Reklama

Pohádka o tříválcových motorech nabírá hořkého konce. Ford žalují o 29 miliard

 | 135 příspěvků | 28.6.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený noro

len co je ztoho pravda :) | 28.6.2018 09:57reagovat
avatar

len co je ztoho pravda :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ďuri

Podobne problemy časom čak.. | 28.6.2018 09:59reagovat
avatar

Podobne problemy časom čakaju aj renault,vw group,hondu,...a všetkych ktori sa bezhlavo dali na vyrobu trojvalcov tzv. "pychu inžinierstva".Auta s trojvalcami pod kapotou väčšimy ako mini vw up,citygo,hyundai i10.suzuki celerio,...by mali vyrabať priesvitne z plexiskla,aby bolo dobre vidno na .... čo sa v nich vozia.

Nepřihlášený Moik

Společenská odpovědnost je.. | 28.6.2018 10:01reagovat
avatar

Společenská odpovědnost jednotlivců i firem rapidně klesá a neděje se to jen u nás, kde se po r. 1989 snad ani nestihla dostavit. Hlavně v Západní Evropě. Automobilky jsou 100% jedním se strůjců.

Firmy došly tak daleko, že testují na lidech. Jsou ochotné vyrábět a prodávat i drahou luxusní věc, o které ví, že nebude sloužit zákazníkovi věrně po dobu 3x delší záruční lhůty. Ale síla online marketingu vždy zvítězí a značka dostatečně dopovaná PR a maketingem jede dál...nemusíme chodit daleko z toho serveru, že...ale jedná se např. i o uměle zpomalování telefonů Apple, nepodporování více updatů telefonů Samsung atp. Taky se jedná o nekompetentní práci politiků, neodvedenou/odfláklou práci najatého řemeslníka nebo nedoručení dopisů do schrány doručovatelem č.p. Ti poslední taky vidí, jak jsou šulení zhora..co by se snažili.

Jsem naprosto pro, aby taková žaloba uspěla. Automobilky jsou zcela legitimě řízeny ziskem - dividendami pro své akcionáře. Je to povinnost jejich vedení. Pokud se jim nevyplatí zákazníky šulit, nebudou to dělat.

Nepřihlášený Sir CHerokee

Kéž by ty tříválcové nesmy.. | 28.6.2018 10:03reagovat
avatar

Kéž by ty tříválcové nesmysly už přestali vyrábět. Je to slepá vývojová větev.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Povrchní překlad zahraničn.. | 28.6.2018 10:18reagovat
avatar

Povrchní překlad zahraničního článků čtenář se nedozví co je za konkrétní problém co přesně odchází vlivem nedostatečného chlazení .

"Moderní" motory je jedno jestli třiválece nebo čtyřválece jsou výkonově ždímany na maximum

už jen disfunkce chlazení mazaní vede k poškození/ zničení motoru .

Nepřihlášený

Reakce na: Kéž by ty tříválcové nesmy.. | 28.6.2018 10:25reagovat
avatar

Ruka trhu Kdyby to nikdo nekupoval tak by to nikdo nevaráběl .

Protože dnes už mnoho kupujících nejvíc zajímá jaké pí......y jsou v interiéru a né to nejdulezitější co je pod kapotou. Bude to do budoucna jen Horší .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xxx

hned druhý řádek a chyba! | 28.6.2018 10:42reagovat
avatar

hned druhý řádek a chyba!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Focusak

Ahojte, ja som na Focuse 1.. | 28.6.2018 11:00reagovat
avatar

Ahojte, ja som na Focuse 1.0 ecoboost 92kw najazdil vysse 100 000km. Ano je tam problem s chladenim, a to len taky ze tam nieje kontrolka hladiny chladiacej kvapaliny. Vlastnil som model 2013 a mal nasledne opravy : vymena plastovej hadicky z expanznej nadoby za gumenu, vymena tesnenia pod vodnou pumpou a este vymena expanznej nadobky za novu, pretoze bola prasknuta. To je vsetko. Hadicka bola menena vramci zvolavacky zadarmo. Na unik chladiacej kvapaliny som prisiel sam, pretoze v servise mi len povedali ze dolievali liter chladiacej. Ale uz neskumali preco. Od vtedy si kontrolujem na aute po servise vsetko sam.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený vp_cz

Gratuluji! Spotřebovat tol.. | 28.6.2018 11:27reagovat
avatar

Gratuluji! Spotřebovat tolik písmen a nenapsat vlastně nic, tomu říkám umění!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený B.Cernik

Reakce na: Ruka trhu Kdyby to nikdo.. | 28.6.2018 12:04reagovat
avatar

S rukou trhu je to stejne jako s ohnem. Dobry sluha, ale spatny pan. Jen egoisticti debilove typu Klaus hlasaji, ze ruka trhu vyresi vse.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený gofry

Reakce na: S rukou trhu je to stejne.. | 28.6.2018 12:37reagovat
avatar

Ruka trhu by si takýto motor nikdy dobrovoľne nekúpila. Na vine sú proti-automobilové tendencie byrokratov v celom "vyspelom" svete.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MOJE JMÉNO

Reakce na: Ahojte, ja som na Focuse 1.. | 28.6.2018 13:19reagovat
avatar

100.000km je minimum na posouzení kvalit a životnosti motoru. Nicméně jsem docela překvapen, jelikož Fordí tříválce byly dávány vždy za vzor a doposud jsem nezaslechl o žádném vážném problému. Tak jen čekám, kdy se začně mluvit o problémech u Oplu, který je má prý konstrukčně nejlepší ze všech.

Nepřihlášený Josef

Osobně mám zkušenost jenom.. | 28.6.2018 13:23reagovat
avatar

Osobně mám zkušenost jenom s firemním HTP ve fabii. A to byl super motor. Jenom potřeboval po 200000 km vyměnit řetěz. Nic jinýho.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sisa

A prý že ecoboosty jsou sp.. | 28.6.2018 13:35reagovat
avatar

A prý že ecoboosty jsou spolehlivé. Pendrek spolehlivé, jak je něco od Fordu, tak je to největší šrot

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený wc

co to je proti přeskočeným.. | 28.6.2018 14:13reagovat
avatar

co to je proti přeskočeným řetězům tsi....?

o pár aut na cestě méně, jen dobře. Ti lidé alespoň budou příště lépe pŕemýšlet, než koupí takovou pípovinu.

wc

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený milos

Mam rad fordy. A preto aj.. | 28.6.2018 14:35reagovat
avatar

Mam rad fordy. A preto aj ked prekvapivo tvrdim dufam ze dostanu sialenu pokutu nech ich uz v buducnosti ani nenapadne robit 3 valce..pretoze to co spravili novemu focusu mi hlava neberie. Cakal som rok a pol kym vyjde aby som si ho mohol objednat ale ked som zistil ze benzin iba trojvalce....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: co to je proti přeskočeným.. | 28.6.2018 14:37reagovat
avatar

Reťaze u TSI sú už predsalen príliš stará pesnička. Už pekných pár rokov majú gumové rozvody. Ale kto kupuje v bazári, mal by sa im radšej vyhnúť, to je pravda.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Václav

https://youtu.be/8n1Ns4rAK.. | 28.6.2018 14:44reagovat
avatar

https://youtu.be/8n1Ns4rAKgs

Tříválec je lepší než 4valec

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený a

Reakce na: Mam rad fordy. A preto aj.. | 28.6.2018 14:46reagovat
avatar

Ano, ale ještě máte kapičku naděje, že model ST bude mít čtyřválec. Možná. Ale ten bude bohužel za 750 tisíc.

Nepřihlášený DDT

debilní kostrukce motoru,.. | 28.6.2018 14:56reagovat
avatar

debilní kostrukce motoru, hliníkový blok, ocelová vložka, otevřený vršek (open deck), mezi válci v bloku mini závrty pro proudění vody do hlavy a chlazení prostoru mezi válci = tohle nefunguje, motor začne řrát vodu, vložka se separuje od válce, propálí se těsnění pod hlavou, atd.

2.3 čtyrvílec, 2.0 čtyrvílec, 1.6 čtyřvílec, 1.0 tříválec - všechny stejné problémy, čím víc se motor namáhá, tím dřív přijde problém. vynechání zapalování (misfire) a bílý kouř po startu jsou první příznaky.

tuhle motorovou řadu vymyslel americký ford ve spolupráci s někým s asie. v rámci optimalizace nákladů ani jeden motor nezažil dlouhodobé testování v praxi, pouze počítačové simulace,,,

Nepřihlášený b

Reakce na: https://youtu.be/8n1Ns4rAK.. | 28.6.2018 15:02reagovat
avatar

Nemyslíš vážně to co jsi mapsal

Nepřihlášený Pohledný muž

Nejlepší čtyřtaktní třívál.. | 28.6.2018 15:33reagovat
avatar

Nejlepší čtyřtaktní tříválce vždy vyrábělo Daihatsu - potažmo Toyota jejíž je Daihatsu součástí. Byly to motory, které mají výdrž - nemají problém a dlouhodobě to byly motory vyhlašované jako motory roku - ve své kategorii.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bulhar

Reakce na: A prý že ecoboosty jsou sp.. | 28.6.2018 16:56reagovat
avatar

Vovovono asi taky záleží kdo a jak se k tomu motoru kdo chová. Nemůžu přeci tak malej nesmysl zbytečně vytáčet do velkejch otáček a myslet si že sedím v F1. Nejsem zastáncem tříválců a už vůbec ne s turbem. To je tak dobrý s tím ject do krámu a zpátky. A vovovotom to je :-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Láďa

Lidé pozor to jsou auta p.. | 28.6.2018 17:03reagovat
avatar

Lidé pozor to jsou auta pro chudé pro bohaté je úplně jiná kategorie !

Nepřihlášený Chevy

Reakce na: hned druhý řádek a chyba! | 28.6.2018 17:11reagovat
avatar

Mám V8 tam nic nehrozí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Láďa

Reakce na: Mám V8 tam nic nehrozí. | 28.6.2018 17:15reagovat
avatar

Ano přesně tak .

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Láďa

Reakce na: Nejlepší čtyřtaktní třívál.. | 28.6.2018 17:20reagovat
avatar

Ano souhlasím vynikající motor do Mopeda ,nádražního vozíku, Multicáry a nebo do nějaké laciné centrály.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený M.Š.

Je známo.že nejlepší účinn.. | 28.6.2018 17:32reagovat
avatar

Je známo.že nejlepší účinnost pro kompresní spalování paliva v motorech je objem 400-500ccm na válec a přes toto nejede vlak.Ostatní výmysly je intelektuální blbost,takže taknějak.

Nepřihlášený auuu

Tak jsem si našel čeho se.. | 28.6.2018 17:43reagovat
avatar

Tak jsem si našel čeho se ta svolávací akce týká. Takže vymění hadici chladicí kapaliny a přidají na kryt aby se nepropalovala. To sice znamená, že člověku kterému se hadice propálí se motor zničí, ale o kvalitě motoru jako takového to neříká vůbec nic. I když chápu, že člověku o mění celý motor vysvětlit, že chyba nebyla v motor, ale hadičce jde blbě a pokud je to v záruce chce uhradit celou cenu opravy a nezajímá ho proč se motor rozbil, ale novinář, který o tomto píše, by mohl rozlišit nepovedený motor a nepovedou hadici vedoucí k motoru... Zvláště když s toho odvinuje tříválcovou koncepci, asi u čtyřválce se hadice propálit nemůže.

Nepřihlášený Láďa

Nedělejte si plané iluze.. | 28.6.2018 18:06reagovat
avatar

Nedělejte si plané iluze žádná hadice od chladící kapaliny se u žádného auta nepropálí jen tak ,ale praskne přetlakováním, když dojde k netěsnosti těsnění pod hlavou a válci a kompresní tlak se tak dostává do chladící kapaliny a většinou to odnese a praskne i expanzní nádoba, když ten náhlý tlak nestačí odpustit přepouštěcí ventil . Takže žádná banální závada protože většinou chladící kapalina motoru znehodnotí i olej motoru a přemění ho v emulzi ,která motor nemaže tak, že hrozí i zadření motoru . Hezký den .

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Ano přesně tak . | 28.6.2018 18:29reagovat
avatar

Haha. To urcite, naivko.

Nepřihlášený Mirek

Trivalce jsou jen siditka.. | 28.6.2018 18:29reagovat
avatar

Trivalce jsou jen siditka v autech. Kdyz chce auto s timhle motorkem jet musi ho poradne krmit a to dloho nevydrzi. Drive byly motory a jezdilo se s nima uzasne. I ted je par aut co maji motory a jedou.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dornier

Kolega si nedávno koupil p.. | 28.6.2018 18:49reagovat
avatar

Kolega si nedávno koupil podobnou pelušinu, která měla ve znaku KIA. Byl to docela hezký sporťák s motorem 1,0. Pak kolega začal přibírat kamarády a vždy se někam vyrazilo.Výlety pěkné, ale auto naložené 4mi lidmi mělo spotřebu 10 litrů benzínu.........Auto už je prodané...........................

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Radek

A teď tu o Karkulce...... | 28.6.2018 19:01reagovat
avatar

A teď tu o Karkulce....

Nepřihlášený Tom

"Divíme se tomu, neboť ne.. | 28.6.2018 19:12reagovat
avatar

"Divíme se tomu, neboť ne zase tak podstatně lepší výsledek v testu normované spotřeby je jejich jedinou hmatatelnou výhodou..."

Tak se divte. Teroristická organizace EU za každý gram CO2 navíc oproti jejich vymyšleným normám účtuje automobilkám tučné pokuty. (To, že chtějí po výrobcích perpetum mobile navíc ještě s přidaným výkonem je, jako politické neodborníky, vůbec nezajímá, protože tomu za mák nerozumí - tak, jako socialistické poručíme větru dešti) Jestli 3V oproti 4V ušetří při zkoušce 0,01 l/100km je v konečném důsledku, zvlášť ve velkosériových modelech, značná úspora pokut. A že je to proti uživatelům? Probůh, koho to dnes zajímá?! Nás, pár procent těch, kteří se o auta zajímají, automobilky klidně oželí - trh dělá ta většina, která se zajímá leda tak o barvu a o to, jestli jde auto spárovat s mobilem... :(

Nepřihlášený alf

Reakce na: Jasne tendencni clanok od.. | 28.6.2018 19:16reagovat
avatar

downsizing funguje a proto se od něj pomalu ustupuje

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Mám dácii 0,9 TCE se 143 0.. | 28.6.2018 19:20reagovat
avatar

Mám dácii 0,9 TCE se 143 000 km a zatím bez problémů a doufám že to tak ještě 100 000 km dá. No a potom to sešrotuji a koupím další.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pravda vyděsí

Jo a bude to jen horší. S.. | 28.6.2018 19:57reagovat
avatar

Jo a bude to jen horší. S každou novou emisní normou jsou motory ještě horší a horší šunt. A je celkem jedno jestli je to tříválec nebo čtyřválec

Nepřihlášený Vobo

Tříválce jsou fajn. V Triu.. | 28.6.2018 21:01reagovat
avatar

Tříválce jsou fajn. V Triumphech. V autě bych to nechtěl ani zadarmo, na ježdění si hýčkám 2,2l čtyřválec, na zábavu 2,5 V6

Nepřihlášený kolemjdoucí

Nechápu, že se tomu někdo.. | 28.6.2018 21:48reagovat
avatar

Nechápu, že se tomu někdo diví a ještě víc nechápu ty, co v diskusích vášnivě zpochybňují jakýkoliv náznak nespolehlivosti těchto zk.. motorů. Ale to neznám jejich pohnutky, pouze se mohu domnívat, že jsou to nejspíš prodejci.

Nepřihlášený Sonyk

Dobre jim tak vsem majitel.. | 28.6.2018 21:59reagovat
avatar

Dobre jim tak vsem majitelum 3valcovych pomst vyrobcu aut. Uplny nesmysl. A kazdy kdo si to koupi je hlupak. Mozna bych primhouril oko u nejakych starsich lidi kteri jezdi jen do kauflandu a k doktoru par km po meste ale jinak ze vsech stran nesmysl.

Nepřihlášený Sonyk

Reakce na: Ano souhlasím vynikající.. | 28.6.2018 22:03reagovat
avatar

Do multicary asi ne. Nosnost 2t. To by to moc nenajelo

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí

Reakce na: Ahojte, ja som na Focuse 1.. | 28.6.2018 22:05reagovat
avatar

Já mám na Fábii kombi 1,4 63 KW najeto 315 tisíc. Podotýkám, není to jediné auto co provozuji.

Co se týká oprav motoru, tak jen jsem pravidelně měnil svíčky, olej,filtry, rozvody, jednou čidlo teploty a jednou těsnění pod hlavou a jednou zapalovací kabely a jednou jsem nechával opravovat spojku.

Dlouhodobá spotřeba je 5,7 litru, většinou okresky a město. Jezdím v tom sám s nářadím na opravy.

Chci říci, že 100 tisíc není nic a možná při 150-200 tisících to budete muset odvést do šrotu, protože oprava vašeho úžasného 1,0 turbomotoru, bude naprosto nerentabilní a bude lepší koupit jiný vůz, tomu říkám kauf pro automobilku.

Nepřihlášený Jakub Korec

aneb jak sem krasne ukazal.. | 28.6.2018 22:07reagovat
avatar

aneb jak sem krasne ukazal kamosovi do kopce ze trivalec je nesmysl,on na trojce skoro 4000 otacek a vytahl sotva 70 ja na konci kopce 4ka a skoro 120-130 a pritom vahove stejny auta ale kazdy jinej motor,bylo videt jak je zklamanej,ja jen ja ti to rikal trivalec neni proste na cestovani ani nahodou

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kolemjdoucí

Majitele koncernového 1,0T.. | 28.6.2018 22:22reagovat
avatar

Majitele koncernového 1,0TSI s největší pravděpodobností bude čekat podobný osud. Ale na to si budeme muset 5 a více let počkat. Čistě teoreticky by ve Fábii mohl mít tento motor dostatečnou životnost, nicméně vzhledem k tomu, že nová trochu vybavená Octávie stojí raketu a tak si Fábii kombi hodně lidí kupuje jako hlavní rodinný vůz a provozuje ji naloženou i na dlouhé dálniční tratě k moři, tak ani tam nemohou očekávat životnost například 200 tisíc km. Možná kalkulují s tím, že v tom budou deset let jezdit, najezdí 100-150 tisíc a pak to ještě docela dobře prodají, tak to jsou na omylu, koupil by to jen blázen, motor bude na výměnu, to znamená auto do šrotu, nerentabilní oprava.

Nepřihlášený imi6414

Reakce na: Kéž by ty tříválcové nesmy.. | 28.6.2018 22:31reagovat
avatar

Vyrábět se budou tak dlouho, jak je lidi budou kupovat. A protože lidem stačí pseudovýkon řádu sto koní při malém obsahu, kupují jak zběsilí. Automobilky nestačí dorovnávat poptávku po tříválci.

Až se sníží poptávka, přestane i výroba. To však zatím nehrozí.

Nepřihlášený Inoz

Reakce na: aneb jak sem krasne ukazal.. | 28.6.2018 22:34reagovat
avatar

Tříválec, tříválec. A jaký kamošův třívalec to teda byl? 55 kW, 70 nebo 80 kW? V tom je snad trochu rozdíl, jestli si pořídím auto slabší pro jízdu po městě, nebo auto s motorem s vyšším výkonem a točivým momentem.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MH

Reakce na: Osobně mám zkušenost jenom.. | 28.6.2018 22:49reagovat
avatar

A to jsi přesedl ze Š120? A jezdil s ním na poštu? Nejhorší motor se kterým jsem kdy jel. I ta babička felicia 1.3mpi je lepší svezení. Ve firmě jsme jej měli jako služebák na poskakování "kolem komína" po městě. Ok, budiž. Jednou jsem vezl 5 pytlů po 25kg. Strašný zážitek. Do kopce na trojku a řev jak ve stíhačce aby se to hýbalo. Snaha dát 4 = málem to chcíplo. Jednou po dálnici taky nezapomenutelný zážitek řev, že člověk neslyšel vlastního slova, myslel jsem že se rozskočí hlava, líný jak veš, předjíždění kamionu přímo nebezpečná záležitost, spotřeba jak tank. Na tu poštu dobrý. Ale ne za ty prachy. To raděj felicii.

Nepřihlášený MH

Reakce na: Reťaze u TSI sú už predsal.. | 28.6.2018 22:55reagovat
avatar

Ano, je to strašně stará písnička, ale co je zarážející, že stále aktuální. A nekončí to rozvody. Tsi jako ojetinu, to musí být člověk hodně velký střelec.

Nepřihlášený václav

Mám s Fabií, která má třív.. | 28.6.2018 23:03reagovat
avatar

Mám s Fabií, která má tříválcovou dvanáctistovku najeto 18000 km a s motorem nebylo nikdy nic. Chodím ale na pravidelné kontroly, tak nějaké maličkosti měnili.Jezdím rychle a dlouhé štreky!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený FOX33

Lidi si za to můžou sami-a.. | 28.6.2018 23:25reagovat
avatar

Lidi si za to můžou sami-ať platí-když jsou tak hloupí a koupí si takovej sráč.Ženská z práce mi říká před lety jak si koupí fabii htp -novou- a že prej jim to jako stačí :-)).Celou dobu se s tim zacházelo jak s drahokamem-to byl je castrol olej,když bylo třeba vést materiál na chalupu,už se to netahlo za autem jak onehda-tažný se raději z preventivních důvodů nenamontovalo.Pěkně se zaplatila dodávka :-).To vše v dobré víře že když tomu dáš maximum,tak pak ti to vydrží na věky.-OMYL- to platilo dřív.Tak se stalo že ve 117tis km nastal problém a v značkovém servisu oznámili ztrátu tlaku na jednom válci a že jako za 70 tisícůch by byla k mání go výměnným způsobem. Když to ještě jezdilo a jeli k bábě do Brna,byla spotřeba 9 litrů benzínu,při celkové váze auta nějakých 1700kg.Já jsem s pětiválcovým mercedesem o obsahu 2.9 vezl do Brna na dvouosém vleku druhé auto -ceklová váha soupravy 4000kg ,spotřeba 9L nafty -mimochodem auto nájezd cca 500tis.km -v super kondici-jen si přede.Tak kde že je vlastě ta úspora,ta výhoda??? Asi někdo dělá z lidí idioty??Asi se potřebuje aby se to víc sypalo-něco tak spolehlivého a schopné velikého nájezdu jako byla třeba oktávie 1.9tdi 66kW ,tak to by byl černý sen servisů.Pěkně najezdit sto tisíc,pak aby v tom hezky prasklo a pane,budete si muset koupit po sedmi letech zase nový.... Akorát ale v tomto státě -za co?? :-))))))

Nepřihlášený Johny

Vždy platilo, platí a vždy.. | 29.6.2018 02:08reagovat
avatar

Vždy platilo, platí a vždy platit bude, že objem nenahradíš, přes to nejede vlak, ať proti tomu kdokoliv jakkoliv argumentuje, vždy se pak časem toto pravidlo jen potvrdí.

Nepřihlášený VZ

Hlas lidu měl opět pravdu... | 29.6.2018 04:08reagovat
avatar

Hlas lidu měl opět pravdu. 3 litry jsou z principu šunt a patří na smětiště.

Nepřihlášený

Známému takhle opravdu sho.. | 29.6.2018 04:11reagovat
avatar

Známému takhle opravdu shořel Ford...nejlepší na tom je,že výrobce od toho dává ruce pryč a pojišťovna také....nemá ani auto,ani peníze a hlavu v dlaních...

Nepřihlášený user33

Známému opravdu takhle sho.. | 29.6.2018 04:13reagovat
avatar

Známému opravdu takhle shořel Ford..a rok už čeká,že se to vyřeší...nemá ani peníze ani auto a pojišťovna s výrobcem dávaj od toho ruce pryč....

Nepřihlášený pavel

mám trojválec už10let v na.. | 29.6.2018 06:12reagovat
avatar

mám trojválec už10let v naftě Fabia pdi najeto 240000 ajezdí jak šlak a bez problému.

Nepřihlášený Petr

Reakce na: Vovovono asi taky záleží k.. | 29.6.2018 07:02reagovat
avatar

Ono jim víc nedela dobře, když řidič poslouchá rádce řazení a týká motor ve volnoběhu.

Nepřihlášený Ivo

Reakce na: Nejlepší čtyřtaktní třívál.. | 29.6.2018 07:03reagovat
avatar

Ano, tříválce Daihatsu jsem měl a mám. Charade GTti s turbem jsem prodal, když mělo najeto 360 tisíc - měnil jsem jenom rozvody, nic jiného !!! Daihatsu Trevis mám pořád, od roku 2009. Měnil jsem spojku kvůli své hlouposti, protože jsem tahal přívěs 400 kg. Jinák žádné problémy, ani na Německých dálnicích !!! Tříválec je bez problémů, když se udělá tak, jak se má. Současný tlak na konstruktéry vede k problémům s 3V motory, nikoliv samotná konstrukce.

Nepřihlášený Václav

Tyhle trivalce mě uvádí do.. | 29.6.2018 07:20reagovat
avatar

Tyhle trivalce mě uvádí do nostalgie na první vůz charade turbo ve své době top propadák se životností cca 100tk. Na klice v té době (89) byl použit titan ale i tak životnost byla malá na auto co váží pouhých 700kg

Nepřihlášený František

Mám stejný problém. Ford f.. | 29.6.2018 08:10reagovat
avatar

Mám stejný problém. Ford focus 1,0 ecoboost. Při nájezdu 63,tis. km propálený píst a zničený blok. Nový motor stojí 90.tisíc.

Nepřihlášený Stanislav

Vlastním Opel Corsa r 2006.. | 29.6.2018 08:24reagovat
avatar

Vlastním Opel Corsa r 2006 1,0 44kw . Najeto 220000 km. Šlape jako hodinky a spotřeba 5-5,5l. Nijak zvlášť ji nešetřím a žádný problém. V koncepci to není. Je to dáno tím jak je postavena ekonomika! Na neustálém růstu !!! Nic nemůže růst neustále !!! Divná doba.

Nepřihlášený pepa

to je teda clanek, v nadpi.. | 29.6.2018 08:29reagovat
avatar

to je teda clanek, v nadpisu pisi jak meli pravdu a v podstate cely clanek je o tom samem. A jen v jedne - dvou vetach se dozvime ze se chysta zaloba. tohle neni informace ale nazor pisatele. Nikdo nic neprokazal, zadny soud neprobehl, ta pani dostala svou opravu zaplacenu... ale je to katastrofa. trivalcu jsou plne cesty a neznam nikoho komu by odesel motor.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Larry

klasika.....těch motorů se.. | 29.6.2018 08:29reagovat
avatar

klasika.....těch motorů se vyrobilo desetitisíce....a najde se jeden problém s jakousi dámou a udělá se z toho MEGA problém , že to platí pro všechny motory...jak typické vyvovalt hysterii...jak typické skry tě lobbosvat pro "svoji" značku...posere se motor i v Porsche....jsou to stroje ..o tom ten spodruh co to píše asi neví...jinak jeho jméno koresponduje s tímto článkem

Nepřihlášený Kalfa

Co máte proti tříválcům? W.. | 29.6.2018 08:46reagovat
avatar

Co máte proti tříválcům? Wartburg s tím jezdil desítky let a nakonec i Wankel v Mazdě byl dotaženej do provozní, řekněme použitelnosti. Ale to je asi fšecko,

Bohužel, když o podobných věcech rozhodují mašíbli, dopadne to vždycky stejně, zelený magor bude argumentovat nižší spotřeboua nižší produkcí CO2, ale už mu nedojde, že výdrž těch srágor bude omezená a bude se jich muset vyrobit víc. Ve své reálné bublině si asi myslí, že se ty motory líhnou z vajec a při jejich výrobě se nespotřebuje žádná energie, nebude potřeby dovážet pes půl světa žádné suroviny a vše bude hezky sluníčkové. Stejně jako prosadili v britské elektrárně topení brazilskou dřevoštěpkou, což má také omezit CO2.

Nepřihlášený W210E320

Tak ako hore spomenute, to.. | 29.6.2018 09:30reagovat
avatar

Tak ako hore spomenute, toto nema nic spolocne s valcami.

Jedna sa o konstrukcnu chybu. VW 1.2,1.4 tsi - retaz, zranie oleja - a boli 4 valce

Tragicky chladiace sa BMW V8 turbo.

Takisto su aj ine prusery, 1.9 tdi ojnicne sruby, 2.0 tdi pohon olejoveho cerpadla od vyvazovacich hriadelov...

Takmer kazdy dnesny motor ma nieake muchy, staci vychytat.

Nepřihlášený Downsizing ustupuje?

Reakce na: downsizing funguje a proto.. | 29.6.2018 10:13reagovat
avatar

Ustupuje? To jsou jenom prani Mazala s Prokopcem.

Trivalcovy litr-1.2 u ma i Honda, Toyota. BMW ma trivalcovy ropak. VW a Opel tedy zvolil 1.5litr misto 1.8 a 1.4 resp 1.6 a 1.4 u Oplu ale to jenom proto, ze Cina a radeji nez delat 1.4T a 1.5T tak jenom 1.5T ktery jde pouzit jak v Cine tak EU. Trivalce samozrejme zustavaji.

Nepřihlášený Payah

Reakce na: Jasne tendencni clanok od.. | 29.6.2018 11:03reagovat
avatar

Tří válce, proč ne, ale jen do malých aut. Myslím, že do nižší střední a výše je vhodnější 4 válec s adekvátním objemem. Ford mám rád a téměř 20 let jsem měl Fordy. (Fiesta, Escort, Modneo, Focus) Ale co začal dávat do Focusa 3-válce, přemýšlel jsem, co s tím. Šel jsem k Mazdě (na Mustanga nemám ;-) ) A jsem spokojen. Žádné auto není dokonalé, i Mazda má své mouchy, ale benzínové motory umí a jezdí se sní báječně. Spotřebu mám o cca 0,2 -0,5 l vyšší než otcův 1,0 EcoBoost ve Fordu......

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: Do multicary asi ne. Nosno.. | 29.6.2018 11:13reagovat
avatar

Do multicary davali i 2-vou valce...

Nepřihlášený mifi

Je zajímavé že Zetor snad.. | 29.6.2018 11:19reagovat
avatar

Je zajímavé že Zetor snad před 55 lety začal vyrábět tříválcový traktor 3011 ,který patřil a patří dodnes mezi žádané a spolehlivé malé traktory .Dnešní inženýři v 21 století neumí udělat tříválcový spolehlivý motor .Řekl bych že je to spíš otázka toho poblázněného ekoterorismu kdy snaha o co nejmenší hmotnost a spotřebu motoru nejde dohromady .Pokud chci motor který bude mít o válec míň,o 5o kilo míň a dvě turba tak nemůže nikdy vydržet to co 4 válcový motor neošizený a kvalitně postavený.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený xlibre

Mám Focuse se starou pocti.. | 29.6.2018 11:29reagovat
avatar

Mám Focuse se starou poctivou benzínovou, atmosférickou 1,6 spotřeba ve městě 7,2 a to věčně stojím při zácpách, mimo město 5,5. Ověřený motor na, kterém se toho nemá moc co pokazit. Žádný trhač asfaltu, ale v dnešní provozu hlavně ve městě úplně stačí. Kdyby existoval ukazatel okamžitého výkonu to by se řidiči nestačili divit, že jim stačí ve městě 20 koníků.Už do Focuse kvůli 3 válcům nepůjdu, pokud nemá motor alespoň 1,5 l objem a 4 válce, tak nebrat. Další pí...a jsou start-stop systémy, naštěstí jej nemám.

Nepřihlášený Pepa

Reakce na: Do multicary asi ne. Nosno.. | 29.6.2018 11:36reagovat
avatar

Si nemyslím že to je o počtu válců. Spíš bude problém se snižováním hmotnosti. A s tím spojený problém s chlazením. No a taky lidi musí mít trošku rozum. Prostě do velkého auta patří velký motor, do malého malý. Když chci tahat vlek, potřebuju k tomu "lokomotivu" a ne že si koupim skutra :-) Zaroven malé motory mají často problém s předčasným zažehem - to je chyba už od prodejce, v návodu, v řídící jednotce, která nutí lidi řadit moc brzo - aby to mělo jakože menší spotřebu. Mám motorku, která není vysokootáčková, ale i tak prostě do 3000 otaček nejede. A tyto motory jsou dost podobné. Chci-li jet konstantí rychlostí po rovině, je to jedno. Na to potřebuju malý výkon, ale do kopce a na předjetí se prostě musí podřadit a ne jen přidat plyn... A to je to, co ničí motor - kromě chlazení, ale to uživatel neovlivní, to je konstrukční problém a netýká se jen 3 válců a malých objemů.

Takže abych to shrnul, ty své myšlenky - kupuju si auto na cestovaní 10km do práce = je mi úplně jendo co to je, pokud si kupuji nové. Kupuju si auto na tahání přívěsů a 100.000 ročně - koupim si klidně i forda, ale toho amerického s 5.0l motorem. No a my všichni ostatní se buď naučíme řadit a nebo si rok počkáme a koupíme si o něco dražší, ale spolehlivější motor.

Já si počkal a koupil toyotu s 1,8 bez turba. Čas ukáže jestli jsem udělal dobře....

Nepřihlášený Honza M.

Reakce na: Trivalce jsou jen siditka.. | 29.6.2018 11:43reagovat
avatar

Byly motory - 1.4 55 kW, 1.6 MPI 75 kW... Úplná děla proti dnešním 1.0 TSI.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mirek

Reakce na: Kolega si nedávno koupil p.. | 29.6.2018 11:51reagovat
avatar

To neni pry mozny, mnoho diskutujicich mi psalo ze 1litrove motorky jezdi za malo ikdyz se naplni a jede se svižně. Ja psal ze 3valec 1l. zere i 14 litru na 100/km a hned jsem byl za idiiota ze to neni vubec mozny. A konecne je zde nazor ze to mozny je. uz jsem si myslel ze jsem mel vlci mhu kdyz se to dotankovavalo a spocitalo. Takze mam oci vporadku.

Nepřihlášený

Reakce na: Ruka trhu by si takýto mot.. | 29.6.2018 12:33reagovat
avatar

Nikdy ?

Česi v anekách tvrdí chceme kvalitní potravina, ale když jdou do obchodu šahnou po těch nejlevnějších .

Tak už víte proč se ty šmejdy pořád nabízejí.

Nepřihlášený Martin

Když už kritizujete práci.. | 29.6.2018 12:41reagovat
avatar

Když už kritizujete práci někoho jiného, tak si alespoň dejte pozor na kvalitu té své. Máte v článku tolik chyb, že i žák 5.třídy napsal článek lépe.

Nepřihlášený

Reakce na: Byly motory - 1.4 55 kW, 1.. | 29.6.2018 14:26reagovat
avatar

To je blábol ty jantare.. Zkusils někdy to TSI? Na rozdíl od MPI má turbo a tím pádem je krouťák trochu jinde. 1.0 TSI mám ve služební octavii a vzhledem k její směšné hmotnosti to jede velice slušně. Samozřejmě mi vadí jeho zvuk, což je jak 20 letá felda, ale jinak dobrý. TSI ale doporučuju v kombinaci s DSG, protože manuál má strašně krátkou dráhu spojky a rozjet se bez trhání chce hodně soustředění...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Já měl štěstí, že jsem si.. | 29.6.2018 14:56reagovat
avatar

Já měl štěstí, že jsem si nekoupil nového Fucuse. To bych si nadělal do kalhot. Ford šel vůbec se svými auty po roce 2005 dolů. Mám Fucus z roku 2004 a spolehlivě jezdí i dnes. Karoserie nemá rez. No a ty tři válce, to je holá zhovadilost.

Nepřihlášený Honzax

Reakce na: Do multicary asi ne. Nosno.. | 29.6.2018 15:17reagovat
avatar

Kamaráde, původní multikára s budkou pro jednoho měla dokonce jednoválec o výkonu pár PS, pak do toho začali slavnostně dávat dvouválec a dostalo to kabinu pro 2, nikdy tam žádný velký motor nebyl (nevím, co tam dávají teď, ale víc než 3válec to asi nebude). A 2 tuny uveze, protože má na to stavěný rám a jede pomalu, tudíž je zpřevodovaná na sílu. Nejdřív si něco zjisti a pak piš :-)))

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený konec se blizi

Moderní malé čtyřválce Vol.. | 29.6.2018 16:56reagovat
avatar

Moderní malé čtyřválce Volkswagenu, ať už se jedná o 1.2 TSI nebo 1.4 TSI, vždy spojuje velký problém s poddimenzovanými rozvodovými řetězy, které se vytahají a v extrémním případě mohou i prasknout. Tento neduh se samozřejmě nevyhnul ani nejzajímavějšímu motoru z rodiny - tomu s přídomkem Twincharger. Jenže u rozvodů to nekončí.

Čtrnáctistovka, dosahující v nejsilnější verzi hned 185 koní výkonu, je zajímavá systémem dvojího přeplňování. V nízkých otáčkách motoru dodává sílu Rootsův kompresor, v těch vyšších potom klasické turbodmychadlo. Velmi složitá kombinace dvou přeplňovacích členů je ovšem jen špičkou ledovce. Největší problém motoru tkví v mnohdy až extrémní spotřebě oleje, nezřídka se pohybující v litrech na tisíc kilometrů. Tolik spáleného oleje se pochopitelně projeví v karbonizaci celého motoru. Aby toho nebylo málo, umí Twincharger „potěšit“ svého majitele i prasklým pístem.

Zajímavý, ale značně poruchový motor, byl svého času dodáván do spousty koncernových modelů. Nalezneme jej například ve Volkswagenech Golf, Touran, Jetta, Passat, Sharan, Tiguan, Eos, Scirocco, nebo Polo GTI. Dále se nachází v Seatech Alhambra a Ibiza Cupra, ale také v Audi A1 a ve druhé generaci Škody Fabia.

Nepřihlášený Cabadaj

Reakce na: Mám dácii 0,9 TCE se 143 0.. | 29.6.2018 17:59reagovat
avatar

Fabii si raděj nekupujte ani 4 válec,kámoš to má na jeżdění do kostela a je s ní víc v servisu jak v kostele...

Nepřihlášený Ivan

Zajímalo by mně, kolik kri.. | 29.6.2018 18:21reagovat
avatar

Zajímalo by mně, kolik kritiků ve fordu 1,0 jelo? Odkaz na problémy Louise O'Riordanové mně fakt pobavil. Stejně jako odkazy na lidi, kteří neposlali nějaký mejl "dále" a pak historka o jejich neštěstí. Odborné články hovoří jasně takže tenhle se dá označit pouze něco jako hospodské řeči.. Já mám v práci dva Focusy a před koupí jsem se snažil zjistit maximum. Nelituji ani v nejmenším.

Nepřihlášený Furgon

Reakce na: Kamaráde, původní multikár.. | 29.6.2018 18:40reagovat
avatar

Miláčku pozdější nejvíc vyráběná multina byla 4 válec a tam asi soudruzi z NDR neudělali chybu ...

Nepřihlášený tzu

Asi takhle 1000 000 000 l.. | 29.6.2018 18:58reagovat
avatar

Asi takhle 1000 000 000 liber /1900 ucastniku =

526 315 liber odskodne na auto...tomu fakt verite, co tu pisou :)

Nepřihlášený Radon

Reakce na: Vovovono asi taky záleží k.. | 29.6.2018 19:46reagovat
avatar

Ridici jsou ruzni, treba u nas ve firme, kdyz se rozjizdim v zime na semaforu s uplne promrzlum motorem, tak jen tak lechtam plyn do 2.5t otacek. Obcas za mnou stoji na semaforu kolegyne se svym SUV, ta se rozjizdi jako na zavodech dragsteru :-) No auto tusim neplatila ... ale kdyby ji umrel motor, bude na vine auto :-)

Nepřihlášený Radon

Reakce na: Tříválec, tříválec. A jaký.. | 29.6.2018 19:51reagovat
avatar

Ta informace je fakt nedostatecna. Jel jsem s 1.0 litrovou 3v 80kw Fabkou a urcite to tahlo lip, nez stare 4v 1.4 litry ...

Nepřihlášený

Tak jsem tu zase dozvedel.. | 29.6.2018 23:16reagovat
avatar

Tak jsem tu zase dozvedel uplny nic.

Nepřihlášený Petr

Mam najeto 200000 km s třív.. | 29.6.2018 23:28reagovat
avatar

Mam najeto 200000 km s třívalcem 1.5 hyundai 60 kw bez jedineho problemu, bez vibrací. Pokud někdo z vás viděl rozložení třívalcové klikové hřidele , tak ví že každy zdvih pistu je pootočen o 120stupňů. Narozdil od čtyřvalce kde chodi vždy 2 písty nahoru a 2 zase dolu. Ohromně vyváženo že ano. Tady to pojebane autoforum neustále jenom kritizuje a brojí proti všemu co se nehodí do jejich standardu. Redaktoři jsou imbecilové pro které je moderní vyvoj smlouva s ďáblem. Je to stejné jako v dobách prvních automobilu , vlaku a letadel staří zakomplexovaní analfabetové taky zdrženlivě propagovali koňské spřežení. Ještě jsem se tady nesetkal z nějakého nadšení z moderního vývoje dopravy a jakym směrem se ubírá. Jenom nadávky a kritika na elktromobily a přitom vw group motosport sestrojil elektromobil který pokořil pikes ve statech v novém světovém rekordu. Redaktoři by měli začít psát smysluplně a raději psát o něčem co znají a ne co si vymyslí. Už dávno neplatí že stokrát řečena lež se stane pravda . Lež vždy zustane lež.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Josef

Litrove Ecoboosty měly při.. | 30.6.2018 00:22reagovat
avatar

Litrove Ecoboosty měly při naběhu výroby ten problem,že praskla hadička chlazení, motor se přehřal

a nasledně došlo k jeho destrukci.Na to byla tuším v r.2013 svolavací akce ,hadčky byly nahrazeny ,problem vyřešen.

Nepřihlášený Josef

ještě bych dodal citaci z.. | 30.6.2018 00:41reagovat
avatar

ještě bych dodal citaci z motoristickeho časopisu Svět motoru z února 2018:stručné hodnocení motoru 1,0 EcoBoost .Mezi modernimi přeplńovanymi třivalci patří ke spolehlivěšim....

Nepřihlášený Honza M.

Reakce na: To je blábol ty jantare.... | 30.6.2018 07:22reagovat
avatar

Přece se našel jantar, kterému nedošlo, že jde o sarkasmus.

Nepřihlášený

Reakce na: Mam najeto 200000 km s třív.. | 30.6.2018 08:13reagovat
avatar

Ano, ankete motor roku se horce vysmali a informace jedna pani povidala berou vážně. Takhle se blbne hlava. Na kazdeho jednou dojde

Nepřihlášený Sonyk

Reakce na: Je zajímavé že Zetor snad.. | 30.6.2018 08:45reagovat
avatar

Srovnavat tri valec z traktoru a auta je trosku nesmysl. Traktor je postaven do sily a ne rychlosti. Jinak tri valce zetor v bobiku unc byl super. Ale to je nafta a jine tocky

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený mifi

Reakce na: Srovnavat tri valec z trak.. | 30.6.2018 09:12reagovat
avatar

Nevím proč by to byl nesmysl jde o počet válců a kvalitu,bohužel dnes nejde o kvalitu ale byznys a ekoterorismus...

Nepřihlášený ferko

Reakce na: len co je ztoho pravda :) | 30.6.2018 09:27reagovat
avatar

Tříválcový, turbem dotovaný litrový čtyřtaktní motor je slepá vývojová větev. Nikdy se ho nepodaří vyvážit tak, aby se neklepal. A když tenhle "holicí strojek" dává Škoda do Superbu, to už je výsměch. Pokud by byla spotřeba měřena v přímém provozu a ne v laboratoři, byla by v zátěži stejná, ne-li větší než u čtyřválcového dvoulitru a to nemluvím o emisích. Můžu porovnávat. Dvoulitrová oktávka ve čtyřech osobách do kopce na šestku a šimrám plyn, Litrová TSI za stejných podmínek na trojku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený tzu

Reakce na: Tříválcový, turbem dotovan.. | 30.6.2018 10:22reagovat
avatar

Zaslete sve CV na jakoukoli automobilku a hned vas prijmou jako vedouciho konstrukce a budou vas platit zlatem++, protože jste tu vec proste rozlouskl a mate naprosto genialni myslenky. Ti co tam ted sedi neumi ,zprominutim, vůbec nic. No a vy ostatní se také neostýchejte, cekaji jen na vas…

Nepřihlášený Michal

Má to jen jeden háček. Uve.. | 30.6.2018 12:47reagovat
avatar

Má to jen jeden háček. Uvedené problémy se týkají motoru 1.6 ecoboost a to je čtyřválec. Litrový tříválec je v pohodě.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Omikron

Reakce na: Má to jen jeden háček. Uve.. | 30.6.2018 13:10reagovat
avatar

Jasny, tady slo, jde a pujde vzdy jenom o paniku a bezhlave obecenstvo...sorry

Nepřihlášený ANOTHER

V rodině máme 2 tříválce 1.. | 30.6.2018 16:30reagovat
avatar

V rodině máme 2 tříválce 1.4tdi.Jeden má 220000 druhý 130000.Problémy žádné,co se týká názorů odborníků tak už by měli být dávno ve šrotě.Mají trošku jiný projev ale na to jsme si rychle zvykli a mohu říci že v dnešním provozu zcela postačí.

Nepřihlášený Lumix

Reakce na: Osobně mám zkušenost jenom.. | 1.7.2018 19:18reagovat
avatar

problémem HTP byl systém napínání rozvodového řetězu tlakem oleje motoru. Stojící motor - nulový tlak. U vyběhaného řetězu stačilo málo a při startování přeskočil o jeden zub a ventily se potkaly s písty - repase hlavy válců motoru není zrovna levná záležitost.

Nepřihlášený Lumix

Reakce na: Mám s Fabií, která má třív.. | 1.7.2018 19:23reagovat
avatar

hm, tak 18000km je opravdu hóooooodně najeto ...

Nepřihlášený jery

Reakce na: Ruka trhu Kdyby to nikdo.. | 2.7.2018 10:13reagovat
avatar

Když jsem před dvěma lety vybíral nové auto, tak motor bylo kritérium číslo 1. Nebylo to jednoduché dát dohromady pořádný motor, výbavu a cenu. 3-hrnek bych nebral ani náhodou, proto jasně zvítězila 2l mazda CX-3.

Takže opravdu, kdyby to lidi nekupovali, tak by to nevyráběli - ikdyž na jízdu pouze na nákup takový motor stačí.

Nepřihlášený jery

Reakce na: to je teda clanek, v nadpi.. | 2.7.2018 10:26reagovat
avatar

Já tedy ano - sousedovi klekl Eco-boost. Rád se ho zbavil. A jeho názor: tak akorát pro manželku - nákupy, děti do kroužků, hlavně jen pojížďky po městě a okolí.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R2

Reakce na: Ruka trhu Kdyby to nikdo.. | 2.7.2018 11:12reagovat
avatar

Hlavni evropsky trh je Nemecko, z vlastnictvi auta se plati dane dle emisi CO2 a objemu motoru, podobna kriteria pouziva i UK, dalsi velmi dulezity evropsky trh. Ve Francii je to hlavne dle CO2 . K tomu maji automobilky stanoveny limity prumernych emisi CO2 urcene v testu, ktery vyhovuje malym moturkum. Dlouha leta byl a vnekterych pripadech pravdepodobne jeste je objem motoru oblibenym kriteriem pojistoven pro vypocet pojistneho. Takze je logicky celkem zajem o male motory, se kterymi je jednodussi plnit limity a ktere jsou levnejsi pro zakazniky z pohledu dani a pojistneho. Muzeme tomu samozrejme rikat ruka trhu, ale dle meho nazoru je to ruka nepekne pokriveneho trhu.

Nepřihlášený

Reakce na: Já tedy ano - sousedovi kl.. | 2.7.2018 11:13reagovat
avatar

Jak prispevek obsahuje soused, kamarad, znamy trak vetsinou neni pravdivy

Nepřihlášený jen tak pro uplnost

zkušenost, kterou sledujem.. | 2.7.2018 18:10reagovat
avatar

zkušenost, kterou sledujeme i na internetových diskusních fórech - zákazníci jsou s litrovými ecoboosty maximálně spokojeni. Sto sedmdesát tisíc ale zatím najel jen málokdo, takže i z pohledu zkušených profesionálů jde o výzvu.

Auto se během okamžiku ocitá v dílně, kde z něj mechanici odstrojují kryt a zapalovací svíčky. To proto, abychom mohli endoskopem nahlédnout do válců. Přístup není úplně jednoduchý, svíčky jsou uložené šikmo. Čočka endoskopu se umí dívat jen rovně, takže ze dna pístu vidíme jen část. Ve všech válcích se ovšem ukazuje stejný výjev. Písty jsou leskle čisté, zrníčka karbonu lze počítat jednotlivě. Ani stopy po souvislém černém karbonovém „koberci“, který je postrachem zážehových motorů s přímým vstřikováním. EcoBoost si po 176.000 km zachovává čisté spalování, což je důležitou známkou zdravé kondice vstřikovačů.

Nepřihlášený Luppe

Reakce na: Mam najeto 200000 km s třív.. | 2.7.2018 23:55reagovat
avatar

Je dobře,že tu někdo vychvaluje litrové motory,jen zapomíná dodat,že s tím jezdí jen na nákup nebo 30 kilometrů na chatu,dálnici to vidělo na obrázku,ale určitě ty motory nemají žádné problémy a proto výrobci už i z 1.4 dělají 1.5 atd. Bohužel hodnocení člověka,co s tím najede do 10 tis. ročně je k ničemu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Hrkal

Tříválec Opel Corsa 1.0,43.. | 3.7.2018 14:01reagovat
avatar

Tříválec Opel Corsa 1.0,43 kW, r.v. 2001, 298.000 km najeto. Nula oprav s motorem, žádné problémy. :-)

Nepřihlášený Zdeněk

Mám Smart for two 450 - CD.. | 6.7.2018 01:11reagovat
avatar

Mám Smart for two 450 - CDI 0,8 L v turbu.

Najeto 400 000 km a zatím jsem musel vyměnit jen žhavící svíčky....

A pro jistotu turbo, ale podle technika by klidně dalo dalších 100 000.

Jezdím hodně dálky (Belgie, Holandsko, Švícarsko, Italie, Španělsko, UK ….atd)

a nebo do práce a zpět (2x 75 km).

Nepřihlášený Evžen Rozbroj

Reakce na: Gratuluji! Spotřebovat tol.. | 8.7.2018 08:26reagovat
avatar

Pro trošku myslicího řekl vše,prostě je s motorem spokojen!

Nepřihlášený

Firmu Mahle bude znát jen.. | 17.7.2018 13:52reagovat
avatar

Firmu Mahle bude znát jen hrstka lidí dobře zasvěcených do tajů fungování automobilového průmyslu. Je to přitom obří korporace se skoro stoletou historií, jejíž více než 70 tisíc zaměstnanců zejména v německém Stuttgartu pomáhá vyvíjet a vyrábět automobilové komponenty generující roční obrat v řádu desítek miliard Eur. Takových gigantů existuje docela dost, firma Mahle je ale v něčem výjimečná - je to specialista na motorové díly a nevyrábí skoro nic jiného než to. Skoro se chce říci, že máte-li doma auto se spalovacím motorem, je velmi pravděpodobné, že jeho pohonná jednotka bude používat komponenty Mahle, typicky písty.

Tato firma byla tedy v posledních zejména 10, 15 letech intenzivně zapojena do obrovské proměny, kterým spalovací motory aut prošly. Ještě v polovině minulé dekády existovala řada automobilek, které přinejmenším v případě benzinových motorů neznaly spojení „přeplňovaný agregát”. Dnes už naopak existuje jen hrstka automobilek, které by nabízely vůbec nějaký atmosféricky plněný agregát. Za vším strojí modla jménem downsizing a i když další zmenšování motorů je dnes už nepravděpodobné, malé přeplňované agregáty tu s námi zůstanou, ze zřejmých důvodů.

Neustálé zvyšování výkonu spojené se zmenšováním motorů pochopitelně vyvolává obavy co do jejich životnosti. Zákazníky bývají akcentovány, automobilkami bagatelizovány s ohledem na to, že současná přesnost konstrukce nových motorů nečiní z hlediska životnosti problematickými ani litrové výkony okolo 200 koní. Jaké máte zkušenosti, budete nejlépe vědět sami, mezi obě tyto strany ale nyní se svým vyjádřením vstupuje Joachim Wagenblast, šéf výzkumu a vývoje motorových systémů u americké pobočky firmy Mahle. A mluví překvapivě realisticky.

Nepřihlášený Jan

Měl jsem "úsporný" třívále.. | 18.7.2018 20:37reagovat
avatar

Měl jsem "úsporný" tříválec a ta svině žrala i trávu okolo silnice a stejně to houby jelo. 3-válcový shit mi už nesmí pod střechu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Měl jsem "úsporný" třívále.. | 19.7.2018 10:54reagovat
avatar

Ze by skvely motor z Boleslavi?

Nepřihlášený Kapitán šnek

Reakce na: Je dobře,že tu někdo vychv.. | 19.7.2018 12:32reagovat
avatar

1. Hodnocení člověka, který najezdí 10tis km ročně není k ničemu, protože takto využívá auto nejméně polovina populace. Naopak, takový motor je většinou více namáhaný častějšími studenými starty.

2. Pokud pisatel uvádí, že najel 200tis km, pak to při 10 tis ročně vychází na 20 let provozu. To asi nebude, že ?

Nepřihlášený Kapitán šnek

Reakce na: Měl jsem "úsporný" třívále.. | 19.7.2018 12:39reagovat
avatar

Ford Focus kombi, 1.0 74kW. Trhač asfaltu to fakt není, ale jede lépe než původní 1.6i 74kW. Při předpisové jízdě, kdy brzdím jenom ty co jezdí nepředpisově, spotřeba podle trasy a zatížení 5,2-5,9l/100. Plně naložené a obsazené auto Rakousko a zpět se zapnutou klimou za 5,7l/100.

Ne, opravdu to nežere.

Nepřihlášený

najedu 5000 za rok x 20 le.. | dnes 11:05reagovat
avatar

najedu 5000 za rok x 20 let se rovná 100 000 km to si myslím 3 válec dá pak koupím zase nové auto

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše