Nejspolehlivější auta dle TÜV Report 2014: Opel překvapivě na vrcholu

 | 19 příspěvků | 6.12.2013 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený :P

jojo, autor nemuze prekous.. | 6.12.2013 09:57reagovat
avatar

jojo, autor nemuze prekousnout, ze je prvni opel, tak je treba hledat duvody :D to je jak s tim bi-turbem

Nepřihlášený Důvodík

Souhlasím... Myslím, že zr.. | 6.12.2013 10:23reagovat
avatar

Souhlasím... Myslím, že zrovna lidé z TÜV vědí co dělají a na co se mají zaměřit.

Nepřihlášený goes

Ona ta meriva neni na vrch.. | 6.12.2013 10:29reagovat
avatar

Ona ta meriva neni na vrcholu poprve, uz v minulosti tam nekolikrat byla. Jinak metodiak TUV je extremne presna a dle meho se nic presnejsiho najit neda. Vzorek je ohromny a zkresleni tedy minimalni a nelze predpokaldat, ze zrovna auta v CZ na tom budou jinak, nez v DE.

Jedinou chybou je, ze se bere celkova cetnost zavady zjistene pri TK. Ono preci jenom je neco jineho, kdyz mi spatne sviti svetla a neco jineho, kdyz mi klekne motor. Z toho duvodu statistika, kterou delaji zluti andele v DE je lepsi, tam se totiz ukazje cetnost zavady, kvuli ktere je auto neopjizdne, ale zase zluti andele nemaji smlouvu se vsemi automobilkami.

Nepřihlášený Vašek P.

Dle mého je tato statistik.. | 6.12.2013 12:53reagovat
avatar

Dle mého je tato statistika jen jedním z možných vodítek. Právě tak jím může být právě ADAC, či dlouhodobý test autobildu na 100.000 km a rozebráním.

Nepřihlášený goes

ADAC nemuze byt moc dobrym.. | 6.12.2013 13:18reagovat
avatar

ADAC nemuze byt moc dobrym voditkem, protoze ADAC neposkytuje sluzby vsem automobilkam, takze logicky se v jejich statistice nektere nebojevi, nebo jen okrajove a data nejsou porovnatelna.

Autobild zase testuje jeden konkretni kus, ten muze byt dobry, spatny a opet vzorek moc maly.

Z tech nic nerikajicich statistik proste TUV dava nejlepsi a nejpresnejsi info.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kluc

Reakce na: ADAC nemuze byt moc dobrym.. | 6.12.2013 21:50reagovat
avatar

TUV je asi ta nejhorší statistika. nemá nic společného se spolehlivostí. Se závadou jezdíš do servisu a ne na STK. ADAC je mnohem lepší. ADAC je autoklub, který má v Německu milióny členů a nemá s automobilkami nic společného. Dle nezávislých průzkumů navíc je dokázáno, že se v této statistice projeví závady u všech značek skoro stejně. není tedy pravda, že by k některým značkám ADAC nejezdil. Pokud chcete statistiku s německé STK, tak se raději podívejte na konkurenční DEKRU, kde jsou závady rozdělené do 5 kategorií a můžete tak odfiltrovat světla. Výsledky pak jsou zcela odlišné od TUVu. Třeba Mégane patří v ADACU a DEKŘE mezi absolutní špičku.

Nepřihlášený kluc

Reakce na: ADAC nemuze byt moc dobrym.. | 6.12.2013 21:52reagovat
avatar

Nastuduj si metodiku ADACU a neplácej tady nesmysly o tom komu poskytuje nebo neposkytuje ADAC služby.

Nepřihlášený Petr

A opet se tady objevi par.. | 7.12.2013 13:28reagovat
avatar

A opet se tady objevi par jednodussich jedincu, kteri budou statistiku vypalenych zarovek vydavat za statistiku spolehlivosti.

ADAC na tom samozrejme neni o nic lepe, prekousane draty, zabouchnute klice, prazdna nadrz a pod, to jsou nejcastejsi vyjezdy ADAC.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tycoon

Letos na STK jsem měl jako.. | 7.12.2013 14:12reagovat
avatar

Letos na STK jsem měl jako vážnou závadu zadní blinkry - nesvítily oranžově, protože ze z nich oloupal oranžový lak. Obě žárovky v ceně cca 20 Kč jsem musel vyměnit. Jednoznačná ukázka neposlehlivosti auta. Kam se hrabe třeba potkaný motor ...

Nepřihlášený Ancias

TUV report a ADAC ako spom.. | 7.12.2013 14:30reagovat
avatar

TUV report a ADAC ako spominal Petr , su k nicemu a nie k urcovaniu poruchovosti aut . Asi najlepsia statistika blizka realite je http://www.reliabilityindex.com/reliability

Nepřihlášený Frantisek

TUV neuznavam, umi akorat.. | 7.12.2013 17:09reagovat
avatar

TUV neuznavam, umi akorat spocitat praskly zarovky.

Kdyby se lidi o svy auta starali, nema slavna TUV jedinej udaj do statistiky.,

Nepřihlášený toms

Ono to s akym vysledkom au.. | 7.12.2013 17:47reagovat
avatar

Ono to s akym vysledkom auto absolvuje STK je do znacnej miery aj vizitkou majitela - ked na auto dlabe ako je rok dlhy, potom to aj tak vyzera. Zhodou okolnosti som pred dvoma tyzdnami bol na STK s Daciou Logan MCV 1.5 dCi po 4 rokoch od evidencie, nabehane 58 000 km a priprava na STK spocivala vo vymene ziaroviek prednych obrysoviek, dofukani rezervy a umyti auta v umyvacke (spolu cca. 10 €), vozidlo preslo kontrolou STK bez akejkolvek chyby. Na druhej strane si ale nerobim iluzie, ze ta dacia vydrzi viac ako 10 rokov.

Nepřihlášený JaRo

Statistika je dobrá věc, a.. | 8.12.2013 11:48reagovat
avatar

Statistika je dobrá věc, ale člověk se v nich musí naučit číst. Členění podle stáří je pro auto, případně zájemce o ojeté auto na nic. A takto sestavený žebříček je nevypovídající. Uvedu příklad vozu VW passat, který se v těchto tabulkách vyskytuje ve středu pole.

Podívám-li se na tabulku stáří 2-3roky vidím, že čelo peletonu má průměrný nájezd 30 tisíc km, ovšem passat má už průměrný nájezd 79 tisíc km s poruchovostí 10,7%. Vyhledám tedy tabulku, kde čelo peletonu bude mít nájezd kolem 80 tisíc km... a ejhle je to až pro auta ve stáří 6-7let, kde má špička peletonu poruchovost 11%, takže z toho vidím, že passat je v tomto nájezdu minimálně poruchový. Nemohu přece porovnávat auta, která mají najeto průměrně 30tisíc km s auty, které má najeto průměrně 80 tisíc km. Statistika je totiž potvora v tom, že průměr 30tisíc km znamená, že se tam vyskytují auta s nájezdem mezi 15 tisíci a 50 tisíci km, ale u auta , které má průměr 80tisíc km se vyskytují auta s nájezdem 40 tisíc km až 150 tisíc km. I průměrně inteligentnímu jezevčíkovi je zřejmé, že je to porovnávání hrušek s jablky.

Takto mohu porovnat auta podle najetých kilometrů. Zákazníka nezajímá spolehlivost aut, která daný čas odstála většinou v garáži.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený goes

Reakce na: Statistika je dobrá věc, a.. | 8.12.2013 20:06reagovat
avatar

JaRo: musis porovnavat auta stejne tridy, u nich byva najezd podobny.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený kluc

Reakce na: A opet se tady objevi par.. | 9.12.2013 10:55reagovat
avatar

Zabouchnuté klíče nebo prázdná nádrž se ve statistice ADACU nijak neobjeví. ADAC k tomu sice jezdí, ale nejde to do statistiky. Překousané kabely tam samozřejmě najdeš, protože to je často konstrukční věc. Pár ušetřených Euro na materiálech nebo ochraně tě nechá stát s nepojízdným autem. Tento problém mají ve větší míře jen některé modely některých značek.

Nepřihlášený JaRo

Reakce na: JaRo: musis porovnavat aut.. | 9.12.2013 19:11reagovat
avatar

V tomto žebříčku jsou smíchaná auta všech tříd. Stačilo by to setřepat podle nájezdu nikoli podle stáří. I u aut ve stejné třídě jsou rozdíly v ročním nájezdu.

Nepřihlášený Raymond

No...on taky asi i např. t.. | 3.3.2014 21:59reagovat
avatar

No...on taky asi i např. ten majitel 911, která se léta pohybuje na špici spolehlivosti, bude servisovat svůj vůz asi trochu jinak, než majitel low-costu, kde je rád, že na jeho nákup vůbec dosáhl a servis bude dělat až to bude nutné. Bohužel.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

Reklama