Reklama

Koupit nový vůz nebo ojetinu? Toto jsou důvody, proč dát přednost novému autu

 | 50 příspěvků | 11.10.2017 Petr Miler
Reagovat

Nepřihlášený Al

Jo, jo, nové je nové. Zaži.. | 11.10.2017 14:31reagovat
avatar

Jo, jo, nové je nové. Zažil jsem to v životě zatím dvakrát, naposledy letos v červnu, a pokaždé, když přijdu do garáže, musím se štípat, abych uvěřil, že je ta krása moje... Nákup nového vozu je něco jako malá svatba :-)

Nepřihlášený nathan

Proč ksakru všude podpraho.. | 11.10.2017 15:08reagovat
avatar

Proč ksakru všude podprahově vnucujete Škodovku? Stačí se kouknout na úvodní foto článku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Proč ksakru všude podpraho.. | 11.10.2017 15:29reagovat
avatar

Škodovku nemáme, naposledy mal nebohý otec ako svoje prvé auto Škoda 100, odvtedy nič. Takže určite do fanklubu nepatrím. Ale je to najpredávanejšie auto u nás, je to domáca značka ( síce v úvodzovkách ), tak mi zase to obrovské hatovanie na každú zmienku o Škodovke po diskusiách príde prehnané, skoro akoby fungovala nejaká platená squadra od Hjúndéé. :-D

Dávnejšia partnerka mala služobnú Feldu, súčasná mala služobnú dvojkovú Octaviu, párkrát som sa v oboch zviezol, nedávno sme na dovolenke nafasovali v požičovni Rapida 1.2 TSI, takže nejaké minimálne skúsenosti s nimi mám a nemyslím si že by to boli špatné autá, že by boli nejak propagačne tlačené médiami.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Obrnegr

auto jedině nové ,ale přít.. | 11.10.2017 15:29reagovat
avatar

auto jedině nové ,ale přítelkyni pořádnou ojetinu:-)))

Nepřihlášený 883ccm

Ještě bych dodal - byrokra.. | 11.10.2017 15:38reagovat
avatar

Ještě bych dodal - byrokracie. Koupit nové auto, tak jeho registrace je hračka a v podstatě ji zařídí autosalon. Ojetina - to je neskutečná jeb.ačka. Evidenčka, technická max. do dvou let, ověření stavu, odhlášení/přihlášení ...

Nepřihlášený Tiburon

ale nejvíc se povedla ta 9.. | 11.10.2017 15:41reagovat
avatar

ale nejvíc se povedla ta 911 s V8 :-D

Nepřihlášený Sir CHerokee

Odkdy je 911 s V8? Ne vše.. | 11.10.2017 15:41reagovat
avatar

Odkdy je 911 s V8? Ne vše nové je dobré. Asi málokdo z fandů dá přednost nové Fiestě ST s 2,3 válcem před předchozí stejně výkonnou 1,6 se 4 válci, která navíc byla podstatně levnější.

V USA dodnes jezdí velké množství starších aut, protže jejich motory s velkými atmo V8 jsou nesmrtelné a snadno opravitelné. Žádný tříválec s turbem neujede milion kilometrů a většina ani půlku.

Nepřihlášený qwert

Asi budu exot, ale mám už.. | 11.10.2017 15:42reagovat
avatar

Asi budu exot, ale mám už 9-té ojeté auto. Na nové totiž nemám. Na dluh auto nechci. Už tak předražené křápy a ještě za víc? Ani omylem! 3-4 leté auto (ano, jak které) se dá koupit za "polovic". A poslouží stejně dobře.

Nepřihlášený rejpal

Reakce na: Proč ksakru všude podpraho.. | 11.10.2017 15:43reagovat
avatar

Nové je nové, to je pravda, ale jak to udělat, když chci normální auto bez spousty elektronických hovadin, které jsou v podtatě akorát na dvě věci ( na nic a na h....), kde když si chci zapnout větrák, tak nemusím zastavit a složitě hledat na přiblblém tabletu. A hlavně kde pohoná jednotka je motor a né oturbený nesmysl z dětské hračky.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dženda

Jediné, co mě nutí přemýšl.. | 11.10.2017 16:27reagovat
avatar

Jediné, co mě nutí přemýšlet o novém autě je vyšší bezpečnost. Jinak mě ani nenapadne chtít nové auto proto, že při jeho řízení nemusím nic dělat. Já si kupuju auto, abych ho řídil a pořádně se u toho nadřel :D Mám Mondeo 2005 2.0 benzin 107kW, a když jsem jednou řídil Octavii 1.4TSI, tak se mi chtělo zvracet. Tak nekomunikativní řízení a nepřesný plyn, že jsem měl co dělat, abych auto vůbec udržel na silnici...

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený hello

Reakce na: Jediné, co mě nutí přemýšl.. | 11.10.2017 16:56reagovat
avatar

to vis ze jo pepo :D ty si ridil akurat tak svoj vocas pod stolom. auto si neudrzel na silnici bo neumis ridit ty kokote nadutej

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Jakub

Souhlasím. Měl jsem ojetá:.. | 11.10.2017 16:57reagovat
avatar

Souhlasím. Měl jsem ojetá: Ford Fiesta 1.1 33kw r.v.1995 jediné spolehlivé ojeté auto najel jsem na ní 98000km a dolejval jen olej a měnil svíčky. Pak to začalo, Golf IV-víc bych nechtěl. Stálo mě 60000tis, po 70000km generálka motoru a celkově vrak u kterého furt něco odcházelo a žral přes litr oleje na 1000km. Suzuky Baleno, Renault Megane, Octavia I, a teď si nic moc nevybavuji. Každopádně jsme před 4 roky koupili TSIčko a spokojenost. K dnešnímu dni, najeto 173500km, olej nebere, výkonostně nám vyhovuje(hlavně už je přes 100000km nachipováno na 95kw a 220Nm). Tenkrát jsem odmítl spekulace o tomto motoru jak je špatný a jak rychle odejde. Prostě jsme ho koupili a jezdíme. Olej každých 10000km a chováme se k němu s rozumem. Ojeté už nikdy, je to nevratná kasička. Tohle si necháme snad co nejdéle. Brzdy budeme dělat poprvé(173500km) a jinak měníme olej,ssvíčky a letos koplet naplň do klimatizace(kde po 4 letech ubylo pouze 100gramů). Pro ty co nejvěří, jsem ochotný poslat naskenovanou servisní knížku.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Článek jsem nečetl, ale je.. | 11.10.2017 17:32reagovat
avatar

Článek jsem nečetl, ale ještě může být malá výhoda STK až za 4 roky

Nepřihlášený

Tu srovnavacku RS230 s Car.. | 11.10.2017 18:29reagovat
avatar

Tu srovnavacku RS230 s Carrerou S bych prosil! To bude opravdu zajimave. Ceny 997 jsou stale porad dost vysoko na to, jak to asi (az tak moc) nejede :)

Nepřihlášený Jiří

Nové auto je nové auto, al.. | 11.10.2017 19:25reagovat
avatar

Nové auto je nové auto, ale to neznamená, že to je vždy lepší volba. Každý ať si koupí co chce. Já si kupuji auta co se mi líbí a neřeším rok výroby. Daleko více sexi může být Honda civic 4g v černém laku než škodovka s patvary vygenerovanými počítačem. Některé škodovky jsou pěkné a moderní, neříkám, ale třeba taková Fábie 2 generace, z ní se mi chtělo blít když byla nová a i teď. Nechápu jak se to auto mohlo někomu líbit. Vyšší než širší, divně zaoblený předek i zadek, že člověk nepoznal, kde je vlastně záď a kde příď. Jediné proč si to někdo koupil je, že to bylo nové auto a škodovka. Jinak souhlasím, že auta nová jsou daleko rychlejší a mají daleko větší průměrnou rychlost. To ale znamená jen to, že budu všude dřív a uplně bez snahy. Kdo chce auto které chytí za srdce, rozhodně to nebude takové auto, ale bude to auto, nebude třeba tak rychlé, ale bude to stroj na který je radost pohledět, chytne za srdce atd. Aneb, proč se lidé chodí dívat na parní lokomotivy? Protože i když už jsou proti moderním elektrickým zoufale pomalé, mají něco, co moderní nemají zatím, než také zestárnou a bude mít pár z nich něco do sebe. Proč je nejdražší M kové BMW M3 z konce osmdesátých let a né nová M3? Protože tomu prostě něco chybí. Nemá to tu auru a nevyzařuje z toho to, co z původní M3. Jsou prostě auta povedená a legendární a pak auta co jsou jen na přepravu z bodu á do bodu b. A stáří nebo novost bych vůbec neřešil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: to vis ze jo pepo :D ty si.. | 11.10.2017 19:44reagovat
avatar

Tak koukám, že se vždy najde nějaký debil co má IQ šumící trávy a místo ústní vody kloktá močůvkou

Nepřihlášený Radon

Ojetina 3-4 roky stara by.. | 11.10.2017 20:34reagovat
avatar

Ojetina 3-4 roky stara by pro mne byla lepsi volba, pokud bych znal puvod a ridice, pripadne pokud bych mel dobreho kamarada automechanika, kteremu bych veril. Treba ze se cesta do Chorvatska nezmeni v boj o preziti. Takhle jsem radeji zvolil hure vybavene nove auto. Ale mam ve svem okoli par znamych (mladsich nez ja), kteri to nemohou pochopit :-)

Nepřihlášený Mathew

Nové je nové, ale proč kup.. | 11.10.2017 20:44reagovat
avatar

Nové je nové, ale proč kupovat něco co bude mít za 4 klidně o 2/3 menší hodnotu? Tolik peněz do servisu nikdy nenarvete pokud nejste úplná paka a riziko, že cestou do Chorvatska se to rozbije je asi úplně stejné jako u nového auta. Doba, kdy jste novým autem mohli jet bezpečně skoro bez rizika byla velmi krátká tak 1996-2008... navíc znám auto, které má najeho 10k km a už bylo 2x na odtahovce tím nikam opravdu jet nechcete :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený 911T

To s tou carrerou je slusn.. | 11.10.2017 21:09reagovat
avatar

To s tou carrerou je slusny pokus o vtip. To auto prevysuje RS230 o dve triedy prakticky na kazdej trati snad s vynimkou offroad cviciska. Keby sa to docitam v nejakom vaznejsom mediu tak ma to postavi zo stolicky, ale v kontexte s kompetentnostou miestnych autorov ktori dodnes ziju v tom, ze to auto ma pod kapotou 3.8 V8 uz neprekvapi naozaj nic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Robot

Reakce na: Proč ksakru všude podpraho.. | 12.10.2017 04:48reagovat
avatar

Tak dobře platí.Vsadil bych se, že tahle stránka i Škodovce patří.Ani bych se nedivil.Tak stačí co čurák Prokopec píše o Tesle a jiných značkách.O Renaultu o Citroenu nebo Toyotě to si zde nepřečteš.Jen plečky Škoda vnucované všude

Nepřihlášený

Reakce na: Škodovku nemáme, naposledy.. | 12.10.2017 04:49reagovat
avatar

Debile

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Woyta

Jedinna elektronika kterou.. | 12.10.2017 06:06reagovat
avatar

Jedinna elektronika kterou v aute chci je ABS. Za moderni dotykove LCD je stupidita, ktera v aute nema co delat. A ze by bezna auta byla vykonejsi si taky nemyslim. Jen maji mensi komplikovane motory. Zlate stare atmosfericke motory. A co se tyce ovladatelnosti tak taky preferuji stara auta. Vyrazne primejsi vazba rizeni, nepreposilovane brzdy a plyn reaguje okamzite. Muzu si dovolit nove auto. Ale radeji mam 3 auta pres 20 let stara. Jedno renovuji (Uz pres 300k investic), druhe chystam na zavody a treti mam na jezdeni do prace.

Nepřihlášený Dženda

Reakce na: to vis ze jo pepo :D ty si.. | 12.10.2017 07:09reagovat
avatar

Očividně mluvíš o sobě. Kdybys totiž někdy řídil něco pořádného a ne jenom samé škodovky, věděl bys o čem mluvím.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Petr

Tohle je podobne stupidni.. | 12.10.2017 08:07reagovat
avatar

Tohle je podobne stupidni clanek, stejne jako clanek typu "jake spotrebice v domacnosti nejvic sezerou proudu". S autorem tohohle clanku bych chtel mit dvojdomek. Navic vety typu kupte si Skodu 1,4 tsi a ukazete zada i dvoulitrum je usmevna. Chtel bych videt zustatkovou cenu teto Skody ve 150 000 km.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Driver

Proč už snad všichni totál.. | 12.10.2017 10:19reagovat
avatar

Proč už snad všichni totálně zblbli a nevidí realitu? Auto se skládá řádově z 15.000 součástek. Zmetkovost v sériové výrobě je jistá. Takže sem tam něco vyměnit je běžné. Buď je to zmetek, (jednotky dílů) nebo je to na konci životnosti a nebo je to zamortizováno. Tu amortizaci ovlivní zásadně dva faktory. Zaprvé kvalita provozu (řidič, kvalita paliva a stav silnic) a zadruhé kvalita servisu (náplně, kvalita dílů a kvalita práce) Jistě víte, že originální díly se prodávají jednak v nejvyšší kvalitě, jednak repasované a jednak levné=ekonomické originální díly. Je tam zásadní rozdíl v životnosti, a trochu i v ceně. Kdo celou tu alchymii není schopen pochopit, tak může nadávat na značku, model nebo prodejce. To mu určitě pomůže. Takže klíč je kvalitní servis a rozumné zacházení. Lidi bez technického vzdělání asi nechápou, že když budou rok jezdit denně přez jediný rozbitý železniční přejezd 80kmh, tak budou mít z auta šrot automaticky, ale nejčastější problémy jsou s kvalitou servisu. Servisy nehledají příčiny poruch ale hledají prostor pro výdělek. Takže poškozený díl se nadměrně amortizuje znova jen proto, že příčina nebyla odstraněna a trvá.

Nepřihlášený peter

Po přečtení příspěvků jsem.. | 12.10.2017 11:12reagovat
avatar

Po přečtení příspěvků jsem nucen vám oznámit, že jste všichni čuráci. Ale úplně všichni.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Po přečtení příspěvků jsem.. | 12.10.2017 11:39reagovat
avatar

AHA a TY jseš CO? Dle tvého příspěvku zřejmě patříš do skupiny buranů s IQ šumící trávy !!!

Nepřihlášený Petr

Proc uz vsak vsichni total.. | 12.10.2017 12:02reagovat
avatar

Proc uz vsak vsichni total...Pises hezky, ale uplne o necem jinym

Nepřihlášený hello

Reakce na: Očividně mluvíš o sobě. Kd.. | 12.10.2017 12:58reagovat
avatar

ja som uz riadil kadeco, a preto viem, ze pises totalne picoviny. nakazeny syndromom vlastnej garaze, nic ine

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Dženda

Reakce na: ja som uz riadil kadeco, a.. | 12.10.2017 13:46reagovat
avatar

Chápu, že škodovky můžou být dobré přemisťovadla pro normální lidi a určitě jsou spolehlivé a mají velký kufr. Ale jsou zábavné asi jako čekání v čekárně u doktora...

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Nové je nové, to je pravda.. | 12.10.2017 16:37reagovat
avatar

Mam nove auto a svet div sa nic na tablete hladat nemusim. Ovladanie interierovej teploty je u najnvosich BMW 1:1 s E46 :-P Pravda, ked chcem pouzivat navigaciu nemusim ju lepit na sklo a pchat do zapalovaca jej napajanie a ked ju chcem vypnut, staci stlacit gombik na volante a povedat "guidance off" :-P Dokonca i zatracovany bezklucovy system clovek velmi rychlo oceni ak nesie v rukach nakup a potrebuje otvorit kufor, kym kluc ma niekde vo vrecku. Jedine auto start stop je trocha opruz, ale dve stlacenia su stale pohodlnejsie nez pchat kluc niekam.

Nepřihlášený MK123

Přesně tohle dilema jsem ře.. | 12.10.2017 18:11reagovat
avatar

Přesně tohle dilema jsem řešil v létě a vyhrálo nové...

Staré ojeté začalo být dost náročné a nákladné na údržbu, takže padlo rozhodnutí prodat a koupit "nové" ojeté. Požadavky byly nižší střední střída, kombi/liftback, tempomat, aut. klimatizace, xenony a bluetooth byl základ (prostě věci, které jsem měl v předchozím voze), motor spíš benzín a alespoň 90kw +, stáří 2-3 roky max. Co si budeme povídat nejvíce je Octavii, pak Golfů, Focusů atd. V bazarech byla realita taková, že většinou v 1.6 dehtu s mizerným výkonem (Octavia/Golf s 1.6 TDI je opravdu děs), ceny kolem 350-400tis s popisovanou výbavou (opravdu se nebavím o holátkách), pak další skupina jsou od VW grupe jsou 2.0 TDI, které jedou pěkně ale s tou výbavou, věkem a rozumným nájezdem jsme někde přes 400 tis. Operák po propočtech nic moc. Pak mě napadlo podívat se na skladovky nových aut, případně se zeptat prodejců na nějákou slevu. Nejvíc se mi líbí aktuální Astra, cena s 1.4 turbo něco kolem 500, dost. Pak jsem se motal kolem Meganu, tam to s nějákým rozumným motorem běhalo kolem 450, Octavie jsem moc neřešil, slevy žádné, trošku předražené. Líbí se mi Leon, s 1.4 tsi, FR/xlence kolem 450 tis (s led světlomety, s halogeny kolem 410 ze skladu). No nakonec jsem zkončil u Golfu Variant 1.4 tsi 92kw (Marathon Edition - takže všechno co potřebuju - tempomat, bluetooth, full led světla, sedla ergo active s masáží, atd.), skladovka byla za 435 tis (oproti sériovému marathonu je tam navíc vyhřívané čelní sklo a červená barva), ceník říká něco o 570 tis. Záruka 5let/100k km, takže při mojem nájezdu kolem 25k je to akorát. Motorově je to horší než jsem měl (1.8 TSI 118kw v Seatu Altee XL), nicméně dynamika podobná (Altea měla 1700kg, Golf má 1300kg), spotřeba o více než třetinu nižší při stejném (dynamickém) stylu jízdy a trasách (Altea kolem 8,5 l/100km, Golf zatím po 4000 km do 6l/100km). Je to moje první nové auto a doufám, že vydrží. První bylo hodně staré VW Polo, po roce jsem do toho vrazil pořizovací cenu, pak Octavia II Combi s 1.9 TDI (c..

Nepřihlášený Petr

Nový automobil? KDe na to.. | 12.10.2017 19:34reagovat
avatar

Nový automobil? KDe na to mám vzít peníze?? Už mám druhou ojetinu, co mi doma jezdí 7let, pak zase prodám a koupim novější

Nepřihlášený Turok

V ideálním světě je samozře.. | 12.10.2017 20:02reagovat
avatar

V ideálním světě je samozřejmě nové auto lepčí, jenže když vydělávám kolem 20 tisíc, jsou mi věci jako image, ultramoderní kraviny a "jen moje" k ničemu. Potřebuju aby spolehlivě jezdilo a abych se nákupem nezruinoval nebo na X let nezadlužil - a na to mi bohatě stačí ojetina

Nepřihlášený kosto

Chcelo by to porovnat mozn.. | 13.10.2017 09:23reagovat
avatar

Chcelo by to porovnat moznosti nakupu noveho a jazdeneho auta v "klasickom" pripade. Teda aspon aj si myslim, ze vacsina ludi si najprv stanovi rozpocet a az potom sa rozhoduje, ci kupi nove alebo jazdene.

Teda napr. porovnat ake nove a ake jazdene auta sa daju kupit za 10 000€, za 15000€,...

Pricom porovnavat rovnake kategorie, teda jazdene kombi vs. nove kombi v danej cene, jazdene SUV vs. nove SUV v danej cene...

Mne to rychlim prepoctom a zo skusenosti pri kupe aut v mojom okoli pri sumach okolo 15 - 20 000€ vychadza vyhodnejsie pre nove auta.

Nepřihlášený Kume

Podľa recenzii najmenej pr.. | 13.10.2017 09:39reagovat
avatar

Podľa recenzii najmenej problemov co sa tyka motorickej stranky maju japonske atmosfery,ked je s tym spojeny aj nizky najazd km,(realne nie stočene) potom je to "rana na istotu".

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Nové je nové, to je pravda.. | 13.10.2017 10:18reagovat
avatar

Jo a motor. M54 mal maximalne tri litre, N55 ma maximalne tri litre. V parametroch ako Nm tak kW sa M54 na "hracku" nechyta, spotreba je napriek vyssiemu vykonu ak sa jazdi jemne _nizsia_ a turbo lag v praxi nanajvys ak teoria z autofor. Jedine ten zvuk mala M54 snad trocha krajsi, lenze zase v komfortnej jazde (co je priznajme si 99% pripadov) je ta N55 o poznanie tichsia, ked uz pre ine nie, tak ze nemusi tocit tolko otacok.

Nepřihlášený Michal

To musel psat hodně velkej.. | 13.10.2017 14:57reagovat
avatar

To musel psat hodně velkej chytrolin. Tolik nesmyslů pothromadě jsem dlouho neviděl. V novým autě se vám nemůže nic stát, silný 1.2?a jak dlouho ten motor asi vydrzi?atd. Strašný bláboly.

Nepřihlášený Jiri

Reakce na: Debile | 13.10.2017 18:14reagovat
avatar

Reakcia debila

Nepřihlášený TVK

Reakce na: Tohle je podobne stupidni.. | 14.10.2017 00:15reagovat
avatar

Když tě zajímá zůstatková cena takového auta, se kokni na německé servery a možná budeš překvapený.

Ostatně nechápu, co vidíš úsměvného na větě o dvoulitrech. 1.4 TSi je dnes maximálně průměrná motorizace (v kontextu palety motorizací u některých značek už možná mírně podprůměrná), která jede líp než 90% historických nebo současných atmosférických dvoulitrů, kdy nestačí max. na takové extrémy, jako jsou dvoulitry v Toyobaru (současnost), Civicu R nebo Cliu (minulost), což taky byly auta úplně jiného zaměření a hlavně ceny.

Nepřihlášený TVK

Reakce na: To s tou carrerou je slusn.. | 14.10.2017 00:45reagovat
avatar

911T: Tak RS230 je stále asi trošku extrém, ale autor chtěl jen naznačit, kam se výkonové auta za posledních pár let posunula. Srovnání s FoFo RS, Golfem R, Cuprou nebo Civicem R by rozhodně nebylo o dvě třídy, i když jde o auta, která dnes koupíš jako funglovky za velmi výrazně nižší cenu, než třeba 8 let starou Carreru S.

Upřímně, nedávno jsem měl možnost se konkrétně v Carreře S z konce minulé dekády (997, 355HP) svézt na okruhu a už to pro mne nebyl žádný zázrak, protože od roku 2009 jsem denně jezdil mírně jetým a relativně za "pár šupů" upraveným HH s 310 HP, který se vším všudy tehdy vyšel na 19% základní ceny té tehdy nové 997S.

Samozřejmě, Porsche je auto úplně jiného ražení a levelu. Jen chci říci, že zatímco ještě před 10 lety bylo takové auto s 350 koníky na našich cestách naprosto výjimečné a nedostižným snem, tak dnes auta s nějakými 300 - 420 HP což není tak dávno byly výkony supersportů) koupíš prakticky za hubičku (0,7 - 1,1M).

Nepřihlášený CNN

Reakce na: Nové je nové, ale proč kup.. | 15.10.2017 16:42reagovat
avatar

Pretoze mozem a chcem. Styri roky stara pracka ma tiez tretinovu hodnotu, ale pre vacsinu ludi to nie je az taka financna zataz, aby o nej vobec uvazovali. ;-) Tieto kecy o hodnotach je len zdovodnenie si prosteho faktu, ze na nove nemam.

Nepřihlášený Achjo

Kolik za tenhle článek aut.. | 18.10.2017 17:43reagovat
avatar

Kolik za tenhle článek automobilky zaplatily?

Argumenty typu image, a "je nové" díky kterým mám do novýho auta vrazit o několik desítek tisíc víc jsou docela k smíchu. Moc tam nevidím žádnou praktičnost, maximálně v těch elektronických serepetičkách - ale to k řízení taky nutně nepotřebuju.

Nepřihlášený USA

problem s novym je ten, ze.. | 24.10.2017 09:43reagovat
avatar

problem s novym je ten, ze na nej cekate klidne i vic jak pul roku

Nepřihlášený free

Reakce na: Po přečtení příspěvků jsem.. | 24.10.2017 11:06reagovat
avatar

:-D :-D :-D máme Tě rádi peter...

Nepřihlášený Nommo

Reakce na: Souhlasím. Měl jsem ojetá:.. | 24.10.2017 12:21reagovat
avatar

Rozvody? Tlumiče? Nic? No, tyhle auta pak koupí někdo jako jetá a zapláče.

Mám O1 1.8 20V, koupena před 4 lety za 25, nyní jsme na 120 tis. (včetně všeho, povinné ručení, gumy, brzdy, běžný servis, opravy, technické apod.) a najeto 70 tis. (celkově má 295 tis.) Nepřijde mi to moc drahé, v servisu nejsme zdaleka furt, ale údržbu to potřebuje a občas vyměnit opotřebované díly (táhla řízení, čepy, brzdy, rozvody i nějaká ta rez apod.) Kvalitní olej, origo filtry a aditivovaný benzin. A funguje, jak má.

Mýty o tom, jak stačí dolévat olej a benzin jsou blbost, nezlobte se na mě, existuje něco jako servisní manuál, který se nedodržuje, proto jsou ojetiny špatné...

Nepřihlášený Myčoken

Rada bude vždy taková, jak.. | 24.10.2017 14:21reagovat
avatar

Rada bude vždy taková, jakou si autor myšlenky přeje a zaplatí ... ;-)

Nepřihlášený Ani seneptej

73% prodejů nových aut děl.. | 24.10.2017 16:23reagovat
avatar

73% prodejů nových aut dělaj firmy a živnostníci, kteří si odčítají DPH. Tako čem se tu chete bavit? :-)

Koupit si tříválec 1,0 a ještě k tomu SUV ne? No jistě a garáž budu otevírat jako iovce obilem za 35 litrů a pak budu futrovat potraviny třetí kategorie :-))))))))))))))))))

Nepřihlášený MMXA

Reakce na: Nové auto je nové auto, al.. | 8.5.2018 12:20reagovat
avatar

Ano lidé se chodí koukat na parní lokomotivy a veterány, ale málokdo by je chtěl denně používat.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Autobazar

zobrazit vše

Reklama