Reklama

Chcete nové auto zdarma? Tak s tím svým jezděte, jezděte a... jezděte

 | 29 příspěvků | 13.5.2016 Marek Bednář
Reagovat

Nepřihlášený Zevla

Jo jo, downsizing je nejle.. | 13.5.2016 11:46reagovat
avatar

Jo jo, downsizing je nejlepší všechny nás zachrání :-D

Nepřihlášený Lepo

Motor má však stále svůj p.. | 13.5.2016 11:51reagovat
avatar

Motor má však stále svůj původní motor?

Nepřihlášený sovi

no, nechcem byť pesimista,.. | 13.5.2016 16:07reagovat
avatar

no, nechcem byť pesimista, ale tipol by som si, že ten starší model bude úspešnejší ako ten nový :) ale za tú cenu... :D

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

„Můj vůz vypadá dobře, až.. | 13.5.2016 18:45reagovat
avatar

„Můj vůz vypadá dobře, až na pár drobných oděrek je jako nový. I sedadla vypadají, jako když jsem je koupil. Nejsou tak čistá, samozřejmě, ale nejsou příliš opotřebovaná či poničená,” SOFEROVA SEDANA MUSI BYT RIADNE VYSEDENA A OPOTREBOVANA!!! PRI TAKOM MNOZSTVE KM JE NEREALNE ABY BOLA AKO NOVA...

Nepřihlášený Clayton

Reakce na: no, nechcem byť pesimista,.. | 13.5.2016 20:32reagovat
avatar

Není k tomu důvod. Je to stejná generace, jen po faceliftu. Pravda, Toyota už přestala Tundru nabízet s levnějším 4.7 V8 a už se dá koupit jen s novější 5.7 V8, nicméně i 5.7 je spolehlivý motor. Ta 4.7 se v USA se dávala i do Land Cruiseru 100, ale na poměrně těžkou Tundru to byl dost slabý motor.

Nepřihlášený Forest

Jenom hlupak (chapej prume.. | 14.5.2016 11:12reagovat
avatar

Jenom hlupak (chapej prumerny American) si koupi na takovy najezd. Pro info specifikace motoru: 203kw/276k a 424Nm. Tedy 58 koni/90Nm. na litr objemu!

Rekneme, ze takovy objem potreboval na to, aby mohl tahat naklad. Jenze, objem sice nicim nenahradis, ale na vozeni vahy je treba kroutici moment a ten, jak je znamo, tak je u vznetovych motoru pri stejnem objemu vyrazne vyssi, zvlaste pak preplnovanych.

Jinymi slovy, kdyby si koupil nejakeho obycejneho ~3l diesela, tak by provozem tohoto uspornejsiho motoru znacne usetril a diky tomu by mel i na nahradni dily, ktere jsou pro vznetove motory specificke (CR vstriky).

Ikdyz , ted si uvedomuji jednu zasadni vec: paklize jezdil dalky, opotrebeni specifickych dilu jakymi jsou turbodmychadlo nebo spojka nedostavaji takovy zaber, takze i opotrebeni neni takovy. Turbodmychadlo na delsi vzdalenosti (paklize clovek nejede stylem brzda-plyn) tlaci vicemene konstantni tlak nizke urovne a spojka se take tak neopotrebovava jako treba pri mestskem provozu nebot neradi a pokud, tak zridka.

Jinymi slovy, udelali z nej vola (pro lidi, kteri pouzivaji mozek), protoze mohl vyrazne usetrit.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Kakadu

Reakce na: Jenom hlupak (chapej prume.. | 14.5.2016 12:35reagovat
avatar

No ty si manas :-D sorac ale keces totalni picoviny, co odstavec, to perla. TY SAM SI TEN VUL, kteremu nekdo neco nakecal.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený fredy krueger

Na autosalone v Nitre bol.. | 14.5.2016 17:46reagovat
avatar

Na autosalone v Nitre bol pred par rokmi jeden chlapik ktory najazdil na fabii milion km a ked ju ponukal skodovke na vymenu (napr. na prezentaciu kvality, alebo na reklamu, alebo za vernost znacke na vymenu), poslali ho do @!!#

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Sobota

Reakce na: Na autosalone v Nitre bol.. | 14.5.2016 18:03reagovat
avatar

Bodejť by ho neposlali někam, takových je mraky a kam by Škodovka přišla, kdyby každému dala novou káru.

Nepřihlášený xwe

Dostal novou za barvu v pl.. | 14.5.2016 20:12reagovat
avatar

Dostal novou za barvu v pleti v multikulti globalizované společnosti jsou všeci na hlavu.

Nepřihlášený kcg

Co mate porad s tim downsi.. | 14.5.2016 21:34reagovat
avatar

Co mate porad s tim downsizingem? Chcete Tundru? Tak si ji proste kuptne no. Kdo vam brani?

Nepřihlášený Max

Reakce na: Jenom hlupak (chapej prume.. | 14.5.2016 22:55reagovat
avatar

V USA je benzín smiešne lacný, nič by neušetril, len by sa mu ten dízel kurvil a stále by bol v servise.

Dízel je technológia v osobnýc autách úplne na hovno, ja to mám právo povedať, keďže vo svojej firme ich mám 21, ale nemám inú možnosť, bohužiaľ.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Michal

Mě to vychází, že musel na.. | 14.5.2016 23:45reagovat
avatar

Mě to vychází, že musel najet 833km každý všední den. To by mě zajímalo, co měl za práci, když trvalo celou pracovní dobu někam jet.. Jedině snad odtahovka?

Nepřihlášený Forest

Reakce na: V USA je benzín smiešne la.. | 15.5.2016 09:52reagovat
avatar

1) Byvavalo, zjistete si fakta - samozrejme, ze je ten benzin stale levnejsi nezli u nas, nicmene, vyrazne zdrazil.

2) Proc by se mu mel kazit a stat v servise? Je vam znam napriklad pojem Cummins a jejich spolehlivost, zivotnost?

Zakladem jsou fakta a ty vam bohuzel chybi.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Forest

Reakce na: No ty si manas :-D sorac a.. | 15.5.2016 09:59reagovat
avatar

No, mam tdi, ktere ma najeto "pouze" tretinu, tedy 300tkm. Sice mam misto puvodni 5° prevodovky 6° (zamerne) a misto obtokoveho turbodmychadla kus s VNT mechanismem a vykon zvyseny o 55 % oproti serii ale i tak motor je puvodni a drzi bez problemu. Nehuli, nezere, dolivam pouze naftu, menim olej a dily dle servisniho planu. Jedine, s cim mam problem je stav nasich silnich a dalnic (pokud se to da takto vubec nazvat).

Ten samy druh motoru privezli kamaradi v aute v Passat B4. Puvodni, mel dle servisky najeto 1,07milionu km.

Takze o cem to tu ty kluku nedodelanej mluvis?!

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený MK

Reakce na: No, mam tdi, ktere ma naje.. | 15.5.2016 15:25reagovat
avatar

Ty především neumíš ani počítat, z 1,6mil km je třetina kolik? :)

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený Forest

Reakce na: Ty především neumíš ani po.. | 15.5.2016 19:09reagovat
avatar

Pravda, z milionu mil to neni tretina. Nicmene to nic nemeni na meritu veci meho prispevku:¨pokud by zvolil vhodnejsi agregat, usetril by.

Nevidim nejnevhodnejsi spojeni nezli vysoky objem u atmosferickeho zazehoveho motoru v radobynakladnim aute jako polykace kilometru, resp. aby me tu zase nekdo nechytal za slovo: mil.

Zobrazit reakce..

Nepřihlášený

Reakce na: Jenom hlupak (chapej prume.. | 16.5.2016 11:38reagovat
avatar

si vedle jak ta jedle :)

Nepřihlášený

Reakce na: Jenom hlupak (chapej prume.. | 16.5.2016 11:41reagovat
avatar

km mohol kludne natočit aj na bežiacom páse..

Nepřihlášený pedro

Reakce na: Pravda, z milionu mil to n.. | 17.5.2016 10:31reagovat
avatar

forest: Zapomínáš na jeden zcela subjektivní detail. Někomu benzín vyhovuje a diesel prostě nechce... Ty si jezdi čím chceš, je mi to fuk, ale já si nafťáka nekoupím (mám třílitr benzín) protože mám benzín raději. Ne každej dělá všechny rozhodnutí jen s cílem ušetřit.

Nepřihlášený Hulvát

Nafta patří do kamen! | 18.5.2016 15:55reagovat
avatar

Nafta patří do kamen!

Nepřihlášený Forest

@Hulvát: A ty bud zpatky d.. | 18.5.2016 20:19reagovat
avatar

@Hulvát: A ty bud zpatky do skoly, na hodiny fyziky a nebo do blazince.

@Pedro: ja jsem nikdy nerekl, ze mam vozy pouze se vznetovymi motory. Mam i zazehovy (2JZ), nicmene dalky bych s nim teda nejezdil ani nahodou, protoze si to umim spocitat ;)

Nepřihlášený Majkl

Reakce na: Jenom hlupak (chapej prume.. | 18.5.2016 22:37reagovat
avatar

já mám strašně rád lidi co nechápou vztah mezi otáčkama, výkonem a krouticím momentem P=2*pi*M*n/60 samozřejmě vznětový a zážehový motor má jinou výkonovou charakteristiku, ale furt platí že čím míň otáček při stejném výkonu, tak je víc krouticího momentu, ale zase vznětový motor má jiné zpřevodování jak zážehový motor tudíž na kola se přenáší stejný krouticí moment při jiných otáčkách motoru, ale stejném výkonu. https://cs.wikipedia.org/wiki/To%C4%8Div%C3%BD_moment

Nepřihlášený Honza

Reakce na: 1) Byvavalo, zjistete si f.. | 21.5.2016 09:55reagovat
avatar

Nevim jak ted, no tak pred mesicem a neco, kdy jsem tam byl knaposled, stal asi tretinu toho, co u nas.

Nepřihlášený Honza

Reakce na: Jenom hlupak (chapej prume.. | 21.5.2016 10:12reagovat
avatar

Ve statech jezdi na naftu snad jen nakladaky a nektera firemni auta, skoro vse ostatni jezdi na benzin.

Ruzne offroad a trucky jsou hodne popularni i jako bezna auta, vidis to tam na kazdem rohu, asi jako u nas skodovky, na spotrebu se tam moc nehledi. Kdyz dojedes na benzinku, vsude mas jen benzin, na naftu musis kolikrat nekde mimo, bokem /zase je vyhoda, ze tam necekas, pac tam nikdo skoro neni/. Kroutici moment a vykon jdou ruku v ruce, takze sice mas mene Nm na motoru, ale jinak zprevodovane, takze ve vysledku na kole mas klidne stejny ci vyssi /za cenu vyssich otacek motoru/, ano, papne si to pak vic, ale to amiky netrapi. Pominu na chvili, ze je blbost orientovat se jen podle hodboty max Nm, takze moment je u atmo skoro konstantni, vetsinou u 2k rpm uz mas 80+% maxima. Samozrejme, ve vysledku te zajima preneseny vykon pri dane rychlosti, takze to jeste nasobis otackama, abys ho dostal, pak minus ztraty pres prevod na kolo.

Evropan smysleni amiku pri vyberu jejich aut nepochopi, musel bys tam nejakou dobu zit.

Nepřihlášený DemiG

Chtěl bych vidět, jak by t.. | 23.5.2016 20:56reagovat
avatar

Chtěl bych vidět, jak by todle najel někdo s těma zkur..... 3 válcema evropskejma honěnejma X turbama. No jo, američani vědí, proč dělat silné motory.

Přidat příspěvek
(pro zasílání reakcí, adresa nebude zveřejněna)
Max. 2000 znaku
b_468_60.gif

Živá témata na fóru

zobrazit vše

Autobazar

zobrazit vše

zobrazit vše

Reklama