Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Alfa Giulia QV vyzvala Němce na další souboj. Neporouchala se, ale ani nevyhrála
17.7.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Při poměřování dynamiky v přímém směru snad každý čekal italské selhání a nebo vítězství. Jenže se nestalo ani jedno, Giulia QV dojela a nezvítězila.
Minulý týden jsme nejspíše nepotěšili fanoušky Alfy Romeo. Jejich nová modla, sedan Giulia, selhává v novinářských testech jako na běžícím pásu. Po této zprávě by mohl leckdo čekat, že verze QV, která nastoupila do dalšího souboje s BMW M3 Competition a Mercedesem-AMG C 63 S, opět selže. Tentokrát se to díky bohu nestalo, přesto italský sedan - tak trochu oproti očekáváním - v prvním kole prohrál.
Srovnání Vicky Parrott, známé hlavně z televizního Fifth Gearu, se zaměřilo v prvé řadě na dynamiku v přímce. Nešlo však o zrychlení na stovku či dvoustovku, ale sprint na takřka 3,5kilometrové ranveji. A z tohoto klání Gilulia QV nevyšla jako to nejrychlejší vozidlo, což je docela překvapivé - dosud QV dávalo německé konkurenci na frak, jenže při předchozích testech jakékoliv měření končilo na dvoustovce.
Teď se zrychlovalo až na 240 km/h a to bylo pro Giulii QV už příliš - nejrychleji na této metě byl Mercedes. Z 0 na 50 km/h pro změnu nejlépe akcelerovalo BMW, jinde vládla Alfa. Určující ale bylo zrychlení na onu dvěstěčtyřicítku a tady se musela italská dáma spokojit s druhým místem - tempa 240 km/h dosáhne o čtyři desetiny později než Mercedes (ovšem o 1,3 sekundy rychleji než BMW).
Detailní výsledky najdete níže, my jsme nyní zvědavi, jak se Alfě Romeo povede v dalších dvou kolech testu - první se zaměří na časy na okruhu, druhé pak na zábavu za volantem. V obou bychom se mohli dočkat překvapení - tedy pokud se konce tohoto testu Giulia dožije ve zdraví...
Alfa Romeo Giulia QV se znovu postavila BMW M3 a Mercedesu-AMG C 63 S. Tentokráte dojela do cíle, nikoliv však na prvním místě
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejčtenější články
- Krachující Fisker se pokouší zachránit zoufalým výprodejem. Auta zlevnil skoro o polovinu, stojí míň než základní Octavie
28.3.2024 - Ford si nechal patentovat chytré řešení převozu větších věcí, bude mu ho závidět i Škoda se svým Simply Clever
28.3.2024 - Volvo se rozhodlo odpravit polovinu svých českých prodejů. Skončilo s diesely, i když jde o jeho jasně nejžádanější motory
28.3.2024 - Levná kopie kultovního Mercedesu G dostane novou verzi s motorem přímo od Mercedesu, bude ještě blíž originálu
28.3.2024 - Stellantis dál propouští ve velkém. Nově končí dalších 3 500 lidí, je to prý součást „energetické a technologické transformace”
28.3.2024
Tiskové zprávy
- Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva - Mio MiVue 886 WiFi GPS autokamera s 4K rozlišením a upozorněním na měřené úseky
tisková zpráva - Mio MiVue 818 WiFi 2K: kniha jízd jako speciální funkce v autokameře
tisková zpráva