Reklama

Vyplatí se koupit jetý luxusní VW Phaeton? Prodává se dnes za zlomky původních cen

 | 65 příspěvků | 12.6.2018 Mirek Mazal
Reagovat

Nepřihlášený Ef

Auta koncernu VW rozhodne.. | 13.6.2018 06:21reagovat
avatar

Auta koncernu VW rozhodne nejsou vzorem spolehlivosti a phaeton je naprosty peklo. vím z vlastní zkusenosti. kazi se vše od motoru pres prevodovky po elektoroniku....

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený D

tomu říkám rada ,,dobrá k.. | 13.6.2018 07:11reagovat
avatar

tomu říkám rada

,,dobrá koupě to být může, je ale třeba vybrat některou z méně problémových verzí a natrefit na kus, o který se dosud majitel dobře staral.,,

Nepřihlášený Václav

Tu solární střechu má i pár.. | 13.6.2018 07:55reagovat
avatar

Tu solární střechu má i pár kousků první generace Superbu. Znám chlápka, který si ho kvůli tomu drží už 14 let.

Nepřihlášený

....generující 37 Wattů en.. | 13.6.2018 08:02reagovat
avatar

....generující 37 Wattů energie....

redaktor píšící o autech by měl mít alespoň základní ponětí o fyzice.

Nepřihlášený Kume

Pre bežnych smrtelnikov je.. | 13.6.2018 09:23reagovat
avatar

Pre bežnych smrtelnikov je 3.0 tdi idealna.Spotrebu udržia bez väčšej namahy pod 10l/100km.Benzinovy 4.2 V8 musia krmiť aspoň 13-14l na 100km drahou 98-kou

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Zrovna váhám nad Phaetonem.. | 13.6.2018 11:09reagovat
avatar

Zrovna váhám nad Phaetonem z konce roku 2007. vypadá jako by ani nevyjel na silnice. Přesně mám v oku dva kousky 3 TDI, ten druhý je z roku 2006 a má mnohem bohatší výbavu. Pokud opomenu LED přední světlomety a nouzové bždění, starší kousek je podstatně nabytější. Nějak se nemohu rozhodnout. Četl jsem články že do roku 2006 auta trápí koroze a problémy s převodovkou a kontakty. Tak babo raď :) Jinak je to nádherný kousek technyky a pro mě příjemnější interiér než nové auta.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Pre bežnych smrtelnikov je.. | 13.6.2018 11:11reagovat
avatar

jaké máš s autem zkušenosti??? váhám nad r.v. 2006 a 2007, 2007 se mě líbí víc díky LED světlům a nouzovému brždění. jinak starší kousek 2006 má vyšší výbavu. Spíše maximální. Ale u něj se bojím právě převodovky a koroze.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený no nekup to

Reakce na: jaké máš s autem zkušenost.. | 13.6.2018 11:47reagovat
avatar

Tohle bych nechtěl ani zadarmo. Vždy obdivuji dobrodruhy, co chtějí auto kde jen "kolo" stojí víc než vydělají. Bohužel hlavní problém produkce VW jsou motory, kde skoro každý má nějakou konstrukční vadu. Ale vyhodit nějakých 200.000,- za budoucí vrak a strčit do toho dalších 100.000, aby to dojelo na vrakoviště považuji za luxus. Radši koupit nové auto než 10 let starou šunku. I když, dnes nevím co bych si koupil při té zhovadilé normě EURO 6.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Pavel

Takový luxusní auta jsou k.. | 13.6.2018 11:50reagovat
avatar

Takový luxusní auta jsou k hovnu nejlepší jsou Dáčie logan jsou levné a tolik se neserou

Nepřihlášený Woky

Reakce na: Tohle bych nechtěl ani zad.. | 13.6.2018 12:07reagovat
avatar

Trefne napsano, nasypat 200K do strepu naivne si myslic, ze s nim budu na vesnici oslnovat sousedy svou svetovosti je typicke cechackovstvi. Kdyz se pak na dane vrazde neco drbne, nebude cela rodina pul roku zrat, aby usetrili na opravu neceho, co je spotrebni zbozi.

Nepřihlášený M

Jezdil jsem "novým" Phaeto.. | 13.6.2018 12:58reagovat
avatar

Jezdil jsem "novým" Phaetonem W12 a většinou fungoval (nezapomínejme, že to bylo tehdy téměř nové, nezajeté auto). Když se pro lambdasondu za 100euro + 2000euro za vytažení motoru, to se stane. Ale nesmí se to stát 2x a pak ten běžný servis. Jinak celkem fungoval, ale 50-100.000,- musí být pro Vás mentální hranicí jako tisícovka.

Teď jezdím v Lexusech LS 460 a zatím byli všechny dokonale spolehlivé, na žádném se neopravovalo nic a např. originální brzdy Lexus stojí méně, než VW. Za mne je Lexus násobně lepším, pohodlnějším, ale také díky kvalitě mnohem dražšším autem. Phaeton si podle mých pozorování koupí spíš majitel, který jej koupil levně, nebo jednoduše nemá na Mercedes, Audi, Lexus.

Nepřihlášený Johny

Reakce na: Auta koncernu VW rozhodne.. | 13.6.2018 13:27reagovat
avatar

Zajímavé, mám Touarega w12 asi 6 let (předemnou ho měl otec, takže ho máíme od novoty) a šlape jako hodinky. Takových chytrolínu jako ty už jsem slyšel a pak se dovíte, že si koupili šrot a šrot uděláte i z nejspolehlivějšího vozu světa, když jej budete huntovat a pak to prodáte kokotkovi jako je Ef a on pak brečí, jak se to sype...

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Auta koncernu VW rozhodne.. | 13.6.2018 13:33reagovat
avatar

Sharan 1,8T 20V,, najeto 360000, mimo každoročního doplňování klimy, naprosto bezproblémové auto.Vše na pohonné jednotce i elektronice mimo EGR původní!

Nepřihlášený Kume

Reakce na: jaké máš s autem zkušenost.. | 13.6.2018 13:36reagovat
avatar

Vybava je až druhorada,hlavne sa zameraj na motor (srdce),zisti historiu udržby,koľko ho malo majiteľov atď. veď vieš.Tie iste 3.0 tdi mali audi a6,aj tuaregi.Motory su držiaky ktore najazdia statisice km.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kiksfix

Taková auta se kupují pouz.. | 13.6.2018 13:42reagovat
avatar

Taková auta se kupují pouze nová.

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Vybava je až druhorada,hla.. | 13.6.2018 14:00reagovat
avatar

Auto je po prvním majiteli.

Jinak se tu rozjela jzajímavá debata... Matějovi, který tady mává jak je to auto na pi... a jak oslňovat někoho na vesnici, považuji za chlapa který v tom nikdy neseděl. Auto z venku nikoho neoslní. Ani mě ne ikdyž o něj mám zájem. Porovnávat toto auto s mercedesem nebo BMW absolutně nelze. konkrétně třeba třídy S + BMW řady 7.. sedni si do toho auta a bude ti vrzat jak starý šroťák, sedni si do interiéru Phaetona co najezdil 250 000 km a je jak nový. to nejde srovnat... lidi co se dívají po Phaetonu nejsou většinou idioti cop chtějí za babku luxusní auto, to jsou nadšenci do tehniky. A většinou jim je jasné, že opravy stojí velký ranec, proto že než si něco koupí, přečtou si recenze a články o údržbě... ta je opravdu drahá.. A stejně do toho jdou. za servis dají více peněz než za jeho nákup, ale počítají s tím!!!!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Woky

Reakce na: Auto je po prvním majiteli.. | 13.6.2018 14:25reagovat
avatar

Vis, ja BMW jezdim a paradoxne jsem nemel ani problem zakoupit nove (ted najezd cca 230K a nemam s nim nejmensim problem). Opakuji, ze nekdo, kdo si kupuje 12 let starou vrazdu dotazenou z Nemecka (u nas s dodatecne stocenym tachometrem) veric, ze si kupuje luxusni a kvalitni auto, kterym se bude bez drahych oprav vozit a delat machra je vul a nic jineho, nez aby za to platil si ostatne ani nezaslouzi. U aut plati a platit bude, kdo plati (za nove auto, pravidelny servis atd.) ten jezdi a jezdi spolehlive. Jen pro upresneni, starsi BMW 7 jsou ve 250k km sotva zajete, proto je srovnavat s necim co je pri tom samem najezdu temer po smrti je opravdu bezpredmetne.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dakk

Reakce na: Zrovna váhám nad Phaetonem.. | 13.6.2018 14:40reagovat
avatar

..takový auto nemuže koupit ten co autum nerozumí..myslí že koupí auto za sto , vymeni olej a bude jezdit.Nene,auto za sto investice minimalne jednou tolik a nejlepe si to opravit sám,protože technické povědomí a zručnost českých mechaniku je drtivě a převážně příšerná...čest těm,co sve řemeslo ovladají a miluji jej....

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Vis, ja BMW jezdim a parad.. | 13.6.2018 14:56reagovat
avatar

Nesmíš brát vraždu z Německa. Nejsem si jist zda čtete správně, kazí se každé auto. Jde o to do kterého roku jít. Ne kolik do toho nasypat. Piecha udělal dobré auto, tedy ty do roku 2008, pak jsou ostatní verze značně ořezané. já osobně neřeším nové nebo staré auto, ani to neřeším v čem jezdím.

Řeším jaký rok výroby, řeším co se na autě nejvíce kazí. Nic víc. Mě osobně ato nadchlo. Nevím jestli V8 nebo 3 TDI. Nevím jestli rok 2006, 2007-2008... Toď vše, zvuk je nádherný, stěrače stírají světla svítí. Jestli je tu někdo, kdo má opravdu Phaetona. budu rád za odpověď. S čím souhlasím je spolehlivost motoru BMW, ten se snad nikomu nepokazil. Jinak to srovnávat nejde.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený dakk

Reakce na: Zrovna váhám nad Phaetonem.. | 13.6.2018 14:58reagovat
avatar

..tak jak už psalo pár moudrých.Phaeton je pecka,,nejlepší co se dá koupit pro jakž takž normální smrtelníky.Pak už jsou jen jachty a rollsy..Tak dotažený,elegantní,precizní vůz s takovou bytelností ,hutností se nevidí.Par idiotů,(teda český nejpokřivenější automobilový trh na světě),mu dal nalepku,ale jen proto,že jsou zde prostě chcípáci co na to nestačej,chtěj si honit triko,,koupí smotaný auto,zjistí že brzdy stojej dvacku,chtěj hrát machry,pak zjistí že by neměli co žrát tak začnou pomlouvat značku a přepošlou naleštěný dál.Prostě když se koupí auták za tři koule,tak ani první majitel jej nedá jen tak.Využije potenciál a zbaví se jej.takový auta by měli zakázat prodávat rekrutům z felicií a podobnýmu plebsu.Kazí akorát jmeno,pracně vybudovaného a nejdokonalejšího automobilového imperia konstruktera vsech konstrukterů pana Piecha

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Vybava je až druhorada,hla.. | 13.6.2018 14:59reagovat
avatar

Tak jdu do 4,2 V8, rok výroby 2008. Na denní ježdění auto mám, tak snad ty víkendové pojížďky vydrží. Mějte se.

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: ..tak jak už psalo pár mou.. | 13.6.2018 15:00reagovat
avatar

Tak to se mě líbí..... dobře napsáno

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Zrovna váhám nad Phaetonem.. | 13.6.2018 15:01reagovat
avatar

Kup oba.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Kup oba. | 13.6.2018 15:05reagovat
avatar

Tak to by mě žena už vážně zabila.

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Kup oba. | 13.6.2018 15:09reagovat
avatar

Už teď je Garáž přecpaná kravinama, o druhé ani nemluvím... už mám zakázano tahat domů cokoli mě zabere více jak hodinu času denně :) Třeba modely :) To by sedělo na Wokyho, asi jsou lidi krete.... když si koupí model za cenu přes 100 k a dvakrát za rok jej při tréningu rozstřelí. To se stává, prostě je to technika... a sem tam něco přestane fungovat.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Woky

Reakce na: Nesmíš brát vraždu z Němec.. | 13.6.2018 15:10reagovat
avatar

"Nesmíš brát vraždu z Německa." nevim jestli jsi si vsiml, jak si protirecis, protoze cesky trh (a ne jen ten) je skladkou aut ktere v Nemecku uz nikdo nechce z duvodu nakladnych oprav.

Pri mnozstvi kusu, kterych se Phaetona celkove u nas prodalo jich bude totiz odsud 99% (klidne i tech s puvodem avizovanym u nas).

A propo, na tu vrazdu z Nemecka si tady jeste kazdy trouba co ji sem na paletaku dotahne domazne slusnou marzi, takze ta vrazda v Nemecku prijde na par supu, u nas je vsak prodana jako luxusni a spolehlivy bourak...tedy presne to, co cechacek chce slyset a za co tak rad plati.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Woky

Reakce na: Už teď je Garáž přecpaná k.. | 13.6.2018 15:23reagovat
avatar

" To by sedělo na Wokyho, asi jsou lidi krete.... když si koupí model za cenu přes 100 k a dvakrát za rok jej při tréningu rozstřelí" vis, u toho modelu by mi to ani tak nevadilo, u toho, ze se clovek za par slupek snazi vybirat rado by luxusni karu nevedic ze ty nejvetsi investice ho s jeji koupi teprve cekaji tak nejak ano. Zejmena kdyz je kazda vetsi oprava privede temer k bankrotu.

Chapu, ze byt na rodne visce za bouraka a machra s velkou karou je silna motivace, ale ne, tekhle to opravdu nefunguje (mozna vyjma toho venkova), takze se drz mozna radsi tech modelu, tam mas i Ty alespon mlhavou predstavu, co Te ceka a nebude to zrovna napravovani toho, co za ty leta na tom aute nekdo napachal, protoze vedel, ze ho stejne proda.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: "Nesmíš brát vraždu z Něme.. | 13.6.2018 15:23reagovat
avatar

Souhlasím že se jich u nás moc neprodalo a kšeftaři maskují co se dá.

Nepřihlášený shr3k

Jako investice je nejlepší.. | 13.6.2018 15:27reagovat
avatar

Jako investice je nejlepší samozřejmě W12, prodloužený a facelift, ale je jich málo.

Nepřihlášený Žakuj Dareba

Každá strana mince má dvě.. | 13.6.2018 15:28reagovat
avatar

Každá strana mince má dvě strany.

Jo, můžete bejt blbý a koupit si starší luxusní limuzínu z Českého bazaru nebo od turků z Německa, můžete se unáhlit, vykašlat se na fóra a vybrat špatnou motorizaci a pak je to kasička na peníze.

Taky je tu ale druhá strana mince. Dost lidí prostě neni debilních. Mají přehled a známé v zahraničí, takže do Německa, Belgie, Švýcarska nejedou "na slepo" a pátrají po konkrétní motorizaci, takže ve finále neni žádnej problém přitáhnout ze Švajcu BMW 760, M-B E 500, CLS, XC 90 V8 a jiné ve finále za pár korun........a to si piště, že si radši pojedu za 200 000kč do Švajcu pro tohle a i pokud se nedejbože všechno posere a nacpu dalších 200 000kč do servisu, než abych byl tak blbej a koupi si novej Hjundé, nebo Dáčii, která mě bude stát taky minimálně 400 000kč a po 5 letech to můžu hodit leda ze skály, protože to bude totální šrot.

Než sračkovej, novej low-end za x stovek tisíc, raději prověřenou, bazarovou značku od prověřeného prodejce. Je mi líto lidí, kteří se v zahraničí nemají na koho obrátit a musí lovit v českých vodách, nebo naslepo od překupníků

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: " To by sedělo na Wokyho,.. | 13.6.2018 15:28reagovat
avatar

Tobě příjde že velká kára je machrovství??? Podle toho lidi vůbec neberu a ani takovích moc neznám. Je pravda že nikdy nevíš kdo s tím autem jezdil, ani jak s ním jezdil. A ano, o poruchovosti Phaetonu jsem už četl mnoho. Ale přes to je to kus pořádné hmoty.

Nepřihlášený Žakuj Dareba

Ojetiny si pro rodinné pot.. | 13.6.2018 15:31reagovat
avatar

Ojetiny si pro rodinné potřeby kupujeme ve Švýcarsku už od roku 1995, tak vim o čem mluvim. To co tady stojí 150 000, to přivezu ze Švajcu po vlastní ose za 50 000

Nepřihlášený Tomáš

Reakce na: Každá strana mince má dvě.. | 13.6.2018 15:32reagovat
avatar

Nevíš o Phaetonu??? Když tam máš ty známé?? Jinak souhlasím, v případě že nejedeš na slepo... Když autům rozumíš... Já na bouraném autě poznám tak maximálně nepravidelné spáry.

Nepřihlášený Honzax

No vždycky mě fascinujou t.. | 13.6.2018 16:07reagovat
avatar

No vždycky mě fascinujou ti mladí borci, kteří si koupí starou A8, BMW 7 nebo S-Klasse, aby mohli machrovat před holkama a okšiltovanýma kámošema (hale tůning woe...) a pak když zjistí, co údržba a opravy takového auta stojí, tak se ho raději rychle a se ztrátou zbaví, protože taková kára se prostě z dělnického platu financovat nedá. Propad ceny u každého modelu zrcadlí jednak zájem o koupi ojetého modelu a taky potenciální náklady, které se do toho musí vrazit, aby z toho bylo "auto". A jestliže se takto luxusní auto prodává pro 10 - 12ti letech za tak směšné peníze, tak je jasné, že to bude jen a pouze pokladnička na peníze, a to značně hluboká. U ojetin mě zajímají pouze auta 3 - 4 roky stará (třeba po skončení operáku) a nebo když už starou vránu, tak za příslušně nízké peníze, aby mě nesralo, že do něj musím vrážet prachy (a musí to být zajímavé auto). Ten, kdo na provoz takového auta skutečně má, si ho nekoupí (jaký asi udělá dojem se starou vránou) a ti, co to koupí, buď neví, do čeho jdou, nebo jsou to prostě nadšenci, kterým nevadí do toho sypat prachy. Ale každá věc si jednou najde kupce, tak i tohle.

Nepřihlášený Trollopata

Mám asi trochu začátečnick.. | 13.6.2018 19:30reagovat
avatar

Mám asi trochu začátečnický dotaz - k čemu tam je takový ten malý pedálek nad odpočívadlem pro nohu, ještě víc vlevo, než by u manuálu byla spojka?

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

nevyplatí !!!!!!!!!!!!! | 13.6.2018 20:15reagovat
avatar

nevyplatí !!!!!!!!!!!!!

Nepřihlášený Clark

Reakce na: Mám asi trochu začátečnick.. | 13.6.2018 22:48reagovat
avatar

To Trollopata

že by ruční (nožní) brzda? DD

Nepřihlášený Adam

Reakce na: Tohle bych nechtěl ani zad.. | 14.6.2018 11:53reagovat
avatar

Naprostý souhlas.

Jenže lidem tohle nejde vysvětlit, což zas chápu Já.

Lidé si chtějí vyzkoušet (alespoň podvědomě) kus luxusu, na který nikdy mít nebudou. Dokud v ČR bude v soukromém sektoru pozůstatek komunismu a tím je ,i když zatajované, pravidlo "všichni stejně" , tak je ani nenapadne, že nové je lepší než ojeté.

Nepřihlášený Kanár

Reakce na: Auta koncernu VW rozhodne.. | 14.6.2018 15:45reagovat
avatar

Mám Sharan 2,8L 6V z roku 1998 a na motoru se měnily jen rozvody a zapalovací sondy. Najeto přes 500 000km. Běžné opravy, spíše výměny, jako jsou brzdy, kinetické klouby a tlumiče. Tož nevím, co je na tom VW tak zle.

Nepřihlášený

VW je vzor jak se auta děl.. | 25.7.2018 08:48reagovat
avatar

VW je vzor jak se auta dělat nemají

Nepřihlášený r

pro kazdodenni pouzivani n.. | 25.7.2018 10:15reagovat
avatar

pro kazdodenni pouzivani naprosto nevyhovujici.Chapal bych,kdyby si to nekdo koupil jako radost,konicek..A pokud mam pouze tech 200tis tak proste co nejnovjsi auto,pokud chci byt co mozna nejvice bez starosti.

Nepřihlášený

Koncernová auta od VW jsou.. | 25.7.2018 11:01reagovat
avatar

Koncernová auta od VW jsou špatná, ale mají dobrou reklamu a tak se budou jejich auta prodávat dál. Někomu to prostě nevadí jezdit často do servisu a utrácet peníze za nic.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Karel

Reakce na: Koncernová auta od VW jsou.. | 26.7.2018 15:24reagovat
avatar

Protže když si koupiš Forda nebo Pažouta nebo Hnujdu, tak uděláš lépe. Fakt jsi takový naivní kokot? Musíš umět vybírat, pak buzíčcci co si furt kupují 1.2TSi a 1.4 TSi brečí, jak je ten koncern poruchový... Mám stgarou 2.8 V6, žere olej (1L na 5000 km), dynamikou tě neposadí na prdel (pořád jede lépe než většina běžných aut), spotřebu má vyšší, ale mám na tom najeto 350.000 a s motorem, tak s autem žádný problém. Ale věřím, že kdo si koupil Fabku s 1.2 tak asi zabrečel...

Druhé auto mám taky koncern s 2.0 TSi 280k a ten motor je fenomenální. Najeto cca 150.000 a cajk. Auto rozhodně není tak kvalitní jako staré kusy co se dělaly poctivě, ale když to srovnám s konkurenci, ruka ruku myje...

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše


Reklama