VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více

České zastoupení Volkswagenu navýšilo ceny všech motorizací i výbav sedmé generace Golfu a několik specifických modelů zcela vypustilo z ceníku.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Zajímavosti

VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více

26.2.2013 | Miro Mihálik | Přidat příspěvek

VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

České zastoupení Volkswagenu navýšilo ceny všech motorizací i výbav sedmé generace Golfu a několik specifických modelů zcela vypustilo z ceníku.

V případě snížení cen nových automobilů, či už z důvodu příznivějšího směnného kurzu vůči české koruně anebo třeba „odhalením vnitřních rezerv“ přímo u výrobce či dovozce, nám automobilky skoro nikdy nezapomenou připomenout možnost výhodnějšího nákupu. V opačném gardu, tedy při navýšení cenovek, se tak děje jen málokdy.

Rozhodnutí vedoucí ke zvýšení cen tímto samozřejmě neodsuzujeme, někdy firmám čísla prostě nevychází a není zkrátka zbytí, ve ztrátě se podnikat dlouho nedá. A když už jsme u toho, tak cenu si může konec konců každý nasadit takovou, jakou uzná za vhodné. Přesto ale máme za to, že motoristé by měli být informováni nejen o zářných zítřcích.

V podstatě náhodou jsme si nedávno (při představení při představení nové výbavy Fresh) všimli, že původní loňská „cena Škody Rapid od 289 900 Kč“ byla později potichu navýšena na 292 900 Kč. Dnes vypadá opět jinak, a i proto je zřejmé, že dívat se z času na čas do ceníků může být užitečné. Po příklad nemusíme daleko, stačí se přesunout v rámci koncernu od prodejců Škody k dealerům Volkswagenu.

Ještě minulý týden jste si mohli pořídit nejlevnější Golf sedmé generace s motorem 1,2 TSI (86 koní) Trendline za 339 900 Kč, dnes už stojí o 10 tisíc více. Vzájemným srovnáním obou ceníků zjistíte, že tato částka by použita k navýšení všech motorizací Trendline a středního stupně výbavy Comfortline, přičemž z nabídky vypadla verze 1,4 TSI Trendline s výkonem 140 koní a k mání je pouze v nejvyšším provedení Highline.

Stejně tak byste marně hledali 1,4 TSI (122 k) a 1,6 TDI (105 k) 4Motion ve výbavách Highline, které nyní můžete mít jen jako Comfortline. Jinak Volkswageny Golf v nejvyšší výbavě zdražovaly také, navýšení cen je ale poněkud mírnější, pouze o čtyři tisíce a vůbec nejdražší typ 2,0 TDI 4Motion spíše jen o symbolické dva tisíce korun. Důvody změn v ceníku zatím neznáme, dost možná ale jsou dány jen poněkud silnějším eurem než na konci loňského roku.


VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více - 1 - Test VW Golf VII 14 TSI 2013 003VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více - 2 - Test VW Golf VII 14 TSI 2013 002VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více - 3 - Test VW Golf VII 14 TSI 2013 006VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více - 4 - Test VW Golf VII 14 TSI 2013 009VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více - 5 - Test VW Golf VII 14 TSI 2013 011VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více - 6 - Test VW Golf VII 14 TSI 2013 014VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více - 7 - Test VW Golf VII 14 TSI 2013 048VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více - 8 - Test VW Golf VII 14 TSI 2013 051VW Golf VII bez varování zdražil, všechny verze teď stojí až o 10 tisíc Kč více - 9 - Test VW Golf VII 14 TSI 2013 052
Navýšení cen nového Golfu nebylo nijak závratné, v ostré cenové válce však ani 10 tisíc není zanedbatelných

Miro Mihálik

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.