Toto je skutečně volič převodovky, v novém GMC. Znovu zkouší vynalézt kolo

 | 20 příspěvků | 11.1.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Zajda

Electronic Precision Shit | 11.1.2017 18:58reagovat
avatar

Electronic Precision Shit

Nepřihlášený

Neuvěřitelná zaprděnost re.. | 11.1.2017 18:58reagovat
avatar

Neuvěřitelná zaprděnost redakce. Vy byste zůstali v jeskyni, protože byla predce skvěle praktická a dostačující, tak Proboha, Proč domy! Vam musi domácí vážně stat děsně nudný auto.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Normální klávesnice. Na st.. | 11.1.2017 19:34reagovat
avatar

Normální klávesnice. Na starých autech klasické řešení. A nepřekáží páka.

Nepřihlášený padlacek

Citroen C4Cactus automat m.. | 11.1.2017 19:49reagovat
avatar

Citroen C4Cactus automat má také tlačítka

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený rb

e? http://image.automotive.. | 11.1.2017 19:50reagovat
avatar

e? http://image.automotive.com/f/2014_aston-martin_vanquish/689 57488/gearshift.jpg

Nepřihlášený Milan

Tlacidla volica automatick.. | 11.1.2017 20:08reagovat
avatar

Tlacidla volica automatickej prevodovky mali kedysi uz aj stare Karosy pouzivane v MHD :)

Nepřihlášený Honza

To mi připomnělo Převodovk.. | 11.1.2017 23:13reagovat
avatar

To mi připomnělo Převodovku se starších autobusů Karosa Tyto autobusy obvykle řídily ženy

Nepřihlášený Marty

Talčítka automatu jsou nej.. | 12.1.2017 09:35reagovat
avatar

Talčítka automatu jsou nejelpší způsob ovládání. V 50 letech to měla kdejakaká amerika, autobusy to maj dodnes, v sojzu to měla i GAZ M-13 Čajka. že se to přestalo pak ělat a nejste na to zvyklí je vás problém. Jinak je to nejlepší řešení, nikde netrčí páka, neomzuje to prostor, tlačíko stejně zmáčknete před jízdou a přerazovat se u automatu smí jen když auto stojí, takže je úplně fuk jestli je to trošku utopené nebo ne.

Nepřihlášený Ron Jeremy

Tak tady asi nejde úplně o.. | 14.1.2017 12:50reagovat
avatar

Tak tady asi nejde úplně o to, že to jsou tlačítka, ale ono uspořádání a umístění i mě přijde podivné... Proč tlačítka nejdou blíže volantu, nebo nejlépe na volantu? Mně osobně tedy nejlépe vyhovuje páčka pod volantem (elektronická, vracející se do nulové polohy), ale tlačítkům na volantu bych se také nebránil.

Klasickou velkou, v jednotlivých polohách aretovanou páku považuji za přežitek - mezi pákou a převodovkou dnes stejně není jakákoliv mechanická vazba, a není důvod pro něco tak neforemného a v interiéru překážejícího.

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Reakce na: Neuvěřitelná zaprděnost re.. | 15.1.2017 11:39reagovat
avatar

Pojmy jako "ergonomie", "bezpečnost" a "standard" jsou ti asi dost cizí, že?

Když jsi takový "inovátor" tak si např. přehoď pozici brzdy a plynu, to je totiž v důsledcích zhruba to samé co udělali ti šašci - uvidíme, jak budeš spokojený.

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Reakce na: Neuvěřitelná zaprděnost re.. | 15.1.2017 11:48reagovat
avatar

Kdo tu obhajuje tlačítka - ta tlačítka tehdy vymizela ze zcela konkrétního důvodu. To ale ještě dělali svoji práci lidé, kteří jí také rozuměli - ne jako dneska, kdy neschopní manažeři korelují nesmyslně všemožné grafy "červenosti jahod" se vším, co je zrovna napadne a jediné co umí, je nesmyslně šetřit centy na nepravých místech, aby si měli z čeho vyplácet odměny, které si nezaslouží (čti "rozkrádat"), za zavedené nesmyslné "inovace".

Nepřihlášený josephko

Najkomickejšie či najabsur.. | 15.1.2017 21:55reagovat
avatar

Najkomickejšie či najabsurdnejšie sú na tomto "voliči" manuálne ovládanie radenia prevodov. Kto toto vymyslel a umiestnil to dokonca na stranu spolujazdca, musel byť riadne zhulený...

Nepřihlášený Prcalekna3rychlosti

To není nic nového, tlačít.. | 19.1.2017 23:10reagovat
avatar

To není nic nového, tlačítkový voliče byly už v padesátých letech, ale co může o amerických autech vědět nějaký pisálek z Prahe? Velké kulové, jo, kdyby s tím přišla spodina všech spodin, producent těch nejhorších "aut" na světě (VW) , to by se všichni rozplývali, jak že to není praktické.... jen do toho GM ser na koncernisty...

Nepřihlášený Prcalekna3rychlosti

To není nic nového, tlačít.. | 19.1.2017 23:12reagovat
avatar

To není nic nového, tlačítkový voliče byly už v padesátých letech, ale co může o amerických autech vědět nějaký pisálek z Prahe? Velké kulové, jo, kdyby s tím přišla spodina všech spodin, producent těch nejhorších "aut" na světě (VW) , to by se všichni rozplývali, jak že to není praktické.... jen do toho GM ser na koncernisty a na bulvárem zdegenerované rádoby autonovináře

Nepřihlášený robert

Pohoda, idealne pre automa.. | 20.1.2017 12:33reagovat
avatar

Pohoda, idealne pre automat a navyse taketo velke SUV. 99% vodicov bude pouzivat R,P,D. Nieje dovod aby tam bola paka na to co je mozne nastavit tlacitkom.

Nepřihlášený Filip

No a, dnes to má kdejaké v.. | 20.1.2017 17:45reagovat
avatar

No a, dnes to má kdejaké vozidlo, kamiony to mají běžně a jak jsem se tady dočetl, autobusy a americká auta už pěknou řádku také.

Nepřihlášený

Reakce na: Citroen C4Cactus automat m.. | 22.1.2017 06:54reagovat
avatar

ale iba D a R

Nepřihlášený Kolemjdoucí 2

Promazaná a zmanipulovaná.. | 22.1.2017 11:35reagovat
avatar

Promazaná a zmanipulovaná diskuse, koukám... tak to je hnus!

Nepřihlášený

Praga 2M70, čo bola nejaká.. | 22.1.2017 15:01reagovat
avatar

Praga 2M70, čo bola nejaká komunistami okopčená americká prevodovka z 50. rokov mala tiež tlačítka.

B, R, I, II, A, N tuším

Nepřihlášený Venca

Proč ne, páka u automatu j.. | 22.1.2017 15:59reagovat
avatar

Proč ne, páka u automatu je stejně úplně k ničemu, jenom zabírá místo.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše