Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Bugatti pořádně ukázalo Chiron v úchvatné modré Royal, míří do Švýcar a zůstane tam
6.3.2017 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Jeden z prvních tří dokončených exemplářů míří na autosalon. Kromě venkovního laku odhalí také interiér čalouněný dvěma odstíny modré.
Výroba Bugatti Chiron je stejně ohromující jako vůz sám. Zhruba dvěma desítkám zaměstnanců značky téměř devět měsíců, než složí jeden exemplář dohromady. To je také důvodem, proč je výroba omezena na zhruba 70 exemplářů ročně. Ty první již byly zkompletovány a zamířily k zákazníkům, v Molsheimu je ale samozřejmě rozpracováno mnohem více vozů.
Jedním z prvních tří dodaných kusů je Chiron, který se zvenčí pyšní odstínem Blue Royal. Ten dosud použit nebyl, Bugatti jej ale zařadilo do standardní nabídky, kde prozatím byla k nalezení černá, šedá, tyrkysová, modrá, zelená a červená barva. Reálně jsou ale samozřejmě možnosti zákazníků daleko širší, k dispozici je jakýkoliv myslitelný odstín. Jen je za něj nutno řádně připlatit.
Právě tento exemplář najdeme na stánku značky na autosalonu v Ženevě, kde zároveň odhalí i svůj interiér čalouněný dvěma odstíny modré - tmavou a světlou French Racing Blue. Po této kombinaci sáhl zákazník ze Švýcarska, který tak nebude mít zrovna náročný odvoz vozu domů. Stejně jako ostatní majitelé přitom bude mít pod pravou nohou 1 500 koní.
Bugatti prozradilo, že z plánované produkce 500 vozů již polovina byla rozebrána. Přestože se výroba natáhne na několik let, k uzavření objednávkových knih nejspíše dojde ještě letos. Největší zájem o Chiron je v Evropě, na kterou připadá 37 procent zákazníků. Dále na řadě je pak Severní Amerika (30 %) nasledovaná Středním Východem (26 %). Možná překvapivá čísla...
Tip: Projděte si všechny novinky ženevského autosalonu 2017.
Tento exemplář Bugatti Chiron je prvním ze tří dokončených, přičemž zvenčí se pyšní lakem Bleu Royal, zatímco uvnitř kombinuje světle a tmavě modrý odstín čalounění
Ten samý exemplář jsme obdivovali už před pár dny při oznámení vyrobení prvních sériových kusů
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
- 11 let staré Porsche málem vytřelo s nejnovějšími hybridními sporťáky Ferrari a Lamborghini. Není to ostuda?
včera - Špatný den v práci? 24letý zaměstnanec roztřískal při projížďce Ferrari za 76 milionů Kč, splácet ho může po zbytek života
23.4.2024 - V Polsku po nehodě vzplanul luxusní elektromobil tak, že ho po chvíli nepoznal ani majitel, po uhašení se vzňal znovu
21.4.2024
Nové na MotoForum.cz
- Pre Jerez včera 15:00
- Senzace: Bimota v SBK 2025 s továrním týmem Kawasaki včera 13:00
- Časový program Gran Premio Estrella Galicia 0,0 de España včera 10:00
- Vostatek po Assenu: „ Na suché trati jsem se cítil silný, na mokré to nešlo“ 24.4.2024
- Začalo letošní MS-Side 24.4.2024
Nejnovější články
- V nizozemském Utrechtu už začínají vypínat dobíjecí stanice elektromobilů. Elektřina není, situace se nezlepší roky
před hodinou - Tesla si nechala zaplatit v roce 2017 od Pepsi za 100 tahačů, dodala jich jen 36. Ze 125 kamionů pro UPS ani jeden
před 3 hodinami - „Příšerné” nařizování elektromobilů zabije automobilový průmysl, říká šéf Stellantisu, začne to ve Velké Británii
před 4 hodinami - BMW začalo majitelům nabízet „rodný list” jejich starších aut, cena i způsob objednání berou slova z úst
včera - Šéf Bosche najednou říká, že elektromobily budou za pár let kupovat skoro všichni, ještě před měsícem si otevíral pusu
včera
Živá témata na fóru
- Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style 04.26. 10:35 - Brus
- Dříve M135i, nyní ///M2 04.26. 09:48 - Eda
- Výběr Hybrid auta 04.26. 09:34 - mattonecz
- RYBNÍK NA PODLAZE - OCTAVIA 1 04.26. 07:49 - nostromo23
- Onboard videa 04.26. 07:47 - Truck Daškam
- Jak odstranit zaschlý vosk z kapoty auta? Prosím o radu 04.26. 07:46 - nostromo23
- Jak snižovat spotřebu 04.26. 07:41 - nostromo23
- Audi A6 C7 převodovky 04.25. 23:27 - Milanito