Home > Rubriky a sekce > Život řidiče > Proč jezdit s TDI na svolávací akci VW, Škody a dalších? Účast odmítá i policie > Diskuzní fórum
Proč jezdit s TDI na svolávací akci VW, Škody a dalších? Účast odmítá i policie
| 22 příspěvků | 23.2.2017 Petr Prokopec
Reagovat
Nepřihlášený Dajan | Poslední věty jsou přesné... | 23.2.2017 09:23 | reagovat |
![]() | Poslední věty jsou přesné. Pomoci si není kam. Tak proč? Emise jsou mi u řiťky, diesel je prostě má. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Eliška Junková | Toužit po autě s TDI to je.. | 23.2.2017 09:24 | reagovat |
![]() | Toužit po autě s TDI to je diagnóza. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Gašpo | Reakce na: Toužit po autě s TDI to je.. | 23.2.2017 10:12 | reagovat |
![]() | Mali sme Passata 5 Variant 1.9 TDI, teraz sme si kúpili nový Golf Variant 1.4 TSI, takže možem porovnávať. Jazdíme predovšetkým kratšie trasy po meste a teda TSI bola logická voľba. Keby som bol napr. obchodný cestujúci a bežne jazdil dlhšie trasy po diaľniciach, asi by to rozhodnutie pre TSI nebolo tak jednoznačné. A nejde o lacnejšiu naftu. TDI motor bol prirodzenejší v svojej pružnosti, širokým rozsahom záberu, pohodlnejšie sa jazdilo. Najviac je rozdieľ viditeľný pri pomalej neplynulej jazde v zácpe. S TDI, pokiaľ sa úplne nezastavil to dvojka vykryla úplne v pohode. S TSI musím vekslovať medzi jedničkou a dvojkou. Je to len prkotina, ale dokážem pochopiť ak niekto uprednostní TDI. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Quebe | Reakce na: Poslední věty jsou přesné... | 23.2.2017 12:12 | reagovat |
![]() | Tak si laskavě zaveď výfuk do kabiny a ostatní tím svým dehtovým smradem neotravuj. | |
Zobrazit reakce.. | ||
papy | Reakce na: Mali sme Passata 5 Variant.. | 23.2.2017 12:38 | reagovat |
![]() | Logickou volbou by bol automat. Pri VW je bohužial v ponuke len ten paškvil DSG, čo sa do kolon až natoľko nehodí, ale vždy lepšie, ako kvedlať ručne. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Gašpo | Reakce na: Logickou volbou by bol aut.. | 23.2.2017 13:14 | reagovat |
![]() | Ja som stará škola a jazdiť s automatom ma nebaví. :-) Zase kolóny, kde sa auto pohybuje pod 15 km/h sa tak často nevyskytujú, to skorej len ráno v mestskej dopravnej špičke. Nejazdím každý deň a už som si zvykol, použil som ten príklad len pre vysvetlenie, že ak má niekto radšej TDI, nemusí to byť len iracionálna nostalgia. | |
Nepřihlášený ropni policie | Nejak mi to nejde do hlavy.. | 23.2.2017 13:26 | reagovat |
![]() | Nejak mi to nejde do hlavy ty ropni policejni motory v Nemecku, Belgi, Francii, Britanii, Slovensku,... Vzdyt to musi mit uzasnou poruchovost i bez emisni upravy. Tech 8000Kc rocne navic za novy EGR uz je banalita. | |
Nepřihlášený joe | Reakce na: Poslední věty jsou přesné... | 23.2.2017 15:12 | reagovat |
![]() | typickej názor chudáka, smrdím - no a co, čuchají to ti za mnou.... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený WinDiesel | Reakce na: typickej názor chudáka, sm.. | 23.2.2017 15:51 | reagovat |
![]() | Typickej názor boháče co si kupuje olítanou 1,2 HTP | |
Nepřihlášený Richie.rich | Klidek. Trh to vyresi;) vs.. | 23.2.2017 16:43 | reagovat |
![]() | Klidek. Trh to vyresi;) vsadim si znovu ma tdi. Benziny jsou dnes daleko skodlivejsi nez diesel s dpf a adblue. A baterky to je toxicita hned pri vyrobe a uvolnuje se pozvolna i na palube:) | |
Nepřihlášený peterzrk | ne od Vás nezodpovedné a n.. | 23.2.2017 20:12 | reagovat |
![]() | ne od Vás nezodpovedné a nemilé neustále čítať ako motivujete čitateľov a motoristov aby sa správali nezodpovedne a kašľali na životné prostredie. K téme polície: v našej krajine vozidlá policajného zboru nechodia na STK. Vozidlá PZ podliehajú vlastným kontrolám. | |
Nepřihlášený peterzrk | Reakce na: Mali sme Passata 5 Variant.. | 23.2.2017 20:20 | reagovat |
![]() | širokým rozsahom záberu sa práve naopak vyznačuje benzín. Ďaleko väčšie využiteľné spektrum otáčok: od 1500 - 5000? ďalej ho neženiem. Mám skúsenosti s obidvoma druhmi paliva, ale ako vravím s benzínom sa mi jazdí ďaleko lepšie. Každý kto využíva naftový motor predpokladám že to robí s ekonomického hľadiska. Ak však hovoríme o praktickom hľadisku, pre osobné vozidlo jednoznačne benzín. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Marty | Tak ja jsem na prikaz Skof.. | 24.2.2017 07:03 | reagovat |
![]() | Tak ja jsem na prikaz Skofinu musel svolavacku absolvovat - vysledek? Muj dojem je (opravdu je to muj rubjektivni nazor), ze vykon je stale stejny, spotreba lehce klesla a hlucnost se zvysila. A pravdepodobne dojde ke snizeni zivotnosti motoru, to me ale jako najemce vozu netrapi. Nicmene plati, ze dobrovolne bych to nepodstoupil. | |
Nepřihlášený Gašpo | Reakce na: širokým rozsahom záberu sa.. | 24.2.2017 07:45 | reagovat |
![]() | Ale to sa veľmi mýlite. Obecne známou výhodou naftového motoru je, že má oproti spaľovaciemu lepší záber v nižších otáčkach. Iná vec je, že dnes to TSI doťahujú turbom, lenže to má oneskorenie. TDI je v nižších otáčkach pružnejší a prirodzenejší. | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený jouda | Reakce na: Ale to sa veľmi mýlite. Ob.. | 27.2.2017 07:00 | reagovat |
![]() | a není to tím, že srovnáváš 1.9TDI s 1.4TSI? Zkus to opačně, třeba 1.6TDI vs 1.8TSI, jestli bude TDI pružnější. | |
Nepřihlášený Kuban | Reakce na: Ale to sa veľmi mýlite. Ob.. | 27.2.2017 09:35 | reagovat |
![]() | přirozenější je to tobě, jakožto konzumentovi lokálního hnoje.
Ovšem z technické a praktické stránky věci tomu tak není. Přeplňování na benzínu má samá jízdní pozitiva a prakticky je to to co tu mělo být před TDI.... tenhle slepej vývoj v osobních vozech nemusel nikdy vzniknout.... | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený Gašpo | Reakce na: přirozenější je to tobě, j.. | 27.2.2017 11:10 | reagovat |
![]() | Milujem takých agresívnych chrličov komentárov ako ste vy, ktorí tak okate prezentujú, že o veci vedia úplné hovno. :-) Mimochodom, mohol by ste si aspoň zistiť aký je výkon v kW u uvedených motorov, než vypustíte takú píčovinu. | |
Nepřihlášený julo19 | Reakce na: Tak si laskavě zaveď výfuk.. | 27.2.2017 11:25 | reagovat |
![]() | Len tak pre zajímavost si pozri výfuk motorov gdi, tsi, fsi a potom hovor moderne benziny su daleko horsie ako diesle este chvilu vydrz kým zavedu FAP a deNOx pre benziny a potom mozes trepat dvě cez tri | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený miam | Reakce na: Tak si laskavě zaveď výfuk.. | 27.2.2017 18:43 | reagovat |
![]() | Milý pane Quebe! Kdybyste něco věděl o motorech TSI a TDI, nenapíšete takovou hloupost. Zkuste si vyhledat fundované články o tom, jaké spaliny vypouští TSI a jaké dnešní TDI. Rozhlížejte se lépe kolem sebe a uvidíte, že zadní část aut s motorem TSI je lehounce očouzená od sazí, koncovky výfuku zcela černé, zatímco vozy s dieslovými motory a filtry pevných částic mají koncovky výfuků zcela čisté a zadní části aut také. V podstatě s nadsázkou diesly lze přirovnat k pračce vzduchu: nasávají horší nečistoty, než které vypouštějí. Takže Vám doproučuju Vašimi slovy "zavést výfuk do kabiny a ostatní tím svým dehtovým smradem neotravuj." | |
Nepřihlášený miam | Reakce na: Len tak pre zajímavost si.. | 27.2.2017 18:45 | reagovat |
![]() | To: julo19: Naprosto přesně jste to napsal!! Souhlasím s Vámi!!!! | |
Zobrazit reakce.. | ||
Nepřihlášený julo19 | Reakce na: To: julo19: Naprosto přesn.. | 28.2.2017 18:20 | reagovat |
![]() | No a dlho to netrvalo a tu to je http://www.autoforum.cz/technika/jake-emise-pevnych-castic -maji-benzinove-motory-vysledky-mereni-ohromi/ |

Živá témata na fóru
- BMW Divize 15:28 - Snowman000
- Lyžárna 14:55 - pavproch
- Přepis vozidla - postup - jiný pojistník 14:54 - harsh
- Volkswagen obecne 13:30 - Snowman000
- Rychlodotazy 18:50 - driver
- Policejní kontroly a měření 18:32 - M.Z.
- Politický koutek 16:55 - jerry
- Onboard videa 16:11 - aikoN
- Zajimave auto, 400k kč 14:37 - TomZ
- Gastronomické okénko 13:41 - pavproch
Autobazar
VW Golf 1.2 TSI
r.v. 2010
169 000,- KčVW Polo 1.2
r.v. 2008
110 000,- KčVW Polo 1.2
r.v. 2006
86 000,- KčVW Golf 1.4 TSI
r.v. 2013
150 000,- KčVW Golf 1.2 TSI
r.v. 2011
188 000,- KčVW Golf 1.0 TSI
r.v. 2017
390 000,- Kč