5 zdánlivě prospěšných věcí, kterými jen zhoršíte jízdní vlastnosti svého auta

 | 23 příspěvků | 31.10.2016 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Dr.Jakub Mach

Vystřídal jsem postupně 3.. | 31.10.2016 11:13reagovat
avatar

Vystřídal jsem postupně 3 generace VW Golfu Variant. Nový vůz byl vždy poplatný určitému komfortu pro rodinu a značně se houpal v podélné ose. Po ujetí 30tisic km jsme jen vyměnili původní tlumiče za Koni s možností nastavení tuhosti. Tlumiče s nastavením návratu do 4 min. naprosto změnili chování vozu. Vůz byl sice" tužší", ale ještě v mezích tolerance. V rychlých zatáčkách bez houpání,naklánění a se skvělou reakcí na plyn.

Nepřihlášený eLzyx1

proč by mělo hrozit katast.. | 31.10.2016 11:13reagovat
avatar

proč by mělo hrozit katastrofou sundání stabilizátorů? Na V70 jej vzadu nemám (továrně očesaná low cost verze), přestože je ten podvozek navržen s jeho přítomností (silnější verze V70). Jízdně se to nijak katastrofálně neprojevuje. Více byly poznat unavené tlumiče.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Ahoj, Tohle se snad každ.. | 31.10.2016 11:37reagovat
avatar

Ahoj,

Tohle se snad každý učí na základce(teda doufám, že páka ještě nebyla z osnov vyřazena) , ale proč místo překladu nějaké USA verze co se dělá špatně neudělat CZ verzi jak to dělat dobře (to umíme fakt dobře) - například místo podložek si kupte delší ramena a poloosy, jiné (plně stavitelné) tlumiče a jejich uložení, tyčky řízení, podběhy, blatníky atd...... a takhle blbě se dá radit u všeho stejně nás všechny zabrzdí účet.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: proč by mělo hrozit katast.. | 31.10.2016 11:51reagovat
avatar

V70 má vzadu variaci zkrutné nápravy, která z principu stabilizátor nepotřebuje, může ho mít, ale není to nutnost.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený _sulcik_

Reakce na: Ahoj, Tohle se snad každ.. | 31.10.2016 11:53reagovat
avatar

To by se museli zamyslet a né jen tupě překládat každej díl EngineeringExplained.....

Nepřihlášený eLzyx1

Reakce na: V70 má vzadu variaci zkrut.. | 31.10.2016 14:29reagovat
avatar

To asi myslíš tu 1. generaci V70. Druhá má multilink a v tom žádný zkrutný element nevidím.

Nepřihlášený Ernie

Reakce na: Ahoj, Tohle se snad každ.. | 31.10.2016 15:15reagovat
avatar

Kde kupim na Octaviu 2 dlhsie ramena a poloosi?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Kde kupim na Octaviu 2 dlh.. | 31.10.2016 17:04reagovat
avatar

1. to byl sarkasmus nad tím jak co dělat a jak všichni píšeme o tom co neděláme ( ale víme o tom fšecko)- zjednodušeně :-)

2. asi nikde ,,, kdo by takovou hovadinu dělal , taková přestavba bude dobrá tak na závody do vrchu tedy strašně drahá, nehomologovaná, pro normální ježdění nevyužitelná.

3. když se naučíš psát poloosy s Y tak to můžeš v Čechách poptat a možná to nějaký Šikovný konstruktér sfoukne jako kusovku, ale bude u toho rok kecat dva roky slibovat a pak to nepujde namontovat, A BUDE TO KUREVSKY DRAHÝ,, sk pravopis je ok :-)

Nepřihlášený Lojza

Reakce na: Kde kupim na Octaviu 2 dlh.. | 31.10.2016 20:27reagovat
avatar

Říká se tomu jednoduše - kup si jiné auto které už bude mít výborné jízdní vlastnosti v základu a na nic nemusíš sahat a experimentovat. U octávie ti nálepka "RS" nepomůže...

Nepřihlášený Woyta

Jedna navsteva okruhu a pr.. | 1.11.2016 07:26reagovat
avatar

Jedna navsteva okruhu a predni gumy jsou v .. Obvzlaste kdyz jedete do Sosnove.Novou gumu jsem musel vyhodit uz po 1 dni. Takze mirne zvetseni odklonu je pro me nutnosti.

Rezani pruzin je fakt blbost. Auto je sice stale pohodlne ale vetsi dira a auto je na dorazu. Hodne rychle jsem je po predchozim majiteli menil za zkracene HR s progresivni charakteristikou a tlumici Koni. To uz fungovalo hezky. Na E36 byli kratsi pruziny Eibach. Byli mekke ale auto neslo do dorazu. Zato na okruhu auto drelo prahy o asfalt.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený prosetup

Dobré užitočné odporúčania.. | 1.11.2016 12:00reagovat
avatar

Dobré užitočné odporúčania. Snáď až na staviteľné odklony..tam sa dá i na bežnom aute kompetentným prístupom dosiahnuť mnoho pozitívneho-najmä ak je záujem o dynamickú jazdu. Moderné autá tu majú veľmi obmedzené možnosti a fabrické nastavenie je suboptimálne. Nejde len o samotné zvyšovanie odklonu alebo jazdu po okruhu, ale najmä pomer odklonu medzi pred./zadnou nápravou je kľúčový pre správanie auta v nájazde/výjazde, a jeden z faktorov miery nedotáčavosti. Preto sú úpravy tohto druhu možné i pre civilné použitie,ale nie pre laika.

Nepřihlášený Boze

To je teda pitomost. Nikdy.. | 1.11.2016 12:11reagovat
avatar

To je teda pitomost. Nikdy nikdo nikde nerekl ze rozsirovaci podlozky, nebo odklony ktere lze nastavit ulozenim vylepsi vlastnosti :D pak to ma cz scene vypada kdyz se na auto webu docte clovek tyhle cinty. A k oklonum.. Puvodne se delaji kvuli autum ma drift takze ano, tam vlastnost kterou clovek chce vylepsuji.

Nepřihlášený karel

Reakce na: Jedna navsteva okruhu a pr.. | 1.11.2016 18:12reagovat
avatar

Neumis setrit gumy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Woyta

Reakce na: Neumis setrit gumy. | 1.11.2016 18:18reagovat
avatar

Sosnová je struhadlo. To ti řeknou všichni co tam jezdí. Jinde trpěli akorat vnější hrany předních gum ale to vyřešilo zvětšení odklonu.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený karel

Reakce na: Sosnová je struhadlo. To.. | 1.11.2016 18:48reagovat
avatar

Nam gumy vydrzely v pohode.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Woyta

Reakce na: Nam gumy vydrzely v pohode.. | 1.11.2016 18:56reagovat
avatar

Kolik kol a jaké gumy? Proton C9 trávil na okruhu pomalu celý den. Obyčejné gumy vydrželi ten jeden den. Pak byli orvane na plátno a bylo jedno na které nápravě. Nankang ns2r vydrželi 2-3 trackdaye.

Nepřihlášený e.t.a

Nastavit podvozok je alchy.. | 1.11.2016 22:06reagovat
avatar

Nastavit podvozok je alchymia. Poznam to sice len z RC aut, ale je to hlavne o hladani optima v konstrukcii/moznostiach naprav, povrchu a jazdcovi. Velmi dobre a jednoducho je popisana teoria v "Hudy set up book" hlavne v druhej kapitole. Aj ked je to pre RC auta, ale fyzika plati jak u malych, tak u velkych aut.

http://www.hudy.net/xhudy/products/proddwnld.php?prod_id=262 &kategoria=0

Nepřihlášený TenCoNekraciSDavem

lol to psal nakej kokot, p.. | 7.11.2016 17:34reagovat
avatar

lol to psal nakej kokot, podlozky zlepsej drzeni v zatackach o dost, mozna kdybys to nekdy zazil na aute tak to muzes lip zhodnotit, kazdopadne srackoidni prirovnani, s tou cinkou, ze ji neudrzis v napnuty ruce, je videt ze si tlustej kus hovna protoze kdyz beres do ruky cinku tak ji beres na posilovani, to znamena, ano, klidne i tu bolest z toho posilovani musis snyst, a pokud to prvni den vydrzis v napnuty ruce drzet 30sekund, druhej den musis aspon 40sekund ... zkus to treba s parkem ty spekoune mastnej co stejne jezdi mastnou tyci nebo vyjebanou seriovkou akorat tady siris tvy neovereny hovna co ti tamhle parta chytrejch kamaradu napovidala na parkovisti kdyz sis krmil ty tvy dve mastny brady, pojdi hlady

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tencojezdímastnou tyčí

Reakce na: lol to psal nakej kokot, p.. | 7.11.2016 21:51reagovat
avatar

To se hned pozná ynteligent

Nepřihlášený missso

Reakce na: lol to psal nakej kokot, p.. | 8.11.2016 12:30reagovat
avatar

Podľa teba aj pružiny a tlmiče časom posilňujú že áno?

Nepřihlášený Jar. MOLL

Reakce na: lol to psal nakej kokot, p.. | 12.11.2016 20:47reagovat
avatar

To s tou činkouj je přirovnání k páce, učivu fyziky čtvrté třídy ZŠ. Pokud někdo neovládá ani toto, vůbec by se neměl pouštět do jakéhokoliv nastavování podvozku. To už je fyzika složitější.

A to ani nemluvím o gramatice, další katastrofa....

Nepřihlášený Adam

Tak tohle už je vážně uboh.. | 15.11.2016 16:17reagovat
avatar

Tak tohle už je vážně ubohý, opice za klavesnici ve zkratce jen prelozi video z youtube... EE sleduju uz dlouho, ten clovek tim zije a myslim ze je za tim dost prace takze mi prijde dost nechutny kdyz nejaky niemand jen parazituje na jeho praci! A jeste si drze napise ze 'S Jasonem Fenskem z Engineering Explained jsme dali dohromady pět bodů'... mysli ze Jason o nejakym Bednaři v životě neslyšel...

Nepřihlášený Ivan

Reakce na: proč by mělo hrozit katast.. | 18.11.2016 17:23reagovat
avatar

protože to bylo navrženo s obouma možnostma? No jinak vymontovat něco co se i jmenuje stabilizátor je silný kafe.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama