Škoda ukázala radostnou tvář Green Linu. Podobně propaguje i automat pro Citigo

Škodovka se rozhodla opřít do marketingu podobně jako svého času BMW. Radost se prý ukrývá v ekoverzi Octavie i litrovém supermini s automatem.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Škoda ukázala radostnou tvář Green Linu. Podobně propaguje i automat pro Citigo

21.7.2012 | Petr Miler | Přidat příspěvek

Škoda ukázala radostnou tvář Green Linu. Podobně propaguje i automat pro Citigo

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Škodovka se rozhodla opřít do marketingu podobně jako svého času BMW. Radost se prý ukrývá v ekoverzi Octavie i litrovém supermini s automatem.

Zejména v zemích na západ od našich hranic se stalo zvykem tvářit se radostně, ať se děje co se děje. Nejdále to asi dotáhli v Americe, ale i v Západní Evropě jsou daleko - stalo se znakem dobrého tónu a jakési korektnosti být navenek šťastný a dobře naladěný, i kdyby vás zrovna vyhodili z práce. Dívat se na to dá lecjak, bez ohledu na to se ale na podobné vlně všeobjímající radosti rádi vezou výrobci rozličných produktů. Ty mají přesně tyto pocity v zákaznících vyvolávat, aby byli tak šťastní, jak od nich okolí očekává.

Prostě je třeba, aby ten který výrobek přinášel radost a přispíval výše naznačené společenské atmosféře, i kdyby šlo třeba o záchodovou štětku, protože její nové funkce přinášejí o 132 procent více radosti při jejím obsluhování než konkurenční štětky předchozí generace. A světu automobilů se podobné tendence nevyhýbají.

BMW nedávno propagovalo (teď už to pomalu opouští) prakticky všechno v souvislosti s tím, že vám to dopřeje nějakou radost. A inspirovat se tím očividně nechala i Škoda. Ta nejnověji propaguje Octavii Green Line tak, že se na vás prý bude radostně usmívat. Prohlédněte si přiložené fotky a snad pochopíte - úsměv na volantu je dobře známý, k tomu samotný volant v bílo černém provedení je takový veselý obličej s pleškou, k tomu kukadla v podobě budíků přístrojové desky... To bude legrace, i když pod kapotou bije lehce přidušený motor 1,6 TDI.

Na podobnou notu pak hraje i reklamní klípek na model Citigo s automatickou převodovkou. Veze se na známém počítačovém úsloví Plug nad Play (asi se to do češtiny ani nepřekládá, něco jako „zastrč a dováděj” by mohlo urážet třeba některé citlivější ženy...) - pravou rukou prý zasunete (převodovou rychlost) a pravou nohou si prý hrajete (s plynem). Levá noha je přitom na dovolené. Jak moc velká zábava to bude s maximálně litrovým tříválcem pod palcem je otázka, ale to už musí každý posoudit sám.

Stejně by se šlo ptát i na to, jestli jde o zdařilé formy reklamní podpory. Dá se každopádně očekávat, že alespoň s jednou z těchto reklam se setkáme i u nás.


Škoda ukázala radostnou tvář Green Linu. Podobně propaguje i automat pro Citigo - 1 - Skoda Octavia Green Line vesele promo 01
Toto je veselá tvář Octavie Green Line...


...a podobně laděný projev Citigo s automatem

Zdroj: Škoda UK přes Carscoop

Petr Miler

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.