Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
BMW M3 F80 a M4 F82 se předvádí do detailu na nové sadě fotek
9.5.2014 | Adam Šrámek | Přidat příspěvek
Přestože první kusy už jezdí po silnicích, BMW uvolnilo veškeré oficiální fotografie obou eMkových sourozenců až dnes. Spolu s tím padá embargo recenzí.
Dvojice čerstvých novinek divize M se světu představila už před nějakým tím pátkem, humbuk kolem ní ale od té doby ani zdaleka neopadá, spíše se stupňuje. Po úniku fotek a veškerých technických detailů jsme přidávali jejich české ceny a další informace včetně zamítnutí verzí CSL. Posléze jsme všechny materiály ještě okořenili fotografiemi a zkušenostmi prvního majitele, který se později pochlubil akceleračním videem, kde bylo dobře vidět, jak nová M3 jede i zní.
Dnes je tu oficiální uvolnění kompletní fotogalerie obou nových eMkových nadějí a spolu s ním údajně padá embargo na zveřejňování prvních redakčních testů. Naše setkání s dvojicí M3 a M4 je naplánováno na až druhou polovinu května, takže první test bude následovat.
BMW uvolnilo nové snímky včetně „evoluční“ sady, kde se po boku nové M4 Coupé postavila celá sága rodu M3. První emtrojka coby E30 z roku 1985, dále šestiválcová E36, famózní E46 i docela jiná E92 se čtyřlitrovým osmiválcem. Jen pro připomenutí dodáme, že poslední dějství (pátá genertace) využívá k pohonu zadní nápravy přeplňovaný šestiválec s objemem tří litrů, z něhož se dá pobídnutím plynu vydolovat až 431 koní. Novinka je o 80 kilogramů lehčí něž předtím a umí stovku za 4,1 sekundy pokud je vybavena dvouspojkovou převodovkou.
Velkým otazníkem jsou nejen praktické zkušenosti a emoce, ale také čas na Severní smyčce Nürburgringu, kde by se nová generace M3 a spřízněného kupátka M4 měly být schopné prosmýknout pod osmiminutovou hranici. Třeba nás v Mnichově už nebudou déle napínat. Než vám přineseme popis zážitků od volantu, můžete si oba eMkové sourozence prohlédnout v podrobné fotogalerii.
Fotogalerie BMW M3 F80 a M4 F82
Fotogalerie BMW M3 Sedan F80
Fotogalerie BMW M4 Coupé F82
BMW M3 historie
Doufejme, že BMW M3, respektive M4 neztratilo spolu s přeplňováním svá největší kouzla
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- Dodnes úplně nový, ovšem totálně oholený Ford Focus legendární první generace se prodal za směšné peníze
včera - Je těžké, je ošklivé, je drahé, ale pořád je rychlé a aspoň trochu pravověrné. M4 CS je druhé nejrychlejší BMW na Ringu
10.5.2024 - Číňané rozjíždí novou levnou značku aut s cílem zaútočit s ní na Evropu. Se zvoleným jménem v Česku nemají šanci
8.5.2024
Nejnovější články
- Další výrobce elektromobilů šlape vodu. Rivian za tři prodělal měsíce už 34 miliard, jak dlouho se to dá vydržet?
před 2 hodinami - První auto Xiaomi může být Porsche za cenu Škody, jenže nevydrží, majiteli neopravitelně selhalo po ujetí 39 km
před 3 hodinami - Bentley skutečně skončilo i s ryzími motory V8, v Evropě to udělalo raději pěkně potichu
před 5 hodinami - Tesla Cybertruck v testu dojezdu s přívěsem nedojela skoro nikam, srovnání s dieselem jí vystavilo smutné vysvědčení
před 6 hodinami - VW přiznal, že elektromobily jsou moc drahé, slova finančního šéfa vyvolala u zaměstnanců zděšení
včera
Živá témata na fóru
- Suzuki obecně 05.12. 11:39 - jarka
- Rychlodotazy 05.12. 10:31 - denis
- Politický koutek 05.12. 09:55 - Stepan
- Lampárna (stěžovatelna) 05.12. 09:44 - Stepan
- audi A4 2023 2.0 tfsi 110kw , automat 05.11. 22:49 - Filip
- Řidiči, co to mají v ruce... 05.11. 20:39 - řidičBOB
- S větrem ve vlasech.... 05.11. 18:48 - jerry
- Elektromobily a vse kolem nich 05.11. 08:18 - honziss