Woyta

Reakce na: No pokud jste DPF demontov.. | 13.7.2018 19:09reagovat
avatar

Já naftu nemám. Dpf zachytává velké částice. Moderní diesely produkují velmi jemné částice které už filtr ani nemá šanci zachytit a tyhle malé potvory pronikají do našich těl. Takže ano. Stará nafta je zdravější. Jo to je ta stupidní honba za nízkým obsahem CO2, která nám dává čuchat horšího svinstva.

Nepřihlášený nikdo-original

Reakce na: To jsou typický zelení faši.. | 13.7.2018 22:59reagovat
avatar

..a ty si už konečne zvol jinou přezdívku.

Nepřihlášený

Řídkýamazlavýexkrememt | 13.7.2018 23:33reagovat
avatar

Řídkýamazlavýexkrememt

Nepřihlášený Driver

Reakce na: To jsou typický zelení faši.. | 14.7.2018 14:19reagovat
avatar

Chybná úvaha. Kdyby všechna vozidla na celém světě byla zakázána, i ta benzinová, nákladní, zemědělské stroje, atd tak se kvalita ovzduší okamžitě zlepší o 2%!

:o)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Jo ekonomika padne protože.. | 14.7.2018 17:43reagovat
avatar

:-) tři čtvrtě obyvatelstva nemá na novější vůz. A prijem MHD opravdu nenahradí příjem ze spotřeby PHM, dílů, pojištění,STK, kosmetiky,odtahy apod....

Jsem zvědav, kdy u nás zavedou silniční daně dle stáří či zvednou spotrebni daň benzínu či elektrické energie.

Zákazem starých aut přijde spousty lidí o práci a jejich nepřispívání do státní kasy bude chybět. Jejich přeorientování bude také chvíli trvat.

Osobně si myslím, že za všemi těmito zákazy není jen Brusel,ale hlavně lobing automobilek. Myslím,že krize se blíží. ;-)

Nepřihlášený R223

A pak se přijde na to, že.. | 14.7.2018 18:59reagovat
avatar

A pak se přijde na to, že to nic nepřineslo...

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Chybná úvaha. Kdyby všechn.. | 14.7.2018 20:44reagovat
avatar

Tak to je šílené číslo. Už to chápu. Zakažme všechny Automobily na fosilní paliva! A rychle než se udusím!

:-)))

Nepřihlášený Michal220

Jen vysoký flastr a odstav.. | 29.8.2018 12:22reagovat
avatar

Jen vysoký flastr a odstavení vozu na místě by pomohl dostat tyhle vraky bez DPF ze silnic.

Nepřihlášený E15

o něčem takovém si u nás m.. | 29.8.2018 16:24reagovat
avatar

o něčem takovém si u nás můžeme nechat leda zdát. A navíc, pokud to neplatí pro residenty, pak je to tak jako tak sotva poloviční řešení.

Nepřihlášený nina

A neni to dobře? Tedy mysl.. | 8.11.2018 11:28reagovat
avatar

A neni to dobře? Tedy myslim ze co se tyce ekologie bychom se meli vsichni vice snazit

a aspon ted musi

i neco o tom je napr tu http://www.dopravniznaceni.com/Proc-se-v-Nemecku-zakazuji-au ta-s-dieselovymi-motory-b1112.htm

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše