Reklama

Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže

Normální člověk by se patrně v prvé řadě zajímal o rozměry auta a garáže a pokud ne, auto by pak nejspíše prodal. Jon Olsson ho skalpoval.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže

18.12.2017 | Petr Prokopec | 22 příspěvků

Normální člověk by se patrně v prvé řadě zajímal o rozměry auta a garáže a pokud ne, auto by pak nejspíše prodal. Jon Olsson ho skalpoval.

Lorda Hanse, tedy nejnovější vůz Jona Olssona, jsme si již představili. Už od začátku bylo zřejmé, že po entrée čekají modifikovaný Mercedes-Benz G500 4x4^2 ještě další úpravy. Původně však mělo jít pouze o dodatečné ladění pohonné jednotky, která by ve finále měla produkovat minimálně 800 koní. Nicméně v mezičase slavný lyžař a úspěšný byznysme, zjistil, že se G-Wagen s portálovými nápravami nevejde do monackých garáží. A proto změnil plány.

Na novém videu tedy můžeme sledovat Olssonův příjezd do nizozemského Amsterdamu, kde sídlí společnost Absolute Motors. V její péči již skončila řada předchozích Jonových aut, výjimkou není ani Lord Hans. Ten se tak neplánovaně stal prvním a soudě podle dosavadních informací také jediným Géčkem „nahoře bez“. Olsson totiž sáhl po brusce a odstranil střechu, sloupky i boční okna.

Ani tam ale neskončil, navzdory úpravám by G-Wagen stále měl problémy s vjetím do zhruba dvoumetrových garáží. Proto bude ještě snížen rám čelního okna, stejně jako sklo samotné. Následně samozřejmě dojde na instalaci čtveřice sedadel, stejně jako dalších prvků, které byly kvůli přerodu vymontovány. Jak ale bude vyřešena ochrana proti sněhu či dešti, není jisté.

Olsson dodává, že dokončený vůz bude odhalen 16. ledna, tedy dva dny poté, co se na autosalonu v Detroitu ukáže zcela nové Géčko, které zřejmě otevřenou verzi již mít nebude. My jsme docela zvědavi, jak si Olssonlv vůz po úpravách povede v terénu, ale to nám jistě rád předvede sám autor.

Otázek tedy vlastně na novinku máme mnoho, včetně té související s legislativou. Jde o zásadní přestavbu, jež by si měla vyžádat dodatečnou homologaci. Na druhou stranu, peníze zjevně nejsou pro Olssona problém, jak je ostatně vidno při občas poněkud hrubém chování vůči vozu při odřezávání střechy. Ale jak Jon dodává, jde přeci hlavně o zábavu, a té si prý užil dostatek.

My z tohoto nápadu zase tak „odvaření” nejsme, ale třeba to uvidíte jinak...

Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 1 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson prvni sada 06Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 2 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson prvni sada 10Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 3 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson prvni sada 05
Takhle vypadal „Lord Hans” ještě před pár dny...

Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 4 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson priprava na kabriolet 01Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 5 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson priprava na kabriolet 02Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 6 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson priprava na kabriolet 03Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 7 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson priprava na kabriolet 05Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 8 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson priprava na kabriolet 07Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 9 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson priprava na kabriolet 08Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 10 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson priprava na kabriolet 09Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže - 11 - Mercedes-Benz G500 4x4 Jon Olsson priprava na kabriolet 10
...a takto vypadá nyní. Jon Olsson zjistil, že se Mercedes-Benz G500 4x4^2 nevejde do monackých garáží, navíc mu přišel málo zvláštní. Odříznutím střechy tedy zabil dvě mouchy jednou ranou...

Petr Prokopec

Další zajímavé články:

Diskuze 22 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama