Proč jezdit s TDI na svolávací akci VW, Škody a dalších? Účast odmítá i policie

 | 22 příspěvků | 23.2.2017 Petr Prokopec
Reagovat

Nepřihlášený Dajan

Poslední věty jsou přesné... | 23.2.2017 09:23reagovat
avatar

Poslední věty jsou přesné. Pomoci si není kam. Tak proč? Emise jsou mi u řiťky, diesel je prostě má.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Eliška Junková

Toužit po autě s TDI to je.. | 23.2.2017 09:24reagovat
avatar

Toužit po autě s TDI to je diagnóza.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Toužit po autě s TDI to je.. | 23.2.2017 10:12reagovat
avatar

Mali sme Passata 5 Variant 1.9 TDI, teraz sme si kúpili nový Golf Variant 1.4 TSI, takže možem porovnávať.

Jazdíme predovšetkým kratšie trasy po meste a teda TSI bola logická voľba. Keby som bol napr. obchodný cestujúci a bežne jazdil dlhšie trasy po diaľniciach, asi by to rozhodnutie pre TSI nebolo tak jednoznačné. A nejde o lacnejšiu naftu. TDI motor bol prirodzenejší v svojej pružnosti, širokým rozsahom záberu, pohodlnejšie sa jazdilo. Najviac je rozdieľ viditeľný pri pomalej neplynulej jazde v zácpe. S TDI, pokiaľ sa úplne nezastavil to dvojka vykryla úplne v pohode. S TSI musím vekslovať medzi jedničkou a dvojkou. Je to len prkotina, ale dokážem pochopiť ak niekto uprednostní TDI.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Quebe

Reakce na: Poslední věty jsou přesné... | 23.2.2017 12:12reagovat
avatar

Tak si laskavě zaveď výfuk do kabiny a ostatní tím svým dehtovým smradem neotravuj.

Zobrazit reakce..

papy

Reakce na: Mali sme Passata 5 Variant.. | 23.2.2017 12:38reagovat
avatar

Logickou volbou by bol automat.

Pri VW je bohužial v ponuke len ten paškvil DSG, čo sa do kolon až natoľko nehodí, ale vždy lepšie, ako kvedlať ručne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: Logickou volbou by bol aut.. | 23.2.2017 13:14reagovat
avatar

Ja som stará škola a jazdiť s automatom ma nebaví. :-)

Zase kolóny, kde sa auto pohybuje pod 15 km/h sa tak často nevyskytujú, to skorej len ráno v mestskej dopravnej špičke. Nejazdím každý deň a už som si zvykol, použil som ten príklad len pre vysvetlenie, že ak má niekto radšej TDI, nemusí to byť len iracionálna nostalgia.

Nepřihlášený ropni policie

Nejak mi to nejde do hlavy.. | 23.2.2017 13:26reagovat
avatar

Nejak mi to nejde do hlavy ty ropni policejni motory v Nemecku, Belgi, Francii, Britanii, Slovensku,... Vzdyt to musi mit uzasnou poruchovost i bez emisni upravy. Tech 8000Kc rocne navic za novy EGR uz je banalita.

Nepřihlášený joe

Reakce na: Poslední věty jsou přesné... | 23.2.2017 15:12reagovat
avatar

typickej názor chudáka, smrdím - no a co, čuchají to ti za mnou....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený WinDiesel

Reakce na: typickej názor chudáka, sm.. | 23.2.2017 15:51reagovat
avatar

Typickej názor boháče co si kupuje olítanou 1,2 HTP

Nepřihlášený Richie.rich

Klidek. Trh to vyresi;) vs.. | 23.2.2017 16:43reagovat
avatar

Klidek. Trh to vyresi;) vsadim si znovu ma tdi. Benziny jsou dnes daleko skodlivejsi nez diesel s dpf a adblue. A baterky to je toxicita hned pri vyrobe a uvolnuje se pozvolna i na palube:)

Nepřihlášený peterzrk

ne od Vás nezodpovedné a n.. | 23.2.2017 20:12reagovat
avatar

ne od Vás nezodpovedné a nemilé neustále čítať ako motivujete čitateľov a motoristov aby sa správali nezodpovedne a kašľali na životné prostredie. K téme polície: v našej krajine vozidlá policajného zboru nechodia na STK. Vozidlá PZ podliehajú vlastným kontrolám.

Nepřihlášený peterzrk

Reakce na: Mali sme Passata 5 Variant.. | 23.2.2017 20:20reagovat
avatar

širokým rozsahom záberu sa práve naopak vyznačuje benzín. Ďaleko väčšie využiteľné spektrum otáčok: od 1500 - 5000? ďalej ho neženiem. Mám skúsenosti s obidvoma druhmi paliva, ale ako vravím s benzínom sa mi jazdí ďaleko lepšie. Každý kto využíva naftový motor predpokladám že to robí s ekonomického hľadiska. Ak však hovoríme o praktickom hľadisku, pre osobné vozidlo jednoznačne benzín.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Marty

Tak ja jsem na prikaz Skof.. | 24.2.2017 07:03reagovat
avatar

Tak ja jsem na prikaz Skofinu musel svolavacku absolvovat - vysledek? Muj dojem je (opravdu je to muj rubjektivni nazor), ze vykon je stale stejny, spotreba lehce klesla a hlucnost se zvysila. A pravdepodobne dojde ke snizeni zivotnosti motoru, to me ale jako najemce vozu netrapi. Nicmene plati, ze dobrovolne bych to nepodstoupil.

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: širokým rozsahom záberu sa.. | 24.2.2017 07:45reagovat
avatar

Ale to sa veľmi mýlite. Obecne známou výhodou naftového motoru je, že má oproti spaľovaciemu lepší záber v nižších otáčkach. Iná vec je, že dnes to TSI doťahujú turbom, lenže to má oneskorenie. TDI je v nižších otáčkach pružnejší a prirodzenejší.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený jouda

Reakce na: Ale to sa veľmi mýlite. Ob.. | 27.2.2017 07:00reagovat
avatar

a není to tím, že srovnáváš 1.9TDI s 1.4TSI? Zkus to opačně, třeba 1.6TDI vs 1.8TSI, jestli bude TDI pružnější.

Nepřihlášený Kuban

Reakce na: Ale to sa veľmi mýlite. Ob.. | 27.2.2017 09:35reagovat
avatar

přirozenější je to tobě, jakožto konzumentovi lokálního hnoje.

Ovšem z technické a praktické stránky věci tomu tak není. Přeplňování na benzínu má samá jízdní pozitiva a prakticky je to to co tu mělo být před TDI.... tenhle slepej vývoj v osobních vozech nemusel nikdy vzniknout....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Gašpo

Reakce na: přirozenější je to tobě, j.. | 27.2.2017 11:10reagovat
avatar

Milujem takých agresívnych chrličov komentárov ako ste vy, ktorí tak okate prezentujú, že o veci vedia úplné hovno. :-)

Mimochodom, mohol by ste si aspoň zistiť aký je výkon v kW u uvedených motorov, než vypustíte takú píčovinu.

Nepřihlášený julo19

Reakce na: Tak si laskavě zaveď výfuk.. | 27.2.2017 11:25reagovat
avatar

Len tak pre zajímavost si pozri výfuk motorov gdi, tsi, fsi a potom hovor moderne benziny su daleko horsie ako diesle este chvilu vydrz kým zavedu FAP a deNOx pre benziny a potom mozes trepat dvě cez tri

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený miam

Reakce na: Tak si laskavě zaveď výfuk.. | 27.2.2017 18:43reagovat
avatar

Milý pane Quebe! Kdybyste něco věděl o motorech TSI a TDI, nenapíšete takovou hloupost. Zkuste si vyhledat fundované články o tom, jaké spaliny vypouští TSI a jaké dnešní TDI. Rozhlížejte se lépe kolem sebe a uvidíte, že zadní část aut s motorem TSI je lehounce očouzená od sazí, koncovky výfuku zcela černé, zatímco vozy s dieslovými motory a filtry pevných částic mají koncovky výfuků zcela čisté a zadní části aut také. V podstatě s nadsázkou diesly lze přirovnat k pračce vzduchu: nasávají horší nečistoty, než které vypouštějí. Takže Vám doproučuju Vašimi slovy "zavést výfuk do kabiny a ostatní tím svým dehtovým smradem neotravuj."

Nepřihlášený miam

Reakce na: Len tak pre zajímavost si.. | 27.2.2017 18:45reagovat
avatar

To: julo19: Naprosto přesně jste to napsal!! Souhlasím s Vámi!!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený julo19

Reakce na: To: julo19: Naprosto přesn.. | 28.2.2017 18:20reagovat
avatar

No a dlho to netrvalo a tu to je

http://www.autoforum.cz/technika/jake-emise-pevnych-castic -maji-benzinove-motory-vysledky-mereni-ohromi/

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama