Auta s nejlepší a nejhorší ochranou proti korozi: reznutí aut není minulostí

 | 112 příspěvků | 23.8.2017 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený

Takže shrnutí, článek o to.. | 23.8.2017 18:44reagovat
avatar

Takže shrnutí, článek o tom jaké jsou koncernové auta výborné, samozřejmě je zde zmíněná fóbie, která najezdila přes milion po dálnici s "nesmrtelným" motorem a bylo v něm vyměněno prakticky vše. Hlavně aby se peníze od Škodovky sypaly do kasičky "kopírovačů" ehm redaktorů tohoto "webu o autech"

Nepřihlášený Jirka_1

A škodule jsou kde? ;-) | 23.8.2017 18:50reagovat
avatar

A škodule jsou kde? ;-)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený R2

Reakce na: A škodule jsou kde? ;-) | 23.8.2017 18:59reagovat
avatar

Asi reznou tak rychle, ze s nimi nestihli ani dojet na test ;-) A nebo se v Kanade neprdavaji.

Nepřihlášený Karel CB

Reakce na: A škodule jsou kde? ;-) | 23.8.2017 19:02reagovat
avatar

Ani ne desetiletá oktávka s orezlými prahy a víkem kufru mi stává před barákem…

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený JaRy

Většina dnešních aut by si.. | 23.8.2017 19:04reagovat
avatar

Většina dnešních aut by si mohla gratulovat kdyby dosáhlá na takovou korozní odolnost jako stará škoda 120. A to nepoužívali pozinkované plechy.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Mikky

16 let starý pažout 206,be.. | 23.8.2017 19:09reagovat
avatar

16 let starý pažout 206,bez koroze,kastle bezva, zbytek stojí za prd

Nepřihlášený Ondrass

To už je moc. VW jako auta.. | 23.8.2017 19:21reagovat
avatar

To už je moc. VW jako auta s výbornou ochranou? Golfy do 4 generace už na silnici neuvidíte Pasast do 6 generace včetně má zhnily kufr už po 4 letech. Tohle je brak tenhle server.

P.S. Redakce: proč u těchto článku neuvidíte, že se jedná o komerční článek na žádost inzerenta?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený občas sem zajdu

Tak jsem čekal na škodovku.. | 23.8.2017 19:23reagovat
avatar

Tak jsem čekal na škodovku a ono nikde. Mám ještě jedničkovou fábii, starou 13 let a na poslední technický mi ten kontrolor říkal, že můžu být spokojenej, že tak zrezlou jak jí mám teď jsou na tom pětiletý fábie. A to trochu rzi na ní mám.

Trochu mě překvapila v článku Suzuki. Trochu koukám po nové Vitaře, i když ta přímo zmiňovaná není, tak pokud vím, tak výrobce dává záruku 12 let na prorezivění karoserie

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jirka

tvl, to neumíte číst, škod.. | 23.8.2017 19:29reagovat
avatar

tvl, to neumíte číst, škodovka tam být nemůže, protože patří do průměru, který tu není uveden, jen vrchol a spodek žebříčku. :-(

Nepřihlášený 2oz

Reakce na: A škodule jsou kde? ;-) | 23.8.2017 19:32reagovat
avatar

Tenhle web je žumpa, chce se mi zvracet !!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kggd

Reakce na: Tak jsem čekal na škodovku.. | 23.8.2017 19:34reagovat
avatar

Záruka na prorezivění karoserie je jen oblbovák, jelikož dále v podmínkách stojí že se záruka vztahuje pouze na prorezivění zevnitř. Tudíž jde o téměř nemožnou věc díky důkladné antikorozní ochraně. Na proreznutí kvůli oděrkám a ťukancům od kamínků se záruka nevztahuje!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Nahej Vašek

Reakce na: A škodule jsou kde? ;-) | 23.8.2017 19:50reagovat
avatar

Škodovky jsou určitě naprosto nejlepší ze všech.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Bodom

Reakce na: To už je moc. VW jako auta.. | 23.8.2017 19:54reagovat
avatar

Přesně tak !

Nepřihlášený ja

Reakce na: Tenhle web je žumpa, chce.. | 23.8.2017 19:55reagovat
avatar

Tak zvracej a doma a nesviň to tady, brouku.

Nepřihlášený Tomas

Coze ze vw nerezne? Vtip?.. | 23.8.2017 19:56reagovat
avatar

Coze ze vw nerezne? Vtip? Golf 3,4 i 5 jsou sezrany na padrt jen to neni videt staci se sehnout pod auto. Mam forda focuse 2002 ano je sezranej hodne ale mam ho pro jizdni vlastnosti lelsi jak fobie .

Mame i peugeoty a renaulta je jim 18let ani dubka rzi proste francouzi umi karoserie ale neumi elektriku v autech

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Floyd

Reakce na: Záruka na prorezivění karo.. | 23.8.2017 19:58reagovat
avatar

Nelži tady píčoviny.

Měl jsem Megane Classic a udělal se puchýř pod lakem(nebylo to zevnitř ani durch )po 4 letech na výku kufru.Dostal jsem zdarma nové výko i lak.A zaplacený náhradní vůz. Pouze jsem doložil servisní knížku, že jsem jezdil do servisů na prohlídky.A to i do neznačkových.To je na vás kam pouze to musí být odborný servis ne Pepa Chytrák od sousedů.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pan Moudrý

Nejvíc kvetou Fordy a Škod.. | 23.8.2017 20:02reagovat
avatar

Nejvíc kvetou Fordy a Škodovky.

Nepřihlášený PavelU

Měl jsem vlajkovou loď Maz.. | 23.8.2017 20:02reagovat
avatar

Měl jsem vlajkovou loď Mazdy Xedos9. Po čtyřech letech byly durch shnilé lemy zadních blatníků, výfukové potrubí na výměnu, podvozek byl jako liška už po roce. potom 2x Avensis, tam to bylo celkem v pohodě, navrch nic, podvozek byl orezlý brzo. Následně Oktávka, po 4 letech a 230tis km koroze téměř nic. Nyní VW po 2 letech bez náznaku lišky, ani na podvozku. A to jezdíme u nás v Krkonoších na sněhu tak 4 měsíce v roce.

Nepřihlášený

Dobrý večer, mám Volvo S6.. | 23.8.2017 20:14reagovat
avatar

Dobrý večer,

mám Volvo S60 (cca 13 let staré ),svatá to pravda..Po korozi ani stopa...

Nepřihlášený Igor

Mě se líbí,jak se majitelé.. | 23.8.2017 20:44reagovat
avatar

Mě se líbí,jak se majitelé Mazdy čertí a pomlouvají Octavie.Mám v rodině tři,koupené jako nové..1999,2005 a 2002..absolutně bez koroze...chudáčkové bambusové vám reznou a klepne vás z toho...haha

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Zub

tak koncern, to je opravdu.. | 23.8.2017 20:49reagovat
avatar

tak koncern, to je opravdu vtip.

Golf je ukázka koroze.

Ohledně MPV jsem skončil u Renault Espace, protože Sharan klony byly rezavý plečky.

Espace III je z laminátu a spodek potopený do zinku - není ničím stříkaný.

Espace IV j má všechny dveře z plastu, u 14letýho auta jsem nalezl 1cm kousek na hraně střechy, skrytá místa uplně bez koroze - rozebíral jsem zadek - felicie mi brzdila o auto a byla na kaši, espace se jen trochu prohnula traverza pod nárazníkem.

Nepřihlášený Jirka_1

Reakce na: Většina dnešních aut by si.. | 23.8.2017 21:00reagovat
avatar

Jsi upad, ne?

Nepřihlášený Martin

Ford a Škoda VW. Měl jsem.. | 23.8.2017 21:00reagovat
avatar

Ford a Škoda VW.

Měl jsem MONDEO mk4 10 let, bez koroze kastle, pouze ramena a zadní víceprvková náprava, povrchová rez, nájezd 210 tisíc km, pohoda. Ve firmě OII před faceliftem prahy u zadních dveří chytlé, Superb I, víko kufru po rzi prosvítalo skrz hrůza. VW Caddy shnilá kapota po 4 letech, Pasat CC rezly dveře odspoda... Tak kde je sakra pravda. Dle mého shnijou dříve či později všechny, jsou ze železa a plechu..

Nepřihlášený Ladis

Moje zkušenost: Renault Sc.. | 23.8.2017 21:02reagovat
avatar

Moje zkušenost: Renault Scenic, I. generace, facelift (2001) - flíček za levým zadním kolem na nosníku. To je vše na auto staré 17 let. Nebouráno. Pár míst bez laku (odlétnutý kamínek) na plech. Pozinkováno, bez ošetření - bez koroze.

Pokud Renault dělá auta stejně, rád bych si koupil zase Scenic.

Nepřihlášený Jiří Muryc

Reakce na: Nelži tady píčoviny. Měl.. | 23.8.2017 21:07reagovat
avatar

mám megane 2 od 2.2003 denně jetý má 272 000 km

a nikde žádná koroze. Proto jsem si koupil znovu megane 4

Příště před odesláním nahlédni do slovníku.

VÝKU ...to je dobré.

Nepřihlášený tomas fuk

no mam fokuse 16 let jezdi.. | 23.8.2017 21:09reagovat
avatar

no mam fokuse 16 let jezdi v tyhle agresivni soli...rezne za podbehama pred prednima dverma..vsechny dvere jsou dole zrezly..jinak docela dobry..neznam auto co nerezlo

Nepřihlášený lex

Mel jsem focuse I prahy.. | 23.8.2017 21:20reagovat
avatar

Mel jsem focuse I prahy a lemy po 10 letech pěkně rezly fusion je po deseti letech v pohodě opel agila mam 15 let zatím 200 tis.km a ani náznak ze by chtěl rezavet fabia rezavela po 7 letech o Felicii se nebudu ani bavit. Hodně jezdím a divám se po autech a nejvíc rezave jsem viděl Mazdy škody Fordy suzuki Renault hodně dobře mi připadá volvo citroen peugeot audi zbytek je tak uprostřed

Nepřihlášený Honza

Mazda Xedos V6 2l, r. v. 9.. | 23.8.2017 21:34reagovat
avatar

Mazda Xedos V6 2l, r. v. 98, bez koroze dodnes, pouze jeden díl výfuku měněn, loni poprvé konzervace spodku, dovoz z UK. Neskutečný držák včetně motoru a všeho ostatního, jen běžná údržba, na silnici denně, nikdy v garáži. Že by výjimka z pravidla?

Nepřihlášený

Jojo vw nejlepsi :) | 23.8.2017 21:45reagovat
avatar

Jojo vw nejlepsi :)

Nepřihlášený Memphis.unv

Když jsem měl Alfu 156, pr.. | 23.8.2017 21:56reagovat
avatar

Když jsem měl Alfu 156, první drobný puchýřek zespodu na prahu se objevil v 19 letech.

Na manželčiné podobně.

Naopak nevidím desetiletou škodovku, která by nebyla dokola

Nepřihlášený G1

Kouzelné, jak všichni ratl.. | 23.8.2017 21:58reagovat
avatar

Kouzelné, jak všichni ratlíci tady štěkají na autoforum a přitom je to jenom přetištěný výsledek výzkumů APA, která se dlouhodobě zabývá korozí aut v Kanadě.

Nepřihlášený Honzík

V loni jsem v bazaru pořiz.. | 23.8.2017 22:06reagovat
avatar

V loni jsem v bazaru pořizoval ojetou jedničkovou oktávku a bylo na ní opravdu minimum koroze. Na to, že je to už 17 let starý auto, tak je znát, že se předchozí majitel o vůz staral,měl jsem hold asi štěstí na dobrý kus.

Nepřihlášený Pavel

Proc porad lzou o fauve. J.. | 23.8.2017 22:08reagovat
avatar

Proc porad lzou o fauve. Je zajimave ze nebyt tech nemeckych das auto. Nemel bych praci s karosarinou. Tak at nam stale krasne hniji. Ja budu vysmaty. Pekny vecer.

Nepřihlášený JURA

Takže pane redaktore, nevím.. | 23.8.2017 22:15reagovat
avatar

Takže pane redaktore, nevím kde berete tyto zaručené zprávy ale já osobně mám MAZDU 6, rok výroby 2005, do roku 2011 byla garážovaná ale nikterak přehnaně ošetřována, od roku 2011 až doposud mi stojí před barákem a krom drobné koroze na lemu zadního blatníku jinde NENÍ po korozi ani stopy. Jezdím v létě, v zimě, v dešti, po prosolených silnicích. ASI MÁM ZÁZRAČNOU MAZDU 6!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukáš Zima

Zajímalo by mě, kde se ber.. | 23.8.2017 22:24reagovat
avatar

Zajímalo by mě, kde se berou ty zprávy o rezavění Mazd. Jestli reznou, tak je to asi tak jediné, co se na Mazdě kazí. První jsem si pořídil už v 1996 a dnes mám už pátou Mazdu 6 z r. 2013. Nikd jsem neřešil jedinou závadu, ani rezivění. Oproti tomu žena jezdila s Peugeotem a teď s Nissanem a stále řešíme nějaké průsery. Kdyby to byla jen rez, tak je šťastná...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Většina dnešních aut by si.. | 23.8.2017 22:24reagovat
avatar

ŠKODA 120 bez koroze ?. Ano ta co stála v zimně v garaži a nepřišla do styku s posypovou slolí (posypovým štěrkem) .ŠKODA Favority hlavně ty první kousky rezivěly velmi rychle .

https://www.youtube.com/watch?v=AfwBRuw2wHE

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Provo

Reakce na: Zajímalo by mě, kde se ber.. | 23.8.2017 22:31reagovat
avatar

No vidíš, pátou Mazdu za dvacet let, takže nevydrží ani čtyři roky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Martin Daneš

Já na Mazdy nemůžu říct kři.. | 23.8.2017 22:34reagovat
avatar

Já na Mazdy nemůžu říct křivého slůvka a není to první hodnocení kde vidím mazdy jako nejvic rezavějící. Měl jsem spíše problémy u VW a Oplu s odcházejícím lakem na plastových dílech nárazníků. Mazdu jsem měl Demio od 1998 do 2006. Byl to držák a dodnes jezdí skvěle. Dal jsem ji synovi pře 11 lety a rez jsme nikdy neřešili, jen tu a tam klasická malá orez, kterou stačilo přebrousit, tak nevím....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lukáš Zima

Reakce na: No vidíš, pátou Mazdu za d.. | 23.8.2017 22:40reagovat
avatar

vtipné, ale to je tak vše. První Mazda u mne jezdila 8 roků, druhá 6 roků a protože zkušenost byla dobrá, tak jsme pak koupili první šestku v 2010, a pak další 2 vozy Mazda v r. 2013 a to pro mne i pro ženu. Ve firmě pak měla žena zmiňovaný Peugeot a ten musel po 1. roce z domu, protože jet někam 500km byl risk.

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Já na Mazdy nemůžu říct kři.. | 23.8.2017 22:44reagovat
avatar

Moje řeč, moji známí za tu dobu, co jezdím bez problémů s Xedosem už prostřídali několik aut, u mně ta potřeba zatím nenastala, navíc atmo Véčko šestilitr je Kostěj nesmrtelný proti dnešní naleštěné bídě..

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Chuan Perverez

Z dobrých - Fiat Punto, Pe.. | 23.8.2017 22:47reagovat
avatar

Z dobrých - Fiat Punto, Peugeot 205, fiaty vůbec od rezavého Una polepšily. Měl jsem i fildu GLS a páté dveře v pohodě, jen zadní lemy šly do kytek.

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Moje řeč, moji známí za tu.. | 23.8.2017 22:48reagovat
avatar

Pardon, ne šestilitr, samozřejmě šestiválec a dvoulitr.. Chybička se vloudila.

Nepřihlášený Jiří

Reakce na: Takže pane redaktore, nevím.. | 24.8.2017 00:33reagovat
avatar

Lehni si pod ní,díry máš v podlaze,vyrezlý flašky tlumičů atd. Zvenku hnijou opravdu jen lemy,a to jen tomu,kdo se o auto nikdy nestaral.Pokud by někdo investoval,jednou za dva roky 2000,-Kč do nástřiku spodku a dutin,auto mu nezrezne. Jenže dnes jsou všichni líní,jak veš.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ness

I na tom islandu se dá pot.. | 24.8.2017 06:32reagovat
avatar

I na tom islandu se dá potkat i jezdící škoda 120 :-). Je to ani dva týdny zpět. :-) Pisatel asi ještě nebyl na islandu a píše tu moudra. Nemluvě o Faerských ostrovech kde nové auto nepotkáte a klima je tam ještě drsnější než na islandu, prší tam téměř pořád. :-)

Nepřihlášený Jirka Černý

Auta před 89 bez adekvátní.. | 24.8.2017 07:32reagovat
avatar

Auta před 89 bez adekvátní péče rezla všechna a to šíleně, vrchol byly první Favority ty vyblitě zelené odtekly kanálem za pár let, měl jsem spoustu japonců, skvělá auta ale koroze děs. Felda dotažená z německa byla skoro jak z titanu tím narážím na to jak Škodovka nedělá rozdíl mezi zákazníky u nás a v německu, O1 po tom co dostala plasty do podběhů docela uspokojivé.

I koroze je o přístupu, kde auto parkuje, kde a jak se s nim jezdí, kdo auto umyje a mokré ho dá do vlhké nevětrané garáže, v zimě od solí tamtéž nemůže se divit proč mu to hnije víc než tomu kdo na auto tzv. kašle a nechává ho celý rok venku.

Nepřihlášený

Je to PR článek nebo si je.. | 24.8.2017 07:34reagovat
avatar

Je to PR článek nebo si jen nerozumíte autům ? koncern je prostě super co ? asi nechodíte z té redakce na ulici už vůbec ne ?

ps. Megane I korozi na kastli neznal vůbec, na podvozku ano :)

Nepřihlášený

Vozy s excelentní ochranou.. | 24.8.2017 07:39reagovat
avatar

Vozy s excelentní ochranou a jak na potvoru samej VW... že vám z toho není blivno.

ps Suzuki Swift r.2007 absolutně bez korozena povrchu i na povozkové části.. pochybuju, že by se o to někdo zvlášť staral. Prostě píšete abolutní kecy.

Nepřihlášený gurus

Tak FOFO MK1 rezl ale MK2.. | 24.8.2017 08:48reagovat
avatar

Tak FOFO MK1 rezl ale MK2 a hlavně MK3 už vůbec. Golf je teda pekáč co rezne...vidím to u kamaráda. Octavia MK2 tak tý reznou prahy, možná proto tu taky neni :-D

Nepřihlášený D1

I toto je vysvětlení, proč.. | 24.8.2017 09:02reagovat
avatar

I toto je vysvětlení, proč je Mazda stále malá a bezvýznamná automobilka jejíž auta se moc neprodávají. Lidé si prostě kupují to co má nějakou výdrž ne aby jim za pár let zbyla hromádka rzi, kterou smetou lopatkou do popelnice.

Nepřihlášený johny

jak už tady někteří psaly.. | 24.8.2017 09:45reagovat
avatar

jak už tady někteří psaly pokud se majitel o auto stará tak mu vydrží, já mám například feldu a každý rok kontroluju podvozek a dutiny a každý dva roky dutiny i vystříkám popř i podvozek a koroze nikde na technický 0 závad, musím ale říct že parkuju v garáži ale v zimě v soli jezdím normálně.

jo a např starej renault scénik a další jsou na tom s korozí stejně jako feldy.

Některý Mazdy a Fordi fakt dost reznou a každej kdo se v autech vyzná a pracuje s nimi (automechanik) vám to i potvrdí. Škodovky od roku přibližně 2002 - 5 mají antikorozní ochranu o dost lepší a maximálně se někde objeví pupínek nebo bublina ale aby to vysloveně hnilo to né.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Larry

obvyklá hromada hoven....... | 24.8.2017 10:28reagovat
avatar

obvyklá hromada hoven.....Ford má oboustranně pozink karoserii...a dle odborného pisatele má špatnou ochranu karos....a i některý další nesmysly vycucaný nevím odkud....hrůza jeko obvykle

Nepřihlášený Egeto

Pokial sa ludia o auta sta.. | 24.8.2017 10:46reagovat
avatar

Pokial sa ludia o auta starat nebudu a nechaju ich pokakane od vtakov, alebo neocistia pocas zimy od soli aspon raz za cas, tak to ten lak and spodok nevydrzi.

Priznajte sa kto tu nechava exkrementy od vtakov alebo sol na aute celu zimu? ja som poslednu zimu nechaval cistit auto 3x a to som mal zakazdym tolko soli ze som mal biele flaky po aute. Tak isto nenechavam exkrementy, kedze na renaulte po 3 rokoch od kupy ako noveho sa zacal odlupovat lak az na plech - moja chyba. Je to cele o tom ako sa ku autu staviame, a ako sa o neho starame. pokial si vsimam a vidim ze auto je odrete napr, necham spravit, renault bol takto okrem strechy prelakovany dokola kedze sa mi na nom vysantil daky dobrak par mesiacov po kupe.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

No radši budu mit zrezlou.. | 24.8.2017 10:53reagovat
avatar

No radši budu mit zrezlou pojizdnou Mazdu ale spolehlivou kterou jednou za rok osetrim vlastnimi silami před barákem barvou za 100 Kč než udajne nereznouci poruchovy koncern VW do nějž majitel musí rocne vrazit desetitisíce Kč aby byl pojizdnej. Jinak mazda je ve vývoji motorů absolutní špička a dokonce jsou její modely dle nárazových testů a v jizdnich vlastnostech a ve spotřebě paliva na absolutní špičce mezi seriovymi vozidly. Mazda je u mne TOP.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: To už je moc. VW jako auta.. | 24.8.2017 11:57reagovat
avatar

Zajímavé máme už asi 10 let VW 5.5 řady a žádná rez, možná nekupovat auta kdo ví kde ale přímo od dodavatele

Nepřihlášený elon musk

na ty fotce mazdy je ten z.. | 24.8.2017 13:03reagovat
avatar

na ty fotce mazdy je ten znak dobře nelepenej až na tu rez

Nepřihlášený Vojta

Reakce na: To už je moc. VW jako auta.. | 24.8.2017 13:04reagovat
avatar

Mám passat b 5 variant r.v.2001 bez jediné tečky koroze.

Nepřihlášený hugo

a kde jsou zasrané škodovk.. | 24.8.2017 13:08reagovat
avatar

a kde jsou zasrané škodovky-ty uplně propadli ,hahaha

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel Dostál

Jak může autor napsat, že.. | 24.8.2017 14:16reagovat
avatar

Jak může autor napsat, že je Ford Kuga Ford Escape, když je to zcela jiná platforma

Nepřihlášený Milan

Naprosto zbytecny a nesmys.. | 24.8.2017 14:24reagovat
avatar

Naprosto zbytecny a nesmyslny článek, ktery absolutne nehodnoti automobilove znacky celym spektrem a napr. Peugeot ani Citroen nema taktez zadne problemy s korozi karoserie a vubec nejsou zmiňovány.

Nepřihlášený Papi

U Felicii uz byla antikoro.. | 24.8.2017 14:41reagovat
avatar

U Felicii uz byla antikorozni ochrana na slusne urovni. Problem byla mista, kde se usazuje vlhkost a bahno ze silnice. A tech bylo u Felicie dost. Kdyby mely vsechny z vyroby plastove podbehy, jako novejsi Skodovky, byly by dnes v daleko lepsim stavu.

U jednickove Fabie se nachazi take jedno misto, kde se usazuje bahno - spara mezi blatnikem a prahem u spodni hrany prednich dveri. Ta je shnila snad u vsech Fabii. A takova mista jsou snad u vsech aut a musi se jim venovat pozornost. Problem je, ze u mnoha aut jsou tato mista skryta a majitel si vychvaluje, jak ma auto bez koroze, dokud mu napriklad neupadne naraznik, protoze uz na nicem nedrzi

Nepřihlášený pepan

Reakce na: Tak jsem čekal na škodovku.. | 24.8.2017 19:49reagovat
avatar

to je teda hodnocení,máme Suzuki swift rv. 2008 a je v naprosté pohodě bez oprav a koroze denně na cestách tachec 168000 a to pouze při pravidelné údržbě.

Nepřihlášený Jirka61

Mám tříletou Mazdu 3 bez ře.. | 24.8.2017 20:05reagovat
avatar

Mám tříletou Mazdu 3 bez řezu. Co dělám špatně? :-)

Na fotkách je vidět sice totálně prorostlý díly, ale spíš bych tipoval na měněný díly po bouračce.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Ani seneptej

Ale jo je to pravda zinkov.. | 24.8.2017 20:37reagovat
avatar

Ale jo je to pravda zinkované kasle golfa a a3 jsou držáky. Mazdofilové se můžou pokvačit,

Nepřihlášený Ani seneptej

Reakce na: Mám tříletou Mazdu 3 bez ře.. | 24.8.2017 20:40reagovat
avatar

3 roky beru asi tak že mi uschnul inkoust na záručáku :-) Moje první auto Golf IV 1999 doteď bez koroze tak za pár let přijď porovnat :-) Jen abys tu mazdu nepřinesl v prášku :D

Nepřihlášený Ani seneptej

Reakce na: a kde jsou zasrané škodovk.. | 24.8.2017 20:43reagovat
avatar

Škodovky zásadně nerezaví těm SUV 1,3, FABKÁM 1,2 a všem zbylým vysavačům se odjebe motor dřív než na kasli koroze vůbec sedne :DDD

Nepřihlášený Slušný občan

Mám 40 let starýho Trabant.. | 24.8.2017 21:24reagovat
avatar

Mám 40 let starýho Trabanta a vůbec nerezaví :-D

Nepřihlášený Lukáš

Reakce na: Coze ze vw nerezne? Vtip?.. | 24.8.2017 21:39reagovat
avatar

jenom blbec může srovnávat jízdní vlastnosti auta co kdysi stálo 350tis a auta co se běžné prodávalo za 600tis. O jiné třídě ani nemluvě...

Nepřihlášený Lukáš

Reakce na: No radši budu mit zrezlou.. | 24.8.2017 21:43reagovat
avatar

Já jsem si chtěl také koupit novou Mazdu 3. Auto za 550tis, vše super, než jsem šel na fórum a dočetl se, že bych musel po koupi nastříkat spodek a dutiny. Ale i tak jsem byl rozhodnutý do toho jít. Bohužel jsem narazil na téma, jak lidé mají zrezlé sedačky po pár měsících. Šel jsem znova k prodejci a obě Mazdy na saloně měli zrezlé sedačky. Poslal jsem email do Mazdy ČR, poslala mě slušně do hajzlu. No tak si Mazdu nekoupím...

Nepřihlášený ramon

Nejlepší je Volvo, pak Fra.. | 25.8.2017 00:54reagovat
avatar

Nejlepší je Volvo, pak Francouzi, a až potom ten zbytek.

Nepřihlášený Kotelník

Reakce na: To už je moc. VW jako auta.. | 25.8.2017 07:23reagovat
avatar

:-) to si nesmíš kupovat auta z bazaru, třikrát otočený přes boudu a s rovnanými plechy

Nepřihlášený Le Marginal

No jo, Mazda - sračka všec.. | 25.8.2017 08:06reagovat
avatar

No jo, Mazda - sračka všech sraček :-D to se vas kolega Prokopec prekousne vzteky v pase :-D

Nepřihlášený Berta

Reakce na: Mě se líbí,jak se majitelé.. | 25.8.2017 08:41reagovat
avatar

To není pomluva,to je konstatování pravdy,ochcávky prostě hnijou :-D

Nepřihlášený facom

Reakce na: No vidíš, pátou Mazdu za d.. | 25.8.2017 08:44reagovat
avatar

nebude to spíš tím,že má prostě někdo dost peněz na to,aby auto měnil za novější co pět let?O výdrži to nebude

Nepřihlášený Ralf

Reakce na: Lehni si pod ní,díry máš v.. | 25.8.2017 08:46reagovat
avatar

Naprostý souhlas,dnes se stříkání dutin prakticky nedělá,tak to potom hnijou prakticky všechny auta a hezky zevnitř

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Že Mazdy rezaví na to nejs.. | 25.8.2017 08:50reagovat
avatar

Že Mazdy rezaví na to nejsou potřeba výsledky nějakého kanadského výzkumného ústavu, to každý ví a vidí na silnicích, na to, jak málo Mazd jezdí po silnicích je každá druhá orezlá.

Nepřihlášený Lubo

Reakce na: Ani ne desetiletá oktávka.. | 25.8.2017 08:58reagovat
avatar

Tak byla bouraná, jinak to není možné

Nepřihlášený Lubo

Reakce na: Naprostý souhlas,dnes se s.. | 25.8.2017 09:01reagovat
avatar

"Stříkání" dutin se dělá ve Škodovce přímo ve výrobě, je k tomu určená celá hala (výrobní linka), tzv. zaplavování , kde se celá karoserie "vystříká" horkým "voskem" .... Vše automatizované.

Nepřihlášený Elaborat

Proč autor na začátku toli.. | 25.8.2017 09:36reagovat
avatar

Proč autor na začátku tolik zmiňuje déšť? Nemyslím si, že by samotný déšť nějak vadil.

Nepřihlášený eF

Reakce na: ŠKODA 120 bez koroze ?. An.. | 25.8.2017 10:38reagovat
avatar

Starší škodovky vždy rezly doslova před očima, odjezdil jsem jich dost, typy 100,110,105,120 snad všechny typy, Favoritů, Felicií, pickupy i sedany. Na Š 100/110 jsem začínal a neustále sháněl prahy, přední blatníky, při vší péči jsme je musel měnit po 2 -letech, prorezlé naskrz, tehdy jsem to bral jako normální, že to nevydrží. A to jsem pravidelně stříkal dutiny Rezistinem, spodek auta nátěr asfaltem. Zajímavé je, že když auto z nějakého důvodu muselo na pár měsíců do garáže (změna vlastníka, dědictví, dlouhodobá nemoc), tak rezlo i v suché garáži a o poznání rychleji, než za provozu. Ty teorie o dešti a soli proto neberu vážně.

Nepřihlášený Musil

A renault ? | 25.8.2017 11:29reagovat
avatar

A renault ?

Nepřihlášený Hook

Reakce na: Škodovky jsou určitě napro.. | 25.8.2017 12:26reagovat
avatar

Škoda je takový lepší FIAT! Tyto auta miznou před očima!

Nepřihlášený Sam

první Mazdu 626 5 let star.. | 25.8.2017 15:53reagovat
avatar

první Mazdu 626 5 let starou jsem dovezl před 28-mi lety. Prý ještě dnes jezdí. Další 626 2.5.l , Demio a Tribute 3 l jsem zakoupil ihned do uvedení na tuzemský trh. Takže nejsou již nejmladší.

Všechna tato auta jsou dodnes v naší rodině. parkují na ulici, ale žádné problémy ani koroze.

Tak nešiřte takové fámy.

Nepřihlášený bobo

Těžko říct, kdo má dnes ne.. | 25.8.2017 16:12reagovat
avatar

Těžko říct, kdo má dnes nejlepší ochranu, to se uvidí za 10 let.

Jinak z dnešních ojetin starých cca 13 let jsou na to nejlépe asi francouzi, volvo a italové.

V poslední době vídám celkem dost korozí načnutých Passatů B6. VW tuhle generaci oje.bal snad ve všem.

Co se týče Mazdy, tak ta se zlepšila, ale riskovat už to znovu nehodlám.

Nepřihlášený Margaréta

Mám Daciu Sandero 1,4 MPI... | 25.8.2017 16:25reagovat
avatar

Mám Daciu Sandero 1,4 MPI...8,5r.,negáražované,jazdím zima-leto a bývam v hornatej oblasti,kde v zime solia aj sypú štrk.Na karosérii niet stopy po hrdzi,jediná investícia bola pred polrokom výmena stredného dielu výfuku (100€ aj s prácou?).Žiadne poruchy,žiadne starosti.Stálo 240 000 SK (cca 8000€) a ak kúpim,tak znovu túto značku.Na moje potreby bohate vyhovuje a chcem auto,ktoré slúži mne,nie ja jemu ?.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Margaréta

Reakce na: Mám Daciu Sandero 1,4 MPI... | 25.8.2017 16:28reagovat
avatar

Hehe,miesto smajlíkov mi tam dalo otázniky....

Nepřihlášený Margareta

Reakce na: Pokial sa ludia o auta sta.. | 25.8.2017 16:32reagovat
avatar

Tak ja som taký hriešnik,za 8,5 roku som ho neumývala (nikto mi to neverí,hehe...) akurát vnútrajšok vyčistím :) a vtáky ma obchádzajú,parkujem pod strieškou.

Nepřihlášený jan

A co Francouzi ? Třeba Ren.. | 26.8.2017 06:34reagovat
avatar

A co Francouzi ? Třeba Renault má 12let záruku na kastli .

Nepřihlášený Hunday

Reakce na: Škodovky jsou určitě napro.. | 26.8.2017 17:10reagovat
avatar

Můj hyudai neshnije nikdy protože po 5 dojezdí

Nepřihlášený Řidič

Reakce na: A škodule jsou kde? ;-) | 26.8.2017 17:10reagovat
avatar

A mrdky z Nošovic?

Nepřihlášený Jak

Reakce na: Mám Daciu Sandero 1,4 MPI... | 26.8.2017 17:12reagovat
avatar

Čoboli nesolí?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Lubos

Reakce na: Čoboli nesolí? | 28.8.2017 12:48reagovat
avatar

Řekl ovcomrd ....

Nepřihlášený Xman

měl jsem dvě mazdy a byl t.. | 30.8.2017 13:32reagovat
avatar

měl jsem dvě mazdy a byl to masakr jak rezly...

Nepřihlášený easy

Reakce na: jak už tady někteří psaly.. | 3.9.2017 19:55reagovat
avatar

tak niekedy je to aj vyrobou. ked do nasich koncin dovlacite auta robene v spanielsku pre spanielsky trh tiez zacnu kvitnut po roku...alebo z talianska.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marex

Reakce na: tak niekedy je to aj vyrob.. | 4.9.2017 04:02reagovat
avatar

Pěkná blbost. Kupuji auta do rodiny hlavně z Itálie, kde byla provozována, protože nenesou žádné známky koroze, na rozdíl od všeho co jezdilo po ČR, Německu nebo Rakousku, právě díky absenci solanky. Auta jsou pak provozována celoročně a nadále bez známek rezavění. Takže si ty pohádky nechej do hospody u piva :-)

Nepřihlášený skodafil

Reakce na: Většina dnešních aut by si.. | 4.9.2017 13:37reagovat
avatar

No o korozi škodovek si něco pamatuji. A že s ní věru kamarádily dost intimně. Zejména prahy prokvetly za chvíli.

Nepřihlášený skodafil

Reakce na: Záruka na prorezivění karo.. | 4.9.2017 13:39reagovat
avatar

Kvetlo mi starší Mondeo, na záruku proti prorezivění mi to opravili grátis. Smysl rozhodně má.

Nepřihlášený vwbarbar

Dvacet let starý Passat B5.. | 20.9.2017 21:13reagovat
avatar

Dvacet let starý Passat B5. Jeden puchýřek pod znakem na zadních dveřích, dva puchýřky na zadním lemu vpravo. Oba díly byly lakované po poškození. Tam kde nebyl zásah lakýrníka, není nic. Na spodku lehká liška zadní nápravy. Absolutně odolné proti korozi. Pět let starý Yeti - korozí napadené všechny dveře kromě pátých. Hanba co dnes dokážou odfláknout..

Nepřihlášený steve

Reakce na: Většina dnešních aut by si.. | 20.9.2017 21:20reagovat
avatar

To s tou stodvacítkou myslíš ironicky? Mě prorezly prahy na tři roky starém autě.1982koupeno, 1985 prahy turch a přední blatníky nahoře taky. Pod blatníkama se musel opravovat i sloupek. Tak tu nemel pohádky. Sice na negarážovaném autě, ale přeci i tak trochu brzo, ne?

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama