Home > Rubriky a sekce > Bleskovky > Článek
Chevrolet Corvette C7 Stingray: údaje o dynamice odhaleny, C7 je rychlejší než Gallardo Superleggera
20.6.2013 | Petr Prokopec | Přidat příspěvek
Časy z okruhu Virginia International Raceway jsou působivé. Stejně jako stovka pod čtyři sekundy nebo přetížení 1,03 g dosahované v zatáčkách.
Tak tu konečně máme oficiální potvrzení jízdní dynamiky nového Chevroletu Corvette C7. A to rovnou pro verzi vybavenou paketem Z51, který zahrnuje upravený bodykit, přenastavený podvozek a elektronicky řízený diferenciál s omezenou svorností. Automobilka přitom nezkoumala jen zrychlení v přímém směru, ale také schopnosti supersportu v zatáčkách. Známé je tak přetížení, stejně jako čas dosažený na závodní dráze Virginia International Raceway.
Tímto okruhem (v jeho nejdelší 6,8kilometrové konfiguraci) se sedmá generace Corvette prohnala s časem 2 minuty 51 sekund a 78 tisícin, což ji staví o dvě tisíciny před Lamborghini Gallardo LP570-4 Superleggera (a o sekundy před Lexus LFA, Nissan GT-R nebo předchozí Corvette Z06). V zatáčkách jí pak bylo naměřeno 1,03 g, přičemž jedinými úpravami oproti sériovému modelu byla instalace závodních sedadel a pásů.
Co se týče přímého zrychlení, pak stovku, respektive 96 km/h zvládne Corvette C7 pokořit za 3,8 sekundy. Pokud s ní přitom budete chtít zamířit na závody ve sprintech na čtvrtmíli (0-400 m), pak máte již dopředu dán čas 12 sekund při rychlosti 191,47 km/h. Při následné deceleraci se navíc budete moci spolehnout na silné brzdy (opět součást paketu Z51), neboť zastavení ze stovky zvládne Stingray na 32,6 metrech.
Byla-li tedy doposud neoznámená dynamika jedinou překážkou k vašemu nákupu, pak nyní máte vše potřebné pohromadě. Což se týká i evropských cen, o nichž jsme informovali včera. V jejich spojitosti se přitom jízdní výkony jeví pro Starý kontinent mnohem podstatnějšími než pro ten americký. Paket Z51 bude totiž u nás v základu.



Corvette C7 Stingray dostane v Evropě paket Z51 v základu. Právě s ním je přitom americký supersport rychlejší než třeba Lamborghini Gallardo Superleggera.
Diskuze Přidat příspěvek
Bleskovky
Slovinská basketbalová superstar si lebedí nad svým novým autem. Aby ne, jde o 1000koňovou raketu pro 25 vyvolených
včeraGeorge Russell ukázal své nové služební auto, čekal na něj dlouhých 8 let
včeraNové Mini má ten nejstupidnější možný volič řazení, ukazuje naprostou nesoudnost těch, kteří dnes vymýšlí auta
29.4.2025
Nejčtenější články
Řízení absurdně těžkého nového BMW M5 nezvládají ani profíci, jeden z nich těžce havaroval dokonce se safety carem
1.4.2025Zlobil? Šéf Seatu po kritických slovech na adresu elektromobilů a EU náhle s okamžitou platností skončil
1.4.2025Uniklý ceník příplatků Bugatti Tourbillon ukazuje, jak moc jsme všichni chudí, kupec Ferrari by neměl ani na lepší lak
1.4.2025Tohle je motor W10, který VW kvůli testům nacpal do BMW M5. Auto koupil Slovák, teď na brzdě ukázal, co umí
1.4.2025Giugiaro vyškolil Teslu, takhle se dělá hranaté auto s nelakovanou karoserií. Vše platil mexický miliardář
1.4.2025
Tiskové zprávy
- Mio MiSentry 12T, tříkanálová autokamera, k níž se připojíte na dálku, pošle vám upozornění a ukládá videa do cloudu
tisková zpráva - MIO uvedlo speciální SD karty pro enormní zátěž v autokamerách
tisková zpráva - Mio MiVue R850T: zrcátková autokamera s 2.5K, antireflexním dotykovým displejem a zadní kamerou
tisková zpráva - Mio MiVue C545: moderní verze 60snímkové autokamery s HDR nočním režimem
tisková zpráva - OMV a Pražská energetika otevřely společně 40. nabíjecí stanici pro elektromobily na odpočívce Mikulášov
tisková zpráva - Mio MiVue C588T: duální autokamera s pozoruhodným natáčením i ve tmě
tisková zpráva