Audi si v New Yorku utahuje z BMW, podívejte se na názvy jeho veřejných Wi-Fi

Značka Audi na newyorském autosalonu nabízí lidem veřejnou Wi-Fi a ještě si dělá reklamu popichováním konkurenčního BMW.
  1. Autoforum.cz
  2. Rubriky a sekce
  3. Bleskovky

Audi si v New Yorku utahuje z BMW, podívejte se na názvy jeho veřejných Wi-Fi

24.3.2016 | Marek Bednář | Přidat příspěvek

Audi si v New Yorku utahuje z BMW, podívejte se na názvy jeho veřejných Wi-Fi

/

Foto: Archiv Autoforum.cz

Značka Audi na newyorském autosalonu nabízí lidem veřejnou Wi-Fi a ještě si dělá reklamu popichováním konkurenčního BMW.

Vlastní Wi-Fi si můžete pojmenovat jakkoliv. Někteří volí své jméno, jiní jméno svého psa, další třeba na nastavení vůbec nesáhnou a používají přednastavenou síť i heslo. Také ale existují zajímavější nápady, např. jak využít název sítě pro reklamu. Není to novinka, ale vždy to přitáhne pozornost, jako třeba sítě Audi na newyorském autosalonu. Zvláště když ona reklamní sdělení útočí na jednoho z hlavních konkurentů.

Automobilka se rozhodla jimi prezentovat novou A4 a zároveň se strefovat do BMW. Jednou ze sítí je „328 důvodů, proč si vybrat A4” a další ukazují některé konkrétní důvody. Nevíme, jestli jich bude 328, ale to není podstatné - číslo je odkaz na BMW 328i, verzi s řadovým čtyřválcem o 243 koních. První důvod je, že má A4 víc výkonu, druhý je, že má víc točivého momentu. A jsou tu i další, i když ne všechny jsou stoprocentně pravdivé, třeba „A4 kůže. 328 látka”, diskutabilní je i „A4 12,3" displej. 328 0"” nebo „A4 Wi-Fi. 328 No-Fi”, protože všechno to si lze do BMW přiobjednat. Přesto to je chytrý způsob, jak přitáhnout pozornost.

„Tým, který s tímhle nápadem přišel, chtěl moderní verzi reklamy, kdy lepší produkt vyzývá starší. A s dnešním marketingem - proč zároveň nenabídnout službu, která spoustě lidem usnadní práci?” komentuje John Matejczyk, zakladatel a kreativní ředitel agentury Muh-tay-zik | Hof-fer, která tento marketingový kousek připravila. Pokud se Audi podaří udržet své sítě v chodu i při náporu mobilů, tabletů a notebooků, můžou to být nevýznamné, ale přesto plusové body. Údajně má být vždy v chodu deset různých sítí s deseti různými důvody, které se budou v průběhu autosalonu obměňovat.


Audi si v New Yorku utahuje z BMW, podívejte se na názvy jeho veřejných Wi-Fi - 1 - audi wifi-marketing ny 02Audi si v New Yorku utahuje z BMW, podívejte se na názvy jeho veřejných Wi-Fi - 2 - audi wifi-marketing ny 01
Názvy Wi-Fi jsou trochu zavádějící, ale nápad je to dobrý

Zdroje: AdWeek, Audi

Marek Bednář

Diskuze Přidat příspěvek

Všechny články na Autoforum.cz jsou komentáře vyjadřující stanovisko redakce či autora. Vyjma článků označených jako inzerce není obsah sponzorován ani jinak obdobně ovlivněn třetími stranami.