Home > Rubriky a sekce > Zajímavosti > Článek
Takhle řeší bohatí, že se jim nevejde auto do garáže
18.12.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Normální člověk by se patrně v prvé řadě zajímal o rozměry auta a garáže a pokud ne, auto by pak nejspíše prodal. Jon Olsson ho skalpoval.
Lorda Hanse, tedy nejnovější vůz Jona Olssona, jsme si již představili. Už od začátku bylo zřejmé, že po entrée čekají modifikovaný Mercedes-Benz G500 4x4^2 ještě další úpravy. Původně však mělo jít pouze o dodatečné ladění pohonné jednotky, která by ve finále měla produkovat minimálně 800 koní. Nicméně v mezičase slavný lyžař a úspěšný byznysme, zjistil, že se G-Wagen s portálovými nápravami nevejde do monackých garáží. A proto změnil plány.
Na novém videu tedy můžeme sledovat Olssonův příjezd do nizozemského Amsterdamu, kde sídlí společnost Absolute Motors. V její péči již skončila řada předchozích Jonových aut, výjimkou není ani Lord Hans. Ten se tak neplánovaně stal prvním a soudě podle dosavadních informací také jediným Géčkem „nahoře bez“. Olsson totiž sáhl po brusce a odstranil střechu, sloupky i boční okna.
Ani tam ale neskončil, navzdory úpravám by G-Wagen stále měl problémy s vjetím do zhruba dvoumetrových garáží. Proto bude ještě snížen rám čelního okna, stejně jako sklo samotné. Následně samozřejmě dojde na instalaci čtveřice sedadel, stejně jako dalších prvků, které byly kvůli přerodu vymontovány. Jak ale bude vyřešena ochrana proti sněhu či dešti, není jisté.
Olsson dodává, že dokončený vůz bude odhalen 16. ledna, tedy dva dny poté, co se na autosalonu v Detroitu ukáže zcela nové Géčko, které zřejmě otevřenou verzi již mít nebude. My jsme docela zvědavi, jak si Olssonlv vůz po úpravách povede v terénu, ale to nám jistě rád předvede sám autor.
Otázek tedy vlastně na novinku máme mnoho, včetně té související s legislativou. Jde o zásadní přestavbu, jež by si měla vyžádat dodatečnou homologaci. Na druhou stranu, peníze zjevně nejsou pro Olssona problém, jak je ostatně vidno při občas poněkud hrubém chování vůči vozu při odřezávání střechy. Ale jak Jon dodává, jde přeci hlavně o zábavu, a té si prý užil dostatek.
My z tohoto nápadu zase tak „odvaření” nejsme, ale třeba to uvidíte jinak...
Takhle vypadal „Lord Hans” ještě před pár dny...
...a takto vypadá nyní. Jon Olsson zjistil, že se Mercedes-Benz G500 4x4^2 nevejde do monackých garáží, navíc mu přišel málo zvláštní. Odříznutím střechy tedy zabil dvě mouchy jednou ranou...
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nejnovější články
- Dlouholetý šéfdesignér Škody přešel k Číňanům. Na povel bude mít i značku, která stále víc boduje v Česku
před 36 minutami - V nizozemském Utrechtu už začínají vypínat dobíjecí stanice elektromobilů. Elektřina není, situace se nezlepší roky
před 2 hodinami - Tesla si nechala zaplatit v roce 2017 od Pepsi za 100 tahačů, dodala jich jen 36. Ze 125 kamionů pro UPS ani jeden
před 3 hodinami - „Příšerné” nařizování elektromobilů zabije automobilový průmysl, říká šéf Stellantisu, začne to ve Velké Británii
před 5 hodinami - BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
včera
Živá témata na fóru
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz
- RYBNÍK NA PODLAZE - OCTAVIA 1 04.26. 07:49 - nostromo23
- Onboard videa 04.26. 07:47 - Truck Daškam
- Jak odstranit zaschlý vosk z kapoty auta? Prosím o radu 04.26. 07:46 - nostromo23
- Jak snižovat spotřebu 04.26. 07:41 - nostromo23
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito