Reklama

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc?

Pokud chcete raději úplně nové auto se všemi jeho výhodami a rádi byste za něj dali co nejméně, vybírat u nás můžete z celkem široké palety vozů.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Život řidiče

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc?

23.1.2018 | Mirek Mazal | 13 příspěvků

Pokud chcete raději úplně nové auto se všemi jeho výhodami a rádi byste za něj dali co nejméně, vybírat u nás můžete z celkem široké palety vozů.

Vybírat nový vůz znamená pro běžného smrtelníka dokola poměřovat své požadavky s nabídkami jednotlivých automobilek. Ne každý má čas a náladu probírat se desítkami ceníků a srovnávat jednotlivé parametry, proto se snažíme s výběrem pomoci skrze rozličné přehledy. Jen v poslední době jsme tu měli seznam nejlevnějších aut v různých výkonových hladinách nebo nejlevnější auta s pohonem všech kol, které jistě nejlépe vyhověly poněkud náročnějším zákazníkům. Však chtít co nejvíce výkonu za peníze nebo pohon všech kol, to už jsou docela specifické požadavky.

Dnes se tedy podíváme na trochu jiné vozy, na ty úplně nejlevnější. Tady vyšší nároky prim určitě nehrají, jde tu o koupi nového auta se všemi jeho výhodami za co nejnižší částku. Na českém trhu takový požadavek není neobvyklý, a tak se s cenou základních verzí nových modelů automobilky dokola snaží dostat co nejníže.

My jsme za cenovou hranici zvolili 250 000 Kč a jali se zkoumat aktuální ceníky s cílem vyjmenovat všechny vozy, které se za tuto nebo nižší částku dají dnes v České republice koupit. Dodejme, že v úvahu jsme brali nejnižší ceníkové ceny (ať už jakkoli akční nebo nikoli) platné při platbě v hotovosti - nebo na leasing či úvěr vám auto může prodat ta či ona firma na oko levněji, standardní cenu ale minimálně doplatíte na úrocích. To by pak zkrátka nebylo přehledné ani férové.

Sítem prošlo 11 automobilek s více jak 20 modely aut. Tady jsou jeden po druhém i s cenami aktuálními k datu publikace tohoto článku.

Citroen C1, C3

Seznam levných aut zahajují Francouzi. Nejmenší modely C1 a C3 jsou určeny do města a blízkého okolí. Snaha ušetřit výrobní náklady vedla ke konečným cenám, které nepřesáhnou ani 230 000 Kč, natož stanovenou hranici čtvrt milionu. Citroen C1 s výbavou Feel a výkonem 50 kW (68 koní) stojí 221 900 Kč a o stupeň větší C3 se stejným výkonem vyjde na 229 900 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 1 - Citroen C1 2014 zive 01Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 2 - Citroen C1 2014 zive 04Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 3 - Citroen C1 2014 zive 08
Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 4 - Citroen C3 2017 nova oficialni sada 13Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 5 - Citroen C3 2017 nova oficialni sada 15Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 6 - Citroen C3 2017 nova oficialni sada 25

Dacia Logan, Logan MCV, Sandero, Lodgy, Dokker

Podle očekávání nejpočetnější zástup přichází od rumunské Dacie, která vám za cenu do čtvrt milionu Kč prodá skoro kterýkoli ze svých modelů. Pod taktovkou Renaultu se zprvu podceňovaná značka vypracovala na platného a v jistých ohledech i majoritního hráče. Konstruktéři drželi svůj směr a podařilo se jim navrhnout nejen levné, ale dnes už i vcelku kvalitní automobily. Nové generace se oproti prvopočátkům posunuly o míle daleko, přitom drží cenovou politiku obecně nejlevnějších aut na našem trhu. Dacia Logan stojí od 169 900 Kč, prostornější Logan MCV 189 900 Kč, hatchback Sandero v základní výbavě 174 900 Kč stejně jako Dokker. A Lodgy přijde na nejméně 224 900 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 7 - Dacia Logan MCV 2013 prvni sada 04Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 8 - Dacia Logan MCV 2013 prvni sada 06Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 9 - Dacia Logan MCV 2013 prvni sada 11
Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 10 - Dacia Logan Sandero 2013 nova sada oficialni 08Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 11 - Dacia Logan Sandero 2013 nova sada oficialni 09Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 12 - Dacia Logan Sandero 2013 nova sada oficialni 12

Fiat Panda, Punto

Fiat Panda původně přišel jako „moderní selské auto“. Svým tvarem připomíná krabičku na kolech, jednoduchá technika je nenáročná na údržbu. Verze s pohonem všech kol se stala oblíbenou a nadšení řidiči chválí model Panda 100HP za jeho hravost a poddajnost. Fiat Punto přišlo v roce 1994 a po třech letech se stalo nejprodávanějším vozem Evropy, dnešní generace ale na trhu spíše dožívá, třebaže její prodeje úplně nízké pořád nejsou. Ceny ano - při pohledu do ceníku vidíme Pandu nejméně za 217 000 Kč a Punto za 239 000 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 13 - Fiat Panda 01Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 14 - Fiat Panda 02Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 15 - Fiat Panda 04
Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 16 - FIAT PUNTO 03Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 17 - FIAT PUNTO 04Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 18 - FIAT PUNTO 05

Hyundai i10

Svého zástupce levných vozů vyslal do boje Hyundai pod názvem i10. Nejmenší z rodiny se jménem začínajícím na měkké i se může pochlubit oficiálním svolením k převážení pět pasažérů, což nemohou všechny konkurenční minivozy. Od nového roku se prodává s litrovým motorem za 219 990 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 19 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 02Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 20 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 05Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 21 - Hyundai i10 2016 facelift prvni sada 07

Kia Picanto

Picanto v minulém roce dorazilo s novou tváří, ale malé rozměry zůstaly zachovány. Kia strávila pět let vývojem svého nejmenšího modelu cíleného na mladé svobodné jedince, v Česku spíše na starší páry v důchodovém věku. Sourozenec Hyundai i10 je o 10 korun dražší, konečná cena Picanta s výbavou Active startuje na 219 980 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 22 - 2015 kia picanto facelift 01Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 23 - 2015 kia picanto facelift 02Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 24 - 2015 kia picanto facelift 17

Nissan Micra

Oblé tvary nafouklého městského auta vystřídaly ostře řezané linky. Ke svému kulatému předchůdci se vůbec nehlásí. Nissan tvrdí, že modernizovaný vzhled navrhovali společně umělci, hudebníci a tvůrci z celého světa. Do našeho souhrnu se Micra vešla natěsno, protože cena základní verze začíná na 249 000 korunách českých.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 25 - Nissan Micra 2017 prvni oficialni sada 15Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 26 - Nissan Micra 2017 prvni oficialni sada 17Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 27 - Nissan Micra 2017 prvni oficialni sada 26

Opel Corsa

Vzhledově neutrální městské auto z Rüsselsheimu slaví úspěch už po několik generací. Údajně bylo vymyšleno hlavně pro ženy, a tak není divu, že se zamlouvá hlavně jim. Corsou se vracíme se k dvojitým zástupcům aut do 250 000 Kč v Česku. Opel Corsa v pětidveřové verzi stojí o 10 000 Kč více než třídveřová varianta, konkrétně 246 900 versus 236 900 Kč, oba s motorem o objemu 1,2 litru.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 28 - Opel Corsa E oficialni sada 12Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 29 - Opel Corsa E oficialni sada 11Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 30 - Opel Corsa E oficialni sada 27

Renault Twingo, Clio

Twingo první generace muselo zákonitě rozveselit i nejsmutnějšího řidiče, protože kombinace křiklavě barevných ovládacích prvků se strakatým čalouněním vytvářel cirkus na kolech. Éra veselých barev naštěstí pokračuje dodnes, paleta odstínů a jejich kombinace nabízí širokou škálu personalizace. Navíc motor vzadu pohání zadní kola, byť stabilizace jde vypnout jen vytažením pojistky. Větší Clio nebudí tolik emocí, navíc výrazně ztloustlo, nyní je bývalé miniauto blízko kompaktnímu vozu. Ceny ale zůstávají u Renaultu tradičně dole - barevný střízlík stojí od 215 900 Kč, plnoštíhlý dospělák vyjde nejméně na 239 900 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 31 - Renault Twingo 2014 prvni oficialni sada 01Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 32 - Renault Twingo 2014 prvni oficialni sada 02Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 33 - Renault Twingo 2014 dalsi sada 07
Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 34 - Renault Clio 2016 facelift prvni sada 05Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 35 - Renault Clio 2016 facelift prvni sada 06Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 36 - Renault Clio 2016 facelift prvni sada 13

Seat Mii

Jeden model, ale dvě verze. Seat Mii nabízí dealeři jako nákupní vozík se třemi nebo s pěti dveřmi. Patří do rodiny malých vozů od koncernu Volkswagen. Nejlépe se cítí v hustých uličkách přeplněných měst. Za tři dveře zákazník zaplatí 210 900 Kč, pět dveří spolkne 9 000 navíc (219 900 Kč).

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 37 - Seat Mii Ecofuel 2013 produkcni 01Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 38 - Seat Mii Ecofuel 2013 produkcni 02Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 39 - Seat Mii Ecofuel 2013 produkcni 07

Suzuki Celerio, Ignis

Pro mnohé bude Celerio tak trochu zjevením, marketing japonského výrobce jej poněkud nechává stranou. Model ničím nešokuje, proto je oblíbený zejména mezi klidnými řidiči vyššího věku. Ti si nemusí lámat hlavu s výběrem motoru a specifikace, protože je nabízena jediná možnost. Opačně je na tom větší Suzuki Ignis. Nynější provedení může kupec zvolit více variant, mimo jiné s pohonem všech kol, se kterým se Ignis nezalekne ani lehkého terénu. Nevýrazné Celerio je oceněno na 238 900 Kč, akčnější Ignis 240 900 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 40 - suzuki celerio euro 08Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 41 - suzuki celerio euro 10Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 42 - suzuki celerio euro 12
Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 43 - Suzuki Ignis 2017 nove 04Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 44 - Suzuki Ignis 2017 nove 05Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 45 - Suzuki Ignis 2017 nove 13

Škoda Citigo, Fabia

Domácí automobilka umí nabídnout do čtvrt milionu korun dva modely ve třech verzích. Kromě Dacie to znamená nejvíc zástupců v dané kategorii. Pojmenování Citigo dává najevo účel drobného vozu, který je jedním z trojčat malých vozů německého koncernu VW. Na trhu se nabízí se třemi či pěti dveřmi. Škodu Fabia netřeba představovat - umí být drahá a výkonná, ale také klidná a levná. Cena pro Citigo byla stanovena na 197 900 Kč (3 dv.), respektive 207 900 Kč (5 dv.), prostornější Fabia s litrovým motorem se prodává za 243 900 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 46 - Skoda Citigo 2017 facelift prvni test 16Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 47 - Skoda Citigo 2017 facelift prvni test 29Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 48 - Skoda Citigo 2017 facelift prvni test 47
Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 49 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 003Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 50 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 011Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 51 - Skoda Fabia III 2015 12 TSI test prvni 049

Toyota Aygo

Reklamní slogany a fotografie jednoznačně pasují malého Japonce na baviče davů a vtipného klauna. Láká na barevné kombinace lakování a hbité reakce v městské džungli. Design přední masky se nezalíbí všem, ale to Aygo nezamýšlí, chce být výstřední a originální, jak se zdá. V provedení třech dveří kupec zaplatí minimálně 227 900 korun, za více dveří musí vydat 232 900 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 52 - Prvni test Toyota Aygo 2014 oficial 25Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 53 - Prvni test Toyota Aygo 2014 oficial 38Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 54 - Prvni test Toyota Aygo 2014 oficial 42

Volkswagen Up!

Jediné auto s vykřičníkem ve jméně příznačně uzavírá abecední seznam. Vyrábí se na Slovensku společně se Seatem Mii a Škodou Citigo, také proto si jsou podobní jako vejce vejci. Podle koncernové hierarchie musí o prsa vyčnívat nad své malé sourozence. Dominanci potvrzuje minimálně cenou, která je ze všech nejvyšší, ale pořád docela nízká - 221 900 Kč.

Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 55 - VW up! 2016 facelift prvni sada 11Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 56 - VW up! 2016 facelift prvni sada 13Toto jsou nejlevnější nová auta na českém trhu. Co všechno jde koupit do 250 tisíc? - 57 - VW up! 2016 facelift prvni sada 19

Mirek Mazal

Další zajímavé články:

Diskuze 13 příspěvků

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše